|
|
Fakkel
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Done.. Erger me ook kapot aan die snavelt, laat hem verslag doen van dat armetierige clubje uit Snavelstad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is geen snavel. Leo is voor Telstar. En hartstochtelijk ook.
Ik erger me veel meer aan andere presentatoren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is mij niet opgevallen. Dus van mij mag ie best die wedstrijdjes blijven doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 16:00 schreef Stylzz het volgende:T is geen snavel. Leo is voor Telstar. En hartstochtelijk ook. Ik erger me veel meer aan andere presentatoren. Heeft toch ooit in een Intervieuw gezegd ajaks supporter te zijn, dat ben ik echt niet vergeten..
Hij is ook zeker niet de enigste waaraan ik me stoor..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind die Theo Reitsma wel irritant trouwens. En die verslaggever die altijd het NL's elftal doet. Maar voor de rest maakt het me geen zak uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 16:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heeft toch ooit in een Intervieuw gezegd ajaks supporter te zijn, dat ben ik echt niet vergeten.. Hij is ook zeker niet de enigste waaraan ik me stoor.. Ajacieden zeggen dat t een Feyenoorder is en vice versa. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bartje84
|
|
|
Geef mij Evert Ten Napel of anders Mark Van Rijswijk. Iig geen Ron De Rijk, want die zit volgens mij altijd met een 020-shirt aan commentaar te geven. |
|
|
|
|
Jannemannetje
|
|
|
Driessen is zeker zeer irritant, maar hij is niet degene die de kansen voor open doel mist of als een natte krant staat te verdedigen. Of heet Leo Lex? Zet het tv-geluid uit, in de Kuip luister je toch ook niet naar een verslag. Of kijk tv en luister naar Rijnmond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ut zijn allemaal tv-hoeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja de meest ergelijke randmongook is die Mulder, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Leo Driessen is een ajacied, dit heeft hij meerder keren te kennen gegeven. Moet ie helemaal zelf weten, maar ik vind hem maar een gluiperd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De kogels komen van alle kanten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
navigatie, zoeken Bron: [1]Leo Driessen (Amsterdam, 22 juni 1955)
kans is niet heel klein |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ze Driessen maar raken dan.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zegt ook niet alles..maar ik weet dat hij bij notabene Call tv(ja dat achterelijke programma) zijn voorkeur voor 020 heeft uitgesproken.
Buiten alles vindt ik het gewoon een gluiperig mannetje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maak je niet druk. Is totaal onbelangrijk figuur. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Liever Jan-Dirk Stouten van RTV Rijnmond?
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja. Eerlijke vent. Emotie van een Feyenoorder. En als het waardeloos is dan heeft ie gelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geeft commentaar met een Feyenoord hart, gaat ook uit zijn dak als het wel goed gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: joh, das regionaal he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als je geen supporter van 020 bent krijg je bij haast geen enkele zender een baantje. Dus doen ze vaak ook alsof, om hun boterham niet in gevaar te brengen. In dat dorp aan de Amstel voelen ze zich nu eenmaal boven alles en iedereen verheven. Hoorde laatste bij de presentatie van een ballet-groepje deze opmerking: Het is echt een internationaal gezelschap, ze komen van landen uit de hele wereld, ook uit Amsterdam en de rest van Nederland. Van zo'n stomme opmerking ga je toch drie keer over je nek. Het wordt langzaam aan tijd dat de rest van Nederland met groot graafmateriaal richting de Amstel gaat, dat kneuterdorp los spit van de rest van Nederland en via het IJsselmeer en de Noordzee richting Noordpool af laat drijven |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bosifyable