|
|
Jorn
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hmmm. Duarte als linksback, die had niemand zien aankomen denk ik.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nee, maar is wel beter tegen ie van Duinen dan Moisander of Denswil, qua snelheid... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: echte elleboog, elleboog, elleboog, elleboooooog..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Meent die commentator dat nou serieus? Dat het Cillissen zijn eigen schuld is dat Kramer tegen hem oploopt? Volgens mij haalt hij gewoon door en is dat zeer moedwillig gedaan en dient dat dus gewoon bestraft te worden met rood. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2013 - 12:55 schreef Ajax Warrior het volgende:Meent die commentator dat nou serieus? Dat het Cillissen zijn eigen schuld is dat Kramer tegen hem oploopt? Volgens mij haalt hij gewoon door en is dat zeer moedwillig gedaan en dient dat dus gewoon bestraft te worden met rood. eens gap |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tis Leo Driessen he.. Die kerel praat vaak troep. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hij zoekt zelfs een mooi plekje om hem te zetten. Bewuster kan niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha idd v Rhijn drama 0-2 gelukkig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
0-2, lekkere goal van Fischer |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Na de 0-1 overigens hele team drama ineens. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 20 man richting Cillisen.....moet verboden worden ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Klaassen , wat een slimme voetballer! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wel een lekker schot van Schone |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hilversummer he hahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
schitterende redding Cillessen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow, die zak hooi. Maar al die commentatoren praten meestal poep toch? Zoals ook die ene toentertijd bij sport1. Weet zijn naam niet meer, mij volgens mij is hij tegenwoordig ook commentator bij Fox. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij bent een overloper ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
0-2 voor in Den Haag, wat een ongekende luxe. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zou prettig zijn, als we de 2e helft wat rustiger zouden kunnen spelen. Ik vind het wat onrustig op sommige momenten.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Van Hilversum naar Braboland.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Frank Snoeks mag ik ook niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Met Weesp als tussenstop haha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jammer is dat je door teveel foute passes en soms slechte opbouw van achteren Den Haag nog ruimte geeft om mee te spelen. Wanneer je daarin beter functioneert kun je weer ouderwets domineren. 0-2 is zeker een luxe, maar we moeten wel kritisch blijven....toch? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ach, ik zit binnenkort ook in Leiden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee van Weesp.....naar boerenland |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vond het gezicht dat Fischer trok kort nadat hij scoorde priceless. Hij komt er wel... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2013 - 13:23 schreef Bobby1972 het volgende:Ik vond het gezicht dat Fischer trok kort nadat hij scoorde priceless. Hij komt er wel... Is ook de reden waarom Feyenoorders/PSV'ers/Tukkers hem niet uit kunnen staan haha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hey Nenam, wat denk je dat die kakkies gaan doen vanmiddag? Gaat je vrouwtje weer een kutweekend tegemoet? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maakt ons toch niet uit: WZAWZDB!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het mag verdedigend met wat meer rust en vertrouwen maar dit moeten 3 makkelijke punten worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2013 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:Hey Nenam, wat denk je dat die kakkies gaan doen vanmiddag? Gaat je vrouwtje weer een kutweekend tegemoet? Nee ik denk dat mijn vrouwtje blij wordt vanmiddag......3-0 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik hoop dat jij een heerlijke middag tegemoet gaat samen met je vrouwtje ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb jij dat bij je sportpooler? Dan heb jij hoge verwachtingen ouwe. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik hoop het niet, mijn hoop ligt op een gelijkspel daar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik twijfel nog steeds ouwe. Mijn gevoel zegt een winst voor die kakkies, mijn vingers zeggen een gelijkspel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk winst Feyenoord idd en hoop op gelijkspel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus dan speel je op safe in je sportpooler en zet je die kakkies op winst? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zit niet in de pooler haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2013 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik twijfel nog steeds ouwe. Mijn gevoel zegt een winst voor die kakkies, mijn vingers zeggen een gelijkspel. Jij hebt al genoeg punten....ff bol an ouwe |
|
|
|