|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb geen tijd om alle reacties hierboven te lezen. Wat een gemarchandeer van diverse scheidsrechters en hun assistenten. Het lijkt er warempel op, of het met de week erger wordt. Ajax een zeer duidelijke strafschop onthouden, maar dat overkwam nadrukkelijk ook Vitesse. Een paar zeer omstreden rode kaarten, maar geen enkele kaart, wanneer een speler donkerrood had verdiend (Havenaar). Buitenspel geven, wanneer een speler niet buitenspel stond en omgekeerd. Zo kun je natuurlijk ook een competitie beïnvloeden. En juist nu is het zo belangrijk, omdat heel veel clubs dicht opeen staan qua puntentotaal. Wat een bagger. En wat ben ik blij met mijn Ajax. Zonder iemand anders tekort te willen doen, wat is Davy Klaassen een wereldspeler geworden. Hij heeft het altijd al in zich gehad, maar hij heeft nu lef om het te brengen. Wat mij gisteren opnieuw opviel was zijn samenwerking met Lasse Schöne. Hulde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:29 schreef Pietje het volgende:Ik heb geen tijd om alle reacties hierboven te lezen. Wat een gemarchandeer van diverse scheidsrechters en hun assistenten. Het lijkt er warempel op, of het met de week erger wordt. Ajax een zeer duidelijke strafschop onthouden, maar dat overkwam nadrukkelijk ook Vitesse. Een paar zeer omstreden rode kaarten, maar geen enkele kaart, wanneer een speler donkerrood had verdiend (Havenaar). Buitenspel geven, wanneer een speler niet buitenspel stond en omgekeerd. Zo kun je natuurlijk ook een competitie beïnvloeden. En juist nu is het zo belangrijk, omdat heel veel clubs dicht opeen staan qua puntentotaal. Wat een bagger. En wat ben ik blij met mijn Ajax. Zonder iemand anders tekort te willen doen, wat is Davy Klaassen een wereldspeler geworden. Hij heeft het altijd al in zich gehad, maar hij heeft nu lef om het te brengen. Wat mij gisteren opnieuw opviel was zijn samenwerking met Lasse Schöne. Hulde. Denk dat de meeste clubs ondertussen bepaalde scheidsrechters met de zweetdruppels op het voorhoofd zien komen. Je hebt geen idee wat voor rarigheden ze nu weer gaan uithalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:36 schreef Eide het volgende:[..] Denk dat de meeste clubs ondertussen bepaalde scheidsrechters met de zweetdruppels op het voorhoofd zien komen. Je hebt geen idee wat voor rarigheden ze nu weer gaan uithalen. Ik vrees het ook. Misschien wordt het tijd, dat de FIFA en/of UEFA moet(en) overwegen om met professionele arbiters op de proppen te komen. Scheidrechters zijn goedwillende amateurs in het miljoenenbedrijf "voetbal". Hoe lang kan dat nog? Een foutje maken, dat kan (we zijn allemaal mensen), maar op dit moment zijn het blunders aan de lopende band en dat kan dus echt niet. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Maar die hebben we al, Klaassen vult de goals en assisten van Eriksen in Qua spel word het De Jong 2.0 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:43 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vrees het ook. Misschien wordt het tijd, dat de FIFA en/of UEFA moet(en) overwegen om met professionele arbiters op de proppen te komen. Scheidrechters zijn goedwillende amateurs in het miljoenenbedrijf "voetbal". Hoe lang kan dat nog? Een foutje maken, dat kan (we zijn allemaal mensen), maar op dit moment zijn het blunders aan de lopende band en dat kan dus echt niet. De verschillen zijn ook zo enorm. Makkelie heeft al 63 kaarten gegeven in 10 wedstrijden... terwijl Kuipers er in 10 wedstrijden pas 23 trok. Dat verschil is gewoon te groot om te verklaren. (het gemiddelde ligt rond de 40 ongeveer). (aantallen van 4 december, die aantallen zijn al weer veranderd)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 14:01 schreef Eide het volgende:[..] De verschillen zijn ook zo enorm. Makkelie heeft al 63 kaarten gegeven in 10 wedstrijden... terwijl Kuipers er in 10 wedstrijden pas 23 trok. Dat verschil is gewoon te groot om te verklaren. (het gemiddelde ligt rond de 40 ongeveer). Ik weet het, Eide. Ik ben het volledig met je eens. Daarnaast is het ook een gegeven, dat instructies uit Zeist, niet consistent worden geïnterpreteerd door de arbiters. Bovendien ben ik van mening, dat de arbiters compleet worden volgestopt met instructies, waardoor ze ook de weg kunnen (kunnen) kwijtraken. Maar instructies of niet, een penalty is een penalty, een rode (gele) kaart is een rode (gele) kaart en buitenspel is buitenspel. Dat moet toch echt voor elke (assistent)scheidrechter hetzelfde zijn. En dat blijkt dus niet het geval. Dus moeten we met z'n allen constateren, dat er gemarchandeerd wordt, zoals ooit Gertjan Verbeek openlijk zei. Het kostte hem een schorsing, maar hij had wel degelijk gelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Los van juiste interpretatie vind ik dat een scheidsrechter met name moet nastreven om zo min mogelijk van invloed te zijn op een wedstrijd. Fluiten wanneer noodzakelijk maar ook niet meer dan dat. Minder is meer wat dat betreft. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat ik hoop is dat deze Rotterdamse scheidsrechter nu ook wordt terug gezet naar JL zodat hij weet dat dit soort fluiten echt niet kan,hij geeft Boetius een strafschop vorige week omdat hij licht aan het schirt wordt getrokken in de hoek van het strafschopgebied en gisteren wordt van Rhijn helemaal ondersteboven getrokken en hij doet niks en dan geeft hij Bojan een gele kaart omdat hij wordt een swalbe maakt maar hij wordt wel degelijk aan getikt.Deze man was vorige week al heel opvallend negatief in beeld en ook gisteren was hij dramatish, hopelijk wordt hij ook gestraft. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Deze scheids was kut..
