BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 1 december 2013, 14:30): 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 01:32   quote  deeplink  
Scheidsrechter Danny Makkelie blikt terug op Feyenoord-PSV
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 01:39   quote  deeplink  
De opkomst:


Feyenoord - PSV doek Udo van Aken:


Penalty Pelle:


Legioenszaal in de rust:


De overwinning:
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 01:42   quote  deeplink  
TIFO: Feyenoord - PSV:

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 01:54   quote  deeplink  
FEYENOORD BOEKT CRUCIALE ZEGE OP PSV

97f7d8db86c1cb20e7cf9ef34124a329_453_250_crop.jpg

Feyenoord is de maand december uitstekend begonnen, door PSV met 3-1 te verslaan. Een week nadat de ploeg van trainer Ronald Koeman onderuit ging tegen RKC Waalwijk, telde in de topper in de uitverkochte Kuip alleen de winst om aansluiting te houden bij de top in de eredivisie. Feyenoord kwam tegen de Eindhovenaren halverwege de eerste helft nog op achterstand, maar Jean-Paul Boëtius zorgde op slag van rust voor de gelijkmaker. Twee doelpunten van Graziano Pellè, waarvan één uit een strafschop, waren na rust voldoende voor de overwinning.

Hoewel beide ploegen bij rust met een gelijke stand (1-1) de kleedkamer opzochten, was Feyenoord de morele winnaar van de eerste helft. Niet alleen had de thuisploeg het betere voetbal laten zien, maar bovendien deelde Feyenoord op slag van rust een flinke tik uit aan de bezoekers dankzij een doelpunt van Jean-Paul Boëtius. De aanvaller was het eindstation van een razendsnelle tegenaanval, die hij afrondde met een onhoudbaar schot in de verre hoek.



Daarmee kwam Feyenoord op gelijke hoogte met PSV, dat halverwege de eerste helft uit de eerste de beste kans die het kreeg de score wist te openen. Dat gebeurde na een slimme steekpass van gelegenheidsspits Florian Jozefzoon, die Adam Maher vrij voor de keeper zette en vervolgens zag hoe de middenvelder de bal met een puntertje langs Erwin Mulder tikte.

Feyenoord was tot die tijd de enige ploeg die aanspraak maakte op een doelpunt, met name dankzij een openingsfase die in de hoogste versnelling werd gespeeld. Daarin creëerde de ploeg kans op kans, alleen liet de afwerking te wensen over. Vrijwel elke mogelijkheid eindigde over of naast het houtwerk, waardoor PSV-keeper Jeroen Zoet nauwelijks in actie hoefde te komen. Veelzeggend was dat een afstandschot van Jordy Clasie kort voor rust de eerste doelpoging van Feyenoord was die tussen de palen was gemikt.

Na rust toonde Feyenoord zich een stuk effectiever dan in de eerste helft. Dat was mede te danken aan PSV-verdediger Santiago Arias, die vroeg in de tweede helft een strafschop veroorzaakte door Boëtius vast te houden. Pellè mocht vervolgens vanaf elf meter aanleggen voor zijn eerste doelpunt sinds 6 oktober van dit jaar en schoot beheerst binnen.

De spits leek al een paar minuten later ook zijn tweede van de middag te mogen binnenschieten nadat Feyenoord een nieuwe strafschop had verdiend, maar omdat zijn schot op de paal eindigde bleef de marge minimaal. Zijn penalty was het gevolg van een overtreding van oud-Feyenoorder Jeffrey Bruma, die daarmee zijn tweede gele kaart van de wedstrijd kreeg. Voor de verdediger was het de tweede keer in een paar dagen tijd dat hij van het veld werd gestuurd, want eerder gebeurde dit al in het Europese treffen van PSV met Ludogorets van afgelopen donderdag.

Feyenoord liet zich niet in de war brengen door het missen van de strafschop, maar bleef tegen tien man gretig op zoek naar een grotere voorsprong. De beloning daarvoor volgde al snel, toen de sterk spelende Boëtius vanaf links de bal hard voor het doel gaf. Daar kwam Pellè voor zijn man en tikte van dichtbij binnen. Daarmee maakte hij zijn misser van even eerder goed en bracht hij zijn ploeg alsnog definitief in veilige haven.

De slotfase van de wedstrijd bleek een uitputtingsslag voor Feyenoord, waarin Daryl Janmaat zich nog moest laten vervangen vanwege kramp, maar de ploeg hield zonder problemen stand.

