|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Joh, dat zeg ik al jaren en dan wordt ik daar op aangevallen, maar nu merkt Ajax het zelf een keer wat voor kaartenvragers en aanstellers het zijn... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Geloof me. Dit word nog een half uur billen knijpen en deze wedstrijd gaat rode kaarten regenen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ondanks dat we voor staan denk ik alsnog dat we gaan verliezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van ajax mag je niks meer verwacht nu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:[..] Joh, dat zeg ik al jaren en dan wordt ik daar op aangevallen, maar nu merkt Ajax het zelf een keer wat voor kaartenvragers en aanstellers het zijn... Ik vind het anders wel meevallen, normaal dat men dat bij een penalty aangeeft.. verder heb ik niks gezien.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Door de man minder kunnen we die druk niet eens meer zetten dus nu kunnen ze komen. Das een slechte zaak. Als het ze voorlopig niet lukt raken ze straks echt geirriteerd en loopt het uit de klauwen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:[..] Joh, dat zeg ik al jaren en dan wordt ik daar op aangevallen, maar nu merkt Ajax het zelf een keer wat voor kaartenvragers en aanstellers het zijn... For the record: ik ben voor Feyenoord.
En wat betreft Barca roep ik hetzelfde al jaren, dus je hebt een medestrijder. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wil bijna de tv uitzetten, kan het niet aanzien bijna. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zoals Vermeer eruit moest omdat zijn spel teveel punten kostte, is het nu ook tijd dat er een andere rechtsback in komt. Dit is de zoveelste cruciale fout van van Rhijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:01 schreef Oceanu het volgende:Zoals Vermeer eruit moest omdat zijn spel teveel punten kostte, is het nu ook tijd dat er een andere rechtsback in komt. Dit is de zoveelste cruciale fout van van Rhijn. Eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:01 schreef Oceanu het volgende:Zoals Vermeer eruit moest omdat zijn spel teveel punten kostte, is het nu ook tijd dat er een andere rechtsback in komt. Dit is de zoveelste cruciale fout van van Rhijn. Dat valt wel mee, cruciale fouten heb ik hem vrijwel niet op kunnen betrappen.. Speelde vandaag echt geweldig tot aan die fout.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ze gaan van rijn opzoeken nu. Die maakt de wedstrijd niet vol. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax speelde de eerste helft goed, ondanks de partijdige scheidsrechter die voor Barcelona is. Jammer dat Ajax nu met 10 man speelt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:01 schreef Oceanu het volgende:Zoals Vermeer eruit moest omdat zijn spel teveel punten kostte, is het nu ook tijd dat er een andere rechtsback in komt. Dit is de zoveelste cruciale fout van van Rhijn. Voordat je iets zegt mag je wel even nadenken. Ligeon is geblesseerd en Martina heeft het niveau van de hoofdklasse nog niet. Dus er valt niets te passeren op rechtsback. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:05 schreef Eide het volgende:[..] Voordat je iets zegt mag je wel even nadenken. Ligeon is geblesseerd en Martina heeft het niveau van de hoofdklasse nog niet. Dus er valt niets te passeren op rechtsback. Alleen Tete in de toekomst.. Maar dat duurt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:05 schreef cajax het volgende:Ajax speelde de eerste helft goed, ondanks de partijdige scheidsrechter die voor Barcelona is. Jammer dat Ajax nu met 10 man speelt. Lul toch op vent, Barca heeft ook drie kaarten gekregen waarvan er twee niet nodig waren, totaal niet partijdig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:05 schreef Eide het volgende:[..] Voordat je iets zegt mag je wel even nadenken. Ligeon is geblesseerd en Martina heeft het niveau van de hoofdklasse nog niet. Dus er valt niets te passeren op rechtsback. Daarbij speelde van Rhijn echt heel goed de eerste helft, had al een paar wedstrijden het idee dat ie terug aan het krabbelen is.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Netjes van van Rhijn. Mag ook wel gezegd worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serrero speelt vandaag trouwens als een opperheld.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Publiek is top, zo hebben we alsnog de 11de man. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax komt zowat niet meer op de helft van Barcelona, omdat Ajax nu meer en meer verdedigend moet spelen om de 2-1 vast te houden. Nog ruim een kwartier is er te gaan voor ons Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verliezen is einde verhaal CL.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Behalve die fout van Van Rhijn speelt iedereen een puike pot... maar het is nog lang. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja, het publiek is geweldig. Nu nog even volhouden, de voorsprong. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:14 schreef cajax het volgende:Ajax komt zowat niet meer op de helft van Barcelona, omdat Ajax nu meer en meer verdedigend moet spelen om de 2-1 vast te houden. Nog ruim een kwartier is er te gaan voor ons Ajax. Goh.. nieuwe verslaggever?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wissels gunstig voor Ajax? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik denk het wel, maar zegt genoeg dat ze zich kapot hebben gespeeld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Denk ik wel, is toch het rust geven aan de grote mannen. Maar er staan nog voldoende wereldspelers. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De eerste helft dacht ik nog dat het door het goede druk zetten van Ajax kwam, maar dit Barcelona stelt niets voor... totaal geen druk met een man meer en voorin zie je niet meer de urgentie om te willen winnen en missen ze de individuele kwaliteit om via een actie scoringskansen te krijgen.
Alsof ze thee hebben gekregen met een licht verdovende middeltje dat ze op 50% laat lopen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Scheids fluit aub af. Het is niet meer om aan te zien en krijg het nog aan men hart zo. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je zult zien 89ste minuut, 2-2. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Jammer dat een scheidsrechter zoals hij de wedstrijd erg doet verstoren. Zo goed is hij niet. De 2-0 voorsprong die we hadden, had de avond helemaal geweldig kunnen maken.
Maar het belangrijkste nu is, dat we eerst deze wedstrijd winnen. We hebben nog 8 minuten de tijd. Het is nu pompen of verzuipen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:25 schreef cajax het volgende:Jammer dat een scheidsrechter zoals hij de wedstrijd erg doet verstoren. Zo goed is hij niet. De 2-0 voorsprong die we hadden, had de avond helemaal geweldig kunnen maken. Maar het belangrijkste nu is, dat we eerst deze wedstrijd winnen. We hebben nog 8 minuten de tijd. Het is nu pompen of verzuipen. Wat lul je nu over de scheids man. Die heeft niet veel fout gedaan hoor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die trainer van Barcelona vindt de uitslag wel genoeg volgens mij, wisselt zijn basis spelers voor rust in de spaanse competitie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 22:25 schreef cajax het volgende:Jammer dat een scheidsrechter zoals hij de wedstrijd erg doet verstoren. Zo goed is hij niet. De 2-0 voorsprong die we hadden, had de avond helemaal geweldig kunnen maken. Maar het belangrijkste nu is, dat we eerst deze wedstrijd winnen. We hebben nog 8 minuten de tijd. Het is nu pompen of verzuipen. Penalty was anders gewoon terecht. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mooi dat die jongen even zijn naam gescandeerd krijgt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wat een lekker beweging zeg van Duarte. Zet ff 2 man te kijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Serero speelt z'n beste wedstrijd ooit. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Moisander, waarom nou risico nemen. Blijf met je klauwen van hem af... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Geeft makkelijk kaarten maar is nog niet op een fout te betrappen geweest. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
De blessuretijd nu. De spanning stijgt, en het publiek doet er alles aan om Ajax over de streep te trekken. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je zegt het exact goed. |
|
|
|