BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuw: online scouting

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 november 2013 - 13:44   quote  deeplink  
De Jupiler leaque is al op sterven na dood. Jij maakt ze helemaal dood nu.

Resultaat:
Nederland zakt alleen maar verder weg ten opzichte van de andere landen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door Peterhs --
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:45   quote  deeplink  
Het bedrijfsleven is wel de baas van de KNVB. Zonder het bedrijfsleven kan de KNVB niet goed functioneren. Je hebt altijd baas boven baas. Daar is hierin wel het geval, vooral de laatste 8 jaar. De realiteit kan heel erg hard zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:43 schreef cajax het volgende:
Nee, wel een betere verdeling ervan.
Wat denken we van 2 of 3 divisies van 10 clubs.

De rest moet het zondag Hoofdklassen maar doen versterken. Het is wel de realiteit.
Nee dat is niet de realiteit. De realiteit is dat we 2 profcompetities hebben en een bekercompetitie. De competities moeten in mijn beleving gewoon blijven zoals ze zijn. De kleinere clubs doen het ook niet slechter. Maar zelfs beter. De grotere clubs laten zich alleen flink kennen in nl en dat ga je alleen veranderen met goed beleid per club
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Je zegt het zelf al. Nederland zakt alleen maar verder. Ja, met de huidige competitie wel.
ajax till i die
 ajax till i die - dinsdag 19 november 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:05 schreef remco k het volgende:
En jij denkt dat ajax dit forum bij houdt? Whahahahaha. En voor jou informatie. De interesse in die Zweedse jongen was er al voordat jij dit hier poste. Of denk je echt dat ze je in de gaten houden en opletten welke namen jij post?
Betwetertje Remco, ik weet niet of ajax het forum bij houdt...maar ik denk wel dat er af en toe wel wat gelezen word...deze topic online scouten, het onderwerp klinkt al interessant...in mijn eerste 2 post heb ik namen genoemd....dus je hoeft het forum niet te onderhouden om de namen die ik prijs gaf te lezen...hoe weet jij nou weer van de eerdere intersesse in deze jongen? Doe niet zo moeilijk man...
De eerste eerste keer dat ik wat gelezen heb over de interesse van ajax in deze Zweed was 18 nov 2013.... En mijn topic was tog echt 16 nov 2013 van start gegaan met die naam...dus ik denk echt dat ze dit van mij hebben of het is gewoon heel toevallig.
Gaan jullie nou niet moeilijk doen drop wat namen ....ik ben van mening dat dit wel eens een oplossing kan zijn...
Off: Remco als je jaloers bent dat ik zo een mooie topic heb geopend... Mag jij het wel opnieuw openen als er dan serieus namen word gedropt... En dan mag jij met de eer strijken... Dat interesseert me allemaal niet... Wat me interesseert dat ajax beter word dan zelfs in onze glorie tijden... En dat is mogelijk
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:44 schreef Peterhs het volgende:
De Jupiler leaque is al op sterven na dood. Jij maakt ze helemaal dood nu.

Resultaat:
Nederland zakt alleen maar verder weg ten opzichte van de andere landen.
Helemaal eens. Zie je wel
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:49   quote  deeplink  
Met de huidige competitie zullen we nooit de 5e plaats halen op de Europese ranglijst. Dit weten we allemaal, al 10 jaar.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 november 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:46 schreef cajax het volgende:
Je zegt het zelf al. Nederland zakt alleen maar verder. Ja, met de huidige competitie wel.
Sorry, maar je bent echt blind...

Ok. Opzet 3 competities van 3x 10 clubs.

Bedrijfsleven geeft geld aan de beste 10.
De 2de 10 is al wat minder interessant.
De 3de 10 zijn helemaal niet meer interessant.

Resultaat: Over het geheel is dit veel slechter dan nu.

