|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 20:36 schreef Eide het volgende:[..] Dat vergeet ik helemaal niet. Wat ik ook niet vergeet is dat Siem op de weg terug was, ook qua vorm en dat FdB ALTIJD op Siem heeft kunnen terugvallen. En dat weet Frank de Boer ook wel. Maar Siem is nog niet fit genoeg waarmee alles wat wij er over zeggen vrij nutteloos is :) excuse me hoor.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dus toch Danny Hoesen ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wie anders? hahahaha ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 20:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je vergeet dat Siem dit seizoen nog niet top is geweest...en dat weet de Boer ook...hij zal hem langzaam gaan brengen....gaat Hoessen steedes beter spelen is de kans groot dat hij op de bank beland....zie de Jong voorlopig niet klaassen vervangen....het is natuurlijk weer wel zo mocht Siem zijn vorm weer terug krijgen hij weer in de spits staat...maar zo ver is het nog lang niet..... FF Serieus, je denkt toch niet echt dat de Boer zijn enige speler op de bank gaat zetten uit deze selectie die tot aan dit seizoen altijd top is geweest onder de Boer, de speler die 3 jaar p rij topscoorder was van de Boer, de speler die DE aanvoerder is van dit elftal, en met hem in de punt gingen we dit seizoen beter spelen. Dat de Boer die op de bank gaat zetten omdat een aantal anderen nu een 3 of 4 goede wedstrijden hebben gespeeld?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Je zegt het goed: tot aan dit seizoen...de Boer kennende gaat zijn team die het geweldig doet niet snel wijzigen....never change a winning team.....maar nogmaals een de Jong in vorm zal van toegevoegde waarde zijn....graag zelfs...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
gewoon Denswil linksback dus...
is geen probleem die Linksbuitens hebben daar toch geen snelheid. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hopen op winst van PSV, gaan we 'gewoon' als nummer 1 de winterstop in!
hatrick van Bojan voor 3-0 tegen Breda en niemand zeikt ooit nog om Finbogason!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee man, het waait en sneeuwt als de tering hier ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 11:45 schreef NatjosFC het volgende:gewoon Denswil linksback dus... is geen probleem die Linksbuitens hebben daar toch geen snelheid. Maar die linksbuiten van hun speelt ook niet tegen onze linksback he..:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geblesseerde Duarte mist NAC en Milan
Lerin Duarte is donderdag tijdens de training geblesseerd geraakt aan zijn rechterbovenbeen. De 23-jarige middenvelder mist daardoor in ieder geval Ajax - NAC en de Champions League-wedstrijd AC Milan - Ajax. Nader onderzoek moet uitwijzen hoe lang Duarte uit de roulatie zal zijn. Duarte was net hersteld van een enkelblessure die hem enige tijd aan de kant hield. De middenvelder speelde dit seizoen tot dusver acht officiƫle wedstrijden voor Ajax, waaronder drie duels in de Champions League. Daarnaast kwam hij twee keer in actie voor Jong Ajax in de Jupiler League. Bron
Dat is weer mooi klote. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 11:53 schreef NatjosFC het volgende:hopen op winst van PSV, gaan we 'gewoon' als nummer 1 de winterstop in! hatrick van Bojan voor 3-0 tegen Breda en niemand zeikt ooit nog om Finbogason! geloof jij in sprookjes.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hehehe goed opgemerkt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 19:00 schreef Eide het volgende:Geblesseerde Duarte mist NAC en MilanLerin Duarte is donderdag tijdens de training geblesseerd geraakt aan zijn rechterbovenbeen. De 23-jarige middenvelder mist daardoor in ieder geval Ajax - NAC en de Champions League-wedstrijd AC Milan - Ajax. Nader onderzoek moet uitwijzen hoe lang Duarte uit de roulatie zal zijn. Duarte was net hersteld van een enkelblessure die hem enige tijd aan de kant hield. De middenvelder speelde dit seizoen tot dusver acht officiƫle wedstrijden voor Ajax, waaronder drie duels in de Champions League. Daarnaast kwam hij twee keer in actie voor Jong Ajax in de Jupiler League. BronDat is weer mooi klote. zeker mooi klote... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha nee, godverdomme Remco voel me nu echt een kneus...
ik bedoelde natuurlijk rechtsbuitens, maareehh komt helemaal goed!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AD: 'Blind weer als linksback'
Volgens het Algemeen Dagblad start Daley Blind vanavond weer als linksback als Ajax aantreedt tegen NAC. Door afwezigheid van zowel Nicolai Boilesen als Lerin Duarte zal trainer Frank de Boer weer moeten puzzelen als het gaat om de positie links achterin.
