BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zaterdag 23 november 2013, 20:45): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 24 november 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met je eerste alinea ben ik het niet eens. Ik zie Kolbeinn er echt geen 20 tot 28 maken. Ik blijf hem een uiterst beperkte spits vinden. Hij is traag, loopt verkeerd en heeft een beperkt inzicht. Met je tweede alinea (over Parzyszek) ben ik het wel helemaal met je eens.
Toch vraag ik me dan af hoe het kan dat ie er 6 maakt in nog geen 10 wedstrijden, en dat zonder aanvoer van welke vleugel dan ook.. Ik denk dat ie het wel zou moeten kunnen halen als we goede voorzetten zouden genereren.

Veranderd er niks op de vleugels, dan heb je in principe geen reet aan Siggie, helaas..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met je eerste alinea ben ik het niet eens. Ik zie Kolbeinn er echt geen 20 tot 28 maken. Ik blijf hem een uiterst beperkte spits vinden. Hij is traag, loopt verkeerd en heeft een beperkt inzicht. Met je tweede alinea (over Parzyszek) ben ik het wel helemaal met je eens.
Ben het volledig eens met jou, behoeft geen anvulling!!
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch vraag ik me dan af hoe het kan dat ie er 6 maakt in nog geen 10 wedstrijden, en dat zonder aanvoer van welke vleugel dan ook.. Ik denk dat ie het wel zou moeten kunnen halen als we goede voorzetten zouden genereren.

Veranderd er niks op de vleugels, dan heb je in principe geen reet aan Siggie, helaas..
Dat ben ik zeker met je eens, Remco. Ik heb dat hier al een aantal keren geschreven, dat hij behoorlijk droogstaat door de magere voorzetten van de flanken. Blijft staan, dat ik Kolbeinn Sightórsson een een beperkte spits vind. Hij is veel te traag en maakt bij zijn loopacties verkeerde keuzes. Dat hij er toch al 6 heeft gescoord heeft ook te maken met de penalties (twee??) die hij mocht nemen (en heeft benut) en twee keer gescoord heeft tegen zowel Feyenoord als Go Ahead Eagles. Blijven er nog maar twee over... Het is -denk ik- een aardige jongen, maar ik zie het gewoon niet zitten in hem als "de" Ajax-spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

6 is niet zo heel erg moeilijk in 930 minuten....het is wel zo dat als de vleugelspelers hem beter bedienen hij er wel meer maakt...maar hij is geen topspits...en zal dat ook nooit worden...waarom? wat Pietje hier al aangaf...maar ook Hoessen gaat het niet worden...de Jong is geen echte spits....dus Ajax ga voor een goede spits en zeker ook een rechtsback...graag beiden van AZ...2x genaamd Johansson....met name de rechtsback Mattias vind ik ver uit de beste van de eredivisie....verdedigend sterk en aanvallend super!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Jack Huntelaar --
nora
 nora - zondag 24 november 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Laten wij maar afwachten wat Frankie in Januari gaat doen ik denk toch dat hij misschien Luuk gaat huren indien mogelijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:02 schreef nora het volgende:
Laten wij maar afwachten wat Frankie in Januari gaat doen ik denk toch dat hij misschien Luuk gaat huren indien mogelijk
Misschien wel iemand uit de hoge hoed....
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:02 schreef nora het volgende:
Ik heb Jeroen Slop gehoord, dat hij de mogelijkheden wil onderzoeken om Luuk de Jong te huren voor een een half jaartje... Hij vertelde toen (als ik het goed heb gehoord) dat Ajax daarvoor drie ton beschikbaar zal stellen. Drie ton???? Hoe serieus is die kerel dan?? Dat kan op voorhand niks worden voor dat bedrag. En weer zullen (waarschijnlijk) de euro's gewoon op de spaarbank blijven staan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

6 is niet zo heel erg moeilijk in 930 minuten....het is wel zo dat als de vleugelspelers hem beter bedienen hij er wel meer maakt...maar hij is geen topspits...en zal dat ook nooit worden...waarom? wat Pietje hier al aangaf...maar ook Hoessen gaat het niet worden...de Jong is geen echte spits....dus Ajax ga voor een goede spits en zeker ook een rechtsback...graag beiden van AZ...2x genaamd Johansson....met name de rechtsback Mattias vind ik ver uit de beste van de eredivisie....verdedigend sterk en aanvallend super!!
Je hebt helemaal gelijk, maar ik verwacht niet dat AZ zich leeg laat kopen door Ajax en al helemaal niet voor een prikkie.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 november 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Jeroen Slop gehoord, dat hij de mogelijkheden wil onderzoeken om Luuk de Jong te huren voor een een half jaartje... Hij vertelde toen (als ik het goed heb gehoord) dat Ajax daarvoor drie ton beschikbaar zal stellen. Drie ton???? Hoe serieus is die kerel dan?? Dat kan op voorhand niks worden voor dat bedrag. En weer zullen (waarschijnlijk) de euro's gewoon op de spaarbank blijven staan...
3 ton voor een half jaar huren lijkt me een schappelijk prijs hoor,
komt iedereen ten goede, want het salaris wordt overgenomen hé!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 november 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

vind van Rhijn dramatisch in aanvallend opzicht, maar vind die Johannson over het algemeen niet veel beter.
Aron Johansson gaat weer veel geld kosten, zou de volgende spits zijn die het bij AZ leuk doet, maar...

denk dat Ajax eerst zijn rechtsbuiten eens voor elkaar moet krijgen, als je daar Ola John hebt dan komt Sigi alweer heel anders uit de verf hé.
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

3 ton voor een half jaar huren lijkt me een schappelijk prijs hoor,
komt iedereen ten goede, want het salaris wordt overgenomen hé!
Ik geloof waarachtig nooit dat zowel Luuk de Jong en zijn huidige Duitse werkgever daarin zullen trappen. Van zijn salaris is mij bekend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 17:18   quote  deeplink  
dat denk ik ergens ook niet Pietje...
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
dat denk ik ergens ook niet Pietje...
Juist ook, Jack, omdat Luuk de Jong zelf heeft aangegeven dat hij een terugkeer in de eredivisie (ook al zou dat Ajax of PSV zijn) een regelrechte degradatie zou vinden. Ik denk dat dat genoeg zegt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Dat heb ik ook gelezen....hij gaat nog steeds voor zijn kans aldaar...
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat verwacht ik ook wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 17:37   quote  deeplink  
maar wie dan eventueel wel huren??
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
maar wie dan eventueel wel huren??
Ik heb echt geen flauw idee. Het zal mij niet verbazen, wanneer Ajax gewoon helemaal niemand gaat halen. Lekker alle eurootjes op de spaarbank laten staan...
remco k
 remco k - zondag 24 november 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:

[..]

als 6 uit 10 niet zo moeilijk is, waarom maken er dan maar zo weinig mensen 20 goals in een seizoen???

En wie is Mattias??
remco k
 remco k - zondag 24 november 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik geloof waarachtig nooit dat zowel Luuk de Jong en zijn huidige Duitse werkgever daarin zullen trappen. Van zijn salaris is mij bekend.
Vaak wordt er bij huren enkel het salaris betaald, dat is volgens mij ook bij Bojan het geval.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tot aan de winterstop heeft ie gezegd, als ie dan teruggaat en zal moeten kiezen voor PSV of Ajax kiest ie voor Ajax, dat door de aanwezigheid van Siem..
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot aan de winterstop heeft ie gezegd, als ie dan teruggaat en zal moeten kiezen voor PSV of Ajax kiest ie voor Ajax, dat door de aanwezigheid van Siem..
Dat heb ik ook gelezen, Remco. Laten we maar afwachten. Ik denk serieus, dat Luuk de Jong een prima versterking voor Ajax zou zijn. Bij FC Twente vond ik hem een beetje een spits a la Stefan Petterson bij Ajax destijds.
remco k
 remco k - zondag 24 november 2013 - 17:54   quote  deeplink  
Toch vind ik ook hem een spits die aanvoer nodig heeft en zelf niet veel kan creeren. Betwijfel of hij het hier zal gaan maken, maar als iedereen hem wilt, dan sluit ik me erbij aan..hahahahaha
Pietje
 Pietje - zondag 24 november 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:54 schreef remco k het volgende:
Toch vind ik ook hem een spits die aanvoer nodig heeft en zelf niet veel kan creeren. Betwijfel of hij het hier zal gaan maken, maar als iedereen hem wilt, dan sluit ik me erbij aan..hahahahaha
Hahaha. Lijkt me niet onverstandig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:54 schreef remco k het volgende:
Dat denk ik ook...denk niet dat hij heel veel beter is als Sigthorsson....hij moet ze ook perfect aangespeeld krijgen...is geen speler die een actie kan maken in de kleine ruimte....
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 november 2013 - 12:17   quote  deeplink  
vorig jaar hadden we Babel, die had wel een actie :)
nora
 nora - maandag 25 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Juist ook, Jack, omdat Luuk de Jong zelf heeft aangegeven dat hij een terugkeer in de eredivisie (ook al zou dat Ajax of PSV zijn) een regelrechte degradatie zou vinden. Ik denk dat dat genoeg zegt.
Het probleem is Pietje dat die Ned/voetballers zich zelf danig overschatten die hele de Jong zou een gat in de lucht moeten springen als Ajax uberhoud belangstelling voor hem ZOU hebben.
remco k
 remco k - maandag 25 november 2013 - 13:55   quote  deeplink  
Waarom??? In het buitenland kun je veel meer geld verdienen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 november 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Heb al een aantal jaren in onze mickey mouse competitie gespeeld waarom weer terug naar dat bedenkelijk niveau...en ja Remco het buitenland met zijn knaken is ook nog eens heel aanlokkelijk...Luuk de Jong forget it!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 november 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heb al een aantal jaren in onze mickey mouse competitie gespeeld waarom weer terug naar dat bedenkelijk niveau...en ja Remco het buitenland met zijn knaken is ook nog eens heel aanlokkelijk...Luuk de Jong forget it!!
Yep....alweer eens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 25 november 2013 - 22:52   quote  deeplink  
Ik onthoud het nooit.....maar goed, de laatste 2 jaar...uit mijn hoofd

Dost,van Wolfswinkel, Labayad, Assaidie, Luuk de Jong, Aldewereld, Babel,Ola John....die gast naar Juventus(bouya ?), Lens, de Zeeuw, Stekelenburg.

