|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Een roze maskertje!
En dan springen de lichten aan! Eric en Huub schrikken beiden wakker, maar de ex-Miljonair weet de ideale oplossing voor dit probleem. Een roze slaapmaskertje! Trots doet hij deze op en draait zich nogmaals heerlijk om. De Oldenzaler moet hard lachen om deze poging, want vijf minuten laten komt Palma toch hard schreeuwend de slaapkamer binnen. "Wakker worden!", gilt ze toch de grote vreugde van Huub. Zolang de anderen maar gedupeerd worden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
precies zoals het is. trouwens maskertje zou Huub helemaaal niet misstaan!! |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
goh Tino voor wie zou jij zijn? Ja hoor voor die stiekeme achterbakse vent (Brain) JIj houdt niet van eerlijkheid dat merk ik wel Brain gaat zeker weer met de eer strijken dat het racespel naar Mike gaat maar dat idee kwam van Huub dusssssssssssssss zo slecht is hij niet toch??????????????????? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
nee huub is echt een eerlijke vent. tegen claire zeggen dat hij niks bij gaby gaat doen met het idee om eerst gaby te n**ken en daarna claire. als claire vervolgens commentaar heeft over het zoenen tussen huub en gaby is het de schuld van claire dat hij ging n**ken met gaby. lekker alles afschuiven op anderen, wees eens een kerel en sta voor je daden en ga niet wijzen met je vinger naar anderen. je bent net een klein kind.
als tino voor brain is, is dat zijn eigen keuze en hoef je heb daar niet op aan te vallen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zeg zeg johan....kan tino zelf niet praten?? of ben jij en tino 1dezelfde?? !jij zegt 100ker hetzelfde, kabouter hoe kinderachtig klinkt dat..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
zeg ilse lezen is moeilijk zeker. ik heb in mijn vorige bericht geen een keer kabouter gebruikt. trouwens ik mag reageren zo ik zelf wil en jij hoeft mij niet steeds te verantwoording te roepen.
ik heb zelf ook een hekel aan brain, maar je niet iemand persoonlijk aan te vallen als diegene een andere mening heeft. we leven in een vrij land
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nope
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 februari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
tino is een beetje laat met reageren, maar hier komt hij : Als je Huub volgt op deze site en op de TV en je vindt hem dan eerlijk, dan is het toch slecht gesteld met de moraal. Hij liegt en bedriegt, dat alles zogenaamd voor het spel, nou wat een voorbeeld voor iedereen. Ik ben voor niemand in DGK maar reageer alleen op het onfatsoen en respectloos handelen van de deelnemers en dat is zolang als ik het volg (slechts een maand of twee) alleen en enkel Huub. Als ik Huub typeer als een tuinkabouter is dat mijn mening en dan vindt ik het nog netjes uitgedrukt, je zou heel andere benamingen kunnen noemen voor deze persoon. En als er dan gereageerd wordt, ja dat moet hij van de regie, dan noch vindt ik het een harteloos, gefrustreerd mannetje dat zich voor half Nederland te kijk laat zetten, alleen voor de centjes.....respectloos voor iedereen, zelfs voor dieren. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en Ilse, let een beetje op jezelf en minder op anderen !!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
maar tino als je het nit erg vind doe ik niet mee aan dit kinderachtige gedrag dus ik kap deze discussie nu even af oke! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
omdat wij het niet met je eens zijn, zijn we kinderachtig. dat is dezelfde reactie die die tuinkabouter ook altijd geeft. ik hoop dat je nu een keer luistert voor je conclusie trek: ik ben johan13 en wie tino is weet ik niet, maar op het gebied van de kabouter zijn we het gewoon eens. misschien is het voor jou vreemd dat er mensen zijn met dezelfde mening. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja je hebt helemaal gelijk kunnen we nou verder. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
goed zo johan13, wat een absurd idee van Ilse dat jij en ik dezelfde zouden zijn! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
op deze manier bevestigt je het alleen maar hahahaha...het is te doorzichtig. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
niet al te slim Ilse als je dit nog steeds denkt, maar je meot het zelf maar weten |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hoef je ook niet slim voor te zijn een domme ziet het nog! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dus bevestig je hiermee dat je dom bent.....?????hahahahah |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat zijn jou worden,boeit me niet je kent me toch niet;-) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
als onze woorden jou niet boeien, stop dan met kritiek op ons |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik zou zeggen begin er zelf eens mee.wat wil je nou zeggen,ik gooi er geen rare scheldwoorden uit hoor,maar ja de tino kant heb ik nu ook anders leren kennen,zo lees op een andere topic!!Dus tegen hem heb ik het niet meer!!!!!!En daarbij als jij tino niet bent,laat hem zelf dan reageren en steek jij je neus niet overal in!ik had het namelijk niet tegen jou maar tegen tino,maar had je vast wel gezien!!!en tino als jij johan niet bent zorg er dan voor dat die johan niet als een hondje achter je aan loopt,want zo lijkt het er verdacht veel op dat jullie 1zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 13 februari 2008 - 21:58 schreef ilse het volgende:ik zou zeggen begin er zelf eens mee.wat wil je nou zeggen,ik gooi er geen rare scheldwoorden uit hoor,maar ja de tino kant heb ik nu ook anders leren kennen,zo lees op een andere topic!!Dus tegen hem heb ik het niet meer!!!!!!En daarbij als jij tino niet bent,laat hem zelf dan reageren en steek jij je neus niet overal in!ik had het namelijk niet tegen jou maar tegen tino,maar had je vast wel gezien!!!en tino als jij johan niet bent zorg er dan voor dat die johan niet als een hondje achter je aan loopt,want zo lijkt het er verdacht veel op dat jullie 1zijn! tino die tino niet is en wellicht johan of toch maar niet?
Ik ben de kluts kwijt :) |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha boudewijn ja nou ik ook onderhand;-)goh wat fijn om een volwassen persoon hier tussen te zien grijnzzz;-) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Ilse, ben ij dan ook niet volwassen als je fijn vindt dat Boudewijn als volwassen persoon hier tussen ziet, hiermee bestempel je jezelf weer. ik kan er niets aan doen dat johan13 vaak dezelfde mening heeft en denkt over dit programma als ik, ik kan alleen maar vinden dat ik blij ben dat er meer (nog meer) mensen zo denken. En nogmaals , ook aan Boudewijn, Tino is geen Johan, dat zou ik enorm flauw vinden om het zo te spelen. Heb ik niet nodig....EINDE DISCUSSIE. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha tino nou gelukkig is boudewijn van de website zelf jonge en maak ik zelf wel uit wat ik daarvan vind...zijn uitlatingen zijn al wel 30keer zo volwassen als jij..maar goed...einde discussie nu!!!!ik reageer niet meer,niet omdat ik dat niet kan, maar gewoon omdat ik daar geen zin meer in heb!zeg het er maar bij anders krijgen we dat weer grijnzzzz... |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
je bent echt volwassen ilse |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
He mannen!! Christiana is echt so aantrekkelijk!!!!! echt beeldschoon. Damn!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
zal ik deze thread maar sluiten? |
|
|
|