De Boer bevestige de keuze om Blind terug te halen niet. Denswil is ook een optie, maar dan lijkt het verplaatsen van Ruben Ligeon of Ricardo van Rhijn van flank waarschijnlijker als we afgaan op de woorden van de coach.
Volgens de krant luidt de vermoedelijke opstelling als volgt: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind, Klaassen, Poulsen, Serero, Schone, Hoesen, Fischer. Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Absoluut. Het ging me eigenlijk meer keuzes die FdB ter beschikking staan. Wat het verder wordt, we zien het wel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
zit zo te denken, jammer eigenlijk dat we Bazoer niet op cvm zetten en Blind weer linksback. of gewoon Kuipers het vertrouwen geven.
beste optie lijkt mij Denswil linksback, maar had Bazoer graag als invaller gezien bij een voorsprong. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Officieel: Ligeon start vanavond als linksback.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
wat komen we weer goed weg...bijna 0-1 voor NAC... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Was anders prima verdedigd bij de 2e paal. Ligeon stond erg ver bij z'n man weg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed dat Ligeon met z'n zwakke been voorzetten durft te geven. Zo hoort dat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede goal, hele verfijnde assist van Schone. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heerlijk geschoten door Klaassen. Goede voorzet van Fischer ook.
Man of the Match lijkt me bekend ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De 1e helft was al niet op volle kracht, de 2e helft is zeker op te weinig kracht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De rode kaart is makkelijk gegeven maar ook de verdienste van Ajax. Op 70% je tegenstander helemaal zoek spelen en dan komt de irritatie.
Wel hopen dat die dwaas Fischer niet kapot geschopt heeft.
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ajax Amsterda!!!!!!!!!!!m |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ouderwets genieten weer met dit Ajax. A J A X...DE REST DIE DOET ONS NIKS!!
Bojan mag van mij wel beginnen in de spits tegen Milan. Omdat Hoesen niet overtuigd.
Ondanks dat het 4-0 is geworden ( was toevallig mijn voorspelling) had het prima 6-0 kunnen worden Ronald!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We zitten nog steeds in de flow....is heel mooi want woensdag wacht Milan.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het lijkt wel of Bojan naar het WK wil met Spanje....hahaha....zie hem met veel meer zelfvertrouwen spelen...natuurlijk was Klaassen weer onze beste man...maar ook van Rhijn en Fisher gaan steeds beter spelen... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eerste goede wedstrijd van Van Rhijn in lange tijd, durfde ook aan te vallen wat mooi is. Klaassen groots maar wat ik met name mooi vond is hoe makkelijk Ajax voetbalde. Elke keer makkelijk de vrije man gevonden, NAC had af en toe geen idee wat er gebeurde terwijl Ajax zeker niet op volle kracht speelde.
Nu ontspannen PSV - Vitesse kijken, eens zien of PSV de schroom van zich af weet te gooien. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb mijn PSV sjaal en pet al op. Vanavond ben ik ook Psv 'fan'
.......alles in het voordeel van Ajax zeg ik altijd!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 20:48 schreef Eide het volgende:Eerste goede wedstrijd van Van Rhijn in lange tijd, durfde ook aan te vallen wat mooi is. Klaassen groots maar wat ik met name mooi vond is hoe makkelijk Ajax voetbalde. Elke keer makkelijk de vrije man gevonden, NAC had af en toe geen idee wat er gebeurde terwijl Ajax zeker niet op volle kracht speelde. Nu ontspannen PSV - Vitesse kijken, eens zien of PSV de schroom van zich af weet te gooien. Zie toch liever Ligeon daar spelen...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 20:53 schreef Bobby1972 het volgende:Ik heb mijn PSV sjaal en pet al op. Vanavond ben ik ook Psv 'fan' .......alles in het voordeel van Ajax zeg ik altijd!! 2 grootste kutclubs tegen elkaar....wordt 3-2 denk ik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 20:53 schreef Bobby1972 het volgende:Ik heb mijn PSV sjaal en pet al op. Vanavond ben ik ook Psv 'fan' .......alles in het voordeel van Ajax zeg ik altijd!! Haha, in je ene hand een biertje, gloeilampje in je andere hand en gewoon af en toe snoeihard BOERUH roepen, dan kan je zo mee. |
|
|
|
|
JordyAjacied
|
|
|
Ik lees de Jong dit de Jong dat. Volgens mij is De Jong geblesseerd hoor... XD |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Gefeliciteert weer mannen! Heb genoten van Klaasen maar we hadden 3 penals moeten hebben! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik noem ze altijd homo Boertjus!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En normaal wanneer Psv een tegengoal krijgt schreeuw ik altijd; homo losers!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee hoor.....1 Eerste was niks en bojan schwalbe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat Vitesse mag alweer niet klagen hoor. Havenaar had donkerrood moeten krijgen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: 1e was duidelijk vasthouden, is gewoon penal zeker met die penal van Balotelli in het achterhoofd.
2e was ook duidlijk Bojan blijft na 2 trappen op de been dan is het logisch dat je bij een lichtcontact onder uit gaat. 3e gaat vd weg puut voor de man en schopt serero neer... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 18:16 schreef remco k het volgende:[..] FF Serieus, je denkt toch niet echt dat de Boer zijn enige speler op de bank gaat zetten uit deze selectie die tot aan dit seizoen altijd top is geweest onder de Boer, de speler die 3 jaar p rij topscoorder was van de Boer, de speler die DE aanvoerder is van dit elftal, en met hem in de punt gingen we dit seizoen beter spelen. Dat de Boer die op de bank gaat zetten omdat een aantal anderen nu een 3 of 4 goede wedstrijden hebben gespeeld?? Altijd top?? Er zijn er voldoende op dit forum die Siem een dertien in het dozijn speler vinden en ik neig ook naar die mening. Op het middenveld, waren we het van de week nog over eens, komt hij te kort en was Eriksen DE man. In de spits voldoet hij maar ik denk dat Bojan er maar zo nog 15 tot 20 in kan leggen op die plek. Siem is een dienende speler als ik zie wat die Davey Klaassen nu al laat zien dan is FdB knettergek om die eruit te halen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 20:32 schreef Eide het volgende:De rode kaart is makkelijk gegeven maar ook de verdienste van Ajax. Op 70% je tegenstander helemaal zoek spelen en dan komt de irritatie. Wel hopen dat die dwaas Fischer niet kapot geschopt heeft. Makkelijk? Duidelijker kan toch haast niet lijkt mij plus dat hij het eerder ook al bij Blind deed toen hij er net in kwam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: twee. Bojan wordt wel degelijk geraakt maar als je ziet hoe die Makkelie ze de vorige wedstrijden gaf dan moet ik echt lachen om deze clown |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 21:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] 1e was duidelijk vasthouden, is gewoon penal zeker met die penal van Balotelli in het achterhoofd. 2e was ook duidlijk Bojan blijft na 2 trappen op de been dan is het logisch dat je bij een lichtcontact onder uit gaat. 3e gaat vd weg puut voor de man en schopt serero neer... Balotelli was nog minder maar kijk eens hoe de man uit Dordrecht ze vorige week op de stip legde. Echt een clown deze man |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:47 schreef Brandje het volgende:[..] Makkelijk? Duidelijker kan toch haast niet lijkt mij plus dat hij het eerder ook al bij Blind deed toen hij er net in kwam Makkelijk ja, want geel was prima geweest. Het is niet alsof hij volle bak een schop uitdeelt. Dus is de rode kaart makkelijk gegeven. |
|
|
|