BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: T lachertje van t weekend

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 17:08   quote  deeplink  
De appjes , tweetjes, Facebookjes enz. stromen weer binnen.

Bedankt he, waardeloos Kudt elftal met je tyfus mentaliteit.
En nu je smoel een tijdje houden en presteren lamlullen.
En Koeman je moet nú ingrijpen of Optiefen.

Bedankt.
craven
 craven - zondag 24 november 2013 - 17:12   quote  deeplink  
einde bericht...
Els
 Els - zondag 24 november 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Zo. En daar zult u het mee moeten doen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 17:38   quote  deeplink  
T heeft me nu lang genoeg geduurd.. t duurt even voor ik vloek..
tokat
 tokat - zondag 24 november 2013 - 18:11   quote  deeplink  
nou dit went toch wel?
we gaan zus we gaan zo,we doen mee.
gaan voor het kampioenschap.
waardeloos ingestelde gasten.
waar is de tijd van de wolf,fraser,bosvelt
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 18:35   quote  deeplink  
jdnzMeS.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 november 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:08 schreef Stylzz het volgende:
De appjes , tweetjes, Facebookjes enz. stromen weer binnen.

Bedankt he, waardeloos Kudt elftal met je tyfus mentaliteit.
En nu je smoel een tijdje houden en presteren lamlullen.
En Koeman je moet nú ingrijpen of Optiefen.

Bedankt.
Je heb helemaal gelijk!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 18:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb helemaal gelijk!!!
Mooi he maat.
tomson
 tomson - zondag 24 november 2013 - 19:03   quote  deeplink  
Nou ! Gewoon de gebruikelijke achtbaan van emoties, aangevuld met om de beurt opportunisme na een gewonnen wedstrijdje ( we worden kampioen) en teleurstelling (het is kut en het wordt nooit wat ) het ergste van alles vind ik nog wel dat degenen die lopen te haten en vooraf alles de grond al in lopen te trappen zich bevestigd voelen in hun "gelijk" dan achteraf als een varken in de stront liggen te draaien van : zie je wel ? Ik heb altijd gelijk en wat ben ik toch een geweldige Kennert... Pfff ik zit altijd maar weer terug te denken aan het 5 jarenplan en de doelstellingen die er aan vast zaten. De fuck is dat het eerste seizoen daarna (met Guidetti en een uitblinkende El Ahmadi/Clasie ) de verwachtingen weer veel te hoog wekten tov de kwaliteit van ons elftal. Het vreemde is dat met dezelfde vaste kern spelers er zo'n totaal ander team rond lijkt te lopen. Ik denk dat er dingen tussen de spelers plaats hebben gevonden dat de verstandhoudingen ten opzichte van elkaar zijn komen te liggen. Er zitten dingen fout die invloed hebben op het spelplezier en de sfeer tussen de groep onderling. En ik ben heel benieuwd in hoeverre dit klopt en waar de kneep zit ? Meningen hierover ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Feyenoord, club van het volk en de arbeiders. Helaas loopt het gros van de selectie op paarse of roze schoenen en stroopt de mouwen niet op
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 24 november 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 19:06 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord, club van het volk en de arbeiders. Helaas loopt het gros van de selectie op paarse of roze schoenen en stroopt de mouwen niet op
je bedoelt dat ze zich anders gedragen en beter een kap...cursus.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door echte nummer10 --
Alexi
 Alexi - zondag 24 november 2013 - 19:15   quote  deeplink  
Je wordt er kotsmisselijk van ja!
tomson
 tomson - zondag 24 november 2013 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 19:06 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord, club van het volk en de arbeiders. Helaas loopt het gros van de selectie op paarse of roze schoenen en stroopt de mouwen niet op
Ik snap dat er commerciële belangen zijn en er onderscheid gemaakt moet worden met schoenen maar snap er geen klote van dat er iemand zo getript is om deze kleurstellingen te verzinnen. Nog gekker is dat de consument het nog pikt ook. Dat een speler het doet snap ik wel, voor een mooi bedrag loop ik ook nog wel vrijwillig voor lul, voor zoverre ik dat nou al niet doe :p
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 november 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 19:03 schreef tomson het volgende:
Nou ! Gewoon de gebruikelijke achtbaan van emoties, aangevuld met om de beurt opportunisme na een gewonnen wedstrijdje ( we worden kampioen) en teleurstelling (het is kut en het wordt nooit wat ) het ergste van alles vind ik nog wel dat degenen die lopen te haten en vooraf alles de grond al in lopen te trappen zich bevestigd voelen in hun "gelijk" dan achteraf als een varken in de stront liggen te draaien van : zie je wel ? Ik heb altijd gelijk en wat ben ik toch een geweldige Kennert... Pfff ik zit altijd maar weer terug te denken aan het 5 jarenplan en de doelstellingen die er aan vast zaten. De fuck is dat het eerste seizoen daarna (met Guidetti en een uitblinkende El Ahmadi/Clasie ) de verwachtingen weer veel te hoog wekten tov de kwaliteit van ons elftal. Het vreemde is dat met dezelfde vaste kern spelers er zo'n totaal ander team rond lijkt te lopen. Ik denk dat er dingen tussen de spelers plaats hebben gevonden dat de verstandhoudingen ten opzichte van elkaar zijn komen te liggen. Er zitten dingen fout die invloed hebben op het spelplezier en de sfeer tussen de groep onderling. En ik ben heel benieuwd in hoeverre dit klopt en waar de kneep zit ? Meningen hierover ?
We spelen niet veel slechter dan vorig seizoen, maar we winnen wel minder. Aantal zijn wellicht bezig met een andere club/wk. Pellè is minder hongerig. Achterin lopen er een paar met de pest in hun lijf (De Vrij vanwege die aanvoerderskwestie, Mathijsen omdat ie er naast stond en niet het het WK gaat en BMI omdat hij niet op LB wil spelen). De Schakens, Mulders en Immers' gaan de kar niet trekken, Vilhena en Boëtius zijn er nog niet klaar voor en Clasie en Janmaat kunnen het ook niet alleen.

