BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-spelers zeggen elkaar waarheid in groepsgesprek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 25 november 2013 - 22:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord-spelers zeggen elkaar waarheid in groepsgesprek (FR12.nl)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 januari 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 11:58 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Waar in de wereld je ook zit, ik ben het met je eens.
Ik niet !!!!
Als de helft van de selectie zo'n grote mond hebben om over een kampioenschap
te spreken.En de week daarop verlies je van Ado die op plekkie 18 staan
met 5 afgekeurde Feyenoord talenten ..Dan zou dat nooit zonder conseqenties kunnen zijn.
cat
 cat - zondag 26 januari 2014 - 12:31   quote  deeplink  
wat heb je er aan,geen tering....elke keer het zelfde, dag kampioenschap,nieuwe spelers,nw.trainer en snel
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 januari 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 20:57 schreef hotjumper het volgende:
Koeman ontslaan en een andere trainer halen, duitser of engelsman, koeman kan het niet afmaken, faalt elk seizoen op dezelfde punten
Nee.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 januari 2014 - 13:55   quote  deeplink  
Als Koeman zelf de handdoek gooit zou ik Co. Adriaanse proberen , en niet voortborduren met je assistent trainers die dezelfde zienswijze van Koeman hebben ondersteund , als je echt een ander speltype wil moet je dat doen
van geil
 van geil - zondag 26 januari 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:55 schreef piet de paler het volgende:
Als Koeman zelf de handdoek gooit zou ik Co. Adriaanse proberen , en niet voortborduren met je assistent trainers die dezelfde zienswijze van Koeman hebben ondersteund , als je echt een ander speltype wil moet je dat doen
goede post Piet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 januari 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:55 schreef piet de paler het volgende:
Als Koeman zelf de handdoek gooit zou ik Co. Adriaanse proberen , en niet voortborduren met je assistent trainers die dezelfde zienswijze van Koeman hebben ondersteund , als je echt een ander speltype wil moet je dat doen
Co gaf een aantal jaren terug aan geen trainer bij Feyenoord te willen worden. Ik geloof vanwege zijn band met Ajax.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 januari 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Ernie Brands is vrij.

:-D
dr love
 dr love - zondag 26 januari 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Oké dat we gemiddeld 4 staan is te danken aan pelle,Janmaat,boutjes, Mulder.de rest terug sturen naar de jeugd en koeman onmiddellijk de laan uit sturen schone schip maken.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 januari 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Boutjes?
Flikker op.
sevillana
 sevillana - zondag 26 januari 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 januari 2014 - 13:55 schreef piet de paler het volgende:
Als Koeman zelf de handdoek gooit zou ik Co. Adriaanse proberen , en niet voortborduren met je assistent trainers die dezelfde zienswijze van Koeman hebben ondersteund , als je echt een ander speltype wil moet je dat doen
Ik heb niet direct de indruk dat RK de handdoek gaat gooien en denk ook niet dat Feyenoord hem weg zal sturen of op non-actief zal zetten gezien de nog steeds verre van optimale financiële situatie. Daarnaast heb ik wel het idee dat RK niet gaat verlengen bij Feyenoord vanwege het feit dat er op dit moment blijkbaar gewoon niet meer in zit dan meespelen in de top van de sub-top. Hij zal voldoende realist zijn om die feiten onder ogen te zien.
Los nog van dit alles vraag ik me serieus af of er ook maar één selectiespeler de echte waarheid kent. Zolang dat niet het geval is valt er weinig ander te vertellen dan het verhaal over de pot en de ketel en iets met zwart ... ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-spelers zeggen elkaar waarheid in groepsgesprek









0.0063331