|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is een Feyenoordfan hè. Dat zei hij toen ze (PEC) vorig jaar in Zwolle van ons wonnen. Studio Voetbal volgde hem die dag. 's Avonds zat hij in de uitzending en daar kwam het er duidelijk uit dat hij een Feyenoorder is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dus we zijn er uit.Langeler:hebben we gelijk n supporter erbij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: het is toch Willem van Hanegem, dat is de beste hoor |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Willem gaat voor D K |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu er gewerkt mag worden met stromannen zie ik Boskamp wel zitten |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ondanks dat ik het een ongelofelijk vervelende man vind en me soms vreselijk aan hem erger, vind ik van Gaal voor het spel toch echt de beste man. Ik denk dat die ons het meeste kan brengen. Enige probleem is volgens mij dat van Gaal niet meer in Nederland aan de slag wil, maar alleen nog voor een grote buitenlandse club. Als van Gaal het niet wordt, zou ik het niet weten. Langeler zou kunnen, maar ligt net vast bij PSV. Dus dan blijft het duo van Gastel/Gio over, maar lijken me wat onervaren. Lijkt me voor hen nog niet het juiste moment. Als Koeman vertrekt, hoop ik eigenlijk stiekem toch gewoon op van Gaal. Ondanks zijn vervelende, irritante karaktertrekken. |
|
|
|
|
tokat
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
tokat
|
|
|
de enige die wat aan het voetballen krijgt,groningen,heerenveen,pec... dus lukt dit zooitje ook wel. serieus guidetti erbij,indy,de vrij,schaken weg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niemand die de oer feyenoorder Boskamp geschikt vindt ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Koeman gewoon bij de club houden en contract opwaarderen, deze winter of zomer een paar spelers verkopen, nieuwe jeugd inpassen en gericht 2 echte versterkingen halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FeijenoordMEN
|
|
|
Misschien is deze functie iets voor RenatoBos. Kan hij met een Ajax hart trainen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, zullen we beter een dames hockeyteam coachen maat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ook goed.:) al er maar te neuken valt:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik eis alle posities dubbel bezet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
trainen op diepgang ,mandekking en penetratie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan me geen betere assistent wensen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: RenatoBos: D K dan zeer fanathieke trainster |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik bedoel die vriendin van RB waarmee die laatst achter in de schuur heeft liggen dauwen, niet die met die vingerT! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan wordt het nog niet beter helaas . . . Alhoewel heeft hij tijdens zijn stage wel bij Louis van Gaal gelopen ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik geloof er niet in. loopt er al te lang bij.werkt niet verfrissend. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Is niet heel erg, een groot deel van de groep zal vertrekken. Verfrissing is er dus al. Bovendien kan je met bv Van Hanegem als ervaren man achter JP natuurlijk ook een bepaalde verfrissing bewerkstelligen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou moe tot 3 keer toe Boskamp is een goede trainer en EEN ECHTE FEYENOORDER |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hoeven geen echte Feyenoorder. Die zitten al op de tribune, te veel supporter zijn vertroebeld |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik weet niet wat ik ervan moet denken, dat hij een Feyenoorder is mogen duidelijk zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar dat heeft wel zijn grenzen anders moet de knuppel in het hok! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bami-happies naast de dugout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een appeltje, moet aan zijn dieet denken hè. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat denken jullie van Fred Rutten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ssssal ik ssseggen isssssss niet nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 12:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Neem ik het even op voor Koeman... misschien dat er een fysiek sterke middenvelder moet worden aangetrokken, waardoor er ineens balans ontstaat in een elftal. Kijk maar naar Heerenveen. ze trokken afgelopen jaar Joey van de Berg aan, wat niet eens de beste voetballer is, maar er staat wel wat en dat was precies wat ze daar misten. Inmiddels voetballen ze toch behoorlijk aardig hè. Lex Immers IS onze Joey van den Berg. Maar nu nog een veelscorende 10 erbij. Ik zou Maher straks voor 5 miljoen oppikken bij PSV, die is het voetballen echt niet zomaar verleerd... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 09:56 schreef Joeyyy het volgende:[..] Lex Immers IS onze Joey van den Berg. Maar nu nog een veelscorende 10 erbij. Ik zou Maher straks voor 5 miljoen oppikken bij PSV, die is het voetballen echt niet zomaar verleerd... Doe me dan maar Ola, een beetje lengte en ervaring kan ook geen kwaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Jan Koelemeij
|
|
|
Ik denk dat van Bronckhorst met van Gastel de beste oplossing is. Het kost geen extra salaris en ze kennen de club. Kijk hoe Frank de Boer het doet bij Ajax. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2013 - 11:37 schreef Jan Koelemeij het volgende:Ik denk dat van Bronckhorst met van Gastel de beste oplossing is. Het kost geen extra salaris en ze kennen de club. Kijk hoe Frank de Boer het doet bij Ajax. Hoi Jan Welkom,
Over Gio en JP ben ik het wel eens alleen twijfel ik aan de verse wind door het team want die komt er dan niet, ook aan gezag en ervaring van het tweetal heb ik mijn twijfels. Het moge duidelijk zijn dat we niet de middelen hebben en moeten willen hebben daar een €slurpie neer te zetten maar een v. Hanegem als clubicoon er naast is misschien niet gek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson