|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:00 schreef Eide het volgende:[..] Makkelijk ja, want geel was prima geweest. Het is niet alsof hij volle bak een schop uitdeelt. Dus is de rode kaart makkelijk gegeven. Hij gaat bewust op de hiel/achillespees van Fisher staan en dat vind jij geel prima maar wat Havenaar deed is dan weer donkerrood. Je had scheidsrechter kunnen zijn want die meten ook met twee maten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:02 schreef Brandje het volgende:[..] Hij gaat bewust op de hiel/achillespees van Fisher staan en dat vind jij geel prima maar wat Havenaar deed is dan weer donkerrood. Je had scheidsrechter kunnen zijn want die meten ook met twee maten Heb je een rottige avond achter de rug of zo? Manmanman, doe eens ontspannen. Elke keer hetzelfde gelul met jou, dat overspannen reageren.
Ik heb niet het idee dat hij Fischer bewust trapt. Ik heb ook alleen de beelden in de wedstrijd gezien. Misschien dat in de beelden later meer te zien is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 20:48 schreef Eide het volgende:Eerste goede wedstrijd van Van Rhijn in lange tijd, durfde ook aan te vallen wat mooi is. Klaassen groots maar wat ik met name mooi vond is hoe makkelijk Ajax voetbalde. Elke keer makkelijk de vrije man gevonden, NAC had af en toe geen idee wat er gebeurde terwijl Ajax zeker niet op volle kracht speelde. Nu ontspannen PSV - Vitesse kijken, eens zien of PSV de schroom van zich af weet te gooien. Persoonlijk vind ik het mooi dat het steeds dieper op de helft van de tegenstander gebeurt, de middenvelders beginnen steeds meer ballen over te spelen en elkaar makkelijker te vinden, zo diep als vandaag is ook met Eriksen en de Jong op het middenveld maar weinig gelukt.. Op die manier kost het uiteindelijk ook gewoon minder kracht...
Vond Blind en Hoessen vandaag niet zo goed, de rest was prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:49 schreef Brandje het volgende:[..] twee. Bojan wordt wel degelijk geraakt maar als je ziet hoe die Makkelie ze de vorige wedstrijden gaf dan moet ik echt lachen om deze clown Helemaal mee eens.. Zijn gewoon penalty's, Bojan wordt gewoon geraakt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
en nog vind ik Serero weinig toevoegen, ik hoop dat we een middenveld krijgen met Bojan of de Jong samen met Klaassen en dan Bojan of de Jong in de spits. ook hopen dat Duarte weer snel fit is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:09 schreef Eide het volgende:[..] Heb je een rottige avond achter de rug of zo? Manmanman, doe eens ontspannen. Elke keer hetzelfde gelul met jou, dat overspannen reageren. Ach gut. Ik heb een topavond gehad in de arena maar als ik dan zulke onzin lees als wat jij schrijft dan ga ik erop in. Een ieder doet dat op zijn eigen manier maar ik begrijp dat ik jou met fluwelen handschoenen moet behandelen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:[..] Persoonlijk vind ik het mooi dat het steeds dieper op de helft van de tegenstander gebeurt, de middenvelders beginnen steeds meer ballen over te spelen en elkaar makkelijker te vinden, zo diep als vandaag is ook met Eriksen en de Jong op het middenveld maar weinig gelukt.. Op die manier kost het uiteindelijk ook gewoon minder kracht... Vond Blind en Hoessen vandaag niet zo goed, de rest was prima.. Maar Hoessen, hoor net dat hij last van een blaar had, is toch wel een paar klasse minder dan Bojan. Dus die mag van mij daar blijven staan. Zeker tegen AC milan want die Mexes en Zapata zijn reuzen die echt niet door gaan dekken dus heerlijk voetballen. Hoessen wordt gesloopt door die twee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:17 schreef Brandje het volgende:[..] Maar Hoessen, hoor net dat hij last van een blaar had, is toch wel een paar klasse minder dan Bojan. Dus die mag van mij daar blijven staan. Zeker tegen AC milan want die Mexes en Zapata zijn reuzen die echt niet door gaan dekken dus heerlijk voetballen. Hoessen wordt gesloopt door die twee Ben ik het helemaal mee eens, en dat roep ik hier ook al even.