|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Je leest niet wat ik zeg, mijn mening is dat Ajax op 1 positie na, alles goed bezet heeft, ik vind dat er prima is ingesprongen op het vertrek van Eriksen d.m.v. aangetrokken jeugd en het aantrekken van Serrero en Duarte. En het doel is nooit geweest om nu al bij de beste 12 van Europa te zitten, als jij dat nu graag zou willen denk ik dat je in een utopie leeft. Het is het doel voor over een aantal jaren om daar weer bij te horen, en dan heeft nu investeren in het eerste elftal 0,0 zin. Het gaat om de jeugd, de scouting daarvan en het opleiden van spelers zodat ze eerder rijp zijn om voor ons in het eerst eop een hoog niveau te spelen. daar zijn onze meningen dus over verdeelt. ik vind Serero eem leuke speler maar telicht voor het niveau wat ajax nastreeft. ook Duarte heb ik mijn twijfels over maar die kan mij nog overtuigen misschien. al met al blijf ik hem tweede keus vinden. ook hetgeen al lange tijd bekent is dat er vleugelspelers missen. en Ajax probeert weer op de twee laatste dagen van transfer markt iets tehalen. zegt al genoeg over de daadkracht. en dan gaat het ook nog eens over huren waar ik zowiezo geen voorstander van ben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feit is dat je alleen maar naar de korte termijn kijkt, en dat je de doelstellingen die jij aangeeft te hebben voor Ajax alleen maar kan realiseren op de langere termijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:29 schreef cajax het volgende:Zolang de gemiddelde leeftijd van Ajax niet 26 jaar is, heeft Ajax Europees gezien helemaal niets te zoeken. Soms haalt Ajax de laatste 16 niet eens, laat staan de laatste 8. Dat blijft ver onder de maat van ze. En je punt is? Wat voegt dit toe aan deze discussie? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:30 schreef bully het volgende:[..] daar zijn onze meningen dus over verdeelt. ik vind Serero eem leuke speler maar telicht voor het niveau wat ajax nastreeft. ook Duarte heb ik mijn twijfels over maar die kan mij nog overtuigen misschien. al met al blijf ik hem tweede keus vinden. ook hetgeen al lange tijd bekent is dat er vleugelspelers missen. en Ajax probeert weer op de twee laatste dagen van transfer markt iets tehalen. zegt al genoeg over de daadkracht. en dan gaat het ook nog eens over huren waar ik zowiezo geen voorstander van ben. Het niveau wat Ajax nastreeft is niet het niveau dat nu gehaald dient te worden, het is iets waar naartoe gewerkt wordt, en het niveau dat Ajax wil halen is uberhaubt niet te koop in 20 jarige spelers of ouder, dus je moet dat wel proberen uit je jeugd te halen. Dus juist door ervoor te zorgen dat spelers op hun 18e al veel verder in hun ontwikkeling zijn dan nu.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:Feit is dat je alleen maar naar de korte termijn kijkt, en dat je de doelstellingen die jij aangeeft te hebben voor Ajax alleen maar kan realiseren op de langere termijn. een lange termijn kan je niet realiseren zonder korte termijn. je moet toch op redelijk niveau blijven plus dat je zonder korte termijn wel heel diep wegzakt in Europa. ten eerste de inkomsten plus dat door het slechte optreden van de nederlandse clubs in Europa je steeds minder punten behaald. wat als gevolg kan hebben dat de kampioen zometeen ook kwalificatie voor de cl kan spelen. natuurlijk heb je dat als Ajax niet helemaal in eigen hand maar je kan wel proberen dit verval zolang mogelijk tegentegaan door zelf je punten wel tepakken. want ook