BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Column Van Hanegem

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 november 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik zei dat ik iemand het de afgelopen week ook nog heb zien roepen, wel lezen kerel, is namelijk heel iets anders.. Maar ook de afgelopen maanden heb ik hier verschillende mensen om een ervaren Cv zien roepen.
 remco k - woensdag 20 november 2013
Er hadden volgens veel mensen hier nog een aantal andere verdedigers bij gemoeten.. Hoorde hier van de week nog iemand zeggen dat er nog twee sterke centrale verdedigers gekocht moeten worden.Als Ajax een Vertonghen nog had gehad op die plek, of die bij wijze van spreke had gekocht

Je zegt dit letterlijk kerel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door Hummel10 --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 21:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Technische storing = jij die niet goed kan typen?
Btw, er zit een hele mooie "edit"-knop bij je post.
grote technische storing in zijn bovenkamer;)
If_you_know_what_I_mean.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door NatjosFC --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 19:24 schreef cajax het volgende:
Nee, jij bent lekker.
Ik doe het gewoon Nederlands.
ik meestal ook, maar soms ook Frans of Russiesch ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 november 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

grote technische storing in zijn bovenkamer;)
[ afbeelding ]
Ik vraag me wel serieus af hoe oud hij is.
Zijn Nederlands lijkt namelijk niet echt ver gevorderd.

Of hij kan gewoon echt niet typen.
Overigens ook de manier van anwoorden op anderen gaat wat moeizaampkes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 november 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Op wat voor manier gaat dat dan?
Vertel me de details.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 november 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Geen grieks Ron ??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Op wat voor manier gaat dat dan?
Vertel me de details.
voor jou een vraag en dat blijft vooralsnog zo, voor mij een weet ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen grieks Ron ??
Ach, ik word natuurlijk ook een dagje ouder, dus zal zo af en toe ook wel eens wat vergeten;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 november 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hij heeft het niveau van de gemiddelde Feyenoorder...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 november 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ach, ik word natuurlijk ook een dagje ouder, dus zal zo af en toe ook wel eens wat vergeten;-)
Hahahaha.....ik ook ouwe....maar geen grieks
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 november 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is niet hoger als van de gemiddelde Ajacied
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha.....ik ook ouwe....maar geen grieks
Maar tussen zeggen en doen zit wel een heel groot verschil natuurlijk ouwe...... Ik vergeet wel eens iets te zeggen, maar in dit geval zal ik heus niets vergeten te doen ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 november 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hahaha, made my day ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 november 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja en hij roept telkens rare en onrealistische wensen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 november 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar tussen zeggen en doen zit wel een heel groot verschil natuurlijk ouwe...... Ik vergeet wel eens iets te zeggen, maar in dit geval zal ik heus niets vergeten te doen ;-)
Ach man....jij bent 53....leg er een knoop en stop met die onzin ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 21 november 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 november 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hahahahaha
John Cleese aan het kijken ouwe ??
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 november 2013 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als het aan heel veel mensen hier had gelegen was er een andere speler gekocht voor die plek en was Veltman nooit komen bovendrijven bij Ajax..
Wat een speler Remco. Mensen lachen hem uit en na zijn fout vorig jaar tegen Vitesse schreef iedereen hem al af.

Hij verliest gewoon GEEN enkel duel.
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2013 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 01:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat een speler Remco. Mensen lachen hem uit en na zijn fout vorig jaar tegen Vitesse schreef iedereen hem al af.

En er lopen er meer die in potentie net zo goed zijn, maar potentie hebben en het laten zien zijn twee verschillende dingen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 november 2013 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 01:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar in is hij zeker gegroeid komt ook door trainer Stam..
En toch is Veltman er nog niet hoor moet nog heeel veel leren.
Zie nog een hoop schoonheids foutjes zo ook tegen Colombia wat gelukkig buitenspel was
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 november 2013 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 01:45 schreef Eide het volgende:

[..]

