|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 10:45 schreef Eide het volgende:Update gevallen supporterDe familie van de supporter die tijdens Ajax - FC Barcelona van de tribune is gevallen laat weten dat zijn toestand inmiddels stabiel is. Als gevolg van de val liep de 46-jarige man ernstig hoofdletsel op. De familie voegt daaraan toe dat hij buiten direct levensgevaar is, maar intensieve zorg nodig heeft en daarom nog op de intensive care verblijft. Ajax zal contact houden met de familie van het slachtoffer. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zal Ajax hier in samenspraak met de familie melding van maken via de officiële Ajax-kanalen. Ajax.nl Dat is erg fijn om te horen Eide. Hopelijk krijgen we binnenkort nog beter nieuws. Nogmaals sterkte voor hem, zijn familie en zijn vrienden. En overigens ook een dikke pluim voor Ajax. Zoals zij hiermee omgaan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 december 2013 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat is erg fijn om te horen Eide. Hopelijk krijgen we binnenkort nog beter nieuws. Nogmaals sterkte voor hem, zijn familie en zijn vrienden. En overigens ook een dikke pluim voor Ajax. Zoals zij hiermee omgaan. Idd goed nieuws! Buiten direct levensgevaar en stabiel, maar er is nog een lange weg te gaan! Wederom heel veel sterkte de komende periode en beterschap gewenst voor de man, zijn familie en vrienden!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Dat is een opluchtig buiten levensgevaar.. Wat schrok ik me rot toen ik de beelden zag, de arena voeld als ons thuis Dit gebeurde dus in ons huis en dat voeld als iets heel dichtbij... ik vond de interviews Na de wedstrijd over balletje breed enz ook niet meer gepast of relevant als zoiets bij jou thuis gebeurd.
Sterkte! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit is stap één jongens en god wat ben ik blij dat hij in ieder geval buiten levensgevaar is! Vooral voor de familie is dit een klein stukje rust na een verschrikkelijke stresvolle tijd. Er is nog een hele lange weg te gaan, we zullen met zn allen moeten blijven hopen dat het goed gaat komen met hem.
Sterkte lieve mensen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Een lief schrijven APIK...hoop het ook...sterkte ook van mij... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
APIK >> Braveheart >> gouwe gozer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zo zou ik inderdaad gaan strijden als het ook maar iets kon bijdragen aan het herstel van het slachtoffer.
Bedankt jongens, ook humor is goed in nare tijden! ♥ |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gevallen supporter van intensive care
De Ajax-supporter die 26 november tijdens de wedstrijd Ajax - FC Barcelona van de tribune viel, is van de intensive care. De 46-jarige man verblijft nog wel in het ziekenhuis. Dat meldt zijn familie aan Ajax.
De toestand van de supporter gaat elke dag vooruit. Zijn verwondingen genezen goed, spraak en zicht komen langzaam terug. Er volgt nu een lange periode van herstel, waarin hij zoveel mogelijk rust moet houden. De familie merkt tot slot op dat ze het hier qua berichtgeving, in elk geval voorlopig, bij laten. Zij spreken hun dank uit voor de vele steunbetuigingen en de getoonde betrokkenheid.
Bron: Ajax.nl |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit klinkt goed! Nu een lange periode met herstel en vooral rust voor de boog staat: Nog eenmaal heel veel sterkte voor de man en zijn faminlie en vrienden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
geen nieuws of hij ooit 100% zal herstellen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nogmaals beterschap en dat het weer 100% in orde gaat komen, lekker trouwens zo'n gracht onder je tribune. Misschien een gedachtepuntje, dit kan zo maar weer gebeuren en wie wil zoiets? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 13:18 schreef VVout het volgende:Nogmaals beterschap en dat het weer 100% in orde gaat komen, lekker trouwens zo'n gracht onder je tribune. Misschien een gedachtepuntje, dit kan zo maar weer gebeuren en wie wil zoiets? Die gracht is al sinds de bouw van de Arena omstreden. Je hebt geen idee hoeveel weerstand en onbegrip die gracht al heeft opgeroepen in Amsterdam. Aan de noordzijde en de lang zijdes zit de gracht helemaal dicht (noord en hoofdtribune) of grotendeels dicht (lange zijde west). Op zuid is die helemaal open. Niet alleen dus potentieel een klere eind vallen maar het publiek zit daardoor ook heel ver van het veld.
Dat is dus het nadeel van een stadion dat ook dient als evenementen locatie. Je hebt altijd een compromis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een compromis dus, zo als er één naar beneden valt is dit ingecalculeerd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat een flauwekul opmerking.
