|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahaha waarschijnlijk niet.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 23:11 schreef cajax het volgende:Inderdaad. Maar Ajax wil niet, en dat is wel erg jammer. Ajax en hun niveau worden dan zeker 15% sterker. denk eerder aan 17%...echt waar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....heb er nu 1 van 10% |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Jack, het zou zomaar kunnen dat Ajax 20% sterker door wordt. Echt waar. Maar, Ajax moet wel willen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 23:15 schreef cajax het volgende:Jack, het zou zomaar kunnen dat Ajax 20% sterker door wordt. Echt waar. Maar, Ajax moet wel willen. Je moet kappen met je cijfertjes....Barca en Bayern een 9....Ajax een 6,7....en nu weer met je procenten is nergens op gebaseerd.....je gaat het alleen maar op jezelf afroepen....slaat nergens op gek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahahaha die van mij hangt op 11% |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 23:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je moet kappen met je cijfertjes....Barca en Bayern een 9....Ajax een 6,7....en nu weer met je procenten is nergens op gebaseerd.....je gaat het alleen maar op jezelf afroepen....slaat nergens op gek Weer een narreke er bij hahahahaha.....cnarreke!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook jij kan te ver gaan ouwe.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha kan een cglimlach niet onderdrukken! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
3-1 zeg ik trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Cnee cik cook cniet....chachachachaaaaaaaaa..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Droplullen....ik ben uniek....heumeus |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Hé Neman, je begrijpt de redenering niet over hoe de situatie van Ajax daadwerkelijk is. Het is alleen goed bedoeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 23:28 schreef cajax het volgende:Hé Neman, je begrijpt de redenering niet over hoe de situatie van Ajax daadwerkelijk is. Het is alleen goed bedoeld. natuurlijk begrijpen wij het..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 23:28 schreef cajax het volgende:Hé Neman, je begrijpt de redenering niet over hoe de situatie van Ajax daadwerkelijk is. Het is alleen goed bedoeld. Daar ga ik ook wel vanuit....maar jij kent mij niet...that's all |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey Sjakie....trektekkel
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ik hoef je ook niet te kennen. Daarom blijven we neutraal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahahahahaha stoer...was ik nog maar zo jong.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ouwe zak....ik ben 50 hoor |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ben iets ouder pik en dat weet jij....maar nix wijzer.....ja eigenw.... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Goede tijden, slechte tijden. Nee, ik blijf me gewoon op Ajax richten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nix mis mee Sjakie....mag jou wel ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jij bent mijn no.1 al heel wat jaren ouwe.... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Is oké. Dan blijf ik DE nummer 2. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: blijf?? Whahahahahahaha nou omdat jij het bent.....whahahahahaha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Kijk en daar gaat het fout als Ajacied mag je geen genoegen nemen met de 2de plek!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Boek een kamer! ;-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 21:44 schreef cajax het volgende:Soms doet Ajax dat. Dat hadden ze in het verleden ook vaak gedaan. Die linksbenige middenvelder moet zich steeds bij de verdediging achter zich melden, dus met de punt naar achter. Daar haal je de aanval van de tegenstander mee weg, en niet dat ze dan kunnen doorbreken. Maar dat kan dan wel alleen met een linksbenige middenvelder natuurlijk....... Goed gezien man. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Ja Nenam, stop jij nou met zeuren anders kan Ajax niet winnen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: +++++++1000 hahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 21:44 schreef cajax het volgende:Soms doet Ajax dat. Dat hadden ze in het verleden ook vaak gedaan. Die linksbenige middenvelder moet zich steeds bij de verdediging achter zich melden, dus met de punt naar achter. Daar haal je de aanval van de tegenstander mee weg, en niet dat ze dan kunnen doorbreken. Wat een verschrikkelijke onzin die je verkondigt zeg.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
O mijn god ik heb in tijden niet zo gelachen op dit forum, he cajax laat ze maar die sukkels die willen je gewoon geen gelijk geven |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hmm... gebeurt iets dan? Offtopic geneuzel ;)
Straks een vette hap naar binnen en een trein richting Amsterdam opzoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hopelijk niet voor niks die reis .Eide succes man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 november 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 16:07 schreef nora het volgende:O mijn god ik heb in tijden niet zo gelachen op dit forum, he cajax laat ze maar die sukkels die willen je gewoon geen gelijk geven |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Matige eerste helft van Ajax, Heracles werkt ook totaal niet mee en wil gewoon niet voetballen lijkt het wel.
Hoessen scoort maar speelt heel erg slecht, net als Boilsen, Fischer en Schone Serrero. Klaassen speelt goed net als Blind, maar die andere jongens bewegen zo weinig en zijn gewoon zelden aanspeelbaar..
Veel geluk met het slechte verdedigen bij die goal, de bal in de 16 4 keer opnieuw aannemen en niet aangepakt worden, hij schiet hem overigens prima binnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pfff, begon veelbelovend met die goal van Hoesen maar behoudens een handjevol kansen en een knokpartij op 410 valt er weing te beleven tot dusver.
Veltman weer als een baas, dat wel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Veltman durft en kan ook gewoon opkomen. Doet me heel erg aan Vertonghen denken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: heb het vermoeden dat ie zelfs meer potentie heeft, zo goed speelde Vertonghen niet op die leeftijd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 21:33 schreef remco k het volgende:Matige eerste helft van Ajax, Heracles werkt ook totaal niet mee en wil gewoon niet voetballen lijkt het wel. Hoessen scoort maar speelt heel erg slecht, net als Boilsen, Fischer en Schone Serrero. Klaassen speelt goed net als Blind, maar die andere jongens bewegen zo weinig en zijn gewoon zelden aanspeelbaar.. Veel geluk met het slechte verdedigen bij die goal, de bal in de 16 4 keer opnieuw aannemen en niet aangepakt worden, hij schiet hem overigens prima binnen. Ik vind Schöne wel goed spelen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] heb het vermoeden dat ie zelfs meer potentie heeft, zo goed speelde Vertonghen niet op die leeftijd.. Zou zomaar kunnen. Verbaast me niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke, ik niet, werkt hard maar heeft nog geen bal goed geraakt, overigens geld dat voor meer Ajacieden.. Hij kan stukken beter.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vind hem oke, Boilesen samen met Fischer slechte mensen op het veld. |
|
|
|