Feyenoord PSV 3-1
Scoreverloop:
21 0-1 Maher
45+1 1-1 Boëtius
54 2-1 Pellè (strafschop)
65 3-1 Pellè

Scheidsrechter: Makkelie

Geel: Schaken, Immers (Feyenoord), Hiljemark, Rekik, Arias, Schaars (PSV)

Rood: Bruma (PSV, 57, 2x geel)

Bijzonderheden: Pellè mist strafschop (58).

Opstellingen:
Feyenoord:
Mulder; Janmaat (83 Van Beek), De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena (79 Vormer); Schaken, Pellè en Boëtius (79 Goossens).
PSV: Zoet; Arias, Rekik, Bruma, Tamata; Schaars, Maher (84 Locadia), Hiljemark; Bakkali (68 Narsingh), Jozefzoon en Depay (61 Jørgensen).
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 02:05   quote  deeplink  
artikel9519picture.jpg?t=1385924619
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 02:10   quote  deeplink  
12e minuut:Udo van Aken

20131201_12deminuut_0.jpg

20131201_12deminuut_1.jpg

20131201_12deminuut_2.jpg

20131201_12deminuut_3.jpg

20131201_12deminuut_4.jpg

20131201_12deminuut_5.jpeg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 02:26   quote  deeplink  
Cocu jankert

Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij had hem kunnen/moeten hebben.....maar wie is de beste keeper van de eredivisie ??
Op dit moment Cillisen.
jan366
 jan366 - maandag 02 december 2013 - 07:56   quote  deeplink  
2iicy29.jpg
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 08:39   quote  deeplink  
Waarom halen we dat zo graag aan.
Is nooit gebeurd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 december 2013 - 10:48   quote  deeplink  
Precies...
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 11:32   quote  deeplink  
Is wel gebeurd. Deal with it.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 12:17   quote  deeplink  
Bruma krijgt boete en zegt sorry na obsceen gebaar

80014.jpg

Jeffrey Bruma heeft, naast een rode kaart, ook een geldboete overgehouden aan zijn optreden tegen Feyenoord. De verdediger maakte bij het verlaten van het veld een obsceen gebaar naar de Rotterdamse aanhang en heeft om die reden van zijn club een boete opgelegd gekregen. Bruma heeft zijn excuses aangeboden aan zijn medespelers, de technische staf van PSV én de fans van Feyenoord, meldt zijn club.

"Ik was enorm teleurgesteld na mijn tweede gele kaart, in mijn ogen kreeg ik onterecht rood en was het geen penalty. Maar die beslissing lag bij de scheidsrechter. Bij het verlaten van het veld had ik dat gebaar niet moeten doen, heb ik ook gezegd tegen mijn teamgenoten. Er werden veel dingen naar me geroepen en ook gegooid, het gebaar was richting die persoon die gooide en niet naar het hele vak. Maar dit is niet wat PSV en ik willen uitstralen. Mijn excuses aan de supporters", laat Bruma weten in een verklaring op de clubsite.

In het verleden speelde de 22-jarige Bruma jarenlang in de jeugdopleiding van Feyenoord.
Bron:FCUpdate
biba1970
 biba1970 - maandag 02 december 2013 - 12:33   quote  deeplink  
Wilimpie is aan het genieten van een incidenteel succesje op een zeer zwak psv,een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen,maar feyenoord heeft wel verdiend gewonnen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 02 december 2013 - 12:39   quote  deeplink  
Incidenteel succesje..? Haha!
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 12:33 schreef biba1970 het volgende:
Wilimpie is aan het genieten van een incidenteel succesje op een zeer zwak psv,een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen,maar feyenoord heeft wel verdiend gewonnen.
Snavel alert. Jaloers op een incidenteel succesje of zo biba ?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 02 december 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Vijf Feyenoorders in het elftal van de week bij VI.
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:00 schreef Bosifyable het volgende:
Vijf Feyenoorders in het elftal van de week bij VI.
ik zag t...en terecht.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Maar over Feyenoord hebben ze t nauwelijks
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:
Maar over Feyenoord hebben ze t nauwelijks
Alleen als de club aan t gas ligt is Feyenoord interessant. .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:01 schreef van geil het volgende:

[..]