En er lopen er meer die in potentie net zo goed zijn, maar potentie hebben en het laten zien zijn twee verschillende dingen.
Sorrero, Fischer, Andersen, Boilesen moeten nog hard werken om er te komen
potentie genoeg
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 07:43   quote  deeplink  
Potentie is er wel, maar nu nog de goede uitvoering ervan om wedstrijden te blijven winnen.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 19:34 schreef NatjosFC het volgende:
ik denk dat ie een type Fellaini bedoelt, die is 1.94m en sterk...
Maar is geen linksbenige centrale verdediger.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

remco k - woensdag 20 november 2013
Er hadden volgens veel mensen hier nog een aantal andere verdedigers bij gemoeten.. Hoorde hier van de week nog iemand zeggen dat er nog twee sterke centrale verdedigers gekocht moeten worden.Als Ajax een Vertonghen nog had gehad op die plek, of die bij wijze van spreke had gekocht

Je zegt dit letterlijk kerel
En waar staat er dan dat ik van de week veel mensen heb horen zeggen dat er een verdediger bij moet, dat staat namelijk nergens..

Er staat dat veel mensen dat de afgelopen tijd wel hadden gewild, en daar kun je de topics ook op naaslaan. En dat iemand (dus 1 persoon) het er de afgelopen week nog over had..

Sorry kerel maar je zit er echt naast.
joduh
 joduh - vrijdag 22 november 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Die gast neem je toch nie serieus man???
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Van Hanegem niet nee...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 november 2013 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En waar staat er dan dat ik van de week veel mensen heb horen zeggen dat er een verdediger bij moet, dat staat namelijk nergens..

Er staat dat veel mensen dat de afgelopen tijd wel hadden gewild, en daar kun je de topics ook op naaslaan. En dat iemand (dus 1 persoon) het er de afgelopen week nog over had..

Sorry kerel maar je zit er echt naast.
Wat ben je toch een triest mannetje je zegt het letterlijk en
als ik dat quote ontken je nog bah!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 november 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 21:08 schreef cajax het volgende:
Dat zullen ze ook niet doen. Ik zeg alleen waar de zwakste punt van Ajax ligt, om ooit nog de Europese top te halen. Overigens ben ik supporter van PSG.
Www.psg.paris.org en nou wegwezen hier blaftekkel!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 22 november 2013 - 15:19   quote  deeplink  
+1
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 14:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat ben je toch een triest mannetje je zegt het letterlijk en
als ik dat quote ontken je nog bah!
Ik zeg het helemaal niet letterlijk blinde kip.. Lees nou gewoon eens een keer i.p.v. iemand onterecht ergens van te beschuldigen..
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Er hadden volgens veel mensen hier nog een aantal andere verdedigers bij gemoeten.. Hoorde hier van de week nog iemand zeggen dat er nog twee sterke centrale verdedigers gekocht moeten worden.

Als Ajax een Vertonghen nog had gehad op die plek, of die bij wijze van spreke had gekocht voor 10 miljoen, dan was Denswill niet doorgebroken..
Kijk kerel, en lees de dikgedrukte gedeeltes nu eens.. Er staan twee verschillende dingen. Ik zeg zelfs letterlijk dat ik van de week nog IEMAND dat heb horen zeggen hier. En ik zeg dat er volgens veel mensen wel een paar verdedigers bij hadden gemogen..

Ik zeg dus helemaal nergens dat veel mensen dat de afgelopen week hebben gezegd..

Nogmaals, je beschuldigd iemand zonder dat je goed gelezen hebt.. Jammer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2013 door remco k --
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Daar ik helemaal geen hekel of iets dergelijks aan iemand hebt, wilde ik alleen maar zeggen dat Veltman en Denswill beiden mogen / moeten blijven bij Ajax. Ajax heeft alleen een zeer ervaren verdedigende middenvelder links nodig, linksbenig, en die dan Veltman de Denswill door zijn ruime ervaring die twee jongens veel beter kan ondersteunen.

