BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wacht volgende zomer grote renovatie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Feyenoord wacht volgende zomer grote renovatie

Pelle-621x328.jpg

Feyenoord lijkt na dit seizoen afscheid te gaan nemen van nogal wat bepalend spelers. Voor de vier internationals Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Jordy Clasie is al langer interesse. Met aflopende contracten in 2015 én een WK voor de deur lijkt Feyenoord zich op te moeten maken voor een grootschalige renovatie. Maar hoe gaat die eruit zien?

Koeman gaf Feyenoord haar waarde terug

Toen Ronald Koeman tweeënhalf jaar geleden de macht overnam op Zuid, had hij te maken met een selectie vol jonge, talentvolle spelers zonder veel ervaring. Het enige wat Het Legioen dan ook vroeg was Feyenoord haar waardigheid terug te geven, na een rampzalig seizoen waarin met 10-0 van PSV werd verloren, de financiële malaise bijna een faillissement tot gevolg had en een vreemdelingenlegioen (wat deden Soren Larsen, Krisztian Simon en Jhonny van Beukering bij Feyenoord?) de club naar een historisch slechte tiende plaats loodste. Trainer Mario Been verloor in de voorbereiding op het nieuwe seizoen het vertrouwen van zijn team, waarna de ervaren Ronald Koeman, kampioenmaker bij Ajaks en PSV, aangetrokken werd.

Dat eerste seizoen onder Koeman verliep boven alle verwachtingen. Na een jaar waarin onder andere op overtuigende wijze met 4-2 van aartsrivaal Ajaks werd gewonnen, voor het eerst sinds 2006, behaalde de stadionclub in mei 2012 de Champions League, na negen jaar afwezigheid, door uit bij SC Heerenveen met een 2-3 overwinning de tweede plaats veilig te stellen. Een groots feest in De Kuip volgde, met duizenden supporters die de spelersbus op stonden te wachten bij aankomst. Feyenoord had niet alleen haar waarde terug, er waren ook spelers uit eigen jeugd doorgebroken. Jordy Clasie, een kleine middenvelder die na een verhuurperiode bij satellietclub Excelsior was teruggekeerd op Zuid, greep zijn kans en verraste vriend en vijand. Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi bleken stabiele verdedigers en aan het eind van het seizoen liet debutant en b-junior Tonny Vilhena zijn talent zien tijdens de uitwedstrijd tegen FC Twente.

Ronald-Koeman.jpg

In Koemans tweede jaar werd een derde plaats behaald, na een jaar waarin de Italiaanse spits Graziano Pelle uit nood gehaald werd én imponeerde met zevenentwintig goals in negenentwintig wedstrijden. Dit seizoen zijn alle ogen op de Rotterdammers gericht. Als enige van de kampioenskandidaten is de selectie intact gebleven, doordat technisch directeur Martin van Geel erin slaagde sterkhouders De Vrij, Clasie en Martins Indi in De Kuip te houden. Topschutter Pelle werd verteld een miljoenenbod uit Qatar af te wijzen en ook de sluimerende interesse in Janmaat werd resoluut afgewezen. Zondag liet Feyenoord tegen AZ voor het eerst dit seizoen haar klasse zien, en deed het zichzelf tekort door gelijk te spelen (2-2). Gaat Feyenoord dit seizoen eindelijk, voor het eerst sinds 1999, weer eens kampioen worden?

