|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik zeg Poulsen cvm, is sws nodig in den haag. . |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was ff twijfelen ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 23:14 schreef Eide het volgende:[..] Ik geloof echt niet dat je zo speelt omdat je hoopt op een transfer. Dit doe je omdat er geloof is in de ploeg, omdat de vorm opwaarts gaat en omdat zo'n avond iets extra's losmaakt. Dat voelde je ook aankomen op een of andere manier. Ik denk het nu eigenlijk ook niet....het is gewoon een speciale avond met een fantastisch publiek....en trots dat je ajacied ben... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ik vond Blind beresterk spelen op de CVM...zijn beste wedstrijd van dit seizoen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In ieder geval leuk dat blijkt dat ajax gewoon er brede en goede selectie heeft. We missen de jong sigthorson Bojan en verliezen in de wedstrijd Veltman en boilesen en kunnen dat blijkbaar opvangen. En dan hebben we nog jongens als Vermeer Andersen de sa en vd hoorn over om een en ander op te vangen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij speelde er erg goed. Maar dat doet ie al vanaf het begin op die plek. Gvd wat baal ik van boilesen. Ook hij speelde namelijk erg goed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Boilesen heeft het aan z'n andere hamstring, dus niet die hamstring waar hij zoveel problemen mee heeft gehad. De ernst is niet duidelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoorde de Boer zeggen dat de dokter dacht dat het niet zo erg was als die andere. Al is dat met hamsterend heel moeilijk in te schatten. Derde hamstring blessure dit jaar. Eigenlijk de vierde al. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 23:30 schreef remco k het volgende:In ieder geval leuk dat blijkt dat ajax gewoon er brede en goede selectie heeft. We missen de jong sigthorson Bojan en verliezen in de wedstrijd Veltman en boilesen en kunnen dat blijkbaar opvangen. En dan hebben we nog jongens als Vermeer Andersen de sa en vd hoorn over om een en ander op te vangen. Nou ja, het plafond is enorm hoog. Vanavond spatte het talent er vanaf. Je kan dit alleen nog niet iedere wedstrijd verwachten van die jonge jongens. Maar als Ajax dit soort mannen nu eens wat langer kan behouden is er best nog wat mogelijk (zeg ik met nog flink wat euforie in m'n donder). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:Hoorde de Boer zeggen dat de dokter dacht dat het niet zo erg was als die andere. Al is dat met hamsterend heel moeilijk in te schatten. Derde hamstring blessure dit jaar. Eigenlijk de vierde al. Heeft het veld daar wat mee te maken denk je? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Blind cvm.....toen speelde we naar voren ook door veltman speelt ook naar voren Blind laten staan op cvm |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Indrukwekkend!! Ben blij voor iedere Ajacied :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Morgen wedstrijd topic voor Ajax - Ado. Vanavond nog even genieten. Trusten gappies. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
WZAWZDB!!!
Net terug uit de ArenA. Vooral de 1e helft was het genieten geblazen. Zonde van de rode kaart voor Veltman.
Voor de rest genoten van de wedstrijd en vooral de inzet van alle jongens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 23:49 schreef Ronald 1960 het volgende:WZAWZDB!!! Net terug uit de ArenA. Vooral de 1e helft was het genieten geblazen. Zonde van de rode kaart voor Veltman. Voor de rest genoten van de wedstrijd en vooral de inzet van alle jongens! Dat doe je verdomde snel ouwe.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gefeliciteerd medesupporters. Heerlijk dit.
Klasse Ajax. Trots op mijn club! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was de overtreding er nu buiten of niet? Hoe moet ik het zien? De sliding wordt erbuiten ingezet en hij raakt Pedro op de rand/net binnen de 16 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 23:57 schreef Loetje het volgende:Was de overtreding er nu buiten of niet? Hoe moet ik het zien? De sliding wordt erbuiten ingezet en hij raakt Pedro op de rand/net binnen de 16 Ik zei het ook al tegen Ria.....die was erbuiten en geel was voldoende |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2013 - 23:57 schreef Loetje het volgende:Was de overtreding er nu buiten of niet? Hoe moet ik het zien? De sliding wordt erbuiten ingezet en hij raakt Pedro op de rand/net binnen de 16 Hij raakt Neymar op de lijn en dan is het er binnen. Hij zet de sliding wel er buiten in maar dat ze een pingel geven is in mijn ogen terecht. Wat FdB al zei, hij moet die overtreding daar niet maken. je staat 2-0 voor, Cillissen staat er nog... helaas maar laat dan lopen en probeer nog terrein goed te maken voor als Neymar het duel met Jasper aangaat. Zelfs al was het er buiten: doorgebroken speler neerhalen = rood.