Je kan onzin blijven uitkramen, maar je moet ook kunnen relativeren wanneer je ongelijk hebt.
nora
 nora - dinsdag 19 november 2013 - 13:50   quote  deeplink  
Met de herfst wordt iedereen altijd heel somber en dat zie je ook terug in dit forum gaat vanzelf weer over.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 november 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:50 schreef nora het volgende:
Met de herfst wordt iedereen altijd heel somber en dat zie je ook terug in dit forum gaat vanzelf weer over.
LOL
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:52   quote  deeplink  
Inderdaad, we moeten de druk opvoeren bij de KNVB om ons huidige voetbalcompetitie beter te maken en niet nog slechter. Met Ajax komt het wel goed. Nu nog de rest van het Nederlandse voetbal.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 november 2013 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:52 schreef cajax het volgende:
Inderdaad, we moeten de druk opvoeren bij de KNVB om ons huidige voetbalcompetitie beter te maken en niet nog slechter. Met Ajax komt het wel goed. Nu nog de rest van het Nederlandse voetbal.
Met Ajax komt het wel goed. Volgens mij kraak je ze heel de tijd af...
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:48 schreef ajax till i die het volgende:

[..]

Betwetertje Remco, ik weet niet of ajax het forum bij houdt...maar ik denk wel dat er af en toe wel wat gelezen word...deze topic online scouten, het onderwerp klinkt al interessant...in mijn eerste 2 post heb ik namen genoemd....dus je hoeft het forum niet te onderhouden om de namen die ik prijs gaf te lezen...hoe weet jij nou weer van de eerdere intersesse in deze jongen? Doe niet zo moeilijk man...
De eerste eerste keer dat ik wat gelezen heb over de interesse van ajax in deze Zweed was 18 nov 2013.... En mijn topic was tog echt 16 nov 2013 van start gegaan met die naam...dus ik denk echt dat ze dit van mij hebben of het is gewoon heel toevallig.
Gaan jullie nou niet moeilijk doen drop wat namen ....ik ben van mening dat dit wel eens een oplossing kan zijn...
Off: Remco als je jaloers bent dat ik zo een mooie topic heb geopend... Mag jij het wel opnieuw openen als er dan serieus namen word gedropt... En dan mag jij met de eer strijken... Dat interesseert me allemaal niet... Wat me interesseert dat ajax beter word dan zelfs in onze glorie tijden... En dat is mogelijk
Als ik me niet vergis had Ronald de boer het daar een tijdje terug over in een interview met AT5. Ik moet me sterk vergissen als hij biet toen Zweden toeging om een spits te bekijken.

En ik met de eer willen strijken?? Whahahahaha. Onder welke steen heb jij geleefd joh.

Verder zou ik zeggen, doe eens lief.
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:52 schreef cajax het volgende:
En waarom komt het met ajax wel goed? Juist, door ajax zelf. We hebben de KNVB niet nodig. De rest van de clubs kunnen dat ook zelf. Ook Feyenoord klimt er echt zelf weer langzaam bovenop.
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:56   quote  deeplink  
Van de 10 beste clubs in ons competitie, zie ik alleen nog clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, Vitesse, Groningen, Heerenveen, Utrecht,AZ, FC Twente en Roda JC tot de 10 beste van ons land. Of weten jullie andere clubs tot de beste 10 ?
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 november 2013 - 13:57   quote  deeplink  
PEC Zwolle :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Zwolle momenteel. NAC en NEC incidenteel. Heracles is altijd een aanwinst. En je hebt altijd een paar ploegen nodig die onderin strijden. In Engeland is ook niet iedereen top 10
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Met deze 10 clubs, die 4x per seizoen tegen elkaar spelen, daar ziek ik de competitie daardoor veel beter en sterker door worden. En de 10 stadions zitten allemaal dan VOL. Ieder geval niet met de huidige competitie.
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Zwolle kan ook tot de beste 10 blijven.
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 14:01   quote  deeplink  
In Engeland zijn de clubs veel sterker, daar nummer 14 of 18 van de nummer 1 kan winnen. Daar is dat normaal.
ajax till i die
 ajax till i die - dinsdag 19 november 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Tering ben ik de enige die ajax wil helpen met goeie aankopen ...heeft iemand voor mij een email adres van iemand die over de scouting gaat.... Ik mail hem wel allemaal namen door
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Zoals eerder gezegd, onze 4 of 6 topclubs zullen in Engeland, Spanje, Italië en Duitsland niet de 4e plaats halen, veel eerder de 8e plaats. Hiermee zien we toch wel echt het verschil tussen ons eigen competitie, en die van hen. Het is wel de realiteit.
nora
 nora - dinsdag 19 november 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:59 schreef cajax het volgende:
Met deze 10 clubs, die 4x per seizoen tegen elkaar spelen, daar ziek ik de competitie daardoor veel beter en sterker door worden. En de 10 stadions zitten allemaal dan VOL. Ieder geval niet met de huidige competitie.
Lang leve de schotse competitie in Nederland !!!!
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 14:34   quote  deeplink  
Maar dan wel op een veel hogere niveau.
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 14:01 schreef cajax het volgende:
In Engeland zijn de clubs veel sterker, daar nummer 14 of 18 van de nummer 1 kan winnen. Daar is dat normaal.
Dat is daar normaal?? Hoe verklaar je dan het verschil van gemiddeld 40 punten aan het eind van het seizoen met de nummer 1??