Remco en Sjakie kunnen wel wat aanvullen......is niet echt de top geworden....toch ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

Dost,van Wolfswinkel, Labayad, Assaidie, Luuk de Jong, Aldewereld, Babel,Ola John....die gast naar Juventus(bouya ?), Lens, de Zeeuw, Stekelenburg.

Remco en Sjakie kunnen wel wat aanvullen......is niet echt de top geworden....toch ??
Helemaal goed Neman tilleke....perfect...misschien daarnaast nog Dembele, Boerrigter, Djuricic, Armenteros, Anita, jouw vriend El Hamdaoui, daarnaast even afwachten wat betreft Eriksen....maar er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn.....
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 00:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal goed Neman tilleke....perfect...misschien daarnaast nog Dembele, Boerrigter, Djuricic, Armenteros, Anita, jouw vriend El Hamdaoui, daarnaast even afwachten wat betreft Eriksen....maar er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn.....
En dan hebben we het nog niet gehad over namen die op dit forum rond zongen als "versterkingen". Wie kan zich de roep om Wildschut nog herinneren om een voorbeeld te noemen.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

Helemaal mee eens, al dat soort gasten zouden normaal gesproken Nederland niet eens verlaten, voegen kwalitatief ook helemaal niks toe aan de landen waar ze heen gaan..

En dan met name de beslissing van die Bouy van Ajax, zat ik dezelfde lichting als Klaasen en Fischer, en was het grootste talent van die ligting, die jongen zou vrijwel zeker nu gewoon basis zijn bij Ajax, waarschijnlijk op de CVM plek. Maar goed, hij vond dat ie omdat ie later dan Klaassen en Fischer een contract aangeboden kreeg slecht behandeld werd door Ajax.. En besloot toen om naar de club te gaan waar statisch gezien de minste talenten doorbreken van heel Italie.. Tsjaa, en maar blijven roepen dat die keuzes gerechtvaardigd zijn..
Kutzaakwaarnemers, en kutouders, en kutmentaliteit.. Alle drie de dingen maar eens een keer bikkelhard aanpakken.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 11:10 schreef Eide het volgende:

[..]

En dan hebben we het nog niet gehad over namen die op dit forum rond zongen als "versterkingen". Wie kan zich de roep om Wildschut nog herinneren om een voorbeeld te noemen.
Ik denk dat bij veel spelers het talent het probleem niet is, ook bij een Wildschut niet. Het probleem zit hem in de mentaliteit om de allerbeste te willen zijn, en koste wat het koste te willen spelen en willen winnen.. En je dan daarop non stop te kunnen focussen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, al dat soort gasten zouden normaal gesproken Nederland niet eens verlaten, voegen kwalitatief ook helemaal niks toe aan de landen waar ze heen gaan..

En dan met name de beslissing van die Bouy van Ajax, zat ik dezelfde lichting als Klaasen en Fischer, en was het grootste talent van die ligting, die jongen zou vrijwel zeker nu gewoon basis zijn bij Ajax, waarschijnlijk op de CVM plek. Maar goed, hij vond dat ie omdat ie later dan Klaassen en Fischer een contract aangeboden kreeg slecht behandeld werd door Ajax.. En besloot toen om naar de club te gaan waar statisch gezien de minste talenten doorbreken van heel Italie.. Tsjaa, en maar blijven roepen dat die keuzes gerechtvaardigd zijn..
Kutzaakwaarnemers, en kutouders, en kutmentaliteit.. Alle drie de dingen maar eens een keer bikkelhard aanpakken.
Eens!! met name Bouy had zeer zeker doorgebroken bij Ajax....vond hem een heel groot talent...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 11:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Yanic of Piet??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 november 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Yanic of Piet??
Piet is een beetje oud lijkt mij, dus zal het Yanic zijn....;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 november 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Dat klopt...Piet is de oudere versie....hahahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 28 november 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat klopt...Piet is de oudere versie....hahahaha
Haha. Maar zéér jong van hart ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 28 november 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 13:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Maar zéér jong van hart ;-)
ouwe snoepert ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 28 november 2013 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 14:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ouwe snoepert ;-)
Ook dat klopt, Ron ;-) hahahaha
marine59
 marine59 - donderdag 12 december 2013 - 11:12   quote  deeplink  
ik blijf vertrouwen in ajax al vanaf 1952

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zaterdag 23 november 2013, 20:45): 3 - 0

0.0099370