BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Barcelona (dinsdag 26 november 2013, 20:45): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 10:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach met je eens dan maar.....
Je hoeft het niet eens te zijn met me, maar zolang de toedracht niet bekend is kan je er niet over oordelen. Vandaar mijn reactie. En daarnaast vind ik niet belangrijk hoe het is gebeurd, maar dat je alleen maar hoopt dat het uiteindelijk goedkomt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 november 2013 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je hoeft het niet eens te zijn met me, maar zolang de toedracht niet bekend is kan je er niet over oordelen. Vandaar mijn reactie. En daarnaast vind ik niet belangrijk hoe het is gebeurd, maar dat je alleen maar hoopt dat het uiteindelijk goedkomt.
Dat zeker !!
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

+33
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 november 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 09:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Leuk dat we hebben gewonnen, maar mijn gedachten gaan nu toch uit naar de supporter en zijn familie. Sterkte de komende tijd en hopelijk gaat hij het redden.
Absoluut met je eens! Dit is een flinke smet op een mooie voetbalavond.

Heel veel sterkte gewenst voor slachtoffer, familie en vrienden!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2013 door Ronald 1960 --
Stanley
 Stanley - woensdag 27 november 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 11:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Absoluut met je eens! Dit is een flinke smet op een mooie voetbalavond.

Heel veel sterkte gewenst voor slachtoffer, familie en vrienden!!
Behalve dat hij ajacied is, is hij ook iemands kind of iemands vader wellicht. .. Kan ik me wel in verplaatsen. .. vreselijk (dom)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 12:23 schreef Stanley het volgende:

[..]

Behalve dat hij ajacied is, is hij ook iemands kind of iemands vader wellicht. .. Kan ik me wel in verplaatsen. .. vreselijk (dom)
Misschien begrijp ik je bericht niet helemaal, maar wat bedoel je nu precies met dat dom tussen haakjes?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 november 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 12:23 schreef Stanley het volgende:

[..]

??? (dom)
ik snap jou strekking van '(dom)' niet helemaal....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 12:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

??? (dom)
ik snap jou strekking van '(dom)' niet helemaal....
Ben ik dus niet de enige! ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 27 november 2013 - 13:34   quote  deeplink  
Wow, wat was ik trots op mijn Ajax. Sterker, ik ben nog altijd vol van trots. Wat een supergemotiveerd team,vol uitblinkers: Klaassen, Serero, Blind, Cillessen, Moisander, Veltman, Hoesen. Tja, wie eigenlijk niet. Van Rhijn had twee uiterst zwakke momenten, maar hij heeft verder een zeer goede wedstrijd gespeeld. Fisher gaat ook weet (veel) beter spelen en Boilesen idem dito.
En wat een smet op zo'n prachtige avond, dat er een supporter in de betonnen bak is gevallen. Ik ben in gedachten bij hem en zijn familie en ik hoop, dat de verwondingen uiteindelijk meevallen. Sterkte!!

En nu maar hopen, dat we zondag a.s. eenzelfde gedreven Ajax zullen zien.
Overigens, de Spaanse pers heeft vernietigend uitgehaald naar Barcelona. Ik denk, dat ze daarmee de rol en de prestatie van Ajax schromelijk tekort doet. Wow... ik gloei nog altijd van trots !!!!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 27 november 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 23:57 schreef Loetje het volgende:
Was de overtreding er nu buiten of niet? Hoe moet ik het zien? De sliding wordt erbuiten ingezet en hij raakt Pedro op de rand/net binnen de 16
Regel is op de lijn is gelijk aan binnen dus een strafschop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 13:34 schreef Pietje het volgende:
Wow, wat was ik trots op mijn Ajax. Sterker, ik ben nog altijd vol van trots. Wat een supergemotiveerd team,vol uitblinkers: Klaassen, Serero, Blind, Cillessen, Moisander, Veltman, Hoesen. Tja, wie eigenlijk niet. Van Rhijn had twee uiterst zwakke momenten, maar hij heeft verder een zeer goede wedstrijd gespeeld. Fisher gaat ook weet (veel) beter spelen en Boilesen idem dito.
En wat een smet op zo'n prachtige avond, dat er een supporter in de betonnen bak is gevallen. Ik ben in gedachten bij hem en zijn familie en ik hoop, dat de verwondingen uiteindelijk meevallen. Sterkte!!