Het gehele rechter rijtje daar is niet heel veel sterker dn bij ons. Ook daar wordt heel slecht gevoetbald.. De competitie is daar alleen maar leuk doordat er zoveel topclubs zijn..

Maar wat loop je dan te klagen trouwens als je wil dat de nummer laatst van de nummer 1 kan winnen, dat gebeurt namelijk juist in Nederland wel..
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 14:02 schreef ajax till i die het volgende:
Tering ben ik de enige die ajax wil helpen met goeie aankopen ...heeft iemand voor mij een email adres van iemand die over de scouting gaat.... Ik mail hem wel allemaal namen door
En jij denkt oprecht dat Ajax deze namen zelf allemaal niet kent?? Kom op man doe niet zo naief, iedere club in Europa met een fatsoenlijke opleiding kent alle grote aankomende talenten door en door. Je moet eens een intervieuw terug kijken met de Visser, die geeft dat namelijk ook al aan.. Hij zegt letterlijk dat van sommige 10 jarige jongens al bekend is dat een Ajax op PSV deze gaste nooit zou kunnen halen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 14:09 schreef cajax het volgende:
Zoals eerder gezegd, onze 4 of 6 topclubs zullen in Engeland, Spanje, Italië en Duitsland niet de 4e plaats halen, veel eerder de 8e plaats. Hiermee zien we toch wel echt het verschil tussen ons eigen competitie, en die van hen. Het is wel de realiteit.
Dat is verschil in geld en helemaal niks anders dan dat, overigens ben ik het daar ook niet mee eens, Ajax wint van United en van City, en zou echt prima mee kunnen draaien voor plek 3 tm 6
bully
 bully - dinsdag 19 november 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:20 schreef cajax het volgende:
Ervoor zorgen dat alleen de beste 12 clubs 4x per seizoen tegen elkaar spelen. Dat kan gerealiseerd door worden om de competitie voortaan 2 weken eerder te laten beginnen, iedere woensdag als er geen internationale wedstrijd is één wedstrijd spelen, en denkelijk het seizoen 1 of 2 weken later te eindigen. Hiermee gaat het voetbalniveau flink omhoog in ons land. Alles kan, nu alleen de praktijk nog.
een nacompetitie is er al geweest.
zijn ze mee gestopt daar is nu alleen een afgeslankte versie van over.
is gestopt omdat er teweinig animo voor was en tegenstand van de clubs en trainers.
en vond het zelf ook helemaal niks.
ben je tweede geworden mag je nog wedstrijden spelen om voorronden cl.
een normale competitie is naar mijn mening gewoon het mooiste en eerlijkste.
bully
 bully - dinsdag 19 november 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:25 schreef cajax het volgende:
In Engeland spelen ze wel meer wedstrijden dan bij ons.
Waarom kunnen wij dan ook niet ?
in engeland hebben meeste clubs ook meer gelijkwaardige spelers op de bank zitten.
omdat ze daar gewoon meer geld hebben om goede spelers tekopen.
bully
 bully - dinsdag 19 november 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 13:48 schreef ajax till i die het volgende:

[..]