de jeugd heeft zometeen europese ervaring nodig om een hoger niveau tehalen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Het niveau wat Ajax nastreeft is niet het niveau dat nu gehaald dient te worden, het is iets waar naartoe gewerkt wordt, en het niveau dat Ajax wil halen is uberhaubt niet te koop in 20 jarige spelers of ouder, dus je moet dat wel proberen uit je jeugd te halen. Dus juist door ervoor te zorgen dat spelers op hun 18e al veel verder in hun ontwikkeling zijn dan nu.. Eens. Onder andere met de goede talenten uit de B-selectie. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nu op het ogenblik heeft Ajax 2 twee goede spelers nodig, namelijk een type als Jaap Stam in de verdediging, aangezien Veltman alleen niet voldoende is. En Ajax heeft een type als Frank Rijkaard op het middenveld nodig. Dan pas zullen de buitenspelers en de spitsen beter voetballen. Dit is wel de realiteit, heden. Dus voorlopig niet de beste 12. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:41 schreef cajax het volgende:Nu op het ogenblik heeft Ajax 2 twee goede spelers nodig, namelijk een type als Jaap Stam in de verdediging, aangezien Veltman alleen niet voldoende is. En Ajax heeft een type als Frank Rijkaard op het middenveld nodig. Dan pas zullen de buitenspelers en de spitsen beter voetballen. Dit is wel de realiteit, heden. Dus voorlopig niet de beste 12. denk dat je aan Veldman en Moisander als die terug is een redelijke verdediging heeft die wel een hoger nivau kan halen. zeker met Denswil die hard aan de deur klopt. en natuurlijk zullen die ook nog fouten gaan maken. maar de verdediging begint al voorin. naar mijn mening is momenteel het middenveld niet goed genoeg. of tejong dus nog niet klaar of telicht. en met goede vleugelspelers kan je weer meer druk zetten wat ook de achterste linie ontlast. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:39 schreef bully het volgende:[..] een lange termijn kan je niet realiseren zonder korte termijn. je moet toch op redelijk niveau blijven plus dat je zonder korte termijn wel heel diep wegzakt in Europa. ten eerste de inkomsten plus dat door het slechte optreden van de nederlandse clubs in Europa je steeds minder punten behaald. wat als gevolg kan hebben dat de kampioen zometeen ook kwalificatie voor de cl kan spelen. natuurlijk heb je dat als Ajax niet helemaal in eigen hand maar je kan wel proberen dit verval zolang mogelijk tegentegaan door zelf je punten wel tepakken. want ook de jeugd heeft zometeen europese ervaring nodig om een hoger niveau tehalen. Je moet in NL zeker op een bepaald niveau blijven, en dat betekend ieder jaar meedoen om de titel, en dat gaan we ook dit jaar echt weer doen in mijn beleving. Uiteraard moet Ajax proberen zo veel mogelijk te winnen in Europa. Maar in de CL ga je geen verschil maken met Ajax als het veschil in selectie zo klein is tussen vorig jaar en dit jaar. Al had je nu een paar betere "duurdere" spelers erbij gehad was dat geen enkel garantie geweest voor betre prestaties in Europa. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:41 schreef cajax het volgende:Nu op het ogenblik heeft Ajax 2 twee goede spelers nodig, namelijk een type als Jaap Stam in de verdediging, aangezien Veltman alleen niet voldoende is. En Ajax heeft een type als Frank Rijkaard op het middenveld nodig. Dan pas zullen de buitenspelers en de spitsen beter voetballen. Dit is wel de realiteit, heden. Dus voorlopig niet de beste 12. Ja, en dan het liefst Messi op 9 en Ronaldo op 11..