Hierdoor gaat Ajax vanzelf veel beter spelen in de hele verdediging. Zo moeilijk was dat toch niet om het te begrijpen ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 22 november 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 16:59 schreef cajax het volgende:
Daar ik helemaal geen hekel of iets dergelijks aan iemand hebt, wilde ik alleen maar zeggen dat Veltman en Denswill beiden mogen / moeten blijven bij Ajax. Ajax heeft alleen een zeer ervaren verdedigende middenvelder links nodig, linksbenig, en die dan Veltman de Denswill door zijn ruime ervaring die twee jongens veel beter kan ondersteunen.

Hierdoor gaat Ajax vanzelf veel beter spelen in de hele verdediging. Zo moeilijk was dat toch niet om het te begrijpen ?
Dan ga je weer terug naar het systeem van 2 verdedigende middenvelders?
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 16:59 schreef cajax het volgende:

Waarom moet ie links zijn? We spelen er namelijk maar met 1 verdedigende middenvelder, niet met twee. Daarnaast staat Blind daar nu en doet die dat dusdanig goed dat ik vind dat Ajax helemaal niemand moet halen. Waarom het daar weer omgooien terwijl dat gedeelte juist nu verbeterd lijkt te zijn???
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Als je weet hoeveel linksbenige en rechtsbenige voetballers zijn, dan is de percentage ongeveer 65 / 35% in het voordeel van de rechtsbenige spelers. De meeste spelers die centraal op het middenveld staan, en dan nog links, zijn vaak rechtsbenig.

Ajax zou een echte linksbenige speler moeten nemen, centraal op het middenveld, en verdedigend. Van de 11 spelers in een team, zijn heel vaak 7 of soms 8 van de 11 spelers rechtsbenig, omdat linksbenige spelers vaak in de minderheid zijn. Daarom kan je vaak minder goed slagen van kopen van een goede linksbenige speler op de transfermarkt.
Eide
 Eide - vrijdag 22 november 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat links- en rechtsbenig minder uitmaakt dan dat velen doen voorkomen. Bij die spelers die met hun verkeerde been niets kunnen houdt het natuurlijk op, maar ver uit de meesten voetballers kunnen met hun slechte been ook wel iets.

Zelfs ik kon met mijn linkerbeen nog een redelijke voorzet geven. Ik heb als rechtsbenige spelers ook altijd centraal of vanaf links gespeeld. Dingen met je slechte been doen kan je gewoon leren en het biedt ook voordelen zoals de mogelijkheid om naar binnen te komen, je passeert dan ook langs het standbeen van de verdediger want de actie alleen maar makkelijker maakt.

Ik snap de noodzaak bij een profclub om wel een gezonde balans te hebben maar uiteindelijk denk ik dat je van een profvoetballer mag verwachten dat die meer kan dan vertrouwen op het sterke been.
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Tegenwoordig is dat iets beter geregeld. Gelukkig maar.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 november 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk kerel, en lees de dikgedrukte gedeeltes nu eens.. Er staan twee verschillende dingen. Ik zeg zelfs letterlijk dat ik van de week nog IEMAND dat heb horen zeggen hier. En ik zeg dat er volgens veel mensen wel een paar verdedigers bij hadden gemogen..

Ik zeg dus helemaal nergens dat veel mensen dat de afgelopen week hebben gezegd..