Maar die Braamhaar hoe hij loog voor de camera oei dat was pijnlijk om te zien Elk woord was teveel plaatsvervangende schaamte kreeg je er bijna van zoals De supporters van psv dat nu voelen voor hun clubje voetbalhoofd dorpje van Brabant;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een scheidsrechter die opvalt is bijna per definitie slecht. Toch is het wel zo dat tegenwoordig alles onder een vergrootglas wordt gelegd. Vergelijkingen maken met scheidsrechters van weleer heeft dus ook niet zo veel nut.
Ik ben het overigens volledig eens met Pietje dat er een schone taak ligt voor de FIFA en UEFA over het opleiden van deze scheidsrechters.
Ook vind ik dat de scheidsrechters met hun kinderachtige manier van fluiten mede verantwoordelijk zijn voor onze neerwaartse spiraal in Europa. Simpelweg omdat daar veel meer wordt toegelaten en dat zijn we hier niet gewend. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt....maar zaterdag vond ik hem niet sterk.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan moet ie er weer meteen uit? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gewoon laten staan!! IN ieder geval laten starten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee hoeft niet, hij mag beginnen van mij tegen Milan..speelt hij zoals tegen Barcelona laat hem dan maar staan....speelt hij onder zijn niveau zoals tegen NAC...dan Bojan brengen.....je moet niet altijd naar het individu kijken maar naar het elftal wat de laatste weken goed presteert...ieder heeft daar een aandeel in..ook Hoessen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee hoeft niet, hij mag beginnen van mij tegen Milan..speelt hij zoals tegen Barcelona laat hem dan maar staan....speelt hij onder zijn niveau zoals tegen NAC...dan Bojan brengen.....je moet niet altijd naar het individu kijken maar naar het elftal wat de laatste weken goed presteert...ieder heeft daar een aandeel in..ook Hoessen.... Vind niet dat Hoessen daar een groot aandeel in heeft, een paar leuke dingen gezien, maar niks wat er op lijkt dat ie dat een wedstrijd lang eens zal laten zien of een periode achtereen..
Nee sorry, leuke speler voor erbij en erg blij met zijn prestaties nu de eerste 3 spitsen geblesseerd zijn/waren, maar nu is het weer tijd voor de betere voetballers.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 18:19 schreef remco k het volgende:[..] Vind niet dat Hoessen daar een groot aandeel in heeft, een paar leuke dingen gezien, maar niks wat er op lijkt dat ie dat een wedstrijd lang eens zal laten zien of een periode achtereen.. Nee sorry, leuke speler voor erbij en erg blij met zijn prestaties nu de eerste 3 spitsen geblesseerd zijn/waren, maar nu is het weer tijd voor de betere voetballers.. En dat is Sigthorsson? Die ons wekenlang, zo niet maandenlang, niets liet zien? Die ook af en toe een goaltje scoorde, maar verder totaal geen schim was van de speler die hij bij AZ was? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 19:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dat is Sigthorsson? Die ons wekenlang, zo niet maandenlang, niets liet zien? Die ook af en toe een goaltje scoorde, maar verder totaal geen schim was van de speler die hij bij AZ was? In mijn optiek zijn de Jong en Bojan de nummer 1 en 2 spitsen, en staat Siggie daarachter, Hoessen komt bij mij niet meer voor.. Is er nu twee jaar en naar mijn idee een gevalletje Sana..
Totaal niet erg, en bij gebrek aan beter ook logisch dat ie speelt..
Ik snap trouwens niet waarom je telkens Siggie erbij haalt naar mij toe, ik zeg nergens dat hij een geweldenaar is, zonder aanvoer heb je daar ook niets aan.. Begrijp je dat nu?, of moet ik dat nog 25 keer uitleggen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens scoort Siggie gemiddeld iedere 21/2 wedstrijd. Als ik me niet vergis is hij dus de meest effectieve speler binnen de selectie op Klaassen na..
