BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gezocht: een leider in het veld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Dát mis ik toch bij het huidige Feyenoord. We hadden ze vaak wel: van Hanegem, de Wolf, Bosvelt etc.
Meer clubs missen die regisseur, ijzervreter, opzweper, tandenbijter, uit-het-moeras-trekker.

Wie bij Feyenoord zou het nu moeten zijn?
Of wie moet het worden?
Wie moeten we halen? Wat moet ie in zich hebben?

Of zijn ze er niet meer? (in ieder geval veel minder: huidige tijd?)
Of missen we die leider niet?

Nu vind ik het hele stel zachtaardig, beetje pratende poppen, nerveus, veel van hetzelfde.
En Pelle moet nog het antwoord blijken te zijn. Ik zie het nog niet echt in hem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 12:10   quote  deeplink  
Kom je snel bij een ouder iemand aan, die types die we vroeger hadden zie je nu niet. Clasie zou ik bijna zeggen, maar die is daar ook nog niet klaar voor..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 11 november 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Ik stel Babovic voor!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 12:15 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik stel Babovic voor!
Wel een mooie aanvulling op het duo.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 11 november 2013 - 12:21   quote  deeplink  
Goed topic, we missen zo'n type wel.

Ik denk dat spelers al snel nadat ze zich hier manifesteren als leider vertrekken naar het buitenland, Vlaar, Guidetti en noem maar op.

Misschien dat Vormer of Bakkal deze taak oppakken, want de kans dat die weer snel vertrekken is niet zo groot, maar dan moeten ze wel de kans krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 12:10 schreef RenatoBos het volgende:
Kom je snel bij een ouder iemand aan, die types die we vroeger hadden zie je nu niet. Clasie zou ik bijna zeggen, maar die is daar ook nog niet klaar voor..
Is waar.
Waar zijn ze gebleven? Misschien zijn het wel de echte clubspelers die dit kunnen?
Hoorde van Hanegem over de Feyenoord-supporter Ron Vlaar. Zelfs hij mist die leiding.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 12:21 schreef Gerard49 het volgende:
Goed topic, we missen zo'n type wel.

Ik denk dat spelers al snel nadat ze zich hier manifesteren als leider vertrekken naar het buitenland, Vlaar, Guidetti en noem maar op.

Misschien dat Vormer of Bakkal deze taak oppakken, want de kans dat die weer snel vertrekken is niet zo groot, maar dan moeten ze wel de kans krijgen.
Punt bij Vlaar was dat ie juist die leiding niet overtuigend oppakte.
Bakkal is introvert. Zie ik geen team aansturen. Vormer ligt onder aan de hiërarchie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 november 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Leiderschap zoeken is eigenlijk een verkapte manier van zeggen dat we kwaliteit missen. Als Pellè zijn oude vorm heeft, dan is hij dè leider. Janmaat neemt ook het voortouw in zijn manier en niveau van spelen. Clasie speelt nu het best en zet de lijnen uit. Dus hij is nu de leider.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 11 november 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Leiderschap zoeken is eigenlijk een verkapte manier van zeggen dat we kwaliteit missen. Als Pellè zijn oude vorm heeft, dan is hij dè leider. Janmaat neemt ook het voortouw in zijn manier en niveau van spelen. Clasie speelt nu het best en zet de lijnen uit. Dus hij is nu de leider.
Mooi, zijn we eruit!

Slotje!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 november 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 17:11 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Mooi, zijn we eruit!

Slotje!
+1
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 17:46   quote  deeplink  
nou voor deze keer dan
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 22:38   quote  deeplink  
De graafmachines zijn weer langsgeweest...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Don Leo: 'Waarom moest De Vrij op 21ste captain zijn?'

media_xll_1943737.jpg

In zijn algemeenheid vindt Leo Beenhakker dat talenten vroeg met een verkeerd soort druk worden opgezadeld.

'Neem Stefan de Vrij en de heisa rond zijn aanvoerderschap. Waarom moest hij op zijn 21ste al aanvoerder zijn? Het lijkt wel een trend: hoe jonger, hoe meer ze moeten doen onder de noemer: zie ons eens goed bezig zijn met de jeugd.'

'Ik las met instemming wat Willem van Hanegem in zijn AD-column zei over het selecteren voor Oranje van dat jongetje van Ajaks, die Veltman. Een paar keer goed gespeeld en dan al erbij. Waarom niet wat geleidelijker?'
Bron:AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 november 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 11:13 schreef RenatoBos het volgende:

[ afbeelding ]

In zijn algemeenheid vindt Leo Beenhakker dat talenten vroeg met een verkeerd soort druk worden opgezadeld.

'Neem Stefan de Vrij en de heisa rond zijn aanvoerderschap. Waarom moest hij op zijn 21ste al aanvoerder zijn? Het lijkt wel een trend: hoe jonger, hoe meer ze moeten doen onder de noemer: zie ons eens goed bezig zijn met de jeugd.'

'Ik las met instemming wat Willem van Hanegem in zijn AD-column zei over het selecteren voor Oranje van dat jongetje van Ajaks, die Veltman. Een paar keer goed gespeeld en dan al erbij. Waarom niet wat geleidelijker?'
Was niet echt een alternatief geloof ik.
van geil
 van geil - dinsdag 12 november 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 11:13 schreef RenatoBos het volgende:

[ afbeelding ]

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 november 2013 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 13:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Was niet echt een alternatief geloof ik.
Dat is een kwalijke zaak. Als je niet eens een volwaardige aanvoerder hebt, weet je toch genoeg? Dan heb je teveel introverte types in je selectie plus teveel jonkies, want De Vrij wordt nog wel een goede aanvoerder, maar helaas voor hem leed zijn eigen spel eronder. Het is goed dat hij aanvoerder-af is, zodat hij zich alleen maar op zijn eigen spel kan richten... Dat wil niet zeggen dat hij geen geschikte aanvoerder zou zijn, maar hij is inderdaad wel erg jong voor een aanvoerder. Dat kan lang niet iedereen..., dus ik ben het er ook wel mee eens... voor de rest: wat interesseert mij dat kuikentje uit amsterdamned nou wat... hoe vroeger kapot hoe beter toch, dus wat dat betreft ben ik het er niet mee eens, haha...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gezocht: een leider in het veld

0.0060560