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:13 schreef NatjosFC het volgende:en nog vind ik Serero weinig toevoegen, ik hoop dat we een middenveld krijgen met Bojan of de Jong samen met Klaassen en dan Bojan of de Jong in de spits. ook hopen dat Duarte weer snel fit is. Ik ben zo bang dat je met Siem op het middenveld dat stukje dynamiek verliest wat Serero wel toevoegt. Ja het is niet de meest technische speler maar zit overal kort op. heel belangrijk met het snel druk zetten wat we nu doen. Met Siem gaat het naar mijn mening toch alles in een tempo en hij sjokt er altijd maar een beetje bij. Nee lekker laten staan zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:13 schreef NatjosFC het volgende:en nog vind ik Serero weinig toevoegen, ik hoop dat we een middenveld krijgen met Bojan of de Jong samen met Klaassen en dan Bojan of de Jong in de spits. ook hopen dat Duarte weer snel fit is. Echt waar?? Ik vind hem de laatste paar wedstrijden echt geweldig goed spelen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:14 schreef Brandje het volgende:[..] Ach gut. Ik heb een topavond gehad in de arena maar als ik dan zulke onzin lees als wat jij schrijft dan ga ik erop in. Een ieder doet dat op zijn eigen manier maar ik begrijp dat ik jou met fluwelen handschoenen moet behandelen Tja, meningsverschil. Als dat voor jou een reden is om zo tekeer te gaan... ach, denk aan je hart zou ik zeggen. Kan me er niet zo druk om maken. Je komt jezelf vanzelf een keer tegen met dat overdreven gedoe :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:19 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ben zo bang dat je met Siem op het middenveld dat stukje dynamiek verliest wat Serero wel toevoegt. Ja het is niet de meest technische speler maar zit overal kort op. heel belangrijk met het snel druk zetten wat we nu doen. Met Siem gaat het naar mijn mening toch alles in een tempo en hij sjokt er altijd maar een beetje bij. Nee lekker laten staan zo. denk dat juist niet, Siem is een kei in het druk zetten en positie kiezen. daardoor slentert hij een beetje omdat hij vrijwel altijd goed staat. Serero mist naar mijn mening te weinig finesse, te onrustig en ik vind hem juist meestal in de eindpass te slecht. de Jong is daar altijd heel rustig en maakt ook veel goals. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:19 schreef Eide het volgende:[..] Tja, meningsverschil. Als dat voor jou een reden is om zo tekeer te gaan... ach, denk aan je hart zou ik zeggen. Kan me er niet zo druk om maken. Je komt jezelf vanzelf een keer tegen met dat overdreven gedoe :) Kerel je weet niks van mij en je hebt je oordeel klaar. Ik discussieer nu eenmaal fel en direct. Maar sorry, ik zal de volgende keer wat liever voor je zijn. Zo ga je nu eenmaal met vrouwen om |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk dat juist niet, Siem is een kei in het druk zetten en positie kiezen. daardoor slentert hij een beetje omdat hij vrijwel altijd goed staat. Serero mist naar mijn mening te weinig finesse, te onrustig en ik vind hem juist meestal in de eindpass te slecht. de Jong is daar altijd heel rustig en maakt ook veel goals. Klaassen en de Jong zijn dezelfde type spelers, ik denk niet dat het verstandig is om met twee van dit type voetballers te gaan spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk dat juist niet, Siem is een kei in het druk zetten en positie kiezen. daardoor slentert hij een beetje omdat hij vrijwel altijd goed staat. Serero mist naar mijn mening te weinig finesse, te onrustig en ik vind hem juist meestal in de eindpass te slecht. de Jong is daar altijd heel rustig en maakt ook veel goals. Ik deel deze mening niet. Ik vind Siem een alles in een tempo speler en mist de dynamiek voor het middenveld. Laten we eerlijk zijn. Op volle snelheid kan hij nog geen lantaarnpaal passeren. Kijk eens naar Klaassen wat een energie dat mannetje in een wedstrijd legt. Ik vind Schone en Siem echt vertragende factoren als ze op het middenveld spelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, echt. ik zeg ook niet dat hij slecht speelt maar ik denk gewoon dat we beter hebben als iedereen fit is. met name met de Jong en Bojan.
kijk als hij zich door ontwikkelt, waar ik hem met liefde kans voor geef, dan is hij een speler waar we nog een hele goede aan kunnen hebben maar ik vind zijn concurentie een aantal stapjes verder. maar na dit seizoen denk ik dat hij een vaste waarde kan worden, mits hij zoals ik al zei zich verder ontwikkelt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen en de Jong zijn dezelfde type spelers, ik denk niet dat het verstandig is om met twee van dit type voetballers te gaan spelen. Voor wie zou jij kiezen? Ik Klaassen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen en de Jong zijn dezelfde type spelers, ik denk niet dat het verstandig is om met twee van dit type voetballers te gaan spelen. Oftewel luxeprobleem. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt echter moet je wel een keuze maken als trainer en niet een slappe diplomatieke oplossing gaan zoeken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zou spelen met het middenveld zoals het nu staat, de Jong op 9 en Bojan op rechtsbuiten, wisselend met Fischer van positie, de Jong kan constant uitzakken voor Klaassen.. Op die manier is Ajax denk ik bijna niet te verdedigen.. Het zijn ook allemaal jongens die goed druk kunnen zetten vooruit.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen en de Jong zijn dezelfde type spelers, ik denk niet dat het verstandig is om met twee van dit type voetballers te gaan spelen. dat betwijfel ik, ik wil dat middenveld juist graag zien. 't is geen Eriksen - De Jong tandem inderdaad. maar ik zie juist de afwisseling in diepgang en in de bal komen tussen de Jong en Klaassen als een wapen. daarnaast brengen de Jong en Klaassen allebei veel fysieke kracht.
Klaassen en de Jong hebben beiden ook veel Functionele techniek en kiezen beiden altijd goed positie en daarom denk ik juist dat dat echt een hele mooie tandem kan worden, anders dan Eriksen de Jong maar wel net zo functioneel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Naast Klaassen als MOTM vond ik ook Veltman weer een dikke pluim verdienen. Die jongen heeft zoveel rust in zijn spel. Weet exact wat hij doet en lijkt al jaren een verdediger van dit Ajax. In deze jongen zie ik de toekomstige aanvoerder van Ajax. Hopelijk ook zo slim om niet bij het eerste de beste buitenlandse bod te gaan vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:22 schreef Brandje het volgende:[..] Kerel je weet niks van mij en je hebt je oordeel klaar. Ik discussieer nu eenmaal fel en direct. Maar sorry, ik zal de volgende keer wat liever voor je zijn. Zo ga je nu eenmaal met vrouwen om Haha, ik oordeel helemaal niet. Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in je reacties, nu ook weer. Mag en moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Ik ben persoonlijk niet van het getreiter en proberen met truttige opmerkingen m'n gelijk te halen. Jij kennelijk wel, prima natuurlijk maar ga dan niet lopen piepen als je een opmerking terug krijgt maar wees dan een vent en incasseer die gewoon.
