BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ronald Koeman is klaar bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 09:12   quote  deeplink  
Lex Immers verdedigde kinderachtig op doelpuntenmaker Joachim, de grote Damiano Schet zette Daryl Janmaat voor joker, en topscorer Graziano Pellè liet het volledig afweten in Waalwijk.

Het is allemaal waar en voor de fans van Feyenoord is het erg. Maar wat pas écht erg is, is dat het niet eens verrast, RKC-Feyenoord 1-0. Niets kwam het publiek vreemd voor. Feyenoord is een club op jacht naar de landstitel, op zoek naar de Champions League, hongerig naar nieuw respect. Op papier dan.

In werkelijkheid is het belachelijk die ambities nu zo uit te spreken. Immers verwees er daarom onmiddellijk na de zeperd in Waalwijk naar. Even niet over de titel beginnen en Jordy Clasie viel hem bij. Op hetzelfde moment zei Ronald Koeman: 'Het is onnodig, maar het gebeurt iedere keer. Dus misschien past dit wel bij ons.'

Met die opmerking gaf Koeman 'code rood' af. Want vaststellen dat dit 'misschien wel bij je past' is gevaarlijk. Feyenoord praat in de winterstop met zijn trainer-coach over contractverlenging. Feyenoord wil graag door met hem, wordt gezegd.

Maar wil Koeman dat eigenlijk nog wel? Zo'n opmerking, terwijl zijn spelers nog onder de douche moesten, zegt veel. Daarna kreeg de 'amateuristische' Janmaat nog even een terechte maar cynische veeg uit de pan. Koeman constateert hardop dat zijn spelers niet meer verbeteren onder hem. Dat moet hij zich ook aantrekken. Koeman is klaar bij Feyenoord, het kan niet anders.
ar
 ar - maandag 25 november 2013 - 09:20   quote  deeplink  
Daar lijkt het wel op,al hoop ik van niet.Zondag wordt veelbepalend.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 09:49   quote  deeplink  
Optelsom:
- spelers verbeteren niet, integendeel.
- spelers tonen geen vechtlust als team
- allemaal volgers, geen leiders
- spelers en trainer weten het ook niet meer (zie boven)
- ...en dat al zes maanden, met enkele uitzonderingen
- geen durf in vernieuwing basis

Conclusie: vrijwel alle punten liggen in Koeman's hand.
Conclusie 2: na 6 maanden teneur trek je dat niet meer recht.

Koeman heeft het 2 seizoenen goed gedaan. Maar zijn aanstelling is te lang gebleken.
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 25 november 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Ben weer bij gekomen en HOOP weer op Zondag!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Eerst het vrolijke deel van mijn column: er waren aan het begin van het seizoen vraagtekens te zetten bij de mentale weerbaarheid van de selectie van AZ. Dat was op een gegeven moment ook echt een gespreksonderwerp rond die club, merkte ik.

Het leidde uiteindelijk tot het vertrek van Gertjan Verbeek. Met zoiets heb ik altijd moeite, het is zo makkelijk om de trainer de schuld van te geven. Zaterdag zat ik bij AZ - Roda JC en ik zag een tot de tanden bewapend AZ met negen man de strijd aangaan. Ze leken nog te gaan winnen ook. Ligt dat dan aan Dick Advocaat? Je zou zeggen van wel. Ze speelden naar het karakter van Dick.

Zelfs het stadion had zich nog nooit zo geroerd als zaterdagavond na die twee vroege rode kaarten voor AZ. Zelfs mijn buurman Hugo Hovenkamp was er verbaasd over. Kennelijk zit dat venijnige er dan toch in bij AZ maar er moet heel wat gebeuren om het aan te kunnen spreken. Die psychologie in het voetbal blijft me tot op de dag van vandaag boeien. Met Verbeek had AZ zaterdag niet gewonnen, zeker weten, zijn spelers waren klaar met hem. Maar maakt Advocaat het dan allemaal alleen los? Dat kan bijna niet, hoewel Dick wel een trainer is voor wie je een keer wil gaan als speler.