De grote renovatie

Een andere, en op de lange termijn minstens relevante vraag, is hoe de grote renovatie van Feyenoord eruit gaat zien. De contracten van Daryl Janmaat en Stefan de Vrij lopen na dit seizoen nog één jaar door, terwijl Bruno Martins Indi en Jordy Clasie tot 2016 vastliggen. De Vrij verlengde al twee keer eerder tussentijds zijn contract en de vraag is of hij, met de interesse van clubs als Liverpool en Arsenal én het afnemen van zijn aanvoerdersband in het achterhoofd, bereid is opnieuw zijn contract te verlengen. Janmaat lijkt Feyenoord sowieso niet tegen te kunnen houden. De rechtsback, als C-junior weggestuurd uit de jeugdopleiding van de club bij een gebrek aan kwaliteit, laat wekelijks zien de Eredivisie langzaam te ontstijgen, hoewel zijn domme overtreding op Roy Beerens zondag Feyenoord mogelijk de winst kostte en liet zien dat hij nog veel moet leren. Hij werd eerder al aan Juventus gelinkt. Ook voor Clasie is er serieuze interesse uit Italië. Fiorentina volgt de international al langer en lijkt zich op te maken voor een bod. En een transfer van Martins Indi naar Everton ketste in augustus op het laatste moment af. Dan is het nog vraag of Feyenoord Pelle kan behouden als hij dit jaar opnieuw zo succesvol is als vorig jaar. De club kampt nog steeds met een schuldenlast en kan elke euro goed gebruiken.

In het slechtste geval kan Feyenoord aankomende zomer dus zomaar haar vijf belangrijkste spelers kwijtraken. Wat dan? Ergo, Feyenoord moet zich voorbereiden op een grote renovatie. Niet alleen op het veld, maar ook in het technische staf. Of succestrainer Ronald Koeman blijft is nog maar de vraag. Het Nederlands elftal lonkt, en Koeman liet zondagavond bij Studio Voetbal weten niet per sé bij te tekenen bij Feyenoord. In januari praat hij met de club over zijn toekomst. Mocht hij vertrekken lijkt Jean-Paul van Gastel, nu assistent-trainer, de logische opvolger. Hij kent de club, kent de jeugdopleiding, waar hij jarenlang werkzaam was al succesvol trainer van de C- en A-junioren, en heeft onder de hoede van Koeman de afgelopen twee jaar zich tactisch verder kunnen ontwikkelen. Dat td Van Geel zondagavond zei dat Van Gastel niet de enige kandidaat is bij een vertrek van Koeman, dat lijkt te naderen, is wellicht niks anders dan tactiek. Binnen Feyenoord weet iedereen dat de aanvoerder van Feyenoords kampioensteam van 1999 de logische opvolger is van Koeman.

Hoe het nieuwe Feyenoord er op het veld uit zal zien, is voor een deel te voorspellen. Keeper Warner Hahn van FC Dordrecht wordt genoemd als eerste versterking. De doelman van Jong Oranje is transfervrij en maakt dit seizoen een prima indruk. Hij had al een gesprek met technisch directeur Van Geel over een mogelijke komst naar De Kuip. Bij een vertrek van De Vrij en Martins Indi staan Sven van Beek en Terence Kongolo, twee talentvolle verdedigers van Jong Oranje, klaar om door te schuiven naar de basis. Op de linksbackpositie heeft Miquel Nelom de afgelopen twee seizoenen laten zien een waardige stand-in te zijn die, net als Daryl Janmaat, aanvallend ingesteld is. Hij zal met Lucas Woudenberg, nu verhuurd aan Excelsior, moeten gaan strijden om een plek in de basiself. Voor Daryl Janmaat zal een vervanger gekocht moeten worden. Rechtsback van de A1 Rodney Lopes Cabral is nog niet klaar voor het grote werk en moet bij Excelsior rijpen en met alleen Jordy van Deelen, die tegen FC Twente (1-4 verlies) debuteerde, is de spoeling te dun.

media_xl_1088345.jpg

Op het middenveld kan A1-aanvoerder Rick Dekker doorgeschoven worden. Hij is één van de spelers die in de winterstop mogelijk meevliegt naar Spanje, waar Feyenoord in Marbella een trainingskamp belegd. Ook Rick Karsdorp, volgens KNVB-statistieken de beste speler van de junioren Eredivisie dit seizoen, wordt genoemd om mee te gaan. Dekker kan uitgroeien tot een nieuwe Clasie, hoewel een verhuurperiode aan Excelsior ook hem geen kwaad kan doen. Karsdorp is nog te onstuimig maar wel een talent voor de toekomst. Joey Sleegers, dit seizoen bij het eerste elftal gehaald vooral om fysiek sterker te worden, tekende vorige week een nieuw contract dat hem tot 2016. Hoewel hij zijn officiële debuut voor Feyenoord 1 nog moet maken, lijkt een basisplaats voor hem in de toekomst een zekerheid. Marlon Slabbekoorn en Rodney Kongolo, twee grote talenten in de B-junioren van de club, zijn nog niet gereed voor het grote werk en zijn vooral interessant voor over twee a drie jaar. Dat geldt niet voor Bart Nieuwkoop, de eerstejaars middenvelder van de A1, die zichzelf volgend seizoen zomaar in Feyenoord 1 terug kan vinden. Deels uit armoede, maar ook zeker vanwege zijn talent.