Net trouwens de herhaling zitten kijken. Ben nog altijd van mening dat het geen "bewussie" is van Suk. Meer onkunde en vermoeidheid. Hij trapt ook niet tegen de achillespees maar gaat half op de hak staan. Ik snap wel dat de scheids rood trekt. NAC liep al een tijdje naar rood te solliciteren maar deze vond en vind ik makkelijk gegeven. Net iets eerder met het shirtjetrekken van Van Rhijn, dat had het 2e geel en dus rood al moeten zijn trouwens.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:29 schreef NatjosFC het volgende:[..] dat betwijfel ik, ik wil dat middenveld juist graag zien. 't is geen Eriksen - De Jong tandem inderdaad. maar ik zie juist de afwisseling in diepgang en in de bal komen tussen de Jong en Klaassen als een wapen. daarnaast brengen de Jong en Klaassen allebei veel fysieke kracht. Klaassen en de Jong hebben beiden ook veel Functionele techniek en kiezen beiden altijd goed positie en daarom denk ik juist dat dat echt een hele mooie tandem kan worden, anders dan Eriksen de Jong maar wel net zo functioneel. Ik denk dat ze beiden niet geweldig zijn in het voor de goal zetten van een speler met een steekpass, en dat heb je wel nodig.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik denk dat FdB er wel uit is maar hij gaat Hoessen niet demotiveren voor de camera |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:32 schreef Eide het volgende:[..] Haha, ik oordeel helemaal niet. Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in je reacties, nu ook weer. Mag en moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Ik ben persoonlijk niet van het getreiter en proberen met truttige opmerkingen m'n gelijk te halen. Jij kennelijk wel, prima natuurlijk maar ga dan niet lopen piepen als je een opmerking terug krijgt maar wees dan een vent en incasseer die gewoon. Net trouwens de herhaling zitten kijken. Ben nog altijd van mening dat het geen "bewussie" is van Suk. Meer onkunde en vermoeidheid. Hij trapt ook niet tegen de achillespees maar gaat half op de hak staan. Ik snap wel dat de scheids rood trekt. NAC liep al een tijdje naar rood te solliciteren maar deze vond en vind ik makkelijk gegeven. Net iets eerder met het shirtjetrekken van Van Rhijn, dat had het 2e geel en dus rood al moeten zijn trouwens. Die Suk was net ingevallen toch?? Hoe kan dat dan vermoeidheid zijn? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:30 schreef Ajax Warrior het volgende:Naast Klaassen als MOTM vond ik ook Veltman weer een dikke pluim verdienen. Die jongen heeft zoveel rust in zijn spel. Weet exact wat hij doet en lijkt al jaren een verdediger van dit Ajax. In deze jongen zie ik de toekomstige aanvoerder van Ajax. Hopelijk ook zo slim om niet bij het eerste de beste buitenlandse bod te gaan vertrekken. ik zie Blind als de volgende aanvoerder en daarna mogen Klaassen, Veltman en Denswil het denk ik uitvechten. al hoop ik dat Huntelaar het wordt, contract tot 2015 bij Shalke volgens mij, zou echt zo mooi zijn als hij terug komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zou kunnen.. Mij lijkt het ook terecht hoor. Loopt vandaag weer een paar keer grandioos in de weg en zou er bijna voor zorgen dat Fischer niet zo'n mooie assist had en Klaassen niet die geweldige goal maakt..
Nee sorry, doe mij Bojan of de Jong maar op 9, beide spelers echt stukken beter dan Hoessen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:32 schreef Eide het volgende:[..] Haha, ik oordeel helemaal niet. Ik ben van mening dat je je nogal aanstelt in je reacties, nu ook weer. Mag en moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Ik ben persoonlijk niet van het getreiter en proberen met truttige opmerkingen m'n gelijk te halen. Jij kennelijk wel, prima natuurlijk maar ga dan niet lopen piepen als je een opmerking terug krijgt maar wees dan een vent en incasseer die gewoon. Net trouwens de herhaling zitten kijken. Ben nog altijd van mening dat het geen "bewussie" is van Suk. Meer onkunde en vermoeidheid. Hij trapt ook niet tegen de achillespees maar gaat half op de hak staan. Ik snap wel dat de scheids rood trekt. NAC liep al een tijdje naar rood te solliciteren maar deze vond en vind ik makkelijk gegeven. Net iets eerder met het shirtjetrekken van Van Rhijn, dat had het 2e geel en dus rood al moeten zijn trouwens. Vermoeidheid? Hij is er na zo'n 60 minuten pas ingekomen dus je weet niet eens waarover je praat. Plus dat hij het nadat hij erin kwam ook al bij Blind bovenop zijn voet ging staan. Heb je überhaupt wel gekeken en wil je gewoon graag meepraten. Ook al is dat onzin
