|
|
piet de paler
|
|
|
Onderweg naar Rotterdam, dacht ik stel je nu voor dat we verliezen van de lampjes. En problemen zouden krijgen in Hoerenveen. Haken we dan we echt af in deze competitie? En zou Koeman dan zelf de handdoek gooien? Tja ik hoop het niet. Maar wat voor Feyenoord zou er dan ontstaan ? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zelfs in dat scenario sta je in deze knettergekke competitie weer gewoon bij de eerste 3-4-5 als je na boerenveen een serie van 5 wedstrijden wint. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje positief blijven Piet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie topic! Wat als....? Als het zou gebeuren....0 punten uit 2 wedstrijden, rechterrij. Pleuris? "Koeman moet weg?"
Nee. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Blijf vertrouwen houden mensen, Hoop is er altijd daar ben je Feyenoorder voor. Zondag (morgen dus) kleine overwinning, ik gok 2 - 1. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Denk het ook. Niets nieuws dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is geen mening is een vraag???????????????vanuit Brussel talys heeft een probleempje Rotterdam Piet komt eraan. Hup feyenoord |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Probeer het anders eens zo:
Stel je nu voor dat we winnen van de lampjes. En geen problemen krijgen in Hoerenveen. Worden we dan kampioen? En zou Koeman dan toegejuicht worden op de coolsingel? Wat voor Feyenoord zou er dan ontstaan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2013 - 13:15 schreef Gerard49 het volgende:Probeer het anders eens zo: Stel je nu voor dat we winnen van de lampjes. En geen problemen krijgen in Hoerenveen. Worden we dan kampioen? En zou Koeman dan toegejuicht worden op de coolsingel? Wat voor Feyenoord zou er dan ontstaan? In ieder geval een nog trotsere Piet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vanuit het perspectief van "de vijand" maakt het weinig uit. Hoe de punten ook verdeeld worden tussen Feyenoord en PSV, de verschillen blijven klein. Van een vorentscheidung zal absoluut nog geen sprake zijn. Ik ben van mening dat voor beide clubs met name op moreel gebied te halen valt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2013 - 14:41 schreef Eide het volgende:Vanuit het perspectief van "de vijand" maakt het weinig uit. Hoe de punten ook verdeeld worden tussen Feyenoord en PSV, de verschillen blijven klein. Van een vorentscheidung zal absoluut nog geen sprake zijn. Ik ben van mening dat voor beide clubs met name op moreel gebied te halen valt. Tja een goede mening,en conclusie |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 november 2013 - 12:07 schreef Jan Tol het volgende:Blijf vertrouwen houden mensen, Hoop is er altijd daar ben je Feyenoorder voor. Zondag (morgen dus) kleine overwinning, ik gok 2 - 1. De nul houden is lastig voor Feyenoord ja ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Triest hoor Boudewijn, een slotje erop.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Pleurt dan hier een slot op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arme Piet, willen ze weer al een topic van hem op slot knallen ( -_- ) |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Beste Piet uit bij Heerenveen moeten we 3 punten pakken, dan is de rust weder gekeerd, en dan loopt Piet met een dikke snikkel en brede glimlach door de sneeuw. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 december 2013 - 17:10 schreef willem v G het volgende:Beste Piet uit bij Heerenveen moeten we 3 punten pakken, dan is de rust weder gekeerd, en dan loopt Piet met een dikke snikkel en brede glimlach door de sneeuw. en daalt mijn bloeddruk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wacht december nou maar af. |
|
|
|