Sorry man, maar je leeft in een droomwereld.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:53 schreef remco k het volgende:[..] Je moet in NL zeker op een bepaald niveau blijven, en dat betekend ieder jaar meedoen om de titel, en dat gaan we ook dit jaar echt weer doen in mijn beleving. Uiteraard moet Ajax proberen zo veel mogelijk te winnen in Europa. Maar in de CL ga je geen verschil maken met Ajax als het veschil in selectie zo klein is tussen vorig jaar en dit jaar. Al had je nu een paar betere "duurdere" spelers erbij gehad was dat geen enkel garantie geweest voor betre prestaties in Europa. tegen een ploeg als Celtic had dat zeker wel een verschil gemaakt. en over het niveau van de selectie verschillen onze meningen. naar mijn mening zij we de laatste twee jaar er alleen maar op achteruit gegaan. zonder serieus teproberen de selectie op sterkte tehouden. en we hebben geluk dat niet alleen wij problemen hebben maar ook onze concurentie. het zegt natuurlijk al genoeg dat een club als zwolle terwijl we al bijna bij de winterstop zijn nog steeds bovenin meedraait. er zijn momenteel wel 8 ploegen ongeveer die om het landskampioenschap meedoen. misschien geeft ervaring de doorslag maar vind ploegen als heerenveen Vitesse zwolle momenteel nog niet minder dan ons. hoe erg dat ik dit ook vind omtezeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat laatste klopt inderdaad, maar het beleid dat gekozen is heeft tijd nodig om zich te bewijzen, ik ben wel bereid ze deze tijd te gunnen.. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ondanks de jonge selectie van Ajax, kunnen we net niet spreken over DE PATATGENERATIE. Is ook waar. Dus Ajax gaat vooruit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 22:13 schreef bully het volgende:[..] op die ruimere selectie zal ik niet teveel ingaan. als je de jeugd bedoelt die wat al is gebleken er nog niet klaar voor is om alles optevangen. een Fisher hoort niet op die positie. heeft dat vorig jaar even gedaan maar is noodoplossing. een Anderson heeft laten zien dat hij veel potentie heeft maar is nog lang niet de voetballer die er klaar voor is. vorig jaar had je nog een Babel en een Boerigther voor de vleugels maar ook toen was al bekent dat je daar versterking nodig had over de spelers uitvorm maak ik me geen zorgen. wel om de spelers die hun moeten vervangen. een Bojan heeft mij nog niet overtuigt. had verwacht dat hij fysiek toch sterker zou zijn maar heeft zich tot nu toe buiten enkele leuke momenten mij alleen laten zien hoe hij steeds kinderlijk van de bal word afgezet. Celtic vind ik zeker geen maatstaf om een Schone tebeoordelen op die positie. wat iedereen ook vergeet dat hij in die wedstrijd een zeer slechte eerste helft speelde met veel onnodig balverlies. maar het in de tweede helft goedmaakte. maar wat ik al zei het niveau van Celtic vind ik nou niet zo goed dat ik dat als maatstaf zou nemen. Tip: Ga er niet te ver in door Bully wat betreft de discussie met Remco, niet dat ik hem niet mag maar praat alles goed wat met Ajax te maken heeft...denk dat hij belangen heeft binnen Ajax...al die jaren dat ik hem al meemaakt verdedigt hij het beleid....heeft geen enkele zin.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tip: Ga er niet te ver in door Bully wat betreft de discussie met Remco, niet dat ik hem niet mag maar praat alles goed wat met Ajax te maken heeft...denk dat hij belangen heeft binnen Ajax...al die jaren dat ik hem al meemaakt verdedigt hij het beleid....heeft geen enkele zin.... Jack... kan je dat familie lid van je niet overhalen terug te komen? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dat zou mooi zijn Jack de Hunt terug geweldig meteen bellen aub |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 november 2013 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tip: Ga er niet te ver in door Bully wat betreft de discussie met Remco, niet dat ik hem niet mag maar praat alles goed wat met Ajax te maken heeft...denk dat hij belangen heeft binnen Ajax...al die jaren dat ik hem al meemaakt verdedigt hij het beleid....heeft geen enkele zin.... Laat iemand anders ff lekker zelf bepalen wat ie doet. Trouwens toeval dat jullie beiden in 2008 op dezelfde dag een account aangemaakt hebben? En ik heb absoluut njet altijd het beleid verdedigd in al die jaren. Slechts het nieuwe beleid sta ik achter en heb al vele malen aangegeven dat ook deze mensen hun fouten maken. Zou ook wel raar zijn dat ze foutloos zouden zijn of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Twijfel sterk of we die nog op top niveau terug gaan zien. Desalniettemin altijd welkom natuuijk. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
