|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: eens...Fischer is veels te zelfzuchtig...gaat te lang door moet meer afspelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt inderdaad, maak me wel een beetje zorgen om hem, hij is veel te veel op zoek naar zijn eigen succes en lijkt niet te kunnen genieten van een goede assist... Denk overigens wel dat het goedkomt... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Klopt inderdaad, maak me wel een beetje zorgen om hem, hij is veel te veel op zoek naar zijn eigen succes en lijkt niet te kunnen genieten van een goede assist... Denk overigens wel dat het goedkomt... Het is al weken zo met die knakker.....erger me er kapot aan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hahaha Siem de Jong, held :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfffff die had Remco nog gemaakt ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Schone staat toch weer een fijne pot te ballen, net als Blind trouwens. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik wilde het ook zeggen doe het ook als ze slecht zijn! Vooral Blind op Cvm is net als met Anita een gouden zet! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Duidelijk dat Klaassen moet blijven staan, ook bij terugkeer Duarte.
Straks samen met de Jong op middenveld en Bojan spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Met name de tweede helft, speelde Schone erg goed, de eerste helft vond ik hem erg slecht..
Blind de hele wedstrijd erg goed evenals Klaassen, echt een kopie van de Jong alleen denk ik met meer potentie.. Heerlijke goal ook van hem..
Geen geweldig Ajax, wel degelijk en echt geen enkele kans weggegeven.. Erg knap.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat vond men van Hoessen??
Ik vond het buiten de goal vandaag helemaal niks, en dat terwijl hij tegen twee zeer matige Cv's speelt.. Hij kan een stuk beter maar dat heeft ie in mijn optiek niet laten zien..
Benieuwd wat jullie ervan vonden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:Wat vond men van Hoessen?? Ik vond het buiten de goal vandaag helemaal niks, en dat terwijl hij tegen twee zeer matige Cv's speelt.. Hij kan een stuk beter maar dat heeft ie in mijn optiek niet laten zien.. Benieuwd wat jullie ervan vonden. Goal was goed voor de rest niet gezien. Moisander terug is ook wel fijn! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:Wat vond men van Hoessen?? Ik vond het buiten de goal vandaag helemaal niks, en dat terwijl hij tegen twee zeer matige Cv's speelt.. Hij kan een stuk beter maar dat heeft ie in mijn optiek niet laten zien.. Benieuwd wat jullie ervan vonden. Heb ik al eerder gezegd....gaat het niet worden |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:Wat vond men van Hoessen?? Ik vond het buiten de goal vandaag helemaal niks, en dat terwijl hij tegen twee zeer matige Cv's speelt.. Hij kan een stuk beter maar dat heeft ie in mijn optiek niet laten zien.. Benieuwd wat jullie ervan vonden. Klopt slecht idd, Maar vondt de goal wel echt heel sterk, heel knap afgemaakt.
Hoop dat Bojan gauw terug is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben dr ook bang voor, heb dat overigens ook al eerder aangegeven, als je daadwerkelijk het talent hebt om DE spits van Ajax te worden, en je krijgt tegen deze tegenstander je kans, dan moet je echt meer laten zien dan vandaag.. Als ie zo doorgaat mag ie denk ik na dit seizoen ok gewoon weg.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:20 schreef NatjosFC het volgende:Duidelijk dat Klaassen moet blijven staan, ook bij terugkeer Duarte. Straks samen met de Jong op middenveld en Bojan spits. Klaassen doet het wel goed maar zelfde type als de Jong. Duarte toch een ander soort voetballer dus zie hem momenteel liever naast Klaassen en dan de Jong of Bojan spits(wie eerder fit is) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] Klopt slecht idd, Maar vondt de goal wel echt heel sterk, heel knap afgemaakt. Hoop dat Bojan gauw terug is. Prima goal hoor, maar eigenlijk doet hij alleen het inschieten goed, hij doet 4 keer om de bal goed neer te leggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Klaassen doet het wel goed maar zelfde type als de Jong. Duarte toch een ander soort voetballer dus zie hem momenteel liever naast Klaassen en dan de Jong of Bojan spits(wie eerder fit is) Ik denk dat Serrero in ieder geval naar de bank zal gaan, en dan gaat het voor 2 plekken tussen Bojan, Klaassen en Duarte... Of zou Fischer misschien wel het kind van de rekening kunnen worden.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond de as ronduit goed vandaag. Klaassen, Blind, Veltman en Moisander zorgden er echt voor dat Heracles geen moment aan voetballen toe kwam. Schone erbij die zeer redelijk speelde en het was toch weer wat beter dan dat het was. Nog altijd niet goed te noemen maar op bepaalde elementen beter en beter. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik denk dat er maar een paar zeker zijn van een basis plaats. Dat zijn moisander, veltman, blind en cillissen. Blind voor 2 posities.