Ik denk dat het wat anders is. De spelers van AZ voelen zich erg verantwoordelijk voor de actuele situatie bij AZ. Zij moeten het nu doen en dat weten ze verdomd goed. Daarnaast hadden die rode kaarten natuurlijk op iedereen effect. Moet je kijken wat er loskwam. De kunst is nu voor AZ om die agressie en wilskracht elke wedstrijd op te kunnen brengen, tot op de laatste speeldag.

Dat vind ik nu een aardige opdracht voor Advocaat. Houd het vast, blijf desnoods kwaad op iedereen en probeer met z'n allen de hele eredivisie een lesje te leren. Met jongens als Ortiz en Gudmunsson heb je er een paar die je boven de middelmaat uit brengen. Als je dan ook mentaal sprongen maakt, dan kun je zomaar kampioen worden. Ik heb echt genoten zaterdag. Aan de andere kant ben je weer bang voor een zeperd volgende week. Want nu is voor AZ de thuiswedstrijd tegen Roda JC de maat geworden, je weet wat ze kunnen en dus verlang je dat ze dat elke week brengen. Maar om dat er dan ook werkelijk uit te halen, als je dat lukt, ben je een geweldige trainer. Laat het maar zien Dick, graag zelfs.

Tot zover de vrolijkheid, want een dag later beleefde ik ellendige momenten 'dankzij' Feyenoord. Ik roep het al wat langer en kreeg het in Waalwijk bevestigd tegen RKC: dit Feyenoord heeft zichzelf veel te afhankelijk gemaakt van Graziano Pellè. Het lijkt er op of elke aanval hij en hij alleen in stelling gebracht moet worden.

De rest doet voor spek en bonen mee en lijkt niet eens op het doel te durven schieten. Aan het begin van de wedstrijd had Feyenoord 70 procent balbezit, maar het deed daar niets mee. Het was constant zoeken naar Pellè, die niet in grote vorm stak. Wat is dat toch? Feyenoord heeft een heleboel goede jonge spelers, maar ze hebben het lef niet op doel te vuren. En als ze het doen, bijvoorbeeld bij de kopkans van Immers in de tweede helft, dan mikken ze naast een leeg doel. Het is onbegrijpelijk, over psychologie gesproken.

Maar je hoeft er ook niet te moeilijk over te doen, je kunt ook praktisch denken. Goossens is geen buitenspeler, die zwerft wat rond, en Schaken had aan de andere kant van het veld zijn dag niet. Als dan ook nog blijkt dat onze spits niet in goeden doen is, dan moet je als team van tactiek veranderen. Dan mogen Clasie, Vilhena en anderen ook gaan knallen. Misschien heeft Ronald Koeman dat wel gezegd in de rust, ik kan me zelfs niet voorstellen dat hij het niet gezegd heeft.

Maar ook al hield hij zijn mond, dan moet je als spelers zulke noodzakelijkheden zelf inzien en toepassen. Het was niet om aan te zien, Feyenoord, en niet voor het eerst. Ik vraag me af hoe ze dat deze week gaan aanpakken.

Ik zou de volledig op Pellè afgestemde tactiek eens ter discussie stellen en aan mijn voetballers vragen wie er de verantwoordelijkheid voor de eerstvolgende wedstrijd durft te dragen. Gewoon eens kijken wie er hun vinger opsteken.

Zo belangrijke stukken even gemarkeerd, zeg t maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:
Verkopen. Andere spits, ander spel afdwingen.
einde quote.

Jij zegt het Stylzz. Ik twijfel daar al een tijd over.
Die superfixatie verbloemt de armoedige creativiteit die het veroorzaakt.

Zie AZ twee weken terug.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:02 schreef FR-Henk het volgende:
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:
Verkopen. Andere spits, ander spel afdwingen.
einde quote.

Jij zegt het Stylzz. Ik twijfel daar al een tijd over.
Die superfixatie verbloemt de armoedige creativiteit die het veroorzaakt.