ik zag t...en terecht.
Zekerst..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 21:14   quote  deeplink  
3-1
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 21:20   quote  deeplink  
KennerT..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 21:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Alleen als de club aan t gas ligt is Feyenoord interessant. .
Vooral van der Gijp begint direct over ieys anders als Feyenoord wordt aangehaald.
Is kutirritant.
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vooral van der Gijp begint direct over ieys anders als Feyenoord wordt aangehaald.
Is kutirritant.
ik begrijp t wel.maar zeg t liever niet waarom.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 22:14   quote  deeplink  
Iets met zijn oom.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Nu wil ik het weten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:
Iets met zijn oom.
Zou dat het nog steeds zijn?
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou dat het nog steeds zijn?
nee.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Zeg het dan d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Ik begrijp het niet. Wat de reden ook is.
Zeg wat zinvols over elke club of ga oudjes wassen.
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 22:45   quote  deeplink  
als de beste 5 van ons weer dat nivo halen en de rest n 6..
dan kunnen we winnen
bij Hoerenveen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 december 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:45 schreef van geil het volgende:
als de beste 5 van ons weer dat nivo halen en de rest n 6..
dan kunnen we winnen
bij Hoerenveen
Iedereen is weer eens in de euforie stemming ... des te zwaarder valt de teleurstelling !!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iedereen is weer eens in de euforie stemming ... des te zwaarder valt de teleurstelling !!!
Iedereen lult maar wat. Hopen, vrezen, wensen, verwachten, domen.
Da's leven man.
Jij nooit last van? Zou meelijwekkend zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 22:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Iedereen is weer eens in de euforie stemming ... des te zwaarder valt de teleurstelling !!!
Hoho van mij had je echt niet hoeven terugkomen L..
Leonidas
 Leonidas - dinsdag 03 december 2013 - 07:17   quote  deeplink  
Goh, wat zijn het toch fijne dagen na zo'n feestdag als afgelopen zondag.
tomson
 tomson - dinsdag 03 december 2013 - 09:29   quote  deeplink  
Of je moet een kniesoor zijn...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 12:50   quote  deeplink  
Schaken had overduidelijk over zijn kleding nagedacht

WG(1).png

Volgens Ronald Koeman denken de spelers van Feyenoord te veel na. Daarom presteren ze zo wisselvallig. Een opmerkelijk bericht. Het is niet het eerste wat bij me opkomt als het om de spelers van Feyenoord gaat. Dat ze te veel nadenken. Neem Lex Immers. Niet direct een groot filosoof. Al vergeet ik nooit zijn legendarische woorden, toen bij ADO zijn Italiaanse transfer niet doorging: 'Het doosje is dicht.'

Erwin Mulder? Hooguit een binnenvetter. Toevallig zag ik er zondagavond een paar in het wild rondlopen op het LAF-feestje van Regi Blinker. De stemming bij de heren was na de gewonnen wedstrijd tegen PSV natuurlijk uitgelaten. Zeker toen aanvoerder Pellè bij deze gelegenheid ook nog de prijs voor meest stijlvolle man mee naar huis mocht nemen. 'Die prijs nemen ze me niet meer af', zag je hem denken. Of juist niet.

Iets verderop zag ik Ruben Schaken lopen. Die had overduidelijk over zijn kleding nagedacht. Hippe rode broek, kekke gymschoenen en een ondefinieerbaar jasje. Het zag er allemaal een stuk verzorgder uit dan zijn spel van de laatste maanden. Heel even bekroop me het gevoel een arm om hem heen te slaan en te zeggen: ,,Ruben, denk eens wat minder na.'' Tegelijk bedacht ik me dat je als speler waarschijnlijk niet zit te wachten op het advies van een pedante wijsneus.

Het was er sowieso de avond niet naar om zwaar de diepte in te gaan. Daar leende het bonte gezelschap zich niet echt voor. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, want kandidaat-bondscoach Guus Hiddink kwam even langs om een Archievement Award op te halen. Perfecte timing in het scenario voor de opvolging van Louis van Gaal. Guus denkt namelijk over alles na.

Op deze avond koos hij voor de tactiek van de vermoorde onschuld. Er was nog geen enkel contact met de KNVB en hij was ook niet echt bezig met het bondscoachschap van Oranje. Na zijn column in de Telegraf en het opzichtig lonken van zijn zaakwaarnemer beseft Hiddink zelf ook wel dat het allemaal een tikkeltje gênant begint te worden. Mocht hij het toch niet worden, dan mag je dat behoorlijk pijnlijk noemen voor een man van zijn statuur.