De rest zal goed moeten trainen om een basisplaats hebben. Laat je een week slecht voetbal zien tijdens de wedstrijd en training dan sta je er de volgende week ernaast. Daarvoor moet iedereen wel fit zijn.
Vermeer is gepasseerd vanwege slechte resultaten, dat wil je ook met spelers zoals hoesen en fisher. Alleen zijn er zoals bij vermeer geen goede 2de man erachter.
Denk dat de boer dinsdag schone of klaassen in de spits gaat zetten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
we hebben op dit moment een spitsenprobleem |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat hebben we heeeeel lang....misschien Klaassen?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Klopt inderdaad, maak me wel een beetje zorgen om hem, hij is veel te veel op zoek naar zijn eigen succes en lijkt niet te kunnen genieten van een goede assist... Denk overigens wel dat het goedkomt... Onzin mijn mening. Elke keer als hij naar binnen kwam dus bijna als middenvelder speelde deed hij wat goeds met de bal en verlegde het spel prima. Deze jongen staat gewoon op de verkeerde plek en zal helaas verpieteren als hij daat blijft staan. Als je dan naar het gestuntel van Serero kijkt dan vind ik dat des te pijnlijker |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Tweede helft ja. Eerste helft heeft hij zich alleen maar verstopt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:Wat vond men van Hoessen?? Ik vond het buiten de goal vandaag helemaal niks, en dat terwijl hij tegen twee zeer matige Cv's speelt.. Hij kan een stuk beter maar dat heeft ie in mijn optiek niet laten zien.. Benieuwd wat jullie ervan vonden. Deze jongen ontbeert eigenlijk alles om bij ajax te spelen. Zijn aannames zijn zo slecht. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:20 schreef NatjosFC het volgende:Duidelijk dat Klaassen moet blijven staan, ook bij terugkeer Duarte. Straks samen met de Jong op middenveld en Bojan spits. Nee laat Siem maar lekker in de spits staan. Bojan vanaf links en Duarte met Klaassen op het middenveld. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 november 2013 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat Serrero in ieder geval naar de bank zal gaan, en dan gaat het voor 2 plekken tussen Bojan, Klaassen en Duarte... Of zou Fischer misschien wel het kind van de rekening kunnen worden.. Ik snap niet dat mensen Fisher blijven afbranden. Ik had gisteren in het stadion ook een discussie ervover en we waren het erover eens dat Fisher vanaf het middenveld moet komen dan doet hij vaak hele goede dingen. Hij heeft namelijk een prima spelinzicht en is helemaal niet zo zelfzuchtig als mensen zeggen. Het lukt gewoon even niet en dan maak je de verkeerde keuzes maar laten we aub kappen met deze jongen af te branden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 08:24 schreef Brandje het volgende:[..] Ik snap niet dat mensen Fisher blijven afbranden. Ik had gisteren in het stadion ook een discussie ervover en we waren het erover eens dat Fisher vanaf het middenveld moet komen dan doet hij vaak hele goede dingen. Hij heeft namelijk een prima spelinzicht en is helemaal niet zo zelfzuchtig als mensen zeggen. Het lukt gewoon even niet en dan maak je de verkeerde keuzes maar laten we aub kappen met deze jongen af te branden. Mee eens Brandje. Wat mij aanstaat bij Fischer is dat hij ondanks dat hij niet in vorm is dat probeert te compenseren met werklust. Waar anderen lusteloos lijken bubbelt het bij Fischer van de goede bedoelingen. Het komt niet allemaal uit de verf maar de wil en intentie is duidelijk te zien. Wat mij bovendien gister beviel is dat Fischer niet krampachtig elke bal die hij kreeg op doel probeerde af te vuren. Hij zocht veel nadrukkelijker naar een afspeelpunt.