Zie AZ twee weken terug.
klopt, zie ook t stuk van van hanegem hierboven, snijdt hout. Kan geen toeval zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 10:14   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat Koeman het begin dit seizoen zelf onderkende: "Meer variatie in spel brengen."
Heeft ie al snel weer tot history gemaakt. Waarom?
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:14 schreef FR-Henk het volgende:
En dan te bedenken dat Koeman het begin dit seizoen zelf onderkende: "Meer variatie in spel brengen."
Heeft ie al snel weer tot history gemaakt. Waarom?
Dat kan, óf de selectie valt zelf terug op dit spel en de ingrepen die Koeman tijdens de wedstrijd doet, helpen niet.

Ergo: Koeman is de grip op zijn selectie kwijt, of Koeman ziet het niet zitten om een ander spelvorm met deze selectie door te voeren, want de kwaliteit is er niet.

Je kan er bijna maar op 2 manieren achter komen.

- Verkoop Pellè en haal een voetballende spits terug en gebruik Te Vrede als Pellè light, als tweede optie.
- Zet Koeman op de trein.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door Stylzz --
ar
 ar - maandag 25 november 2013 - 10:30   quote  deeplink  
Eerst zondag maar even afwachten.
ar
 ar - maandag 25 november 2013 - 10:31   quote  deeplink  
Feit is wel dat in de winterstop er iets MOET gebeuren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:30 schreef ar het volgende:
Eerst zondag maar even afwachten.
Nee, zondag gaat namelijk NIETS zeggen, anders dan we al weten:

- Feyenoord kan prima voetballen tegen een voetballende club.
- Feyenoord is grotendeels altijd baas in eigen huis.

Dus als Feyenoord gewoon met 11 man op het veld blijft, spelen ze tegen PSV gewoon een goede pot, maar:

- Feyenoord heeft moeite met scoren.
- Feyenoord heeft het moeilijk tegen ploegen die zich ingraven en spelen met strijd, passie en inzet.
- Feyenoord kan niet van systeem schakelen wanneer de wedstrijd dit vraagt.
JarkoB
 JarkoB - maandag 25 november 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, zondag gaat namelijk NIETS zeggen, anders dan we al weten:

- Feyenoord kan prima voetballen tegen een voetballende club.
- Feyenoord is grotendeels altijd baas in eigen huis.

Dus als Feyenoord gewoon met 11 man op het veld blijft, spelen ze tegen PSV gewoon een goede pot, maar:

- Feyenoord heeft moeite met scoren.
- Feyenoord heeft het moeilijk tegen ploegen die zich ingraven en spelen met strijd, passie en inzet.
- Feyenoord kan niet van systeem schakelen wanneer de wedstrijd dit vraagt.
Had het niet beter kunnen verwoorden
JanM
 JanM - maandag 25 november 2013 - 10:37   quote  deeplink  
Allemaal waar, maar dan heb ik één vraag: welke trainer moet het tij dan gaan keren?
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:37 schreef JanM het volgende:
Allemaal waar, maar dan heb ik één vraag: welke trainer moet het tij dan gaan keren?
alleen een andere (niet per sé nieuwe) trainer is niet voldoende.
JanM
 JanM - maandag 25 november 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

alleen een andere (niet per sé nieuwe) trainer is niet voldoende.
Bij AZ (b)lijkt het anders voorlopig prima te werken!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 10:45   quote  deeplink  
Het is niet alleen de trainer inderdaad. Het gaat ook om een andere spelvisie.
En graag daarbij ook minimaal een speler met een mening op het veld en in de kleedkamer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 10:02 schreef FR-Henk het volgende:
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:
Verkopen. Andere spits, ander spel afdwingen.
einde quote.

Jij zegt het Stylzz. Ik twijfel daar al een tijd over.
Die superfixatie verbloemt de armoedige creativiteit die het veroorzaakt.