Ik weet niet waar jij het over hebt maar jij begon geloof ik te miepen over dat ik nogal fel van leer trok en dan zeggen dat ik moet incasseren. Je kan het beter bij je stukkies schrijven houden dunkt mij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou spelen met het middenveld zoals het nu staat, de Jong op 9 en Bojan op rechtsbuiten, wisselend met Fischer van positie, de Jong kan constant uitzakken voor Klaassen.. Op die manier is Ajax denk ik bijna niet te verdedigen.. Het zijn ook allemaal jongens die goed druk kunnen zetten vooruit.. Bojan op rechtsbuiten is nu niet bepaald een succes gebleken maar ik zou niks veranderen op de spits positie na. Want noem het toeval of niet maar met dit middelveld begint Fisher ineens weer te draaien. is Schone zeer bruikbaar dus laten we dat aub zo houden en dan afhankelijk van de tegenstander speel je met Siem of Bojan in de spits en dan gaat mijn voorkeur, helaas voor Siem, toch vaker uit naar Bojan. Dus ja, ik zou mijn aanvoerder op de bank zetten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:38 schreef Brandje het volgende:[..] Ik weet niet waar jij het over hebt maar jij begon geloof ik te miepen over dat ik nogal fel van leer trok en dan zeggen dat ik moet incasseren. Uitdelen en incasseren, of dacht je nou echt dat je een bal die je kaatst niet terug kan verwachten :)
*edit* Heb je zelf eigenlijk die beelden al terug gezien op reageer je gewoon primair met de emotie van het stadion nog in je lijf?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor de fijnproevers:
Smullen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:[..] Persoonlijk vind ik het mooi dat het steeds dieper op de helft van de tegenstander gebeurt, de middenvelders beginnen steeds meer ballen over te spelen en elkaar makkelijker te vinden, zo diep als vandaag is ook met Eriksen en de Jong op het middenveld maar weinig gelukt.. Op die manier kost het uiteindelijk ook gewoon minder kracht... Vond Blind en Hoessen vandaag niet zo goed, de rest was prima.. helemaal mee eens, klopt! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou spelen met het middenveld zoals het nu staat, de Jong op 9 en Bojan op rechtsbuiten, wisselend met Fischer van positie, de Jong kan constant uitzakken voor Klaassen.. Op die manier is Ajax denk ik bijna niet te verdedigen.. Het zijn ook allemaal jongens die goed druk kunnen zetten vooruit.. Zo zie ik het ook!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Toch verwacht ik dat hij zijn basiself niet zal veranderen tegen Milan...de Boer kennende....heel misschien met Bojan voor Hoessen op 9...want Hoessen maakte vanavond geen beste indruk....maar kan Bojan later in de wedstrijd ook brengen..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:36 schreef remco k het volgende:[..] Dat zou kunnen.. Mij lijkt het ook terecht hoor. Loopt vandaag weer een paar keer grandioos in de weg en zou er bijna voor zorgen dat Fischer niet zo'n mooie assist had en Klaassen niet die geweldige goal maakt.. Nee sorry, doe mij Bojan of de Jong maar op 9, beide spelers echt stukken beter dan Hoessen.. De Jong schijnt nog niet fit te zijn voor Milan...dan wordt het waarschijnlijk Bojan.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:00 schreef Eide het volgende:[..] Makkelijk ja, want geel was prima geweest. Het is niet alsof hij volle bak een schop uitdeelt. Dus is de rode kaart makkelijk gegeven. Het gaat er meer om wat je doet, waar je het doet, of de bal in de buurt is en op wat voor manier. Uit frustratie hakt hij gewoon in op de hiel van Fischer, die zelfs niet verder kon. Hoe bedoel je zwaar gestraft? Volledig terecht. Bal was niet eens in zijn beenlengte in de buurt en ging puur voor de man. Zo zag ik er iets voor nog eentje maar toen deed ie niets. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Of gewoon een bewuste actie... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mits de Jong erbij kan zijn en Fischer geblesseerd is zou ik zeggen: Bojan-de Jong-Schone Is de Jong er niet Bojan op 9. Wie hebben we uberhaupt nog om op linksbuiten te spelen? Kunnen bijna net zo goed met extra middenvelder spelen, zo weinig hebben we over op die posities. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 07:43 schreef Peterhs het volgende:Mits de Jong erbij kan zijn en Fischer geblesseerd is zou ik zeggen: Bojan-de Jong-Schone Is de Jong er niet Bojan op 9. Wie hebben we uberhaupt nog om op linksbuiten te spelen? Kunnen bijna net zo goed met extra middenvelder spelen, zo weinig hebben we over op die posities. Ligeon linksbuiten! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ook dat is natuurlijk mogelijk.
Ik had tijdens de wedstrijd maar ook naar het bekijken van de slomo's het idee dat Fischer gewoon te vlug is. Maar het kan natuurlijk wel. Voor de goede orde, ik heb nergens gezegd dat de kaart niet terecht was, NAC was al een tijdje nadrukkelijk naar een rode kaart aan het solliciteren maar ik vond het in deze actie wel een makkelijk gegeven rode kaart. Ik denk dat verreweg de meeste scheidsrechters geel hadden getrokken.
Die rode kaart had natuurlijk een minuut eerder al moeten vallen toen Van Rhijn tot stilstand werd gebracht door v.d. Weg in de 16... en die v.d. Weg had al geel. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:25 schreef Brandje het volgende:[..] Ik deel deze mening niet. Ik vind Siem een alles in een tempo speler en mist de dynamiek voor het middenveld. Laten we eerlijk zijn. Op volle snelheid kan hij nog geen lantaarnpaal passeren. Kijk eens naar Klaassen wat een energie dat mannetje in een wedstrijd legt. Ik vind Schone en Siem echt vertragende factoren als ze op het middenveld spelen. Klaasen is een klasse beter als Siem alleen Siem heeft meer ervaring en is nuttig maar de betere voetballer is Klaassen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Opvolger van Eriksen Klaassen!!!
Ben trots op Ajax
Cillessen geweldig! Sinds hij erin staat rust en controle!!!
Frank held! Wat een verschil met cocu.. Frank had toivonen allang met een enkeltje Naar alaska gestuurd..
Cruijff held! Hij heeft gevochten voor onze club!
Veltman,Blind,Schone,Serero,Klaassen geweldig!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 23:43 schreef Brandje het volgende:[..] Bojan op rechtsbuiten is nu niet bepaald een succes gebleken maar ik zou niks veranderen op de spits positie na. Want noem het toeval of niet maar met dit middelveld begint Fisher ineens weer te draaien. is Schone zeer bruikbaar dus laten we dat aub zo houden en dan afhankelijk van de tegenstander speel je met Siem of Bojan in de spits en dan gaat mijn voorkeur, helaas voor Siem, toch vaker uit naar Bojan. Dus ja, ik zou mijn aanvoerder op de bank zetten Ik denk dat je met Bojan Fischer en Schone nu een prima voorhoede hebt, ik zou alleen wel met de Jong op 9 gaan spelen en dan met Fischer en Bojan in een vrije rol vanaf de zijkanten.. En je hebt gelijk dat Bojan nog niet heeft overtuigd vanaf de zijkant, maar dat kan hij wel.. Overigens vond ik hem gister echt geweldig invallen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: volgens mij zeg je de hele week al dat Hoessen moet blijven staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 07:43 schreef Peterhs het volgende:Mits de Jong erbij kan zijn en Fischer geblesseerd is zou ik zeggen: Bojan-de Jong-Schone Is de Jong er niet Bojan op 9. Wie hebben we uberhaupt nog om op linksbuiten te spelen? Kunnen bijna net zo goed met extra middenvelder spelen, zo weinig hebben we over op die posities. Andersen kan door nog prima uit de voeten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:10 schreef jiskefet het volgende:Opvolger van Eriksen Klaassen!!! Ben trots op Ajax Cillessen geweldig! Sinds hij erin staat rust en controle!!! Frank held! Wat een verschil met cocu.. Frank had toivonen allang met een enkeltje Naar alaska gestuurd.. Cruijff held! Hij heeft gevochten voor onze club! Veltman,Blind,Schone,Serero,Klaassen geweldig!!!! Eerder de opvolger van de Jong.. Zowel positie als qua spel. |
|
|
|