De vorm is er niet, hij speelt niet goed maar zijn mentaliteit en werklust is goed en aanstekelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax scoort te weinig, en dat ligt niet enkel en alleen aan de vleugels. Ik blijf erbij dat Ajax ook naast een vleugelspeler een spits nodig heeft. Ajax scoort gewoon te weinig. Dan kun je allerlei excuses gaan aanwenden voortdurend, maar het gaat om de feiten. Rendement moet hoger, dat heeft te maken met meer nauwkeurigheid. Ik heb met verbazing zitten kijken naar AZ. Hoe gemakkelijk en overtuigend die kunnen scoren. Ajax heeft een spits nodig die met weinig kansen instaat is te scoren. Gewoon ophouden met excuses en een échte spits met de juiste kwaliteiten erbij gaan halen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Voor alle Hoessen fans het is nu toch wel duidelijk deze man is niet goed genoeg voor Ajax we hebben gewoon een goede spits nodig ik heb nog altijd vertrouwen in Siggi hij is alleen te veel geblesseerd, dus heb je een goede backup nodig en dat is in mijn ogen ook de Jong niet, ik zou graag een Reis zien mits hij zijn leven veranderd en dat lijkt mij een wonder. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hoe lang zijn Siem en Kolbein nog geblesseerd dan? Dacht dat mee viel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Siem 2 a 3 weken. Kolbeinn zeker dit jaar niet meer. Hij heeft de enkelband ingescheurd, de revalidatietijd is variabel afhankelijk van het genezingsproces. Kan weken duren, kan maanden duren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 11:43 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax scoort te weinig, en dat ligt niet enkel en alleen aan de vleugels. Ik blijf erbij dat Ajax ook naast een vleugelspeler een spits nodig heeft. Ajax scoort gewoon te weinig. Dan kun je allerlei excuses gaan aanwenden voortdurend, maar het gaat om de feiten. Rendement moet hoger, dat heeft te maken met meer nauwkeurigheid. Ik heb met verbazing zitten kijken naar AZ. Hoe gemakkelijk en overtuigend die kunnen scoren. Ajax heeft een spits nodig die met weinig kansen instaat is te scoren. Gewoon ophouden met excuses en een échte spits met de juiste kwaliteiten erbij gaan halen! Ajax heeft gewoon de meeste doelpunten van alle clubs In de top 8, alleen hveen heeft 1 goal meer, Az 4 minder...
Jij beoordeelt echt op 1 wedstrijd volgens mij,
Ajax is slecht in vorm en missen spelers als Bojan, de Jong, en Sigi duarte. We hebben op 2 clubs na de minste tegengoals, staan boven aan. We hebben ook nog gewoon het makkelijkste programma tot aan de winterstop. We hebben nu 2x gewonnen en het vertrouwen groeit,
Jij zeikt alleen maar om aankopen... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja de stand is nog wel redelijk maar je moet ook je ogen niet sluiten voor de realiteit want het voetbal is niet echt geweldig we hebben een linkerspits die zelfs alleen voor de keeper niet meer scoort (totaal uit vorm) en onze rechterspits is een middenvelder met daar achter de Sa die nog veel moet leren en we hebben op dit moment geen echte spits meer die is voorlopig uitgeschakeld en de tweede spits is niet Ajax waardig dus een tussen tijdse versterking in de voorhoede zou wenselijk zijn voorkomen is beter als genezen, ik lees namen als Klaasen in de spits proberen of de Jong en zelfs Denswil, dat zijn allemaal alternatieven noodverbandjes ik zelf zou toch ook gaan voor in de winterstop de Jong proberen te huren van Gladbach of zelfs proberen of we wat met Reis kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ajax heeft gewoon de meeste doelpunten van alle clubs In de top 8, alleen hveen heeft 1 goal meer, Az 4 minder... Eerlijk is eerlijk, feyenoord zou Ajax vandaag qua goals voor bij kunnen halen maar verder een terechte observatie.
