BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Barcelona (dinsdag 26 november 2013, 20:45): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:33 schreef moa het volgende:

[..]

Doe niet zo kinderachtig,

Respect voor wat Ajax laat zien van een Feyenoord supporter hier.
Thanks gap, klasse reactie.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 november 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:31 schreef FeijenoordMEN het volgende:
100% competitie vervalsing. Barcelona is door. Cruijff belt voorzitter. Laat Ajax tweede of derde worden. Een complete afgang van Barcelona. Vieze kut Cruijff zit hier tussen. 2-0 dat kan nooit. Zo goed is Ajax niet.

EEN COMPLETE COMPETITIE VERVALSING. Kut Barcelona. Sereso waardeloze speler die nog geen kind voorbij komt.
Ajax geeft wel heel goed druk en maakt (in tegenstellig tot de wedstrijden in de eredivisie) heel weinig persoonlijke fouten of verkeerde passes, dus een groot deel is de verdienste van Ajax.
Neemt niet weg dat Barcelona geen zin lijkt te hebben, en zonder Messi is het gewoon 2 klasses minder.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Boud, blok die gast en doe ook meteen zijn andere account maar erbij.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Werkelijk ongelooflijk, wat een verademing om dit Ajax te zien. Hoelang hou je dit vol?
Baalde wel als een stekker dat Boilesen geblesseerd raakte. Blind speelde namelijk fantastische op de CVM positie.
Met Poulsen maak ik me toch wat zorgen. Ben benieuwd hoelang Ajax dit moordende tempo volhoudt
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:29 schreef moa het volgende:
Erg knap van Ajax, moet wel opgetekend worden dat Barca niet echt gas geeft, maar ook met een Barca op halve kracht is dit heel knap van Ajax.
Ajax is de eerste ploeg in een jaar of twee, die Barcelona gewoon vol gas onder druk zet, dat zijn ze totaal niet gewend, en uiteraard missen ze een aantal spelers, maar Barca heb ik nog nooit iets cadeau zien geven of niet vol gaan, ik vind dat dan ook wel weer heel erg makkelijk gezocht..

Ajax speelde het eerste half uur echt geweldig voetbal en kwam terecht op 1-0, helaas ging Ajax daarna een beetje zenuwachtig voetballen en niet meer hetzelfde doen als daarvoor, had het dat wel gedaan, was het nog beter geweest, Ajax komt daarna met veel geluk op 2-0 want Hoessen had die bal echt twee meter naast geschoten zo verkeerd raakte hij die bal..
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ajax geeft wel heel goed druk en maakt (in tegenstellig tot de wedstrijden in de eredivisie) heel weinig persoonlijke fouten of verkeerde passes, dus een groot deel is de verdienste van Ajax.
Neemt niet weg dat Barcelona geen zin lijkt te hebben, en zonder Messi is het gewoon 2 klasses minder.
ik vraag me eerlijk gezegd af waarom je een Feyenoorder hier zo laat provoceren en hem niet direct hier verwijderd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dit is puur de verdienste van Ajax. Barca kan nog zoveel willen maar Ajax speelt zo goed, zoveel druk. En aangezien beide ploegen nagenoeg dezelfde speelstijl hanteren is het voor Barca gewoon gigantisch lastig om dit om te draaien
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax heerst op het middenveld. Xavi en Iniesta krijgen geen moment om het spel te make en omgekeerd doen Serero en zeker ook Klaassen meer dan goed. Dit is toch echt de verdienste van Ajax en de druk die Ajax weet te zetten.

Barca heeft er duidelijk de pee in. De frustratie druipt er vanaf.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

ik vraag me eerlijk gezegd af waarom je een Feyenoorder hier zo laat provoceren en hem niet direct hier verwijderd.
Idd, zoals je bij ons doet als wij 1x ons gezicht daar laten zien.
moa
 moa - dinsdag 26 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Behalve Messi missen er nog wel een paar toppers zoals Busquets en Sanchez, maar dat maakt niet uit, er staan nog steeds 11 ontzettend goede spelers in het veld bij Barca en Ajax speelt gewoon heel goed.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:36 schreef Loetje het volgende:
Werkelijk ongelooflijk, wat een verademing om dit Ajax te zien. Hoelang hou je dit vol?
Baalde wel als een stekker dat Boilesen geblesseerd raakte. Blind speelde namelijk fantastische op de CVM positie.
Met Poulsen maak ik me toch wat zorgen. Ben benieuwd hoelang Ajax dit moordende tempo volhoudt
Blind de beste man van het veld op CVM, en jaja daarna was het in mijn ogen van Rhijn die een groot compliment verdiende deze eerste helft. Neymar wordt door sommigen al bij de beste 5 van de wereld genoemd, en heb ik de gehele eerste helft geen goede actie zien maken, van Rhijn zit er bovenop en gunt hem geen meter..

