BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toen Feyenoord nog Feijenoord was

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 november 2013 - 12:14   quote  deeplink  
Toen Feyenoord nog Feijenoord was

ernsthappel10mei1970wx7.jpg

Met de knieën van een straatmaker werd de Europacup naar Nederland gehaald. Er liep ook een bouwvakker in de ploeg te bikkelen voor de kost... Met bloedend hart heb ik naar studio sport gekeken. Stom toevallig zag ik vooraf de uitslag. Normaal probeer ik dat zoveel mogelijk te ontlopen. Dus mijn zondag was iets eerder naar de knoppen dan normaal. Op zich niet zo erg. Maar voor de hoeveelste keer is dat nu al zo? En steeds de schuld van dit elftal, ja!!!

Toen Feyenoord nog Feijenoord was, met spelers als van toen, die met zere knieën, niet van het trainen, maar van het stratenmaker (Rinus) , om er maar eens eentje te noemen en een Van Kerkum werkzaam in de bouw, een Jan Klaassen, of Coentje Moulijn, toen liep daar evenzoveel 1000% karakter voetballers rond. En dat voor een salaris waar een huidige bijstandtrekker nu allang en breed zijn ogen niet meer voor opendoet, maar wel zijn neus ophaalt.

Alleen deze laatste gepolijste voetballer Coen Moulijn had meer lef en doorzetting vermogen in zijn kleine kromstaande linkerteen dan dit hele zooitje van het huidige eerste van Feyenoord. Bij weet ik veel wat voor kappers dat gestyleerde stelletje karakterloze voetballers iedere week hun koppie laten scheren en hangen weet ik niet, maar daar moet gewoon eens een eind aan komen. In plaats daarvan trainen en leren hoe je moet voetballen met PASSIE. Daar gaat het de supporters om. Geld verdienen doe je maar in je vrije tijd met gewoon werken. Moeten wij ook.

Zonder de leerschool van Feyenoord zouden jullie nergens zijn. Een enkele uitzondering daargelaten. En dat is de beloning die Feyenoord van jullie terug krijgt. Het is te schandalig voor woorden. Wat is er mis mee om alles via Pelle te spelen. Als hij een keer mist schreeuwt heel Feyenoord:" hij is niet in vorm" . Nou wat heb ik aan dat spul dat wel in vorm is. Lex Immers is immer in vorm en immer mist Immers voor een immer immens open doel. Hoeveel keer is dat immers al gebeurd? Heel veel keren toch immers Immers? Nimmer zo teleurgesteld geweest als in Immers.

In de eerste helft zag ik gisteren een speler van RKC ter hoogte van de middencirkel de bal met de voet meenemen en richting het doel van Feyenoord gaan. Een verdediger van Feyenoord wees hem de weg want als een soort gids liep die gewoon terug naar zijn keeper terwijl hij gewoon richting opkomende aanvaller moest gaan. Die ging dus lustig door, met naast hem zowel links als rechts mee dravende Feyenoorders die niet het benul hadden om een tandje bij te zetten en naar die opkomende speler toe te lopen om hem de doorgang onmogelijk te maken en de bal te ontnemen of hem te dwingen de bal af te spelen.

Als vastgeklonken roeiers op een galei sukkelden ze naast de RKC'er voort. Gelukkig liep het toen nog goed af. Maar vanaf dat moment was Feyenoord totaal maar dan ook voor 100% uit de wedstrijd. Bertina Koeman heeft groot gelijk dat ze het opneemt voor haar man. Alleen beseft ze niet dat het aan hem niet ligt. Het ligt gewoon aan die klote mentaliteit van die gastjes die denken dat ze er al zijn.

Zondag moet Feyenoord tegen PSV. Dat zijn de jongens van de gloeilampenfabriek en dat zijn geen modinettes. Ik eis van Feyenoord als supporter dat zij het die spelers van PSV onmogelijk maken en dat bij PSV gewoon definitief het licht voor dit seizoen uitgaat. Dankzij een herboren Feyenoord.

Tot ziens op de Coolsingel!!

Bron: Dichtbij.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 november 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Mouwen opstropen en erin kleunen!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 november 2013 - 12:39   quote  deeplink  
ja maar toen schreef je poep ook nog met een lange oe.
JanM
 JanM - dinsdag 26 november 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:
ja maar toen schreef je poep ook nog met een lange oe.
Jij schreef het ... ik dacht het
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 november 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Beter maar niet terug kijken..
Toen was geluk nog heel gewoon!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Toen Feyenoord nog Feijenoord was









0.0050389