Wat mij betreft een terechte rode kaart en pingel. Dat maakt de prestatie van Ajax overigens alleen maar lovenswaardiger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik was rechtsback... en ik ben niet zo duur ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar wel irritant..... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ben het er toch niet mee eens. Lijn is op lijn en zou niet voor het eerst zijn dat er dan gewoon een vrije trap gegeven word. Misschien was dat zijn doel. Opoffering en geen goal door penalty. Al met al kut, maar achteraf vind ik het geen penalty door de lijn. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik weet wie het zegt :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Not....ik vind jou eng |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Laat me niet uit de tent lokken door een Brabander :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nepbrabander dan wel te verstaan he ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben een Amsterdammer gek........ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 00:02 schreef Eide het volgende:[..] Hij raakt Neymar op de lijn en dan is het er binnen. Hij zet de sliding wel er buiten in maar dat ze een pingel geven is in mijn ogen terecht. Wat FdB al zei, hij moet die overtreding daar niet maken. je staat 2-0 voor, Cillissen staat er nog... helaas maar laat dan lopen en probeer nog terrein goed te maken voor als Neymar het duel met Jasper aangaat. Zelfs al was het er buiten: doorgebroken speler neerhalen = rood. Wat mij betreft een terechte rode kaart en pingel. Dat maakt de prestatie van Ajax overigens alleen maar lovenswaardiger. Sorry trouwens dat ik Pedro zei, het was Neymar geloof ik.
Rode kaart was sowieso terecht. Vroeg me alleen oprecht af hoe dat het zat |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Goedemorgen allemaal in,
1 zwaluw maakt nog geen zomer. ... maar dit had ik niet voor mogelijk gehouden! Vooral ook dat Daley Blind, op wie ik zzzooo heb lopen schelden, zo goed aan het worden is!
Topprestatie waar ik mijn petje voor afneem en diep voor buig.
Serero was ook subliem trouwens. .. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Keurig, er is zelfs een Ajax topic op het feyenoord forum. Grote klasse van onze vrienden uit rotjeknor :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aangepast..
(Je moet je autocorrectie ff uitzetten meneer Til..) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 01:00 schreef Eide het volgende:Keurig, er is zelfs een Ajax topic op het feyenoord forum. Grote klasse van onze vrienden uit rotjeknor :) d:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 01:00 schreef Eide het volgende:Keurig, er is zelfs een Ajax topic op het feyenoord forum. Grote klasse van onze vrienden uit rotjeknor :) +33 |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Fenomenale eerste helft. Tweede helft door de bekende reden helaas een stukje minder. Van Rhijn speelde verder een prima wedstrijd maar begint zowel de eerste helft als de tweede helft zeer zwak. Verder heb ik geen zwakke schakels gezien. Klaassen wat een genot om naar hem te kijken. Serero(door mij vaak verketterd) speelde ook briljant. Blind als CVM super. Boilessen heerlijke pot. Veltman maak zo'n "fout" nooit meer.
Smet op de avond was wel de val van de ajaxfan. Stond op nog geen 20 mtr en zag er zeer naar uit. Dit was echter niet de eerste keer dat dit gebeurde vwant ook tijdens ajax-f'noord is dit al een keer gebeurd. |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ja inderdaad. Ajax speelde de 1e helft heel erg goed, met het publiek als de 12e man. De tweede helft was nadat Veltman een rode kaart kreeg, minder.
Ajax kwam veel minder op de helft van Barcelona en moest veel meer verdedigend werk doen, om de 2-1 voorsprong e behouden. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote: Dat is niet helemaal waar. Tegen Celtic had hij ook een meester voorzet op het hoofd van de Jong. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tja maar Ricardo moet wel leren om meer naar voren te spelen, zoals hij speelt kun je hier op wachten dit is niet de eerste keer dat het fout gaat met zijn irritante terug spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 08:37 schreef VladPavlov het volgende:[..] Dat is niet helemaal waar. Tegen Celtic had hij ook een meester voorzet op het hoofd van de Jong. I stand corrected :) Je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Leuk dat we hebben gewonnen, maar mijn gedachten gaan nu toch uit naar de supporter en zijn familie. Sterkte de komende tijd en hopelijk gaat hij het redden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 09:59 schreef Ajax Warrior het volgende:Leuk dat we hebben gewonnen, maar mijn gedachten gaan nu toch uit naar de supporter en zijn familie. Sterkte de komende tijd en hopelijk gaat hij het redden. Tsja....dat gun je niemand het, is best wel stijl in de Arena maar je pleurt niet zomaar naar beneden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Blind speelde een puike wedstrijd.....genoten van die knakker |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 10:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja....dat gun je niemand het, is best wel stijl in de Arena maar je pleurt niet zomaar naar beneden Tja, hoe het is gebeurd weet niemand. Zou gebeurd zijn tijdens het juichen. Maar heb een filmpje gezien op het AD nu en daar slaat je hart toch van achterover. Gewoon heel veel sterkte voor hem, zijn familie en zijn vrienden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Voor mij is Davy Klaassen de man van de wedstrijd. Maar als Blind dit nu een tijd vasthoudt ga ik misschien ook mijn mening veranderen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 10:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, hoe het is gebeurd weet niemand. Zou gebeurd zijn tijdens het juichen. Maar heb een filmpje gezien op het AD nu en daar slaat je hart toch van achterover. Gewoon heel veel sterkte voor hem, zijn familie en zijn vrienden. Ach met je eens dan maar..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 10:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Voor mij is Davy Klaassen de man van de wedstrijd. Maar als Blind dit nu een tijd vasthoudt ga ik misschien ook mijn mening veranderen. That will be the day......hahahahaha |
|
|
|