Maar goed, deze vraag is al eerder gesteld, WAAROM NIET IN DE ED. Als je dit wekelijks laat zien in de ED had je nog geen punt verloren en iedere pot met 4 goals verschil gewonnen..
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Zelfs Jouri Mulder positief over Ajax... en Waterkneus ook.... ik ga kapot hier.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 26 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Wordt alsnog 2-3 helaas...
We hebben alles gegeven en een wereldhelft gespeeld, maar nu is de energie bijna op en redden we het niet.
Super trots ben ik wel, hoe die jongens het samen ff oppakken...barca wordt gewoon zoek gespeeld!
Nou ja, hierop kenne we doorborduren.
Sterkte de 2e helft, hopen op een stuntje!! ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wordt alsnog 2-3 helaas...
We hebben alles gegeven en een wereldhelft gespeeld, maar nu is de energie bijna op en redden we het niet.
Super trots ben ik wel, hoe die jongens het samen ff oppakken...barca wordt gewoon zoek gespeeld!
Nou ja, hierop kenne we doorborduren.
Sterkte de 2e helft, hopen op een stuntje!! ;)
Toch ben ik daar wel bang voor. Dit hou je niet vol
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Daar vergis jij je dan in, uiteraard is het minder zonder Messi, maar lang niet zo schrijnend als afgelopen jaar, Neymar speelt de afgelopen weken zonder Messi echt geweldig, net als Sanchez die nu geschorst is..
moa
 moa - dinsdag 26 november 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is de eerste ploeg in een jaar of twee, die Barcelona gewoon vol gas onder druk zet, dat zijn ze totaal niet gewend, en uiteraard missen ze een aantal spelers, maar Barca heb ik nog nooit iets cadeau zien geven of niet vol gaan, ik vind dat dan ook wel weer heel erg makkelijk gezocht..

Ajax speelde het eerste half uur echt geweldig voetbal en kwam terecht op 1-0, helaas ging Ajax daarna een beetje zenuwachtig voetballen en niet meer hetzelfde doen als daarvoor, had het dat wel gedaan, was het nog beter geweest, Ajax komt daarna met veel geluk op 2-0 want Hoessen had die bal echt twee meter naast geschoten zo verkeerd raakte hij die bal..
Zo bedoel ik het niet, ze spelen gewoon in een minder dan maximale opstelling dat benoem ik even om te relativeren. Het is gewoon heel knap wat Ajax laat zien.
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
Blind, Klaassen maar ook Serero heel erg goed.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind de beste man van het veld op CVM, en jaja daarna was het in mijn ogen van Rhijn die een groot compliment verdiende deze eerste helft. Neymar wordt door sommigen al bij de beste 5 van de wereld genoemd, en heb ik de gehele eerste helft geen goede actie zien maken, van Rhijn zit er bovenop en gunt hem geen meter..

Maar goed, deze vraag is al eerder gesteld, WAAROM NIET IN DE ED. Als je dit wekelijks laat zien in de ED had je nog geen punt verloren en iedere pot met 4 goals verschil gewonnen..
Dat verbaast mij ook. Waarom niet in de Eredivisie zo spelen?
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Hopen dat we eerste kwartier weer doorkomen, dan maken we echt goede kans.
En niet verslappen, weer erin zoals 1ste helft. Ik wil iedereen van het veld zien lopen met hun tong op hun tenen.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:43   quote  deeplink  
Wat baal ik trouwens verschrikkelijk dat Boilesen geblesseerd raakt, omdat ie eindelijk erg goed speelde, en omdat Blind echt werelds speelde op CVM...
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:43 schreef remco k het volgende:
Wat baal ik trouwens verschrikkelijk dat Boilesen geblesseerd raakt, omdat ie eindelijk erg goed speelde, en omdat Blind echt werelds speelde op CVM...
Word dus toch Maduro binnenhalen ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat simpelweg de affiches niet zo mooi zijn..
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:43   quote  deeplink  
Ik vrees trouwens het ergste voor Boilesen. Hij greep meteen naar z'n hamstring.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 26 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Is idd om te janken :'(
nora
 nora - dinsdag 26 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Geweldig zoals ze spelen mijn god wat jammer van Boilessen, nu met Paulsen op het middenveld dat zal wel een stuk minder worden.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar als je zo kan spelen dan kan je zelf het affiche bezorgen...
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:43 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Word dus toch Maduro binnenhalen ;-)
dan nog baal ik ervan, ik wil weten waar het plafond ligt van Daley op die plek.. Wat heerlijk om daar zo'm goede voetballer te zien.. Echt geweldig hoe die vandaag ook overal tussen zat en vrijwel alles waar mogelijk vooruit speelde...
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt, maar toch. Als Ajax de hele CL zo speelt haal je gewoon de kwartfinale
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:43 schreef Eide het volgende:
Ik vrees trouwens het ergste voor Boilesen. Hij greep meteen naar z'n hamstring.
Ik zei het hier al toen die viel, je zag hem inderdaad direct grijpen..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

