|
|
MMM
|
|
|
Wilt altijd laten zien, ondanks dat hij uit Dordrecht komt, dat hij niet pro Feyenoord fluit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bah, geen goed gevoel bij. Ik zie daar met onze verdediging een paar probleempjes opdoemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat willen alle scheidsrechters toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo, het orakel heeft gesproken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Willems hoopt duel met Feyenoord te halen
PSV reist zondag af naar De Kuip om het op te nemen tegen Feyenoord. Jetro Willems, die afgelopen week buitenspel stond vanwege een knieblessure die hij had opgelopen bij het Nederlands elftal, hoopt tijdig fit te zijn voor de wedstrijd tegen de Rotterdammers.
Willems kon afgelopen weekeinde al niet in actie komen tegen sc Heerenveen (1-1) en moet ook het duel met Ludogorets aan zich voorbij laten gaan. De linksback hoopt echter op tijd fit te zijn voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
Phillip Cocu, de trainer van PSV, kreeg echter ook slecht nieuws. De oefenmeester kan zowel donderdag als zondag namelijk niet beschikken over Ji-Sung Park. De huurling van Queens Park Rangers heeft last van een blessure aan zijn voet. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 12:18 schreef RenatoBos het volgende:Willems hoopt duel met Feyenoord te halen[ afbeelding ] PSV reist zondag af naar De Kuip om het op te nemen tegen Feyenoord. Jetro Willems, die afgelopen week buitenspel stond vanwege een knieblessure die hij had opgelopen bij het Nederlands elftal, hoopt tijdig fit te zijn voor de wedstrijd tegen de Rotterdammers.Willems kon afgelopen weekeinde al niet in actie komen tegen sc Heerenveen (1-1) en moet ook het duel met Ludogorets aan zich voorbij laten gaan. De linksback hoopt echter op tijd fit te zijn voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Phillip Cocu, de trainer van PSV, kreeg echter ook slecht nieuws. De oefenmeester kan zowel donderdag als zondag namelijk niet beschikken over Ji-Sung Park. De huurling van Queens Park Rangers heeft last van een blessure aan zijn voet. Bron:Soccernews Dat hopen we allemaal denk ik zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Vechtlust, strijd en passie zal niet voldoende zijn. Er zullen 2 ploegen tegenover elkaar staan die op zoek zijn naar revanche. Feyenoord zal toch echt qua veldspel moeten verbeteren en de 12de man moet geen invloed. Als dat wel zo is dan gaat dat je bij een uitwedstrijd je kop kosten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig spelen we thuis of wat bedoel je? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
5-1 Feyenoord! Hoop het bovendien ook. Succes! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal Koeman met dezelfde elf beginnen? Boëtius terug in de basis mag ik hopen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja en Vilhena eruit denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Indi zal ook wel weer starten. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Ik bedoel dat in het algemeen hun spel moet veranderen. Als je steeds gaat vertrouwen op de 12de, dan ga je alle uitwedstrijden op je plaat. Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat 020 de goede weg is ingeslagen ondanks verlies van dragende spelers. Zie je jammer genoeg nog niet bij ons cluppie gebeuren. Is gewoon een mentaliteitskwestie.
Je kan zeggen dat je voor het kampioenschap gaat maar dan moet je dat ook elke wedstrijd laten zien. Met het mes tussen je tanden het veld op en op het scherpst van de snede spelen. De wil om te winnen ontbreekt. En geen bullshit over dat we de kwaliteit er niet voor hebben. We hebben vorig seizoen tot op het laatst meegedaan om de titel en dan verspeeld. Ten opzichte van de ander ploegen zijn wij intact gebleven wat dus eigenlijk betekent dat wij het voordeel moeten hebben, en nu dus minimaal 9 punten los hadden moeten staan aan kop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 15:46 schreef King - 010 het volgende:[..] Ik bedoel dat in het algemeen hun spel moet veranderen. Als je steeds gaat vertrouwen op de 12de, dan ga je alle uitwedstrijden op je plaat. Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat 020 de goede weg is ingeslagen ondanks verlies van dragende spelers. Zie je jammer genoeg nog niet bij ons cluppie gebeuren. Is gewoon een mentaliteitskwestie. Je kan zeggen dat je voor het kampioenschap gaat maar dan moet je dat ook elke wedstrijd laten zien. Met het mes tussen je tanden het veld op en op het scherpst van de snede spelen. De wil om te winnen ontbreekt. En geen bullshit over dat we de kwaliteit er niet voor hebben. We hebben vorig seizoen tot op het laatst meegedaan om de titel en dan verspeeld. Ten opzichte van de ander ploegen zijn wij intact gebleven wat dus eigenlijk betekent dat wij het voordeel moeten hebben, en nu dus minimaal 9 punten los hadden moeten staan aan kop. Het ergste is nog dat je tegen ploegen onderuit gaat waar het niet zou mogen en dat er zelfs al een verwachtingspatroon aan het ontstaan is dat het gaat gebeuren, pffffff. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 15:52 schreef VVout het volgende:[..] Het ergste is nog dat je tegen ploegen onderuit gaat waar het niet zou mogen en dat er zelfs al een verwachtingspatroon aan het ontstaan is dat het gaat gebeuren, pffffff. Die is er al. elke uitwedstrijd reken ik op niets. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Erg toch, daar wordt je het weet ik niet allemaal van. Maar gelukkig volgende wedstrijd PSV thuis, das een ander verhaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