Aanvallend zal Feyenoord zich sowieso moeten versterken. Sekou Cissé vertrekt uit De Kuip en ook Wesley Verhoek mag vertrekken. Samuel Armenteros, gehuurd van Anderlecht, voldoet vooralsnog niet en de optie tot koop die Feyenoord op hem bedong zal hoogstwaarschijnlijk ongebruikt blijven. Bij een vertrek van Graziano Pelle zal er bovendien een veel scorende spits gekocht moeten worden. John Guidetti is de droom van elke Feyenoord-supporter, maar een terugkeer is vooralsnog niet aan de orde.

Martin van Geel staan drukke maanden te wachten, na een zomerperiode waarin hij rustig achterover kon leunen. Een langer verblijf van Koeman is onzeker en bij vertrek van hem én de sterkhouders van Feyenoord wacht een grote renovatie. Deels kan die doorgevoerd worden met spelers die de club al binnen haar gelederen heeft, deels zullen de miljoenen die Feyenoord vangt gebruikt moeten worden voor investeringen. Maar zoals bij alle renovaties geldt: het zal even duren voordat alles loopt, werkt en er gewenning is. Jeugdspelers zijn nog onervaren en ook nieuwe aankopen zullen tijd nodig hebben om een sterk collectief te gaan vormen met de rest van het team. Het zou dan ook zomaar kunnen dat de onvermijdelijke renovatie van Feyenoord een nieuw (hopelijk kortstondig) sportief dal ten gevolge zal hebben. Net nu het vorige overwonnen is.

Is dit het nieuwe Feyenoord?
Doelman:Warner Hahn/Erwin Mulder

Rechtsback: aankoop/Jordy van Deelen

Centraal: Sven van Beek Terence Kongolo

Linksback: Miquel Nelom/Lucas Woudenberg

Middenveld: Tonny Vilhena, Dekker, Immers/Sleegers

Aanval: Schaken, aankoop/Pelle, Boëtius
Bron:Thepostonline
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 november 2013 - 14:07   quote  deeplink  
Goed stuk.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Heb vandaag een andere post van je gelezen waarin je aangaf dat je een groot verloop (50%) verwacht, toeval?d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door RenatoBos --
JanM
 JanM - dinsdag 12 november 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:
Is dit het nieuwe Feyenoord?

Doelman:Warner Hahn/Erwin Mulder

Rechtsback: aankoop/Jordy van Deelen

Centraal: Sven van Beek Terence Kongolo

Linksback: Miquel Nelom/Lucas Woudenberg

Middenveld: Tonny Vilhena, Dekker, Immers/Sleegers

Aanval: Schaken, aankoop/Pelle, Boëtius
Bron:Thepostonline
Ik zie ze niet allemaal vertrekken, maar Schaken kun je geloof ik wel wegstrepen: wil nog naar het buitenland! Dan blijft er een veredeld A-elftal over, dus zullen er wel enkele spelers gekocht (moeten) worden. Van de huidige selectie zullen vanwege de ervaring dan jongens als Mathijsen en Vormer wel een basisplaats krijgen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 november 2013 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 14:15 schreef RenatoBos het volgende:
Heb vandaag een andere post van je gelezen waarin je aangaf dat je een groot verloop (50%) verwacht, toeval?d:-)
toeval bestaat niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 november 2013 - 14:34   quote  deeplink  
Ik mis de naam van Mathijsen... Dan kun je Sven van Beek op rechtsback zetten... 'k Ben trouwens benieuwd wat Sleegers voor ons gaat betekenen. Ik denk dat hij best goed zou kunnen worden... 'n Beetje een middenveldvariant op Smolarek jr.
JanM
 JanM - dinsdag 12 november 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Van Beek iig t/m 2016 (optie 2017) vastgelegd: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/24171-feyenoord-en-van-beek-akkoord-over-nieuw-contract.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 november 2013 - 15:07   quote  deeplink  
Goeie zaak, heeft wel laten zien dat hij uit het goede hout is gesneden, m.n. in die wedstrijd tegen Krasnodar..
MMM
 MMM - dinsdag 12 november 2013 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:
Goed stuk.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 november 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 14:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

