|
|
Loetje
|
|
|
0-2. Ajax gaat heersen maar op een lullige manier de boot in. Arbitrale fout ofzo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie je zelden schelden kerel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je begrijpt wat ik bedoel slome....voor Barca zijn ze niet goed genoeg maar voor Ajax wel.....kan je nagaan wat daar nog rond loopt....pfffff Echt meer dan genoeg, moet je kijken wat daar op de bank zit aan talent, alleen die Santos al.. Zou bij heel veel andere grote clubs gewoon basis staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker heel goed zelfs. En daarin mag je een ander ook best op bepaalde dingen wijzen kerel. Je hoeft niet de hele wereld maar altijd met fluwelen handschoentjes aan te pakken..
Ik begrijp niks van zijn manier van posten, de helft van wat ie zegt is valt niet te rijmen met elkaar, dan zeg je daar iets over..
Het heeft ook met respect te maken juist elkaar op bepaalde dingen te wijzen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 23:58 schreef roagma het volgende:ik post niet vaak, ben een lezer. maar als er iemand met respect reageert op een ander is het remco wel. inhoudelijk ben ik het heel vaak met hem eens. en cajax reageert ook vreemd, inhoudelijk dan. dit is mijn punt en daar moeten jullie het mee doen ??? En daar moeten we het mee doen dus? Ben je de rijdende rechter soms slimpie???? Tip: blijf maar alleen lekker lezen man... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Wordt 6-0..... Tikken ze helemaal veldje af man! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 15:34 schreef cajax het volgende:Nee, kansloos zijn we ook niet. Zoals ik net zei, misschien winnen we met 2-1. De bal is dan wel rond, maar de doel is 7 meter 32 breed. De doel ... HET doel van EEN toetsenbord is dat je makkelijk en duidelijk kan typen wat je wil zeggen. De reden dat ik dit typ, is om je te vertellen dat ook jij dit kan proberen!
Geen dank blafpijp! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 23:58 schreef roagma het volgende:ik post niet vaak, ben een lezer. maar als er iemand met respect reageert op een ander is het remco wel. inhoudelijk ben ik het heel vaak met hem eens. en cajax reageert ook vreemd, inhoudelijk dan. dit is mijn punt en daar moeten jullie het mee doen Is zeker het vriendinnetje van Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee sorry, ken de beste man of vrouw niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Kijk, dat is nou pure positivisme ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man.....Freddies...hahahahahaha |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Het zou geweldig zijn, als Klaasen en Hoesen voor 2 mooie doelpunten kunnen stunten. Ajax staat dan helemaal op zijn kop. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 22:16 schreef cajax het volgende:Het zou geweldig zijn, als Klaasen en Hoesen voor 2 mooie doelpunten kunnen stunten. Ajax staat dan helemaal op zijn kop. Yeah!!! Joduhhhh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Joepie....
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ga zo door, Joduh. Komt allemaal goed met Ajax. Ik zit in De Arena. Jullie ook ???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry Joduh....heb vanaaf een haat liefde verhouding met je...proost pik |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Jammer dat je een haat / liefdeverhouding hebt.Kan je niet kiezen ? Zolang Ajax wint. Ben ik blij. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Tuurlijk komt het goed en ben blij dat je stadionnetje ons cluppie aanmoedigt man..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Haha ik alleen maar liefde met je hoor!!!proost! |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Gelukkig maar, wordt het toch nog gezellig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 november 2013 - 22:27 schreef cajax het volgende:Jammer dat je een haat / liefdeverhouding hebt.Kan je niet kiezen ? Zolang Ajax wint. Ben ik blij. Met Joduh ??....is mijn gappie,wij gaan nooit boos naar bed ;-) |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ik ook niet. Zou jammer zijn voor ons Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
jammer....blij....gezellig....waar gaat dit over???? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: met mij toch ook he ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Erika Terpstra....moord wijffie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als die boven op je zit....ccccccccc |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Eerst maar naar de wedstrijd Ajax-Barcelona. Dan krijgen we goed voetbal te zien, dacht ik zo. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
dat bedoel ik...maar wijt je eens verder uit....hoeveel wordt het??? |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Dat had ik al gezegd, eerder in de berichtgevingen ! Tegen Heracles wordt het 3-0, en tegen Barcelona 2-1. Zou daadwerkelijk geweldig zijn/ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Laten we daar maar vanuit gaan. Hebben we dan toch nog positief nieuws. Geweldig voor Ajax en de rest van Nederland. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 21 november 2013 - 23:58 schreef roagma het volgende:ik post niet vaak, ben een lezer. maar als er iemand met respect reageert op een ander is het remco wel. inhoudelijk ben ik het heel vaak met hem eens. en cajax reageert ook vreemd, inhoudelijk dan. dit is mijn punt en daar moeten jullie het mee doen Roagma..... had lekker blijven lezen man! Wat een naam trouwens. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ROAGMA staat voor
Remco Opent Altijd Geil Mijn Anus
Wat daarna gebeurd weet ik ook niet... |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind je dat geil ja?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, mafkees.. Je spoort niet helemaal he... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
zie ons helaas niet winnen dinsdag....hoop op een gelijkspel... maar denk eerder aan 1-2 ....als wij winnen dan denk ik dat Barcelona meewerkt... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Godver.....ben ik een keer serieus, word ik uitgelachen....lekker dan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En ik noemde het al pure positievisme, maar jij refereerde aan freddies... Dus wat is het nou uiteindelijk..... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 22:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] En ik noemde het al pure positievisme, maar jij refereerde aan freddies... Dus wat is het nou uiteindelijk..... ;-) 6-0....les 1...Joduh heeft altijd gelijk.... punt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ....positievisme dus;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ik hoop dat je gelijk krijgt maar hou je hart maar vast....of iets anders...want ook zonder Messi is Barca een team wat moeilijk te verslaan is.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
WIE O WIE in de spits??? Hoessen, Klaassen of Schone??
Ik denk zelf Duarte en Schone aanvallend op het middenveld...Klaassen in de spits....op links Fisher en Andersen op rechts....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|