thuis is ook de glans eraf |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hè sorry, wil ik nog ff nix van weten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Spelen wij in EINDHOVEN? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 15:46 schreef King - 010 het volgende:[..] Ik bedoel dat in het algemeen hun spel moet veranderen. Als je steeds gaat vertrouwen op de 12de, dan ga je alle uitwedstrijden op je plaat. Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat 020 de goede weg is ingeslagen ondanks verlies van dragende spelers. Zie je jammer genoeg nog niet bij ons cluppie gebeuren. Is gewoon een mentaliteitskwestie. Je kan zeggen dat je voor het kampioenschap gaat maar dan moet je dat ook elke wedstrijd laten zien. Met het mes tussen je tanden het veld op en op het scherpst van de snede spelen. De wil om te winnen ontbreekt. En geen bullshit over dat we de kwaliteit er niet voor hebben. We hebben vorig seizoen tot op het laatst meegedaan om de titel en dan verspeeld. Ten opzichte van de ander ploegen zijn wij intact gebleven wat dus eigenlijk betekent dat wij het voordeel moeten hebben, en nu dus minimaal 9 punten los hadden moeten staan aan kop. Hier moet ik even iets over 1 zwaluw bij mompelen hoor, wat Ajax liet zien was prachtig maar als Ajax dit weekend met 0 punten terug reist uit Den Haag dan is er aan alle euforie direct weer een einde. ADO zal namelijk wel 100% geven tegen Ajax, en het is de vraag of de jonkies van Ajax daar mee om kunnen gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
PSV met knikkende knieën naar De Kuip
In Rotterdam staat komende zondag de kraker tussen Feyenoord en PSV op het menu in de Eredivisie. Voor de geplaagde Eindhovenaren biedt een bezoekje aan De Kuip doorgaans geen prettig vooruitzicht. Feyenoord is op eigen terrein een waren angstgegner voor de Brabanders.
In slecht elf van de 63 officiële onderlinge duels keerde PSV met een overwinning terug naar Eindhoven en slechts zeven keer hield de ploeg haar doel schoon op bezoek bij de Rotterdammers.
PSV leed zijn grootste nederlaag tegen Feyenoord in het seizoen 1959/60, toen een nacompetitiewedstrijd om Europees voetbal uitmondde in een 7-1 zege voor de thuisploeg.
Totaal Feyenoord - PSV: Duels: 63 Winst: 29 Gelijk: 23 Verlies: 11 Doelcijfers: 109-78 Bron:VI |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Immers moet eruit! Die zit Vilhena alleen maar in de weg. Bakkal en Clasie de andere middenvelders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 november 2013 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:[..] Immers moet eruit! Die zit Vilhena alleen maar in de weg. Bakkal en Clasie de andere middenvelders Vilhena zit zichzelf in de weg. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat lijdensweg schrijf klopt precies Immers op de bank en dan met Vilhena - Clasie en Bakkal dan wordt het zondag gewoon 3-1, vrienden Ronald Gio en Jean Poul doen hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat betekend file.php?id=179 ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: :))) Niet goed die gast man! :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Verwacht 3-1
2 x Lexie!!!
Hoop niet dat Koeman Lexie op de bank zet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Oke man!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je niet eens scheren Hoog? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vond dat altijd een irritant mannetje.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Bandwidth stelen van feyenoord.net komt je op een ban te staan RB.:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alles blijft zoals t was.alleen Boetius is terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: yep..ik voorzie geen ingrepen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Feyenoord tegen ons dé kampioenskandidaat"
Piet Keur verwacht veel van de Eredivisie-topper tussen Feyenoord en PSV van zondag. De oud-spits van de Rotterdammers, tegenwoordig spitsentrainer bij AZ, verwacht dat zijn oude club de drie punten in de eigen Kuip houdt.
Keur was onlangs diep onder de indruk van de ploeg van trainer Ronald Koeman. "Ik vond Feyenoord tegen ons veruit kampioenskandidaat nummer één. Met veel geluk hebben wij met AZ een punt weten mee te nemen, aldus Keur over de 2-2 tussen Feyenoord en AZ enkele weken geleden.
De spitsentrainer van AZ is tegenover RTV Rijnmond minder te spreken over de tegenstander uit Eindhoven. "PSV hebben wij thuis verslagen al had dat ook gelijk kunnen worden, maar in de eigen Kuip moet Feyenoord denk ik wel kunnen winnen." Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaliter moet dit 2 a 3-0 worden met twee vingers in de neus tegen n zwalkend jong PSV wat nu energie verspeeld in Europa. |
|
|
|