Er is voldoende berichtgeving geweest over het onderzoek van de ArenA en eventuele actie die men wil ondernemen. Dat maakt het voor deze man en zijn gezin allemaal niet beter. Het is schijnbaar weer z'n put die gedempt wordt nadat het kalf verdronken is.
Neemt niet weg dat vanuit de fans er al jaren weerstand is tegen die gracht, om verschillende redenen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 15:33 schreef Eide het volgende:[..] Wat een flauwekul opmerking. Er is voldoende berichtgeving geweest over het onderzoek van de ArenA en eventuele actie die men wil ondernemen. Dat maakt het voor deze man en zijn gezin allemaal niet beter. Het is schijnbaar weer z'n put die gedempt wordt nadat het kalf verdronken is. Neemt niet weg dat vanuit de fans er al jaren weerstand is tegen die gracht, om verschillende redenen. Vind jij dat flauwekul. Ik niet, ik vind het met hart en ziel klote voor de gene die daar beneden lag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 21:41 schreef VVout het volgende:[..] Vind jij dat flauwekul. Ik niet, ik vind het met hart en ziel klote voor de gene die daar beneden lag. ....en dat waardeer ik van jou VVout....dan zijn clubs niet belangrijk....gaat puur om de mens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
klopt helemaal VVout en Narreke...pas na de mens.................................... ..........................draait het om de duit en de fluit... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 21:41 schreef VVout het volgende:[..] Vind jij dat flauwekul. Ik niet, ik vind het met hart en ziel klote voor de gene die daar beneden lag. Ik weet best wel dat je dat meent en dat waardeer ik maar jij weet ook wat ik flauw vindt aan die opmerking eerder. Niet zo he, zo ken ik jou niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 22:42 schreef Eide het volgende:[..] Ik weet best wel dat je dat meent en dat waardeer ik maar jij weet ook wat ik flauw vindt aan die opmerking eerder. Niet zo he, zo ken ik jou niet. Sorry dat je me niet zo kent, maar ik vraag mij dit gewoon serieus af zonder eigenlijk veel van de voorgeschiedenis van die valkuil te weten, het ziet er gewoon akelig uit. Als dit al langer een strijdpunt is, wat ik me goed kan voorstellen dan ben je er lekker mee. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Van mij mochten de grachten gister al dicht!
Gelukkig maakt hij vorderingen en hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een geweldig nieuws jongens! Dat het herstel lang zou gaan duren dat wisten we, maar ik heb gebeden dat hij iig MOCHT gaan herstellen, al duurt het 2 jaar!
Ik proost op dit goede nieuws na een lange dag keihard werken!
Pppppsssssssshhtt......klok klok....Aaaaahhhh...PROOST!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En die gracht is gewoon vanaf dag 1 al kut! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Alleen maar wijze woorden Proost AltijdPrijs |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: +100 , zonder gracht meer sfeer, dus zet er maar gewoon stoeltjes in. Meer publiek, dichter op het veld en iedereen die het veld betreed, gewoon straffen met 100 jaar stadionverbod.
Geen onderzoek meer nodig naar oorzaak, bespaard geld en meer publiek, meer sfeer bij wedstrijden Ajax en tegenstanders haten het als het publiek zo dicht op het veld zit.. win-win |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ik hoop dat het verder de betere kant opgaat met hem, zodat hij weer snel naar Ajax toe kan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als we het dan toch over sterkte hebben. Er liggen ook nog een aantal (2 meen ik) Ajax supporters in het ziekenhuis in Italië omdat ze nog altijd niet kunnen reizen door verwondingen opgelopen toen ze werden neergestoken in Milaan. Ook deze lui sterkte toegewenst. |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Is ook waar. Sorry daarvoor, even niet aan gedacht. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 20:31 schreef Eide het volgende:Als we het dan toch over sterkte hebben. Er liggen ook nog een aantal (2 meen ik) Ajax supporters in het ziekenhuis in Italië omdat ze nog altijd niet kunnen reizen door verwondingen opgelopen toen ze werden neergestoken in Milaan. Ook deze lui sterkte toegewenst. Tja vroeger waren deze 2 supporters groepen heel vriendelijk tegen elkaar? Ongelofelijk dat dit is gebeurt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 20:31 schreef Eide het volgende:Als we het dan toch over sterkte hebben. Er liggen ook nog een aantal (2 meen ik) Ajax supporters in het ziekenhuis in Italië omdat ze nog altijd niet kunnen reizen door verwondingen opgelopen toen ze werden neergestoken in Milaan. Ook deze lui sterkte toegewenst. Helemaal mee eens, ook deze 2 slachtoffers heel veel sterkte!
Scherp van je Eide ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Alle 3 heel veel sterkte toegewenst, zowel de 2 in Milan alsmede de gevallen supporter in Amsterdam. |
|
|
|