Zie AZ twee weken terug.
Ik zie het andersom. Omdat het middenveld aanvallend te weining brengt, wordt de lange bal gespeeld. Maw, de lange bal op Pellè is geen veroorzaker van het gebrek aan creativiteit maar juist het gevolg.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 12:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie het andersom. Omdat het middenveld aanvallend te weining brengt, wordt de lange bal gespeeld. Maw, de lange bal op Pellè is geen veroorzaker van het gebrek aan creativiteit maar juist het gevolg.
dus ligt het aan de trainer is jouw conclusie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dus ligt het aan de trainer is jouw conclusie.
Mogelijk. Òf Feyenoord heeft niet beter. Maar als ik zie dat Vilhena in de hele wedstrijd maar 33 passes heeft gegeven (tegenover 72 van Clasie) en bij Immers 31% van de ballen niet aankomen bij een medespeler (tegenover 79% en 90% van Vilhena en Clasie) dan zijn er volgens mij aanwijsbare problemen op het middenveld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Met andere woorden, bij Immers is de passing een groot probleem en Vilhena komt überhaupt nauwelijks in het spel voor. Dan komt de opbouw wel heel eenzijdig bij Clasie. En als hij het niet ziet, dan gaat alles lang.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Met andere woorden, bij Immers is de passing een groot probleem en Vilhena komt überhaupt nauwelijks in het spel voor. Dan komt de opbouw wel heel eenzijdig bij Clasie. En als hij het niet ziet, dan gaat alles lang.
Vilhena is echt ver ver weg gezakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vilhena is echt ver ver weg gezakt.
Of hij is groter gemaakt dan hij was. Aan de andere kant, bij Jong-Oranje neemt hij wel meer initiatief dan bij Feyenoord.
craven
 craven - maandag 25 november 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Of hij is groter gemaakt dan hij was. Aan de andere kant, bij Jong-Oranje neemt hij wel meer initiatief dan bij Feyenoord.
procentueel doet hij het nog geen eens heel slecht(hoewel het gisteren bedroevend was.
Het is duidelijk dat het middenveld een echte vechter mist, waaedoor Clasie en Tonny meer aan hun aanvallende taken komen. Immers een "linie"terug zetten lijkt me dan ook wel handig. Hij is sterker in een bal afpakken dan er een passen
craven
 craven - maandag 25 november 2013 - 13:52   quote  deeplink  
verder zie ik feyenoord Koeman niet zo snel ontslaan, hebben ze geen geld voor
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:47 schreef craven het volgende:

[..]

procentueel doet hij het nog geen eens heel slecht(hoewel het gisteren bedroevend was.
Het is duidelijk dat het middenveld een echte vechter mist, waaedoor Clasie en Tonny meer aan hun aanvallende taken komen. Immers een "linie"terug zetten lijkt me dan ook wel handig. Hij is sterker in een bal afpakken dan er een passen
Mogelijk inderdaad. En bij Vilhena komen inderdaad de meeste passes aan, maar met zijn techniek en inzicht zou hij een veel grotere rol moeten kunnen spelen in het spel van Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:52 schreef craven het volgende:
verder zie ik feyenoord Koeman niet zo snel ontslaan, hebben ze geen geld voor
Neuh, die blijft in principe gewoon tot eind seizoen of er moeten hele gekke dingen gebeuren.
craven
 craven - maandag 25 november 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mogelijk inderdaad. En bij Vilhena komen inderdaad de meeste passes aan, maar met zijn techniek en inzicht zou hij een veel grotere rol moeten kunnen spelen in het spel van Feyenoord.
ik denk dat het kan door verdedigend een middenvelder achter die 2 te plaatsen.
Ook niet schromen om Vilhena op de bank te zetten als het moet..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 13:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mogelijk. Òf Feyenoord heeft niet beter. Maar als ik zie dat Vilhena in de hele wedstrijd maar 33 passes heeft gegeven (tegenover 72 van Clasie) en bij Immers 31% van de ballen niet aankomen bij een medespeler (tegenover 79% en 90% van Vilhena en Clasie) dan zijn er volgens mij aanwijsbare problemen op het middenveld.
Het oog van de trainer is bepalend. Hij moet dat ook zien. Maar doet niets.
En laten we wel zijn: wat is het grote verschil met vorig seizoen dan?
Toen liep het voor een groot deel wel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 14:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het oog van de trainer is bepalend. Hij moet dat ook zien. Maar doet niets.
En laten we wel zijn: wat is het grote verschil met vorig seizoen dan?
Toen liep het voor een groot deel wel.
Toen waren we wat zekerder achterin en waren 1-2 goals per wedstrijd voldoende om die winnend af te sluiten. Das nu niet meer zo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 14:00 schreef craven het volgende:

