BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ronald Koeman is klaar bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 26 november 2013 - 16:20   quote  deeplink  
Drie keer scheepsrecht gaat hier niet op! :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2013 door hoogvliet010 --
van geil
 van geil - dinsdag 26 november 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Koeman zit in de arena naast Sjaak Swart.
MMM
 MMM - dinsdag 26 november 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Gezellig in de arena Ronald? Bah, dat Barcelona speelt maakt niks uit. Je gaat daar gewoon niet zitten als Feyenoord coach
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 november 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 20:50 schreef MMM het volgende:
Gezellig in de arena Ronald? Bah, dat Barcelona speelt maakt niks uit. Je gaat daar gewoon niet zitten als Feyenoord coach
Wat is dat voor onzin? Het blijft een oud speler van zowel Ajax als Barcelona ...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 november 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Ach, ik loop ook wel eens door 020-wallen.
van geil
 van geil - dinsdag 26 november 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Ronald komt daar klaar...is het topic
MMM
 MMM - dinsdag 26 november 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 20:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin? Het blijft een oud speler van zowel Ajax als Barcelona ...
Dus ga je als coach van Feyenoord daar niet zitten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 november 2013 - 23:40   quote  deeplink  
Maar idd niet handig dan.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 26 november 2013 - 23:42   quote  deeplink  
IK denk het niet
VVout
 VVout - dinsdag 26 november 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 23:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Dus ga je als coach van Feyenoord daar niet zitten.
Onzin, als je het interesseert ga je kijken en je steekt er voor de volgende wedstrijd tegen hun nog wat van op ook!
JanM
 JanM - woensdag 27 november 2013 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 23:53 schreef VVout het volgende:

[..]

Onzin, als je het interesseert ga je kijken en je steekt er voor de volgende wedstrijd tegen hun nog wat van op ook!
Wanneer moeten we tegen Barcelona dan?
rob dekker
 rob dekker - woensdag 27 november 2013 - 04:20   quote  deeplink  
hij is allang klaar met feynoord, is alleen voor zichzelf bezig: studio voetbal,hakreclame en natuurlijk lekker netwerken in de amsterdam arena,bij verlies moeten jonge jongens elkaar de mening zeggen, hij blijft lekker buitenschot, moet het nog duidelijker,mensen?Niks tegen koeman hoor, maar na az , Vitesse, psv, Sevilla, kan je wel tot de conclusie komen dat hij bij feynoord ook niets bereikt en vooral geen leider is!!!Feynoord heeft hem uit de stront getrokken toen niemand hem meer wilde,en nu heeft meneer opeens pretenties richting nederlands elftal?? Zorg eerst maar is dat feynoord gaat voetballen ipv lange ballen naar voren!
tomson
 tomson - woensdag 27 november 2013 - 06:46   quote  deeplink  
Feyenoord. Sorry hoor maar spel minimaal de naam van de club goed aub..
Verder reed de Spaanse trein naar Valencia, maar dit terzijde ;)
VVout
 VVout - woensdag 27 november 2013 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 01:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Wanneer moeten we tegen Barcelona dan?
Ajaks Jan, maar ik snap het al er moet wat te zeiken zijn hè. Het is zo weer 2 Maart.
MMM
 MMM - woensdag 27 november 2013 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 23:53 schreef VVout het volgende:

[..]

Onzin, als je het interesseert ga je kijken en je steekt er voor de volgende wedstrijd tegen hun nog wat van op ook!
Kan ook thuis op de bank..
MMM
 MMM - woensdag 27 november 2013 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 07:59 schreef VVout het volgende:

[..]

Ajaks Jan, maar ik snap het al er moet wat te zeiken zijn hè. Het is zo weer 2 Maart.
Is absoluut geen zeiken. Gewoon erg vreemd dat een coach van Feyenoord daar gaat zitten, vind ik.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 november 2013 - 08:17   quote  deeplink  
Of ehhhh....
Koeman ziet z'n bondscoach kansen slinken en gaat voor Barcelona.

Of het zijn gewoon vriendjes.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2013 - 08:20   quote  deeplink  
Oud speler van beide clubs.
Oud coach van de een, wil ooit naar de ander.

Coaches --> passanten
van geil
 van geil - woensdag 27 november 2013 - 11:50   quote  deeplink  
of weer coach van die ene
van geil
 van geil - vrijdag 29 november 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 09:12 schreef Stylzz het volgende:
Lex Immers verdedigde kinderachtig op doelpuntenmaker Joachim, de grote Damiano Schet zette Daryl Janmaat voor joker, en topscorer Graziano Pellè liet het volledig afweten in Waalwijk.