toeval bestaat niet.
KennerT..
van geil
 van geil - dinsdag 12 november 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Veel zal afhangen van het WK..
en of er überhaupt wel Feyenoorders in staan tzt.
Als Oranje er snel uitvliegt dan zullen veel clubs elders shoppen.

Mocht Oranje vlammen met Feyenoorders dan wordt t n ander verhaal...
maar dat weten we pas van de zomer..
Dat zou ik zwaar laten wegen in mijn trainerskeuze....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door van geil --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 november 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Reken je niet te rijk, want tegen de tijd dat het wk er is, zitten er dertig ajakkesieden bij oranje en de FEYENOORDERS zijn dan allang afgehaakt...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 12 november 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 16:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Reken je niet te rijk, want tegen de tijd dat het wk er is, zitten er dertig ajakkesieden bij oranje en de FEYENOORDERS zijn dan allang afgehaakt...
Calimero..? Of vertel anders eens waar je dit op baseert.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 november 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Dan alweer een nieuw begin, zondr schulden, en met. Een goede jeugdopleiding.
Feyenoord is klaar voor de toekomst.......een mooie toekomst
ar
 ar - dinsdag 12 november 2013 - 21:43   quote  deeplink  
We shall not be moved!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 november 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 19:52 schreef piet de paler het volgende:
Dan alweer een nieuw begin, zondr schulden, en met. Een goede jeugdopleiding.
Feyenoord is klaar voor de toekomst.......een mooie toekomst
Vind ik ook.
Is nog steeds hoofddoel.
Sensi
 Sensi - woensdag 13 november 2013 - 02:07   quote  deeplink  
Dat er spelers gaan vertrekken in de zomer dat is logisch en voel je ook aankomen. Wie dat gaan zijn zullen we tzt moeten bekijken, daar is t indd nog een beetje te vroeg voor.. En ik maak me niet eens druk hoe ze dat gaan opvangen, er loopt genoeg talent rond.
moa
 moa - woensdag 13 november 2013 - 05:44   quote  deeplink  
Vind het wat een overdreven stukje, ik verwacht niet dat Clasie, Indi, Janmaat, Vrij, Vilhena en Pelle allemaal verkocht zullen worden.

Als Vrij vertrekt zal Indi zijn kans in het centrum wel grijpen, ook Clasie acht ik nog niet klaar voor een transfer. Janmaat zie ik wel vertrekken en Pelle alleen voor ongeveer 15 miljoen.

Op Pelle na zijn alle spelers bovendien goed te vervangen, voor de verdediging hebben we een aantal hele goede opties in huis en dit kan aangevult worden met bijv. Rosales (transfervrij)

Clasie is een hele goede maar in onze competitie makkelijk vervangbare speler, Vormer en Bakkal hebben we al in huis en Djuricic zou ik een top optie vinden.

Voor de flanken hebben we met Manu en Boetius al grote talenten, ik zou graag de in het buitenland verpieterende Ola John zien komen voor de uitvallers. verkoop je Pelle voor 15 miljoen, koop dan Finnbogason terug voor 7-8, die wil deze zomer vertrekken en verlengd zijn contract niet meer.

Met deze versterkingen gaan we er niet of nauwelijks op achteruit.
Milo
 Milo - woensdag 13 november 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Eens met Moa, ik denk ook wel dat het meevalt. Mocht dit wel zo zijn mis ik kuyt in het verhaal? Ik zie hem graag terug komen als ervaren rot! Met al die jonkies gaan we het echt niet halen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 november 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 november 2013 - 19:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Calimero..? Of vertel anders eens waar je dit op baseert.
Nee, niets Calimero. Het is meer een constatering gebaseerd op het verleden. De amsterdammerts krijgen meestal de voorkeur... omdat oranje bepaald wordt door Amsterdammers... Eerlijk gezegd valt het me nog mee hoe Van Gaal zich tot op heden opstelt... Ik had van hem ook verwacht dat hij eerder amsterdammerts opstelt dan Feyenoorders, maar let op: Veltman speelt straks en De Vrij niet... Wellicht dat Bmi ook naast de boot valt, hoewel Van Gaal behoorlijk gecharmeerd lijkt van hem. Janmaat mag wel mee, bij gebrek aan beter, maar tegen de tijd dat de knoop moet worden doorgehakt, zullen Van der Wiel en hoe heet die pipo die tegenwoordig op rechtsback staat bij ajakkes, wel één goede partij spelen, waardoor ze alsnog een selectie afdwingen. Clasie valt buiten de boot, let maar op....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 november 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 05:44 schreef moa het volgende:
Vind het wat een overdreven stukje, ik verwacht niet dat Clasie, Indi, Janmaat, Vrij, Vilhena en Pelle allemaal verkocht zullen worden.

Als Vrij vertrekt zal Indi zijn kans in het centrum wel grijpen, ook Clasie acht ik nog niet klaar voor een transfer. Janmaat zie ik wel vertrekken en Pelle alleen voor ongeveer 15 miljoen.

Op Pelle na zijn alle spelers bovendien goed te vervangen, voor de verdediging hebben we een aantal hele goede opties in huis en dit kan aangevult worden met bijv. Rosales (transfervrij)

Clasie is een hele goede maar in onze competitie makkelijk vervangbare speler, Vormer en Bakkal hebben we al in huis en Djuricic zou ik een top optie vinden.

Voor de flanken hebben we met Manu en Boetius al grote talenten, ik zou graag de in het buitenland verpieterende Ola John zien komen voor de uitvallers. verkoop je Pelle voor 15 miljoen, koop dan Finnbogason terug voor 7-8, die wil deze zomer vertrekken en verlengd zijn contract niet meer.

Met deze versterkingen gaan we er niet of nauwelijks op achteruit.
Ik denk niet dat je zoveel voor Pellé vangt en Finnbogason gaat echt niet van een subtopper naar een suptopper terwijl hij zo naar Engeland of zo kan... Dat is niet echt een sportieve verbetering... Misschien dat Zivkovic haalbaar zal zijn? Dan moet het wel komende zomer, of misschien wel al in de winter gebeuren... Clasie blijft nog een jaar na deze, maar in de verdediging zou best wel iemand verkocht mogen worden. Opvolgers staan klaar Van Beek, Kongolo en Nelom. Mochten Janmaat, De Vrij en BMI verkocht worden, hebben we Joris ook nog achter de hand... Vooral als we die jonkies moeten inpassen, mooie uitgangspositie voor ons... En we zullen toch een keer wat moeten verdienen door de verkoop van spelers... Van mij mogen ze alle drie voor een totaalbedrag van 25 á 30 mln weg...