[..]

ik denk dat het kan door verdedigend een middenvelder achter die 2 te plaatsen.
Ook niet schromen om Vilhena op de bank te zetten als het moet..
Eens.
plannetje
 plannetje - maandag 25 november 2013 - 14:23   quote  deeplink  
lekker met goossens spelen ipv Boetius :( .

tijd voor aankopen! Guidetti is er 1 van vind ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Ronald Koeman þ@Koeman1963 20m
Veel gelezen media bericht 'Koeman klaar bij Feyenoord'. Tot de laatste dag doe ik alles voor deze mooie club! pic.twitter.com/LitT9gNFP9
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Zijn wij mooi klaar mee.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 14:55   quote  deeplink  
Siert hem..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Inderdaad ja. Maar hij zegt er eigenlijk niets mee.
Laatste dag kon ook gisteren zijn.
tomson
 tomson - maandag 25 november 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Dure hobby, trainers ontslaan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 november 2013 - 15:00   quote  deeplink  
Koeman moet eens erkennen dat ie het niet aan de praat krijgt.
Nu wordt ie voor ziende blind versleten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 14:58 schreef Stylzz het volgende:
Inderdaad ja. Maar hij zegt er eigenlijk niets mee.
Laatste dag kon ook gisteren zijn.
Zo kun je het inderdaad ook lezen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 november 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 15:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zo kun je het inderdaad ook lezen..
de foto erbij is van augustus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 november 2013 - 15:50   quote  deeplink  
Koeman is het beste wat Feyenoord zich wensen kon de afgelopen 2,5 jaar...
Tegen Pisvee maar weer eens met Te Vrede starten.
van geil
 van geil - maandag 25 november 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 12:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zie het andersom. Omdat het middenveld aanvallend te weining brengt, wordt de lange bal gespeeld. Maw, de lange bal op Pellè is geen veroorzaker van het gebrek aan creativiteit maar juist het gevolg.
juist
VVout
 VVout - maandag 25 november 2013 - 20:01   quote  deeplink  
Met een beetje verdediging en een mee voetballende keeper moet je ook 3-4-3 kunnen spelen tegen RKC. Je krijgt dan vanzelf meer overwicht op het middenveld en mogelijkheden iets creatiefs te kunnen doen daar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 november 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Misschien moeten we onze handen dichtknijpen met een trainer als Koeman. Ik vind het wel ver gaan dat hij er niets meer van kan. De media springt er volop in want Koeman moet naar oranje (hoewel er inmiddels een behoorlijke concurrent is in de persoon van Hiddink). Wie weet is er een stunt. Dan komt Hiddink naar ons en dan gaat Koeman naar oranje, maar ik denk dat we ons vooral niet moeten laten aanpraten dat Koeman weg moet. Daar zijn de media goed in. Als ze crisis ruiken gaan ze ervoor. Maar we moeten er niet in meegaan, ondanks dat we zelf ook wel onze bedenkingen zullen hebben.... niets laten aanpraten, want dan is een eventueel kampioenschap zeker weten voor kerst al vergooid!!
Appie53
 Appie53 - dinsdag 26 november 2013 - 11:26   quote  deeplink  
Koeman klaar? Denk ik niet, er is nog heel veel te doen!!!!!!!!!!!!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 november 2013 - 12:05   quote  deeplink  
Dat zeg ik: niet laten aanpraten dat Koeman weg moet!!
tomson
 tomson - dinsdag 26 november 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Zolang Ronald zelf de handoek niet in de ring gooit zowieso onmogelijk. Wij zijn geen Twente waar ze hun trainers verstoken alsof het lucifers zijn..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 november 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Een heel goed eerste jaar !!
Daarna vertrekken El Ahmadi Guidetti Ron Vlaar en Bakkal..
Het jaar daarop doet hij het nog eens dunnetjes over met transfervrije bagger..
Petje af voor deze man!!
Koeman weg ?hahaha wat een onzin.
tomson
 tomson - dinsdag 26 november 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Is ook helemaal niet aan de orde joh..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 november 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ronald Koeman is klaar bij Feyenoord









0.0069971