Wat overdreven natuurlijk, maar wellicht zit er her en der een kern van waarheid. Maar das bijna niet te beoordelen van buitenaf.

Der wordt effe niet gewonnen en kleine irritaties worden grote irritaties. Dit Feyenoord herbergt in principe voldoende talent om bovenaan te staan, zeker omdat alles bij elkaar is gebleven. Dus als het niet aan talent ligt, dan ligt probleem op mentaal vak. Hetzij in de motivatie danwel in de concentratie.
sevillana
 sevillana - zondag 24 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Fietstas is de echte lachende dit weekend
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 november 2013 - 20:52   quote  deeplink  
En de snavels
sevillana
 sevillana - zondag 24 november 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 20:52 schreef Stylzz het volgende:
En de snavels
die paar puntjes pakken we/ze nog wel
Jan Tol
 Jan Tol - zondag 24 november 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Hier ben ik ook weer en natuurlijk weer doodziek, maar toch... Feyenoord is mijn grote liefde. Maar voor nu welterusten.
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 17:08 schreef Stylzz het volgende:
De appjes , tweetjes, Facebookjes enz. stromen weer binnen.

Bedankt he, waardeloos Kudt elftal met je tyfus mentaliteit.
En nu je smoel een tijdje houden en presteren lamlullen.
En Koeman je moet nú ingrijpen of Optiefen.

Bedankt.
eens
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 19:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

We spelen niet veel slechter dan vorig seizoen, maar we winnen wel minder. Aantal zijn wellicht bezig met een andere club/wk. Pellè is minder hongerig. Achterin lopen er een paar met de pest in hun lijf (De Vrij vanwege die aanvoerderskwestie, Mathijsen omdat ie er naast stond en niet het het WK gaat en BMI omdat hij niet op LB wil spelen). De Schakens, Mulders en Immers' gaan de kar niet trekken, Vilhena en Boëtius zijn er nog niet klaar voor en Clasie en Janmaat kunnen het ook niet alleen.

Wat overdreven natuurlijk, maar wellicht zit er her en der een kern van waarheid. Maar das bijna niet te beoordelen van buitenaf.

Der wordt effe niet gewonnen en kleine irritaties worden grote irritaties. Dit Feyenoord herbergt in principe voldoende talent om bovenaan te staan, zeker omdat alles bij elkaar is gebleven. Dus als het niet aan talent ligt, dan ligt probleem op mentaal vak. Hetzij in de motivatie danwel in de concentratie.
er was ook nog het pingelincident,botsing met Schaken...
helemaal eens...
en ik zie al vanaf Heerenveen uit vorig seizoen totaal geen echte speelvreugde meer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 november 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Geen spelvreugde.
Da's al maanden structureel.
Mag de trainer zich aantrekken.
VVout
 VVout - zondag 24 november 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:
Geen spelvreugde.
Da's al maanden structureel.
Mag de trainer zich aantrekken.
Wordt weer tijd voor een kooklesje!
van geil
 van geil - zondag 24 november 2013 - 22:46   quote  deeplink  
ik denk dat Janmaat ook onderhand Koeman beu is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 december 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 20:51 schreef sevillana het volgende:
Fietstas is de echte lachende dit weekend
Nee hoor ik, krijg die grijns nog niet van mijn smoel..
tomson
 tomson - zondag 01 december 2013 - 23:59   quote  deeplink  
Bruma
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 00:00   quote  deeplink  
Eens..
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 00:19   quote  deeplink  
En dr love. Samen met Wimpie twee die vandaag bij de 0-1 een comeback overwoog, die hoopte op een zepert en had zn pen alvast in de azijn gedopt. Blij dat karma hem daar de wind uit de zeilen nam he...
VVout
 VVout - maandag 02 december 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 00:19 schreef tomson het volgende:
En dr love. Samen met Wimpie twee die vandaag bij de 0-1 een comeback overwoog, die hoopte op een zepert en had zn pen alvast in de azijn gedopt. Blij dat karma hem daar de wind uit de zeilen nam he...
Echt wel, wat waren we op die manier snel weer van ze af GELUKKIG!
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 10:58   quote  deeplink  
Maher, die vond dat hun middenveld heerste.. Ben je dan achterlijk?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 11:09   quote  deeplink  
Geen vraag meer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Jodenzoon vond t ook best goed werken... http://www.headlines.nl/nieuws/12/331698/

Treffende foto ook bij t artikel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 11:14   quote  deeplink  
Een middenmoter is sneller tevreden.
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:
Jodenzoon vond t ook best goed werken... http://www.headlines.nl/nieuws/12/331698/

Treffende foto ook bij t artikel.
Hoeveel verschillende reclames kun je krijgen als je een link opent zeg. Kak....
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 11:25 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoeveel verschillende reclames kun je krijgen als je een link opent zeg. Kak....
op de telefoon niets :)
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Gelijk geprobeerd :) 2 kleintjes op de foon, is al een stuk minder iig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: T lachertje van t weekend









0.0070459