|
|
FR-Henk
|
|
|
Goedenavond! Moet er hier weer met scherp geschoten worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je last van winderigheid..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En wie mag ik het eerst op de bek timmeren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Had jij toch al gedaan....vriendelijk volk die Feijenoorders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je je bril weer gevonden dan??.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet altijd. Tis net als menstrueren bij vrouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ouwe bikkel...knauw je nog steeds prikkeldraad 's ochtens ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je lijkt mijn vrouwtje wel...die zit aan tafel (verste weg van mij) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk! Staat ie bij jou omhooggeklapt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dus aan wie zou het dan liggen d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Ben meer van de hoogspanningsmasten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet aan mij....zou niet weten waarom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ah oke.....heb er nog een voor dan
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben flexibel.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Pang". Ik lees morgen wel wie er geraakt is. Truste. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
oja Boudewijn heeft weer geband vandaag... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Troller op het forum...bij ons had ik hem te grazen...en Stylzz hiero |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hazes ??....nee die niet;-)....is een toppie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die Hoekstra bedoel ik d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het verbaasd me dat ik nog mag posten....Boudewijn vind het toch wat ongemakkelijk dat ik hier ben Hahahahaha...Hawkeye is watching
Ik ga pitten ga..ehm...vrienden....slaap lekker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij in het bijzonder.....succes met je rug....enne je hebt er maar één maat, wees er zuinig op |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Gefeliciteerd alle suporters, knap afgemaakt van Feyenoord tegen deze zwakke vertoning van PSV zij cocu heeft toivonen niet opgenomen in de basis en te veel jeugd die geen uitzonderlijke kwaliteit bezit, en dat heeft Feyenoord gelukkig wel zoals bouituis,Vilheuna,sleegers, en koeman moet es Janmaat op de middenvleugel laten spelen en haal die Clasie eruit die guppie heeft niks te zoeken in de a selectie en immers terug naar ado goeie knul maar geen top en wordt het ook niet. Haal die ayoub, van utrecht of toornstra. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Clasie en BMI terug naar Varkenoord..
Mafkees.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij in het bijzonder.....succes met je rug....enne je hebt er maar één maat, wees er zuinig op d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:07 schreef dr love het volgende:Gefeliciteerd alle suporters, knap afgemaakt van Feyenoord tegen deze zwakke vertoning van PSV zij cocu heeft toivonen niet opgenomen in de basis en te veel jeugd die geen uitzonderlijke kwaliteit bezit, en dat heeft Feyenoord gelukkig wel zoals bouituis,Vilheuna,sleegers, en koeman moet es Janmaat op de middenvleugel laten spelen en haal die Clasie eruit die guppie heeft niks te zoeken in de a selectie en immers terug naar ado goeie knul maar geen top en wordt het ook niet. Haal die ayoub, van utrecht of toornstra. Vraagje....ben jij dronken....je spelt geen naam goed....als Ajacied lukt mij dat nog....en dan heb ik het niet eens over je spelling |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vraagje....ben jij dronken....je spelt geen naam goed....als Ajacied lukt mij dat nog....en dan heb ik het niet eens over je spelling Doe eens lief tegen die stumpert.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:07 schreef dr love het volgende:Gefeliciteerd alle suporters, knap afgemaakt van Feyenoord tegen deze zwakke vertoning van PSV zij cocu heeft toivonen niet opgenomen in de basis en te veel jeugd die geen uitzonderlijke kwaliteit bezit, en dat heeft Feyenoord gelukkig wel zoals bouituis,Vilheuna,sleegers, en koeman moet es Janmaat op de middenvleugel laten spelen en haal die Clasie eruit die guppie heeft niks te zoeken in de a selectie en immers terug naar ado goeie knul maar geen top en wordt het ook niet. Haal die ayoub, van utrecht of toornstra. Je blijft ook uit je nek lullen he ? Lees nou de onzin eens terug die je vanochtend nog uitkraamde alsjeblieft. Zielig figuur.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:07 schreef dr love het volgende:Gefeliciteerd alle suporters, knap afgemaakt van Feyenoord tegen deze zwakke vertoning van PSV zij cocu heeft toivonen niet opgenomen in de basis en te veel jeugd die geen uitzonderlijke kwaliteit bezit, en dat heeft Feyenoord gelukkig wel zoals bouituis,Vilheuna,sleegers, en koeman moet es Janmaat op de middenvleugel laten spelen en haal die Clasie eruit die guppie heeft niks te zoeken in de a selectie en immers terug naar ado goeie knul maar geen top en wordt het ook niet. Haal die ayoub, van utrecht of toornstra. Vraagje....weten jouw ouders dat je stiekem op de computer zit.....een 8 jarige hoort toch allang te slapen.
Oja vergeet je schoentje niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry is jullie pakkie an...ik zal me er niet meer mee bemoeien...trusten allen |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:07 schreef dr love het volgende:Gefeliciteerd alle suporters, knap afgemaakt van Feyenoord tegen deze zwakke vertoning van PSV zij cocu heeft toivonen niet opgenomen in de basis en te veel jeugd die geen uitzonderlijke kwaliteit bezit, en dat heeft Feyenoord gelukkig wel zoals bouituis,Vilheuna,sleegers, en koeman moet es Janmaat op de middenvleugel laten spelen en haal die Clasie eruit die guppie heeft niks te zoeken in de a selectie en immers terug naar ado goeie knul maar geen top en wordt het ook niet. Haal die ayoub, van utrecht of toornstra. Bedankt, jij ook gefeliciteerd met je overwinning op ado. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vraagje....weten jouw ouders dat je stiekem op de computer zit.....een 8 jarige hoort toch allang te slapen. Oja vergeet je schoentje niet Wel een gewaagde nick voor een achtjarige ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, ik zat nog te twijfelen of ik deze opmerking zou gaan maken.. ben blij dat jij het doet. ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 00:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha, ik zat nog te twijfelen of ik deze opmerking zou gaan maken.. ben blij dat jij het doet. ;) Voor de originaliteitsprijs ga je er niet mee idd ;) |
|
|
|