Met name de oktober maand is uitermate zwak geweest, dat ligt niet aan een spits of welke andere speler dan ook. Dat is vorm, het collectief dat niet loopt. De afgelopen 3 wedstrijden heeft Ajax 7 goals gemaakt en er 0 tegen gehad. Dat is gewoon prima.
Overigens, met de blessure gevoeligheid van Siggie is het helemaal niet gek om te kijken naar spitsen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat zullen ze juichen in Arnhem als wij die kneus bij ze ophalen.... die zit daar niet voor niets op de bank, zeker niet als die Havenaar je concurrent is want die lange kan er geen hout van. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Wat mij aanstaat bij Fischer is dat hij ondanks dat hij niet in vorm is dat probeert te compenseren met werklust"
Dat zie je bij Sigthorsson ook. Het gaat om automatisme, zeg maar een 2e natuur. En wanneer je niet beschikt hierover dit ga je geforceerd spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:52 schreef Bobby1972 het volgende:"Wat mij aanstaat bij Fischer is dat hij ondanks dat hij niet in vorm is dat probeert te compenseren met werklust" Dat zie je bij Sigthorsson ook. Het gaat om automatisme, zeg maar een 2e natuur. En wanneer je niet beschikt hierover dit ga je geforceerd spelen. Ik vind niet dat Fischer geforceerd speelt, hij probeert te geforceerd te schieten maar buiten dat doet hij wat hij hoort te doen. Gister in ieder geval geen stom balverlies, hard werkend en uiteindelijk op het goede moment op de goede plek. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als het elftal gaat lopen, gaat Sigthorsson goals maken, daar ben ik van overtuigt. denk dat we een hele sterke 2e seizoenshelft te gemoed gaan.
daarnaast hebben we nu nog een relatief makkelijk programma tot aan de winterstop, dus niets anders dan de 1e plaats lijkt me voldoende in de winterstop. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:25 schreef Eide het volgende:[..] Wat zullen ze juichen in Arnhem als wij die kneus bij ze ophalen.... die zit daar niet voor niets op de bank, zeker niet als die Havenaar je concurrent is want die lange kan er geen hout van. Tja je kan hem een kneus noemen maar ik weet niet of jij zijn kwaliteiten nog kent uit PSV tijd hij kon niet alleen goed snuiven maar zeker ook goed voetballen en dat is hij zeker niet verleerd, maar inderdaad als je hem mentaal niet op de rit krijgt dan is het een kneus maar voetballend is het een v/d beste spitsen van Nederland. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:34 schreef nora het volgende:[..] Tja je kan hem een kneus noemen maar ik weet niet of jij zijn kwaliteiten nog kent uit PSV tijd hij kon niet alleen goed snuiven maar zeker ook goed voetballen en dat is hij zeker niet verleerd, maar inderdaad als je hem mentaal niet op de rit krijgt dan is het een kneus maar voetballend is het een v/d beste spitsen van Nederland. maar in Arnhem en Eindhoven kregen ze hem niet aan het voetballen waarom zou dat in Amsterdam wel lukken? lijkt me alleen maar een last pak, moet je niet aan willen beginnen, kun je beter je geld ergens anders aan uitgeven.