Het is allemaal waar en voor de fans van Feyenoord is het erg. Maar wat pas écht erg is, is dat het niet eens verrast, RKC-Feyenoord 1-0. Niets kwam het publiek vreemd voor. Feyenoord is een club op jacht naar de landstitel, op zoek naar de Champions League, hongerig naar nieuw respect. Op papier dan.

In werkelijkheid is het belachelijk die ambities nu zo uit te spreken. Immers verwees er daarom onmiddellijk na de zeperd in Waalwijk naar. Even niet over de titel beginnen en Jordy Clasie viel hem bij. Op hetzelfde moment zei Ronald Koeman: 'Het is onnodig, maar het gebeurt iedere keer. Dus misschien past dit wel bij ons.'

Met die opmerking gaf Koeman 'code rood' af. Want vaststellen dat dit 'misschien wel bij je past' is gevaarlijk. Feyenoord praat in de winterstop met zijn trainer-coach over contractverlenging. Feyenoord wil graag door met hem, wordt gezegd.

Maar wil Koeman dat eigenlijk nog wel? Zo'n opmerking, terwijl zijn spelers nog onder de douche moesten, zegt veel. Daarna kreeg de 'amateuristische' Janmaat nog even een terechte maar cynische veeg uit de pan. Koeman constateert hardop dat zijn spelers niet meer verbeteren onder hem. Dat moet hij zich ook aantrekken. Koeman is klaar bij Feyenoord, het kan niet anders.
was dit ook van de Kromme?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 november 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Nee, uit t AD.
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 november 2013 - 19:23   quote  deeplink  
stemmingmakerij, ook in het AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 november 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Koeman ontkracht vandaag in ieder geval wel alle verhalen..
moa
 moa - vrijdag 29 november 2013 - 21:58   quote  deeplink  
Koeman stelt zich in elk interview strijdbaar op, ik denk dat hij gewoon voor een seizoen bijtekent. Verwacht wel dat hij aankopen gaat eisen wanneer er flink gecasht wordt voor Pelle of 1 van de Oranje internationals.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 november 2013 - 23:39   quote  deeplink  
Er van uitgaande dat Hiddink bondscoach word..
van geil
 van geil - zaterdag 30 november 2013 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:
Nee, uit t AD.
ok,gelukkig..
vond t al n beetje te..
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 30 november 2013 - 12:03   quote  deeplink  
Makkelijk om de zwarte Piet gewoon bij Koeman neer te leggen. Hij zal wel fouten maken, maar wie doet dat niet. Voor mij zit de grootste fout in het Maasgebouw, bij een bestuur dat alleen maar in geld kan denken, naar mijn mening weinig voetbalhart heeft en alleen maar een standbeeld voor zichzelf op wil richten, n.l. een nieuw stadion. In het bedrijfsleven moet je ook investeren om vooruit te komen. Daar begrijpt Gudde niets van. Als je voor 10 miljoen spelers koopt en kampioen wordt komt het veelvoud via de CL terug. Of ben ik nou zo dom. Dit jaar was de grote kans geweest. Maar, zoals al vaker gezegd: met spelers als Immers, Schaken en Vilhena kun je geen kampioen worden, gewoon te weinig kwaliteit en/of mentaliteit. We krijgen nu eindelijk wel een echte keeper, laat die in de winterstop al komen en geef Koeman de mogelijkheid nog één of twee goede spelers aan te trekken en we staan in Mei op de Coolsingel. Daar ben ik van overtuigd.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 november 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 november 2013 - 12:03 schreef daan limbos het volgende:
Makkelijk om de zwarte Piet gewoon bij Koeman neer te leggen. Hij zal wel fouten maken, maar wie doet dat niet. Voor mij zit de grootste fout in het Maasgebouw, bij een bestuur dat alleen maar in geld kan denken, naar mijn mening weinig voetbalhart heeft en alleen maar een standbeeld voor zichzelf op wil richten, n.l. een nieuw stadion. In het bedrijfsleven moet je ook investeren om vooruit te komen. Daar begrijpt Gudde niets van. Als je voor 10 miljoen spelers koopt en kampioen wordt komt het veelvoud via de CL terug. Of ben ik nou zo dom. Dit jaar was de grote kans geweest. Maar, zoals al vaker gezegd: met spelers als Immers, Schaken en Vilhena kun je geen kampioen worden, gewoon te weinig kwaliteit en/of mentaliteit. We krijgen nu eindelijk wel een echte keeper, laat die in de winterstop al komen en geef Koeman de mogelijkheid nog één of twee goede spelers aan te trekken en we staan in Mei op de Coolsingel. Daar ben ik van overtuigd.
Je stelt een vraag? Hier het antwoord: JA!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ronald Koeman is klaar bij Feyenoord









0.0069329