Overigens, de Spaanse pers heeft vernietigend uitgehaald naar Barcelona. Ik denk, dat ze daarmee de rol en de prestatie van Ajax schromelijk tekort doet. Wow... ik gloei nog altijd van trots !!!!
Zondag hmmmmm........ ik ben er bang voor. Ado is geen Barca, en jij begrijpt wat ik daarmee bedoel. Of we moeten wederom agressief en gedreven starten inderdaad.
Pietje
 Pietje - woensdag 27 november 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zondag hmmmmm........ ik ben er bang voor. Ado is geen Barca, en jij begrijpt wat ik daarmee bedoel. Of we moeten wederom agressief en gedreven starten inderdaad.
Precies, Warrior. Ajax heeft in het verleden vaker "gevlamd" tegen grote clubs en vervolgens, een paar dagen later, was het spel weer onherkenbaar. Kennelijk is dat toch een kwestie van motivatie. Onbegrijpelijk, want de klasse is er, dat bleek gisterenavond! Tjonge, wat heb ik genoten gisteren van die jonkies. Die Davy Klaassen... alsof hij al een gevestigde vedette was, hoe hij daar op het middenveld heerste tegen Xavi en Iniesta. De klasse droop ervanaf. Maar ook Daley Blind speelde de wedstrijd van zijn leven. En met Ricardo van Rhijn had ik erg veel medelijden, want eigenlijk speelde hij een heel goede wedstrijd (tegen Neymar). Maar ja, die twee fouten blijven aan hem kleven.

En wat ADO Den Haag betreft, dat is weer zo'n "Angstgegner" a la FC Utrecht. Een fysiek sterke tegenstander, die weet dat wanneer zij de mouwen opstropen en de grenzen van het (on)toelaatbare opzoeken, dat veel Ajacieden de benen "intrekken" en zich laten overdonderen. Maar ja, ADO Den Haag staat laag in de klassering, dus het zou eigenlijk geen probleem mogen zijn. Maar ja... ik ben er een tikkie bang voor, te meer daar het weer zo'n beruchte "lunch-wedstrijd" om 12:30 uur is, niet bepaald het favoriete tijdstip van onze jongens!

En dan die supporter die in de betonnen gracht is gevallen... Ik leef serieus mee met die jongen/man en zijn familie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 14:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies, Warrior. Ajax heeft in het verleden vaker "gevlamd" tegen grote clubs en vervolgens, een paar dagen later, was het spel weer onherkenbaar. Kennelijk is dat toch een kwestie van motivatie. Onbegrijpelijk, want de klasse is er, dat bleek gisterenavond! Tjonge, wat heb ik genoten gisteren van die jonkies. Die Davy Klaassen... alsof hij al een gevestigde vedette was, hoe hij daar op het middenveld heerste tegen Xavi en Iniesta. De klasse droop ervanaf. Maar ook Daley Blind speelde de wedstrijd van zijn leven. En met Ricardo van Rhijn had ik erg veel medelijden, want eigenlijk speelde hij een heel goede wedstrijd (tegen Neymar). Maar ja, die twee fouten blijven aan hem kleven.

En wat ADO Den Haag betreft, dat is weer zo'n "Angstgegner" a la FC Utrecht. Een fysiek sterke tegenstander, die weet dat wanneer zij de mouwen opstropen en de grenzen van het (on)toelaatbare opzoeken, dat veel Ajacieden de benen "intrekken" en zich laten overdonderen. Maar ja, ADO Den Haag staat laag in de klassering, dus het zou eigenlijk geen probleem mogen zijn. Maar ja... ik ben er een tikkie bang voor, te meer daar het weer zo'n beruchte "lunch-wedstrijd" om 12:30 uur is, niet bepaald het favoriete tijdstip van onze jongens!

En dan die supporter die in de betonnen gracht is gevallen... Ik leef serieus mee met die jongen/man en zijn familie.
Zoals je het verwoord ben ik het helemaal met je eens. En wat betreft die supporter heb ik inmiddels mijn mening gegeven. Hopelijk komt er snel goed nieuws over hem.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 november 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 13:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Regel is op de lijn is gelijk aan binnen dus een strafschop.
Ik wist dat niet eens eigenlijk, maar als dat zo is vind ik het een belachelijke regel.
Waarom laten scheidsrechters soms dan een vrije trap nemen exact op de 16 meter lijn?

Het is toch ook pas een doelpunt als de bal over de doellijn is en niet als hij op de lijn ligt....
Pietje
 Pietje - woensdag 27 november 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 16:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik wist dat niet eens eigenlijk, maar als dat zo is vind ik het een belachelijke regel.
Waarom laten scheidsrechters soms dan een vrije trap nemen exact op de 16 meter lijn?

Het is toch ook pas een doelpunt als de bal over de doellijn is en niet als hij op de lijn ligt....
+ 1
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 16:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je ksn dat ook omkeren, je bent de 16 pas uit als je geheel over de lijn bent. Op de lijn is dus nog de 16.

Just saying
Pietje
 Pietje - woensdag 27 november 2013 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 17:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Je ksn dat ook omkeren, je bent de 16 pas uit als je geheel over de lijn bent. Op de lijn is dus nog de 16.

