|
|
piet de paler
|
|
|
Ik word nu al gek van al die geruchten, Boetius naar Engeland Janmaat naar Italie,Pelle naar Turkije, Koeman naar het NL 11 tal. Laten we eerst deze competitie afmaken. En om je eerlijk te zijn zie ik Janmaat verdwijnen maar de rest? O ja en Schaken gaat niet bijtekenen of MAG niet bijtekenen. Gewoon eerst even 3,2, 0f 1 worden, en dan zien we wel. rare mening forum genoten of ben ik de enige die er zo over denkt bonsior........ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Piet, mening, forumgenoten... kheb een deja vu :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Geruchten zijn juist wel leuk, zolang ze maar een kern van waarheid hebben, de lulverhalen op verschillende websites zijn wel vervelend. Soccernews (lees hetlegioen) maakt zich er de laatste tijd ook om de haverklap schuldig aan, de meest onlogische en walgelijke geruchten worden daar geboren om maar reacties uit te lokken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha, het is eenzaam in mijn huisje dan ga je mijmeren.Ik ga wel even op een Poolse bruiden site kijken. Maar ach was er niet iets met vrijheid van meningsuiting? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2013 - 18:18 schreef piet de paler het volgende:Hahaha, het is eenzaam in mijn huisje dan ga je mijmeren.Ik ga wel even op een Poolse bruiden site kijken. Maar ach was er niet iets met vrijheid van meningsuiting? Laat lekker gaan joh Piet! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ach geruchten,dat zijn vooral de voetbalmakelaars die de prijs op willen drijven,via de media... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2013 - 17:58 schreef piet de paler het volgende:Ik word nu al gek van al die geruchten, Boetius naar Engeland Janmaat naar Italie,Pelle naar Turkije, Koeman naar het NL 11 tal. Laten we eerst deze competitie afmaken. En om je eerlijk te zijn zie ik Janmaat verdwijnen maar de rest? O ja en Schaken gaat niet bijtekenen of MAG niet bijtekenen. Gewoon eerst even 3,2, 0f 1 worden, en dan zien we wel. rare mening forum genoten of ben ik de enige die er zo over denkt bonsior........ Zijn het niet gewoon hun vakantiebestemmingen, Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
laatst werd er aan mij gevraagd wie de laatste Nederlandse speler was in de Franse competitie ? Ik dacht Rep, maar van feyenoord zou ik het niet weten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2013 - 20:40 schreef piet de paler het volgende:laatst werd er aan mij gevraagd wie de laatste Nederlandse speler was in de Franse competitie ? Ik dacht Rep, maar van feyenoord zou ik het niet weten. Laatste Nederlander vd Wiel, laatste Feyenoorder Kalou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 november 2013 - 20:40 schreef piet de paler het volgende:laatst werd er aan mij gevraagd wie de laatste Nederlandse speler was in de Franse competitie ? Ik dacht Rep, maar van feyenoord zou ik het niet weten. Paauwe daarvoor . Vos ook nog dacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 november 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu ik toch mijn mening mag geven hiervoor dank. Wat ook zo raar is bij het begin van de wedstrijd is het warmlopen tussen plastic schoteltjes.,en ook nog met een conditie trainer die 15 minuten van beroemdheid wil hebben. Een paar jaar geleden zag je dat toch niet? Het voetbal wordt er niet beter van. Of wat denken jullie van dat dekzeil op de middenstip nou dat brengt bij mij al spelvreugde!!!!!!!!!!!!!!!! Gewoon wat vermaak er zij zat amateur bands die iets willen doen. NNOU bedankt dat ik mijn mening kon geven en. NU op naar het cafe .En tegen psv ben ik net als de Sint maar dan zonder zwarte pieten in Nederland. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Juist Piet, de fanfare moet terug! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik houd het wel bij mijn broodje frikadel zolang de wedstrijd niet begonnen is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Stom eigenlijk dat ik daar ook aan moest denken en jij hebt het er dan over :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dan herinner je misschien ook wel die striptease van een supporter midden in een leeg uitvak? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat is geloof ik wat recenter, vanaf dat moment zat ik meer in het buitenland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t is meer de wens van de gedachten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ook leuk was is Willy Batenburg, of een hooligan gevecht als in de romeinse tijd met Aboutaleb dat is pas amusement. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
huppie huppie het origineel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geruchten: t schijnt dat Koeman zelf mede investeerder is in de Immers constructie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
geruchten: het schijnt dat Immers de rest investeert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ja ik zit net te kijken naar het NL 11 tal daar kunnen ze wel een Immere gebruiken , vooral in de 2e helft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 17 november 2013 - 14:36 schreef piet de paler het volgende:Maar ja ik zit net te kijken naar het NL 11 tal daar kunnen ze wel een Immere gebruiken , vooral in de 2e helft. Oefeninterlands, daar kan je beter niet naar kijken. Er is werkelijk niets vervelenders als dat, hoe kan je er de competitie voor onderbreken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Het is waar volgens de geruchten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja ? Koeman toch naar oranje ? Dan krijgen we toch v Gaal zeker... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Veel plezier ermee dan, ik zou hem doorsturen naar Hôpital Esquirol.... |
|
|
|