|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Geloof in landstitel: "Geen ploeg is beter dan Feyenoord" (Voetbalcentraal)
|
|
|
MMM
|
|
|
Oké, nu bekken dicht en presteren.
Dank. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voorlopig staan we 6de. Dus zijn er momenteel 5 beter. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
We moeten er ook zelf achterstaan en niet bij een beetje tegenwind de koppies alweer laten hangen toch?! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Koeman niets zegt over een landstitel dan is hij laf, zegt hij niemand is beter dan feyenoord is het niet goed, zegt hijNelom is niet goed valt hijnzijn team af kortom pooooooooooooooh ik weet het niet meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koeman heeft nu eens gelijk in mijn ogen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitspraken voor de buhne. Geen enkele waarde verder. |
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
Voor een kampioenschap is de selectie niet goed genoeg denk ik. Helemaal niet als ChelseaNl in de winterstop wordt aangevuld uit ChelseaUk |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: altijd al gezegd dat we zesde worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ook weer even verhelderend om het rijtje tegenstanders tot de winterstop achter elkaar te zien. Toch wel pittig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 november 2013 - 23:24 schreef tomson het volgende:Ook weer even verhelderend om het rijtje tegenstanders tot de winterstop achter elkaar te zien. Toch wel pittig. 24-11 - RKC Waalwijk - Feyenoord 01-12 - Feyenoord - PSV 08-12 - SC Heerenveen - Feyenoord 15-12 - Feyenoord - FC Groningen 21-12 - Feyenoord - PEC Zwolle
Eens. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
RKC, Groningen en PEC moet je gewoon winnen, Heerenveen uit is lastig maar we hebben daar vorig jaar ook kunnen winnen. PSV thuis wordt 50/50.
Als we 5 wedstrijden gewoon ons niveau halen moet je 12-15 punten kunnen pakken, en in deze competitie sta je dan los van de rest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door moa -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 11:15 schreef moa het volgende:RKC, Groningen en PEC moet je gewoon winnen, Heerenveen uit is lastig maar we hebben daar vorig jaar ook kunnen winnen. PSV thuis wordt 50/50. Als we 5 wedstrijden gewoon ons niveau halen moet je 12-15 punten kunnen pakken, en in deze competitie sta je dan los van de rest. Tegen PEC ging het al zo lekker de laatste tijd ja. En Groningen draait dusdanig goed dat ze gewoon boven ons staan. PSV is nooit eenvoudig en dan heb je Heerenveen nog (winst was in de beker, competitie was zonder Pelle ook een verliespartij) ook geen abc'tje voor ons. Zoals alle wedstrijden geen zekerheidje zijn dit seizoen.Ik zou de dag niet prijzen voordat het avond is in ieder geval. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 12:35 schreef tomson het volgende:[..] Tegen PEC ging het al zo lekker de laatste tijd ja. En Groningen draait dusdanig goed dat ze gewoon boven ons staan. PSV is nooit eenvoudig en dan heb je Heerenveen nog (winst was in de beker, competitie was zonder Pelle ook een verliespartij) ook geen abc'tje voor ons. Zoals alle wedstrijden geen zekerheidje zijn dit seizoen.Ik zou de dag niet prijzen voordat het avond is in ieder geval. Laten we eerst idd eens zien of na RKC de zon nog schijnt en dan komen er vier wedstrijden waar het alle kanten op kan gaan als Feyenoord niet zijn vorm gaat pakken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: +1 geen woorden maar daden!!!!
Kampioenen, Kampioenen, Kampioenen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 09:16 schreef MMM het volgende:[..] 24-11 - RKC Waalwijk - Feyenoord 01-12 - Feyenoord - PSV 08-12 - SC Heerenveen - Feyenoord 15-12 - Feyenoord - FC Groningen 21-12 - Feyenoord - PEC Zwolle Eens. Wellicht vijftien punten. O ja, geen woorden maar daden... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Koeman: "Reëel gezien is Feyenoord qua budget geen kandidaat, maar als je kijkt naar het verloop van de competitie en de kracht en zwaktes van de andere teams, vind ik dat er echt geen ploeg in Nederland beter is dan wij"
Koeman vertelt niks nieuws, tot plaats 14 presteren de ploegen redelijk gelijkwaardig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jonguh...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon gaan voor plaats 1 , als je daar niet in gelooft speel je altijd als underdog en tegen Az zag ik dat we het kunnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 24-11 - RKC Waalwijk - Feyenoord 1p 01-12 - Feyenoord - PSV 1p 08-12 - SC Heerenveen - Feyenoord 0p 15-12 - Feyenoord - FC Groningen 3p 21-12 - Feyenoord - PEC Zwolle 1p
jonguhhh |
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:[..] 24-11 - RKC Waalwijk - Feyenoord 1p 01-12 - Feyenoord - PSV 1p 08-12 - SC Heerenveen - Feyenoord 0p 15-12 - Feyenoord - FC Groningen 3p 21-12 - Feyenoord - PEC Zwolle 1p jonguhhh Hoop zo dat je ongelijk hebt. Maar zo onrealistisch klinkt dit niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hallo zeg...RKC 3 p Pisvee 3 p Heerenveen 1 p groningen 3 p Pek 3 p. Dit weet jij ook Styl. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Help t je hopen, maar niet realistisch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niemand kan zeggen wat realistisch is: 5 uit 5 of 13 uit 5.
Ik voorspel niet meer. Ik hoop veel, maar hou verwachting laag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beste maar gewoon per wedstrijd bekijken, zeker nu je ziet hoe het er aan toe gaat in de competitie.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Stylzz' scenario wel heel droevig. Een puntje of 10, 12 teken ik voor ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe dan maar twaalf Tom.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe dan maar gewoon 15 Bos ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Koeman heeft gelijk, Feijenoord MOET elk jaar meedoen om de titel! we moeten meer lef, bravoure en arrogantie tonen! WIJ ZIJN FEIJENOORD!!!!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoals ik al eens heb gezegd, de komende tien jaar gewoon die schaal pakken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
HOU JE MUIL EENS EN GA VOETBALLEN!!!!!!!
Geen woorden maar daden, klootzakken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
en toch komen we ver in deze rare competitie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zelfs RKC komt ver in deze rare competitie. Das geen verdienste van wie dan ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja hoor..gewoon plek 4 of 5. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: gaan we weer 3 of 2 klinkt en is beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen woorden maar daden arrogante flikkers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
topic titel zijn de woorden van Koeman. waarom begin je dan tegen ADO, de nr laatst zo behoudend. en waarom? niet 1op1 na de 2-0? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Historie herhaalt zich. |
|
|
|