Just saying
Ik denk eerlijk gezegd, dat de richting van de bal bepalend is. Dus over de achterlijn, over de zijlijn, over de rand van het strafschopgebied.
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Zo zie je maar hoe logica niet noodzakelijk onderdeel uit maakt van regels.
cajax
 cajax - woensdag 27 november 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Geen enkele wedstrijd is hetzelfde als het gaat om de verloop ervan,
daar de ene scheidsrechter wel een vrije trap geeft en de ander weer niet, in een zelfde situatie.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 10:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor mij is Davy Klaassen de man van de wedstrijd. Maar als Blind dit nu een tijd vasthoudt ga ik misschien ook mijn mening veranderen.
Het mooie is, dit niveau heeft ie al een hele tijd.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 17:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd, dat de richting van de bal bepalend is. Dus over de achterlijn, over de zijlijn, over de rand van het strafschopgebied.
Volgens een maar van mij die weleens fluit heb jij gelijk, het gaat om de richting van de bal, de 16 in moet ie over de lijn om er binnen te zijn, de 16 uit moet ie over de lijn zijn om erbuiten te komen.. Datzelfde geld namelijk ook met ingooien en corners..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Het mooie is, dit niveau heeft ie al een hele tijd.
Dat is jouw mening en die deel ik niet. Want als back vond ik hem gewoon een drama toentertijd. Als cvm doet hij het in ieder geval beter.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Die mening mag je ook hebben hoor geen enkel probleem.. Maar het zal toch vast niet zonder reden zijn dat ie tegen alle grote ploegen zijn directe man gewoon volledig onschadelijk maakte..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 november 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

Het was prachtig....met name het druk zetten op de verdediging....wat een openbaring...wat een instelling.....ze kunnen het dus wel....nu ook in de competitie!!!! ik gloei ook nog steeds van trots Pietje....hahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 21:49 schreef remco k het volgende:
Die mening mag je ook hebben hoor geen enkel probleem.. Maar het zal toch vast niet zonder reden zijn dat ie tegen alle grote ploegen zijn directe man gewoon volledig onschadelijk maakte..
Goh, je zegt het heel passend. Grote ploegen. Maar waarom kan hij datzelfde niet tegen, met alle respect, kleine ploegen? Overigens heeft niet alleen Blind daar last van, want dat schort bij meerdere Ajacieden. In topwedstrijden spelen ze top, maar in de competitie bakken ze er soms geen ene, en dan maar even in de speciale maand blijven, pepernoot van. O ja, dat heeft weer te maken met jezelf profileren naar de scouts in Europa.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goh, je zegt het heel passend. Grote ploegen. Maar waarom kan hij datzelfde niet tegen, met alle respect, kleine ploegen? Overigens heeft niet alleen Blind daar last van, want dat schort bij meerdere Ajacieden. In topwedstrijden spelen ze top, maar in de competitie bakken ze er soms geen ene, en dan maar even in de speciale maand blijven, pepernoot van. O ja, dat heeft weer te maken met jezelf profileren naar de scouts in Europa.
Ik vind juist dat ie dat het gehele seizoen ook tegen de kleine ploegen heeft laten zien, Blind was afgelopen seizoen in mijn optiek de meest constante speler, dat heb ik ook heel vaak gezegd hier..

Ik gaf alleen de grotere ploegen aan als voorbeeld, juist omdat het tegen die gasten normaal gesproken gewoon moeilijker is.. Dat vorig seizoen veel van zijn directe tegenstanders werden gewisseld in de CL onderschrijft dat gevoel van mij..

Maar goed, iedereen heeft zo zijn favorieten..

Vind overigens wel dat Ajax gister heeft laten zien over een hele goede selectie te beschikken met heel veel potentie en talent, het zit hem echt in vorm en de wil om altijd te willen winnen..
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
De A1 overigens met 4-0 verloren van Barca.. En dat terwijl Ajax eigenlijk de betere ploeg was, het miste alleen een groot aantal mogelijkheden. Barca maakte van de 4 goals uit evenveel kansen..

Voor de jonge gasten dus een lesje effectiviteit.. Overigens een paar geweldige dingen gezien van Kishna..
Pietje
 Pietje - donderdag 28 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens een maar van mij die weleens fluit heb jij gelijk, het gaat om de richting van de bal, de 16 in moet ie over de lijn om er binnen te zijn, de 16 uit moet ie over de lijn zijn om erbuiten te komen.. Datzelfde geld namelijk ook met ingooien en corners..
Precies, Remco. Op zich lijkt het mij ook best wel logisch.
Pietje
 Pietje - donderdag 28 november 2013 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het was prachtig....met name het druk zetten op de verdediging....wat een openbaring...wat een instelling.....ze kunnen het dus wel....nu ook in de competitie!!!! ik gloei ook nog steeds van trots Pietje....hahahahaha
Haha. Laten we maar niet teveel gloeien, anders denken ze nog dat we PSV'ers zijn ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Barcelona (dinsdag 26 november 2013, 20:45): 2 - 1

0.0090639