Vinden jullie Manu zo'n groot talent dan? Ik vind hem nog niet zo goed...
JanM
 JanM - woensdag 13 november 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 12:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee, niets Calimero. Het is meer een constatering gebaseerd op het verleden. De amsterdammerts krijgen meestal de voorkeur... omdat oranje bepaald wordt door Amsterdammers... Eerlijk gezegd valt het me nog mee hoe Van Gaal zich tot op heden opstelt... Ik had van hem ook verwacht dat hij eerder amsterdammerts opstelt dan Feyenoorders, maar let op: Veltman speelt straks en De Vrij niet... Wellicht dat Bmi ook naast de boot valt, hoewel Van Gaal behoorlijk gecharmeerd lijkt van hem. Janmaat mag wel mee, bij gebrek aan beter, maar tegen de tijd dat de knoop moet worden doorgehakt, zullen Van der Wiel en hoe heet die pipo die tegenwoordig op rechtsback staat bij ajakkes, wel één goede partij spelen, waardoor ze alsnog een selectie afdwingen. Clasie valt buiten de boot, let maar op....
Arie, je kunt er nog helemaal niets van zeggen. De Feyenoorders moeten zich lekker op de competitie focussen en daarin wekelijks uitblinken en de schaal opeisen, dan kan (en wil!) niemand om ze heen, zelfs Van Gaal niet. Op dit moment gebruikt Van Gaal de wedstrijden om verschillende spelers te zien en mee te maken binnen de groep en zijn er een aantal (waaronder Clasie) geblesseerd.

Afhankelijk van de eigen prestaties richting het WK maken Janmaat, De Vrij, BMI, Clasie en in mindere mate Vilhena, Boëtius? en Schaken gewoon goede kans om in ieder geval mee te gaan naar Brazilië! En Pellè natuurlijk ;-P
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 november 2013 - 15:03   quote  deeplink  
Klopt helemaal wat je zegt, maar ik ben ervan overtuigd dat de amsterdamse lobby die in Hilversum altijd zijn werk doet, nog van zich laat horen... oftewel, als we een half jaartje verder zijn, worden de spelers van ajakkes de hemel in geprezen, waardoor ze ook nog gaan denken ook dat ze beter zijn. Hierdoor spelen ze misschien zelfs maar één wedstrijdje goed, waardoor er wisselwerking komt met Hilversum en zo voert ajakkes straks toch weer de boventoon.... geschiedenis herhaalt zich. Kijk maar eens met hoeveel genoegen Jack van Gelder, die toch altijd heel objectief probeert te blijven, over het fantastische spel van Veltman begon. Je zag het niet, maar als je mij vraagt zat hij gewoon met een stijve aan tafel... En dan heb ik het nog maar over een enigszins objectieve amsterdammert... Maar aan die tafel zit sowieso een te hoog amsterdam-gehalte...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 november 2013 - 15:06   quote  deeplink  
Fox begint al met een poll. Wie beter is Janmaat of vd wiel.
van geil
 van geil - woensdag 13 november 2013 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:
Fox begint al met een poll. Wie beter is Janmaat of vd wiel.
en dat is nog degene die op t moment de grootste kans maakt.
Ik verwacht ook geen stormloop op onze spelers...

(hoop t wel)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 november 2013 - 16:43   quote  deeplink  
Sowieso renovatie van middelmaat en lager
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 17:15   quote  deeplink  
Janmaat is beter natuurlijk..
van geil
 van geil - woensdag 13 november 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 16:43 schreef Stylzz het volgende:
Sowieso renovatie van middelmaat en lager
geef mij maar de vrije hand..
:0
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 november 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Rukkert..
moa
 moa - woensdag 13 november 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 12:05 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je zoveel voor Pellé vangt en Finnbogason gaat echt niet van een subtopper naar een suptopper terwijl hij zo naar Engeland of zo kan... Dat is niet echt een sportieve verbetering... Misschien dat Zivkovic haalbaar zal zijn? Dan moet het wel komende zomer, of misschien wel al in de winter gebeuren... Clasie blijft nog een jaar na deze, maar in de verdediging zou best wel iemand verkocht mogen worden. Opvolgers staan klaar Van Beek, Kongolo en Nelom. Mochten Janmaat, De Vrij en BMI verkocht worden, hebben we Joris ook nog achter de hand... Vooral als we die jonkies moeten inpassen, mooie uitgangspositie voor ons... En we zullen toch een keer wat moeten verdienen door de verkoop van spelers... Van mij mogen ze alle drie voor een totaalbedrag van 25 á 30 mln weg...

Vinden jullie Manu zo'n groot talent dan? Ik vind hem nog niet zo goed...
Met alle respect is Feyenoord toch echt wel een flinke stap vooruit ten opzichte van Heerenveen, zelfs onze door saneringen afgeslankte begroting is meer dan tweemaal zo hoog als die van Heerenveen. Om nog maar te zwijgen over het verschil in landelijke achterban, uitstraling van de grootste club van Nederland en 1 van de mooiste stadions van Europa.