Ruud Gullit was ervan overtuigd dat Guus het wordt. Hij had het zondag van meer dan één kant bevestigd gekregen. Zelf leek hij daar niet om te malen. De herboren Amsterdammer maakte een opgeruimde indruk en zei dat hij vooral genoot van het leven en niet te veel over alles nadacht.

Van PSV was er zondag niemand aanwezig. Te druk met de crisis die geen crisis is. Benieuwd of de onervaren trainersstaf echt de tijd zal krijgen. Bij de persconferentie van vrijdag liet Cocu zich ontvallen dat er voor het seizoen over andere opties in de staf was nagedacht, maar dat dit was mislukt. ,,Hier moeten we het mee doen.'' Lekkere opsteker voor het duo Faber en Van der Weerden. Tegelijk openbaarde zich daar het grote probleem in Eindhoven. Er wordt te veel nagedacht. Moet je niet doen. Dat werkt niet in het voetbal.

Wilfred Genee, columnist van AD Sportwereld.
Bron:Feyenoordnet
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Jeffrey en Karim

media_xll_1976513.jpg

Gebroederlijk zaten ze naast elkaar in de bus op weg naar Rotterdam. Naar hun cluppie, naar hun Kuip, naar de plaats waarover ze zo vaak droomden toen ze nog in de prachtige shirt mochten spelen Terwijl de overige PSV-spelers de koptelefoon op hadden en verplicht luisterden naar Guus Meeuwis, zo ziet Cocu dat nu eenmaal graag, fluisterden de twee op samenzweerderige toon. Hoe moesten ze dit nu oplossen zonder dat het te veel in de gaten liep?

Misschien doe ik wel schoenen aan met te korte noppen, glijd ik lekker vaak uit, zei Karim. Nee joh, dan ben je het lulletje bij VI, niet doen, antwoordde Jeffrey. OK zeg jij het dan maar, bitste Karim zijn maatje toe. Als we nou gewoon eens vroeg een kaartje pakken en daarna nog eentje , fluisterde Jeffrey, daar komen wel wel mee weg, laten we direct ook zien dat wij er alles aan gedaan hebben. Allebei valt te veel op, gniffelde Karim bij dit vooruitzicht. Jij hebt er meer ervaring mee, dus waarom pak jij die tweede niet, vervolgde hij. Het vooruitzicht op eeuwige roem bezorgde Jeffrey een gelukzalige glimlach, de zaak was beklonken!

Nog maar kort in de tweede helft van Feyenoord PSV ontvangt Jeffrey Bruma zijn tweede gele kaart en mag het veld verlaten. En laat je club maar in de steek, zingt Het Legioen. Jeffrey snapt er helemaal niets van , zijn zij nou zo dom of ben ik nou zo slim, denkt hij. In al zijn enthousiasme gooit hij er nog een fuck you gebaar uit, om alle verdenkingen verder de kop in te drukken.

Samen lopen Karim en Jeffrey na afloop naar de bus, hun blikken veelbetekenend. Nog even volhouden. Na nog wat te zijn opgehouden op de Herdgang door mensen die ze toch niet kunnen verstaan, lopen ze naar de auto. Eenmaal binnen in de auto kunnen ze hun lachen echt niet meer inhouden, wat een plan en wat een uitvoering!!! Komen wij uit Rotterdam, zet Karim in. Ken je dat niet horen dan, vervolgt Jeffrey. De tranen van het lachen lopen over hun wangen.

Bel ff met Joris, zegt Jeffrey, de chauffeur. Nog geen tien seconden later krijgen ze een schaterende Joris aan de lijn. Nadat ze eindelijk bijgekomen zijn vervolgt Joris, Ja, ja, iedereen is er, Bruno, Jordi, Stefan, Sven, Erwin, Jean-Paul, Tony, echt iedereen! Op de achtergrond horen ze dat het Hand in Hand wordt ingezet en dan weten de gezworen maatjes dat op een dag alles goed zal komen.

Ko
Bron:Lunaticnews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Jeffrey Bruma moet vrezen voor een schorsing boven op zijn rode kaart die hij ontving in de wedstrijd tegen Feyenoord. Toen Bruma van het veld ging maakte hij een obscene gebaar naar het publiek en de aanklager van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 13:26   quote  deeplink  
artikel9564picture.jpg?t=1386056004
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 december 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 13:09 schreef RenatoBos het volgende:
Jeffrey en Karim

[ afbeelding ]

Gebroederlijk zaten ze naast elkaar in de bus op weg naar Rotterdam. Naar hun cluppie, naar hun Kuip, naar de plaats waarover ze zo vaak droomden toen ze nog in de prachtige shirt mochten spelen Terwijl de overige PSV-spelers de koptelefoon op hadden en verplicht luisterden naar Guus Meeuwis, zo ziet Cocu dat nu eenmaal graag, fluisterden de twee op samenzweerderige toon. Hoe moesten ze dit nu oplossen zonder dat het te veel in de gaten liep?

Misschien doe ik wel schoenen aan met te korte noppen, glijd ik lekker vaak uit, zei Karim. Nee joh, dan ben je het lulletje bij VI, niet doen, antwoordde Jeffrey. OK zeg jij het dan maar, bitste Karim zijn maatje toe. Als we nou gewoon eens vroeg een kaartje pakken en daarna nog eentje , fluisterde Jeffrey, daar komen wel wel mee weg, laten we direct ook zien dat wij er alles aan gedaan hebben. Allebei valt te veel op, gniffelde Karim bij dit vooruitzicht. Jij hebt er meer ervaring mee, dus waarom pak jij die tweede niet, vervolgde hij. Het vooruitzicht op eeuwige roem bezorgde Jeffrey een gelukzalige glimlach, de zaak was beklonken!

Nog maar kort in de tweede helft van Feyenoord PSV ontvangt Jeffrey Bruma zijn tweede gele kaart en mag het veld verlaten. En laat je club maar in de steek, zingt Het Legioen. Jeffrey snapt er helemaal niets van , zijn zij nou zo dom of ben ik nou zo slim, denkt hij. In al zijn enthousiasme gooit hij er nog een fuck you gebaar uit, om alle verdenkingen verder de kop in te drukken.

Samen lopen Karim en Jeffrey na afloop naar de bus, hun blikken veelbetekenend. Nog even volhouden. Na nog wat te zijn opgehouden op de Herdgang door mensen die ze toch niet kunnen verstaan, lopen ze naar de auto. Eenmaal binnen in de auto kunnen ze hun lachen echt niet meer inhouden, wat een plan en wat een uitvoering!!! Komen wij uit Rotterdam, zet Karim in. Ken je dat niet horen dan, vervolgt Jeffrey. De tranen van het lachen lopen over hun wangen.

Bel ff met Joris, zegt Jeffrey, de chauffeur. Nog geen tien seconden later krijgen ze een schaterende Joris aan de lijn. Nadat ze eindelijk bijgekomen zijn vervolgt Joris, Ja, ja, iedereen is er, Bruno, Jordi, Stefan, Sven, Erwin, Jean-Paul, Tony, echt iedereen! Op de achtergrond horen ze dat het Hand in Hand wordt ingezet en dan weten de gezworen maatjes dat op een dag alles goed zal komen.

Ko
Bron:Lunaticnews
hahahaha :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 13:16 schreef RenatoBos het volgende:
Jeffrey Bruma moet vrezen voor een schorsing boven op zijn rode kaart die hij ontving in de wedstrijd tegen Feyenoord. Toen Bruma van het veld ging maakte hij een obscene gebaar naar het publiek en de aanklager van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld.
Is inmiddels ontkracht, word niet vervolgd daarvoor..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 december 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is inmiddels ontkracht, word niet vervolgd daarvoor..
Terecht toch? Die meeste 'supporters' zijn ook zo respectloos als het maar kan zijn ...
Heeft verder niks meer met het voetbal te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 december 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Terecht toch? Die meeste 'supporters' zijn ook zo respectloos als het maar kan zijn ...
Heeft verder niks meer met het voetbal te maken.
Nee je hebt gedragsregels voor voetballers op het veld, dat weten ze en dus moeten ze dat niet doen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 december 2013 - 06:50   quote  deeplink  
T viel wel mee
Milo
 Milo - woensdag 04 december 2013 - 11:13   quote  deeplink  
wat is wijnaldum stil?! ik ga voor de prijzen naar psv wahahahaha eerst een kut seizoen onder been en nu onder cocu!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 december 2013 - 11:45   quote  deeplink  
Als je geen recht van spreken hebt kun je maar beter je mond houden toch d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 december 2013 - 12:05   quote  deeplink  
MMM gaat straks een gave foto plaatsen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door RenatoBos --
MMM
 MMM - woensdag 04 december 2013 - 18:22   quote  deeplink  
5c24d704205d0769fa1068bca963048e.jpg

Gave foto!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 1 december 2013, 14:30): 3 - 1









0.0102169