en toen werd je wakker?
als iemand van Ajax hier echt zou rondkijken zouden die zich tepletter lachen.
dit forum is er om te discuseren over onze gezamelijke liefde zoals ik het noem.
en Remco jaloers op dit topic?
denk dat Remco net als mij wel beetje jaloers is op de colums die Eide schrijft al ben ik het met de inhoud niet vaak eens.
maar zeker niet over dit simpele topic waarvan je nog echt denkt dat iemand van Ajax er naar kijkt om getipt worden.
is nog lang geen 1 april hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door bully --
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Weer komt het steeds weer terug, dat het altijd een geldkwestie blijft. En verder, de 6e plaats zullen we denkelijk niet halen. Misschien met heel veel geluk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Hilarisch deze topic.....ik moet me echt inhouden....whahahahahaha
Ga ook niet meer reageren, dan weet ik het wel weer
bully
 bully - dinsdag 19 november 2013 - 18:36   quote  deeplink  
dat we bij Europa achterop lopen heeft weinig met de opzet van de competitie temaken.
maar destemeer met geld en het bosman arrest.
je heb het ook steeds over het bedrijfsleven denk dat die momenteel wel andere zorgen hebben.
en we hadden een soorgelijke opzet gehad waarvan snel weer werd afgestapt.
ook voor het publiek moet het leuk blijven.
persoonlijk wil ik gewoon een kampioen die na 34 wedstrijden de meeste punten heeft.
maar niet een kampioen die minder punten had in competitie maar is die zogenaamde nacompetitie boven zich uitsteeg.
of profiteerde van de ofday van de concurentie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door bully --
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Waarom blijft het aan het einde van de rit dan altijd een geldkwestie, om internationaal verder te kunnen komen ? Nee, ik kijk dan toch liever naar buitenlandse voetbal, en terecht.
bully
 bully - dinsdag 19 november 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 18:41 schreef cajax het volgende:
Waarom blijft het aan het einde van de rit dan altijd een geldkwestie, om internationaal verder te kunnen komen ? Nee, ik kijk dan toch liever naar buitenlandse voetbal, en terecht.
dat is dan het verschil tussen ons beide ik kijk liever naar Ajax dan naar buitenlandsvoetbal.
en nergens is de competitie zo spannend als bij ons.
al is dat geen goed teken maar zie dat liever als sommige saaie wedstrijden zoals bijvoorbeeld in italie.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 november 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 18:44 schreef bully het volgende:

[..]

dat is dan het verschil tussen ons beide ik kijk liever naar Ajax dan naar buitenlandsvoetbal.
en nergens is de competitie zo spannend als bij ons.
al is dat geen goed teken maar zie dat liever als sommige saaie wedstrijden zoals bijvoorbeeld in italie.
haha Italië is altijd saai, soms gebeurt er wat spectaculairs in de wedstrijd maar voor de rest echt niet om aan te zien...
cajax
 cajax - dinsdag 19 november 2013 - 18:59   quote  deeplink  
Spannend zal onze competitie wel zijn, zeker. Alleen het niveau is 2 klasse lager dan de Spaanse en de Engelse competitie. Is logisch. Desalniettemin blijf ik Ajax wel kijken, hoor. Maak je je daar maar niet druk om.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 november 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 18:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kom op man, wordt alleen maar leuker dan ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 21:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Kom op man, wordt alleen maar leuker dan ;-)
Nee gap....laat me niet uit de tent lokken....gaan ze weer janken ;-(
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 21:52   quote  deeplink  
Toch twee reacties geplaatst...:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 21:52 schreef remco k het volgende:
Toch twee reacties geplaatst...:-)
Maar niet offtopic ouwe....gewoon een reactie op...
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Whahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 21:58 schreef remco k het volgende:
Whahahaha
Tsja ik durf niet meer....zat zondag zelfs op het Feijenoord forum
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 22:04   quote  deeplink  
Zag het ja, is slecht gesteld met je..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:04 schreef remco k het volgende:
Zag het ja, is slecht gesteld met je..
Echt ???.....
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 22:09   quote  deeplink  
Ja, jonge, zie heel veel hier..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:
Ja, jonge, zie heel veel hier..
Tsja....ik ga trouwen met een fanatieke Feijenoord(se)...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 november 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 18:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weet je dat ik het helemaal eens ben? :)
Supermooi deze discussie.
remco k
 remco k - dinsdag 19 november 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja....ik ga trouwen met een fanatieke Feijenoord(se)...
Jep, het geluk lacht je eindelijk eens toe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:15 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weet je dat ik het helemaal eens ben? :)
Supermooi deze discussie.
Haahaha...helemaal van het padje af die knakker....maar wel geinig
Doet me een beetje denken aan die knakker die connecties had binnen Ajax....ben ff zijn naam kwijt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuw: online scouting

0.0099799