De toekomst ziet er voor Feyenoord de komende jaren weer rooskleurig uit met een begroting die weer jaarlijks kan gaan groeien, een bloeiende jeugdopleiding, een definitieve terugkeer van Feyenoord op het niveau waar het hoort en elk seizoen een gezond bedrijfsresultaat.

Wat betreft de spelers zitten we wel op 1 lijn, ik mis ook te Vrede in het verhaal.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 november 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Moeje oplettuh.
Keert ineens Kuijt komende zomer terug.
Mooi klaar mee.
moa
 moa - woensdag 13 november 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 november 2013 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:
Moeje oplettuh.
Keert ineens Kuijt komende zomer terug.
Mooi klaar mee.
We hebben Makaay al toch?
sportverteller
 sportverteller - donderdag 14 november 2013 - 06:53   quote  deeplink  
De selectie is aan het verzuren. Het wordt tijd voor doorstroming. Goed voor de portemonnee en voor de jeugd.
moa
 moa - donderdag 14 november 2013 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 06:53 schreef sportverteller het volgende:
De selectie is aan het verzuren. Het wordt tijd voor doorstroming. Goed voor de portemonnee en voor de jeugd.
Slecht voor het team, slecht voor onze ambities mbt. een evt. kampioenschap.

Ben er van overtuigd dat v Geel wel waardige vervangers haalt voor eventueel verkochte spelers, probleem is echter dat die over het algemeen jonger zullen zijn en en het team weer uit balans brengen. Feyenoord moet gewoon voor elke positie 2 Feyenoord waardige spelers hebben en elk seizoen de zwakkere/oudere spelers door selecteren, spelers gaan opleiden voor het eerste elftal niet opleiden om op te leiden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Is allemaal mooi, maar t geld wat we krijgen vanuit de verkoop gaat voor een groot gedeelte terug vloeien in de club en aflossing schulden/terugkoop aandelen.

Dus, elk vertrek, zal per definitie een verzwakking zijn.
JanM
 JanM - donderdag 14 november 2013 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:
Is allemaal mooi, maar t geld wat we krijgen vanuit de verkoop gaat voor een groot gedeelte terug vloeien in de club en aflossing schulden/terugkoop aandelen.

Dus, elk vertrek, zal per definitie een verzwakking zijn.
Hoeft helemaal niet. Vergeet niet dat er ook mogelijkheden zijn om spelers te huren van de vrijgekomen salarissen van spelers als Cissé, Singh, Verhoek? en bij verkoop Schaken, Janmaat, De Vrij, BMI en Clasie!

Of denk je dat Guidetti en Pellè puur gelukstreffers waren?
Milo
 Milo - donderdag 14 november 2013 - 09:59   quote  deeplink  
Schaken staat ook op de nominatie om te vertrekken....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 09:59 schreef JanM het volgende:

[..]

1. Hoeft helemaal niet. Vergeet niet dat er ook mogelijkheden zijn om spelers te huren van de vrijgekomen salarissen van spelers als Cissé, Singh, Verhoek? en bij verkoop Schaken, Janmaat, De Vrij, BMI en Clasie!

2. Of denk je dat Guidetti en Pellè puur gelukstreffers waren?
1. Huur is de problemen voor je uitschuiven en is ook niet gratis. kwalitatief goede spelers huren kost ook veel geld!Plus de echte versterkingen zijn natuurlijk niet te huur.

2. Ja.
JanM
 JanM - donderdag 14 november 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

1. Huur is de problemen voor je uitschuiven en is ook niet gratis. kwalitatief goede spelers huren kost ook veel geld!Plus de echte versterkingen zijn natuurlijk niet te huur.