ik blijf bij Parzyszek, haalbaar en talentvol. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar in Arnhem en Eindhoven kregen ze hem niet aan het voetballen waarom zou dat in Amsterdam wel lukken? lijkt me alleen maar een last pak, moet je niet aan willen beginnen, kun je beter je geld ergens anders aan uitgeven. Gewoon een jongen die niet de juiste mentaliteit bezit. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ajax heeft gewoon de meeste doelpunten van alle clubs In de top 8, alleen hveen heeft 1 goal meer, Az 4 minder... Jij beoordeelt echt op 1 wedstrijd volgens mij, Ajax is slecht in vorm en missen spelers als Bojan, de Jong, en Sigi duarte. We hebben op 2 clubs na de minste tegengoals, staan boven aan. We hebben ook nog gewoon het makkelijkste programma tot aan de winterstop. We hebben nu 2x gewonnen en het vertrouwen groeit, Jij zeikt alleen maar om aankopen... Plus dat we al naar Grunn, Alkmaar, Enschede, Heerenveen en Eindhoven zijn geweest en na de winterstop alleen naar rotterdam en arnhem moeten van de top. Dus ook dat ziet er best goed uit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 13:44 schreef NatjosFC het volgende:als het elftal gaat lopen, gaat Sigthorsson goals maken, daar ben ik van overtuigt. denk dat we een hele sterke 2e seizoenshelft te gemoed gaan. daarnaast hebben we nu nog een relatief makkelijk programma tot aan de winterstop, dus niets anders dan de 1e plaats lijkt me voldoende in de winterstop. Wat heb jij toch met Sigthorsson ?? Al drie jaar wacht ik op vele doelpunten....ik vind het vanzelfsprekend dat de spits van Ajax boven in moet draaien om de topscoordertitel van de eredivisie...zeker als je elk jaar kampioen wordt....maar goed ik zal het weer wel verkeerd zien...want vroeger hadden we die wel en werden we geen kampioen....hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 14:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar in Arnhem en Eindhoven kregen ze hem niet aan het voetballen waarom zou dat in Amsterdam wel lukken? lijkt me alleen maar een last pak, moet je niet aan willen beginnen, kun je beter je geld ergens anders aan uitgeven. ik blijf bij Parzyszek, haalbaar en talentvol. als jij het zegt...halen!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 15:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat heb jij toch met Sigthorsson ?? Al drie jaar wacht ik op vele doelpunten....ik vind het vanzelfsprekend dat de spits van Ajax boven in moet draaien om de topscoordertitel van de eredivisie...zeker als je elk jaar kampioen wordt....maar goed ik zal het weer wel verkeerd zien...want vroeger hadden we die wel en werden we geen kampioen....hahahaha Ik gun Sigthorsson gewoon zn kans omdat hij bij ons in de spits tijdens een slechte vorm van het team en zonder aanvoer van de zijkanten er toch 6 heeft gemaakt in nog geen 10 volle wedstrijden. Alsje Sigi in de spits hebt en het elfal draait ben ik ervanovertuigt dat Sigi er 20 tot 28 maakt.
Daarnaast heb ik een voorkeur voor Sigi omdat Finbogason getuige zou zijn van een paniekaankoop, Daarom riep ik ook Parzyszek, die haal je nu goedkoop, die gaat anders naar H'veen ofzo en scoort er daar 30 en kost weer 10 miljoen. Daarom kun je die beter nu al halen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 16:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik gun Sigthorsson gewoon zn kans omdat hij bij ons in de spits tijdens een slechte vorm van het team en zonder aanvoer van de zijkanten er toch 6 heeft gemaakt in nog geen 10 volle wedstrijden. Alsje Sigi in de spits hebt en het elfal draait ben ik ervanovertuigt dat Sigi er 20 tot 28 maakt. Daarnaast heb ik een voorkeur voor Sigi omdat Finbogason getuige zou zijn van een paniekaankoop, Daarom riep ik ook Parzyszek, die haal je nu goedkoop, die gaat anders naar H'veen ofzo en scoort er daar 30 en kost weer 10 miljoen. Daarom kun je die beter nu al halen. Met je eerste alinea ben ik het niet eens. Ik zie Kolbeinn er echt geen 20 tot 28 maken. Ik blijf hem een uiterst beperkte spits vinden. Hij is traag, loopt verkeerd en heeft een beperkt inzicht. Met je tweede alinea (over Parzyszek) ben ik het wel helemaal met je eens. |
|
|
|