Nogmaals, je beschuldigd iemand zonder dat je goed gelezen hebt.. Jammer.
Jij zegt daar dat volgens vele hier er nog wel een aantal verdedigers bij had mogen komen.
Dan praat je toch in meervoud? En dan daarbij a Veltman moet nog veel leren b jeugd krijgt altijd nog een terugval
c die ervaren verdediger had inplaats van vd Hoorn moeten komen
d op Cajax na vraagt er hier echt niemand om twee nieuwe verdedigers
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 19:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij zegt daar dat volgens vele hier er nog wel een aantal verdedigers bij had mogen komen.
Dan praat je toch in meervoud? En dan daarbij a Veltman moet nog veel leren b jeugd krijgt altijd nog een terugval
c die ervaren verdediger had inplaats van vd Hoorn moeten komen
d op Cajax na vraagt er hier echt niemand om twee nieuwe verdedigers
Ik zeg inderdaad dat velen dat hebben gezegd, echter zeg ik niet zoals jij doet voorkomen dat velen dat in de afgelopen week heb gezegd, erg groot verschil en het siert je dan ook niet mij daar persoonlijk zo op aan te vallen terwijl je er feitelijk zelf gewoon naast zit..

En inderdaad, op CAjax na vraagt niemand er om twee, maar ook dat heb ik niet gezegd, er hebben namelijk wel degelijk veel verschillende mensen hier om een ervaren centrale verdediger gevraagd..

Over de rest heb je uiteraard gelijk, zijn allemaal mogelijkheden, echter moet je ook aan het groepsproces denken en als je een hele grote naam had gehaald voor de CV plek, dan gaat zon gast niet zonder slag of stoot op de bank zitten, ook daar moet je rekening mee houden.

Nu heb je 4 mensen voor deze 2 posities, waarvan er 3 veel potentie hebben en 1 op zijn top zit, maar wel prima speelt voor Ajax..

Ik ben wel tevreden over de 4 cv's die we hebben.
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Dit klopt wel, Hummel 10. Dit omdat Ajax altijd aanvallend is ingesteld. Ik vindt persoonlijk dat de verdediging van Ajax toch te zwak is. Het kan altijd beter.

Met 4-0 verliezen van Barcelona komt niet zomaar, maar omdat bij Ajax de verdediging dan toch niet goed genoeg is. Op papier kan Ajax morgenavond met 3-0 winnen van Heracles, maar kan Ajax de 0 vasthouden, morgen ??? Zou goed nieuws zijn, want Cillessen doet het ook steeds beter in zijn doel.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 19:21 schreef cajax het volgende:
Dit klopt wel, Hummel 10. Dit omdat Ajax altijd aanvallend is ingesteld. Ik vindt persoonlijk dat de verdediging van Ajax toch te zwak is. Het kan altijd beter.

Met 4-0 verliezen van Barcelona komt niet zomaar, maar omdat bij Ajax de verdediging dan toch niet goed genoeg is. Op papier kan Ajax morgenavond met 3-0 winnen van Heracles, maar kan Ajax de 0 vasthouden, morgen ??? Zou goed nieuws zijn, want Cillessen doet het ook steeds beter in zijn doel.
We verloren ook met 4 goals verschil toen Alder Vertonghen en Vander Wiel er nog speelden.. En die spelers spelen allemaal bij Europese topclubs..
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Kan je nagaan, dat Ajax geen stabiele club is.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 21:06 schreef cajax het volgende:
Kan je nagaan, dat Ajax geen stabiele club is.
En Madrid verloor ook met 5 goals verschil van Barca...

Daarnaast is een club iets anders dan een team.
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Is waar. Een team speelt in het belang van de club.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 21:17   quote  deeplink  
Rare post
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Nee, toch niet.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Nou leg eens verder uit dan..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 22 november 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach man....jij bent 53....leg er een knoop en stop met die onzin ;-)
Ik leg 'm regelmatig in de knop ouwe......;-)
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Heb ik al gedaan. Ik richt me nu op Barcelona.
Ik zit dan in De Arena, jullie ook ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 november 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 22:30 schreef cajax het volgende:
Heb ik al gedaan. Ik richt me nu op Barcelona.
Ik zit dan in De Arena, jullie ook ?
Mij te koud.....brrrr

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Column Van Hanegem

0.0060369