2. Ja.
Huren met optie tot koop zoals bij Pellè blijkt (soms) succesvol. En of dat geluk of kunde is zal in de toekomst blijken, maar vooralsnog hou ik het bij Van Geel op kunde!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 10:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Huren met optie tot koop zoals bij Pellè blijkt (soms) succesvol. En of dat geluk of kunde is zal in de toekomst blijken, maar vooralsnog hou ik het bij Van Geel op kunde!
Zet alle huur van de periode van Geel eens op een rijtje...
JanM
 JanM - donderdag 14 november 2013 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 10:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zet alle huur van de periode van Geel eens op een rijtje...
Guidetti, Bakkal, Pellè en Armenteros. En Immers officieel ook. Alleen Armenteros is tot nu toe een flop, toch?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 10:43   quote  deeplink  
ik heb laatst een column gezien, waarin aangegeven werd dat hem een hete zomer wachtte, maar dat hij nu wel moest gaan scoren...

ff zoeken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 10:46   quote  deeplink  
geen zin, t lijstje is groter, met aankopen, ruil en huur.
Zijn maar een paar meerwaarde.
JanM
 JanM - donderdag 14 november 2013 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:
geen zin, t lijstje is groter, met aankopen, ruil en huur.
Zijn maar een paar meerwaarde.
Tuurlijk: Goossens, Vormer, Singh en Verhoek zijn geen succes, maar je had het over huur!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 11:00 schreef JanM het volgende:

[..]

Tuurlijk: Goossens, Vormer, Singh en Verhoek zijn geen succes, maar je had het over huur!
Ach, huur/koop gaat om t totaal plaatje.
van geil
 van geil - donderdag 14 november 2013 - 16:51   quote  deeplink  
meer missers als versterkingen inderdaad.
JanM
 JanM - donderdag 14 november 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 16:51 schreef van geil het volgende:
meer missers als versterkingen inderdaad.
Van Geel maar wegsturen dus?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 november 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 17:18 schreef JanM het volgende:

[..]

Van Geel maar wegsturen dus?
Alleen als je beter kan krijgen.
Zomerstop vd waarheid
JanM
 JanM - donderdag 14 november 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 november 2013 - 17:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Alleen als je beter kan krijgen.
Zomerstop vd waarheid
Noem eens iemand dan, want ik kan er geen verzinnen!

Vind dat Van Geel niet de waardering krijgt die hij m.i. verdient. Ga het rijtje maar langs (ik vergeet vast nog wel iets/iemand):

- meerdere contracten met (jeugd)spelers verlengd
- Bakkal en Guidetti gehuurd
- aangezien er geen geld was Vormer en Goossens transfervrij aangetrokken (1)
- Mathijsen ook transfervrij, maar tegen riant salaris (2)
- (dreigend) probleem Cabral opgelost door ruil met Verhoek (3)
- Singh (groot talent) voor weinig gekocht (4)
- Lex gehuurd/gekocht (5)
- Pellè gehuurd en uiteindelijk zelfs gecontracteerd (6)
- Bakkal aangetrokken (7)

(1) maken het helaas niet (helemaal) waar, maar je hebt ook reservespelers nodig ...
(2) over de hoogte van zijn salaris is al veel gezegd, maar zijn ervaring bleek en onlangs blijkt meer dan welkom!
(3) jammer dat Verhoek zijn oude vorm niet weet terug te vinden!
(4) lijkt een mentale kwestie bij die jongen ...
(5) Feyenoord-mentaliteit, maar moet efficiënter worden anders gaat Bakkal hem uit de basis spelen denk ik
(6) gouden greep!
(7) Ben benieuwd of hij zijn oude vorm weer weet terug te vinden, dan wordt hij onze #10!

Al met al ben ik blij met Van Geel en zou ik echt niet weten wie het beter had gedaan!
van geil
 van geil - donderdag 14 november 2013 - 17:51   quote  deeplink  
wil je n eerlijk antwoord?
Guidetti Pelle en Bakkal alle drie niet de verdienste van...

aangereikt door anderen ..
de rest voldoet niet voor de basis..en sommige niet eens voor de bank.
dus scherp evalueren niks mis mee..
evenzo voor trainer en scouts.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 november 2013 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wacht volgende zomer grote renovatie









0.0076639