dan nog baal ik ervan, ik wil weten waar het plafond ligt van Daley op die plek.. Wat heerlijk om daar zo'm goede voetballer te zien.. Echt geweldig hoe die vandaag ook overal tussen zat en vrijwel alles waar mogelijk vooruit speelde...
Absoluut waar. Eerste instantie dachten we van niet, maar hij heeft de potentie ver boven zijn pa uit te stijgen.
moa
 moa - dinsdag 26 november 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat het niet tegen elke tegenstander kan ben ik bang, Barcelona leent zich goed voor deze manier van voetballen, die willen alles ook voetballend oplossen, houden het veld breed, proberen zelf er uit te komen etc... Speel je tegen een pak em beet Cambuur in een uitwedstrijd, die maken met alle plezier elke 2 minuten een overtreding op de middenlijn en jagen de bal elke 2 minuten de tribune in om het tempo en het voetbal volledig uit een wedstrijd te halen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:44 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar als je zo kan spelen dan kan je zelf het affiche bezorgen...
Hier ben ik het ook mee eens. De mentaliteit moet wel ten aller tijden vanuit jezelf komen
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:44 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Vind ik wel ja, stel jezelf dan de doelstelling dat je dit iedere wedstrijd op de mat wil leggen totdat de 4-0 op het bord staat.. Als je dat doet ga je automatisch het niveau ban jezelf in de CL ook oprekken..
nora
 nora - dinsdag 26 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is de Blind uit de jeugd een geweldige voetballer
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
Het leuke is dat Ajax Barcelona met hun eigen systeem wegspelen
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Absoluut waar. Eerste instantie dachten we van niet, maar hij heeft de potentie ver boven zijn pa uit te stijgen.
Dan moet ie echt nog wel even, zijn pa is een grootheid voor Ajax, een held en een aanvoerder van jewelste, een geweldenaar waarvan Daley de schoenen nog niet mag poetsen..
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:45 schreef moa het volgende:

[..]

Omdat het niet tegen elke tegenstander kan ben ik bang, Barcelona leent zich goed voor deze manier van voetballen, die willen alles ook voetballend oplossen, houden het veld breed, proberen zelf er uit te komen etc... Speel je tegen een pak em beet Cambuur in een uitwedstrijd, die maken met alle plezier elke 2 minuten een overtreding op de middenlijn en jagen de bal elke 2 minuten de tribune in om het tempo en het voetbal volledig uit een wedstrijd te halen.
Het gaat om de felheid, de beleving en de inzet, dat moet echt iedere wedstrijd mogelijk zijn..
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:47   quote  deeplink  
Helaas spelen Blind en Veltman zich zo wel wereldwijd in de kijker.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet ie echt nog wel even, zijn pa is een grootheid voor Ajax, een held en een aanvoerder van jewelste, een geweldenaar waarvan Daley de schoenen nog niet mag poetsen..
Nee tuurlijk niet, maar wat hij afgelopen seizoen liet zien en nu dit seizoen, dat is toch groots en ik zeg het niet snel.
moa
 moa - dinsdag 26 november 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat om de felheid, de beleving en de inzet, dat moet echt iedere wedstrijd mogelijk zijn..
Dat is zeker waar, maar zoals Ajax nu speelt hadden ze tegen een messcherpe counter ploeg nu waarschijnlijker achter gestaan. Tegen Barcelona is dit de enige manier om ze af te maken, voor elke stap die zij zetten moet Ajax er twee zetten, dan kan je winnen.

Ik verwacht overigens eerder een 3-0 dan 2-1.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 26 november 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Ik schakel nu pas in, moest werken.
HOLY FACK 2-0???
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:51   quote  deeplink  
gotver de gotver.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 26 november 2013 - 21:51   quote  deeplink  
En nu penalty gvd..
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 21:51   quote  deeplink  
En daar gaan we....
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Dit is meteen weer de doodsteek
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 november 2013 - 21:52   quote  deeplink  
godver wat een klotezooi, wel terecht overigens en erg dom van Veltman

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2013 door Boudewijn --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 26 november 2013 - 21:52   quote  deeplink  
EN nu wordt het alsnog 2-2 of zelfs 2-3..
moa
 moa - dinsdag 26 november 2013 - 21:52   quote  deeplink  
Zonde, Ajax had dit best kunnen uitspelen.

Walgelijk hoe die Barca spelers met zn allen om die kaarten vragen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:52 schreef Boudewijn het volgende:
Ik neem het hem nog niet eens kwalijk. Dit is secondewerk met beslissen. Als hij de bal had, had iedereen gezegd wauw je durft en wat goed.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 21:52 schreef Boudewijn het volgende:
Dom van Veltman??? Dit is godverdomme een schandalige bal van van Rhijn..

Die is in zijn eentje verantwoordelijk voor de uitschakeling in de CL als we verliezen.. Milan staat namelijk voor..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Barcelona (dinsdag 26 november 2013, 20:45): 2 - 1

0.0074679