Wat een discussies allemaal... We hebben het hier over het online scouten door sup en namen hier neer zetten... Valt het echt alleen mij op ik start een topic.. Ik drop 2 namen... En een dag later is ajax geïnteresseerd in 1 van de namen die ik hier gedropt heb...valmir berisha Miss heeft dit topic echt hun op dat speler gebracht anders wel heel toevallig... Voer jullie discussies ergens anders en drop wat namen hier.... Ik heb het gevoel dat dit hier door iemand binnen ajax word gelezen...en dat het serieus genomen word... Ik wil namen en vooruitgang zien en niet een stel sukkeltjes die hier hun gelijk willen halen en niets toevoegen... Doe dat in een ander topic aub...Nogmaals drop hier wat namen of ga anders lezen...maar dwaal niet af van het onderwerp
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door ajax till i die -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 11:59 schreef ajax till i die het volgende:Wat een discussies allemaal... We hebben het hier over het online scouten door sup en namen hier neer zetten... Valt het echt alleen mij op ik start een topic.. Ik drop 2 namen... En een dag later is ajax geïnteresseerd in 1 van de namen die ik hier gedropt heb...valmir berisha Miss heeft dit topic echt hun op dat speler gebracht anders wel heel toevallig... Voer jullie discussies ergens anders en drop wat namen hier.... Ik heb het gevoel dat dit hier door iemand binnen ajax word gelezen...en dat het serieus genomen word... Ik wil namen en vooruitgang zien en niet een stel sukkeltjes die hier hun gelijk willen halen en niets toevoegen... Doe dat in een ander topic aub...Nogmaals drop hier wat namen of ga anders lezen...maar dwaal niet af van het onderwerp Ik denk dat we zelf wel bepalen wat we waar neerzetten, dus bedankt voor je boodschap maar lees ons niet de les gek. Dat ze bij Ajax veel lezen en de forums zo nu en dan lezen, dat zou mij niets verbazen, maar dan vrees ik dat ze van dit forum niet echt vrolijk worden :-) |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 12:39 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik denk dat we zelf wel bepalen wat we waar neerzetten, dus bedankt voor je boodschap maar lees ons niet de les gek. Dat ze bij Ajax veel lezen en de forums zo nu en dan lezen, dat zou mij niets verbazen, maar dan vrees ik dat ze van dit forum niet echt vrolijk worden :-) Jij bepaald zelf wat je waar neerzet...maar mensen zoals jou irriteren mij... Je begint een topic met goede hoop en een doel... Kom jij weer ik bepaal lekker kinderachtig zelf wat ik doe...sukkeltje... Ze worden niet vrolijk van dit forum omdat er men zitten die het over hele andere dingen hebben...dan het onderwerp zelf... Ik zou er ook niet vrolijk van worden of serieus nemen Nogmaals als dit een manier is om te scouten voor ajax... Waarom scout je niet gewoon en praat je over andere dingen elders... Ik heb het beste voor voor mijn club... En jij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door ajax till i die -- |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zo zien we aan het einde, dat het alleen een geldkwestie is. Ajax heeft na mijn mening voldoende geld op de bank, om 2 hele goede spelers erbij te halen. Het probleem ligt bij Ajax zelf, namelijk, ze willen niet. Dan komen ze ook niet bij de beste 12 van Europa. Klinkt wel logisch. De zijstraat van de zgn. PATATGENERATIE die zijn we wel voorbij. Nu moet Ajax 2 stappen verder vooruit qua verdere ontwikkelingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En jij denkt dat ajax dit forum bij houdt? Whahahahaha. En voor jou informatie. De interesse in die Zweedse jongen was er al voordat jij dit hier poste. Of denk je echt dat ze je in de gaten houden en opletten welke namen jij post? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:04 schreef cajax het volgende:Zo zien we aan het einde, dat het alleen een geldkwestie is. Ajax heeft na mijn mening voldoende geld op de bank, om 2 hele goede spelers erbij te halen. Het probleem ligt bij Ajax zelf, namelijk, ze willen niet. Dan komen ze ook niet bij de beste 12 van Europa. Klinkt wel logisch. De zijstraat van de zgn. PATATGENERATIE die zijn we wel voorbij. Nu moet Ajax 2 stappen verder vooruit qua verdere ontwikkelingen. Leef je in een grot? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zo zie je het maar weer. De praktijk geeft toch een ander beeld. Of ben je echt blind ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En welk ander beeld geeft de praktijk dan? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zoals ik dat al reeds eerder beschreven hebt, elders in deze categorie. Moet je maar even opzoeken. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Is juist, maar dat was een hele goede selectie. Dat is er tot heden niet aanwezig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je post van alles en er zitten maar weinig goede argumenten tussen in mijn optiek. Het enige dat ik terug zie komen is twee grote.spelers kopen en beste 20 of 12 van Europa en dat moet allemaal nu. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We hebben genoeg talenten rond lopen alleen bepaalde posities zijn we onder bezet dus daar zou in gescout kunnen worden, en dat zijn volgens mij de buitenspelers en een sterke middenvelder. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Het probleem ligt niet alleen bij Ajax. Ook de KNVB moet ervoor zorgen en op toezien, dat we een hele goede voetbalcompetitie hebben en houden. Dat is TOT HEDEN niet het geval. De mes snijd dus aan twee kanten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met name rechtsvoor heeft ajax te weinig kwaliteit op dit moment. Schone vult dat leuk in maar de komende jaren zul je daar beter moeten. EL ghazi is gehaald voor de rechtsvoor plek en doet het hartstikke goed naar het schijnt. Heb hem zelf nog niet zien spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:15 schreef cajax het volgende:Het probleem ligt niet alleen bij Ajax. Ook de KNVB moet ervoor zorgen en op toezien, dat we een hele goede voetbalcompetitie hebben en houden. Dat is TOT HEDEN niet het geval. De mes snijd dus aan twee kanten. En wat moet de KNVB dan doen volgens jou. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ervoor zorgen dat alleen de beste 12 clubs 4x per seizoen tegen elkaar spelen. Dat kan gerealiseerd door worden om de competitie voortaan 2 weken eerder te laten beginnen, iedere woensdag als er geen internationale wedstrijd is één wedstrijd spelen, en denkelijk het seizoen 1 of 2 weken later te eindigen. Hiermee gaat het voetbalniveau flink omhoog in ons land. Alles kan, nu alleen de praktijk nog. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:20 schreef cajax het volgende:Ervoor zorgen dat alleen de beste 12 clubs 4x per seizoen tegen elkaar spelen. Dat kan gerealiseerd door worden om de competitie voortaan 2 weken eerder te laten beginnen, iedere woensdag als er geen internationale wedstrijd is één wedstrijd spelen, en denkelijk het seizoen 1 of 2 weken later te eindigen. Hiermee gaat het voetbalniveau flink omhoog in ons land. Alles kan, nu alleen de praktijk nog. Hebben ze in België gedaan en het is er alleen maar slechter op geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daarnaast is 44 competitiewedstrijden echt veel te veel. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Het zijn / blijven de zwakkere clubs, die ervoor zorgen dat ons competitieniveau niet zo geweldig is. Ook het bedrijfsleven heeft in het verleden aan de KNVB gevraagd wat te doen om de competitie verder te verbeteren. En nu, nu wachten ze maar af voordat ze meer geld doen geven aan clubs. Geld is er wel in de praktijk. Nu is de zet aan de KNVB. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Zullen we dan teruggaan naar 10 clubs ???? Alles kan. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
In Engeland spelen ze wel meer wedstrijden dan bij ons. Waarom kunnen wij dan ook niet ? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 12:47 schreef ajax till i die het volgende:[..] Jij bepaald zelf wat je waar neerzet...maar mensen zoals jou irriteren mij... Je begint een topic met goede hoop en een doel... Kom jij weer ik bepaal lekker kinderachtig zelf wat ik doe...sukkeltje... Ze worden niet vrolijk van dit forum omdat er men zitten die het over hele andere dingen hebben...dan het onderwerp zelf... Ik zou er ook niet vrolijk van worden of serieus nemen Nogmaals als dit een manier is om te scouten voor ajax... Waarom scout je niet gewoon en praat je over andere dingen elders... Ik heb het beste voor voor mijn club... En jij? Je praat poep jongen. Niet eens zin om in discussie te gaan met jou. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nogmaals. België heeft dit al geprobeerd. Het werkt niet. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Daar België vroeger het geprobeerd had, en het helaas niet lukte bij hen, kan dat nu bij ons dat wel, omdat de tijden zijn veranderd. Meegaan met de tijd is tegenwoordig vreselijk belangrijk. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Net als een verkapte schotland zeker waar de enige leuke wedstrijden celtic tegen rangers en andersom is? Nee bedankt. Als je dan al zoiets doet, dan met alle landen op 1 hoop en dan een competitie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:30 schreef cajax het volgende:Daar België vroeger het geprobeerd had, en het helaas niet lukte bij hen, kan dat nu bij ons dat wel, omdat de tijden zijn veranderd. Meegaan met de tijd is tegenwoordig vreselijk belangrijk. Meegaan met de tijd is altijd al belangrijk geweest. Maar goed, als dat zo is noem dan eens een competitie met hoog aanzien war dit wel gebeurt dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:31 schreef Peterhs het volgende:[..] Net als een verkapte schotland zeker waar de enige leuke wedstrijden celtic tegen rangers en andersom is? Nee bedankt. Als je dan al zoiets doet, dan met alle landen op 1 hoop en dan een competitie. Oja. Inderdaad. Ook in Schotland compleet mislukt |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"een lange termijn kan je niet realiseren zonder korte termijn "
Mooi verwoord. Je hebt een bepaald niveau nodig om op lange termijn ergens te willen komen. Ajax heeft door verkeerde keuzes een mindere brede selectie. En door die verkeerde keuzes is het niveau nu zoveel minder. Gebruik nu de winter om deze verkeerde keuzes enigszins te herstellen. Je mag hopen dat een ezel ( Overmars) zich niet 2 keer aan dezelfde steen stoot.
Maak je geen illusies dat mensen van Ajax dit soort forums lezen voor adviezen. hahahahahaha......ik vind het feit dat je dat bedenkt wel erg grappig!!! |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Maar wij zijn beter dan een verkapte Schotland, maar dan in een iets betere competitie. Ik denk veel eerder dan de KNVB deze uitdaging niet durft aan te gaan. Ze zijn bang voor gezichtsverlies. En dat, terwijl het bedrijfsleven daar precies op zit te wachten. De KNVB was niet voor niets bang met de eventuele komst van FC Limburg, wat achteraf niet doorging. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:34 schreef Bobby1972 het volgende:"een lange termijn kan je niet realiseren zonder korte termijn " Mooi verwoord. Je hebt een bepaald niveau nodig om op lange termijn ergens te willen komen. Ajax heeft door verkeerde keuzes een mindere brede selectie. En door die verkeerde keuzes is het niveau nu zoveel minder. Gebruik nu de winter om deze verkeerde keuzes enigszins te herstellen. Je mag hopen dat een ezel ( Overmars) zich niet 2 keer aan dezelfde steen stoot. Maak je geen illusies dat mensen van Ajax dit soort forums lezen voor adviezen. hahahahahaha......ik vind het feit dat je dat bedenkt wel erg grappig!!! Om zwarte cijfers te schrijven heeft ajax in principe geen CL nodig. En dus is de prestatie van het eerste op dit moment niet eens zo relevant op de lange termijn. Uiteraard helpt een positief eerste elftal wel mee. En Ajax heeft juist er brede selectie. Op de rechtsbuitenplek na heeft ajax iedere positie goed en dubbel bezet.
Maar jij denkt dat de Boer savonds nog wel ff headliner erbij pakt?? Denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan een paar topics in de gaten houden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:37 schreef cajax het volgende:Maar wij zijn beter dan een verkapte Schotland, maar dan in een iets betere competitie. Ik denk veel eerder dan de KNVB deze uitdaging niet durft aan te gaan. Ze zijn bang voor gezichtsverlies. En dat, terwijl het bedrijfsleven daar precies op zit te wachten. De KNVB was niet voor niets bang met de eventuele komst van FC Limburg, wat achteraf niet doorging. Ja zit het bedrijfsleven te wachten op het verdwijnen van profclubs?? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Nee, wel een betere verdeling ervan. Wat denken we van 2 of 3 divisies van 10 clubs.
De rest moet het zondag Hoofdklassen maar doen versterken. Het is wel de realiteit. |
|
|
|