Maar zoals ik al zei, hij is niet goed genoeg voor Ajax zonder de aanvoer van de flanken. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] In mijn optiek zijn de Jong en Bojan de nummer 1 en 2 spitsen, en staat Siggie daarachter, Hoessen komt bij mij niet meer voor.. Is er nu twee jaar en naar mijn idee een gevalletje Sana.. Totaal niet erg, en bij gebrek aan beter ook logisch dat ie speelt.. Ik snap trouwens niet waarom je telkens Siggie erbij haalt naar mij toe, ik zeg nergens dat hij een geweldenaar is, zonder aanvoer heb je daar ook niets aan.. Begrijp je dat nu?, of moet ik dat nog 25 keer uitleggen? Wat heeft dat met de Boer te maken?
lol Laatste grap erover;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wederom domme grap.. Dit is een ander topic. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] In mijn optiek zijn de Jong en Bojan de nummer 1 en 2 spitsen, en staat Siggie daarachter, Hoessen komt bij mij niet meer voor.. Is er nu twee jaar en naar mijn idee een gevalletje Sana.. Totaal niet erg, en bij gebrek aan beter ook logisch dat ie speelt.. Ik snap trouwens niet waarom je telkens Siggie erbij haalt naar mij toe, ik zeg nergens dat hij een geweldenaar is, zonder aanvoer heb je daar ook niets aan.. Begrijp je dat nu?, of moet ik dat nog 25 keer uitleggen? Ten eerste is Hoesen er pas 1 jaar, 3 maanden en 10 dagen. Das nog zeker geen 2 jaar. Daarnaast zeker geen gevalletje Sana, want zeer gewaardeerd door De Boer.
Nee, je altijd afkrakende houding over bepaalde spelers valt een beetje op. En aangezien Sigthorsson de 1ste spits was van De Boer is een rekensom snel gemaakt. Jij ziet het namelijk anders en hebt een andere mening dan De Boer daarover. Dat is de reden dat ik over Sigi begin. En daarbij heb ik je al vaker uitgelegd dat Ajax niet meer met echte buitenspelers wil spelen, maar met backs die de voorzetten gaan geven. En in dat hele spel zal Sigi nooit passen. Of moet ik je dat nog 25 keer uitleggen? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Vind jou niet grappig... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ten eerste is Hoesen er pas 1 jaar, 3 maanden en 10 dagen. Das nog zeker geen 2 jaar. Daarnaast zeker geen gevalletje Sana, want zeer gewaardeerd door De Boer. Nee, je altijd afkrakende houding over bepaalde spelers valt een beetje op. En aangezien Sigthorsson de 1ste spits was van De Boer is een rekensom snel gemaakt. Jij ziet het namelijk anders en hebt een andere mening dan De Boer daarover. Dat is de reden dat ik over Sigi begin. En daarbij heb ik je al vaker uitgelegd dat Ajax niet meer met echte buitenspelers wil spelen, maar met backs die de voorzetten gaan geven. En in dat hele spel zal Sigi nooit passen. Of moet ik je dat nog 25 keer uitleggen? Volgens mij wil de Boer er toch echt een buitenspeler bij met een voorzet, dat Ajax dus niet zo zou willen spelen is niet waar, en daarbij hoef jij me echt niet uit te leggen welk spel Ajax wil spelen, begrijp dat namelijk prima... Daarnaast is het iets dat ik hier zelf al meerder malen heb uitgelegd, dus nee heb je uitleg echt niet nodig..
Volgens mij haalde de Boer Siggie uit de spits weg om de Jong er neer te zetten en zijn we toen beter gaan spelen..
En zoals ik al zei, in mijn optiek een gevalletje Sana.. Al hoop ik dat ie mijn ongelijk bewijst..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij wil de Boer er toch echt een buitenspeler bij met een voorzet, dat Ajax dus niet zo zou willen spelen is niet waar, en daarbij hoef jij me echt niet uit te leggen welk spel Ajax wil spelen, begrijp dat namelijk prima... Daarnaast is het iets dat ik hier zelf al meerder malen heb uitgelegd, dus nee heb je uitleg echt niet nodig.. Volgens mij haalde de Boer Siggie uit de spits weg om de Jong er neer te zetten en zijn we toen beter gaan spelen.. En zoals ik al zei, in mijn optiek een gevalletje Sana.. Al hoop ik dat ie mijn ongelijk bewijst.. Uiteindelijk hebben wij met de spelers die nu op het veld staan een zeer goede reeks neergezet. En ja, zelfs Hoesen en Schöne hebben daar aan bijgedragen. Elk op hun eigen manier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Uiteindelijk hebben wij met de spelers die nu op het veld staan een zeer goede reeks neergezet. En ja, zelfs Hoesen en Schöne hebben daar aan bijgedragen. Elk op hun eigen manier. Een goede reeks betekend niet automatisch dat iedereen ook voldoet.. Schone hoor je mij al tijden niet meer negatief over, zelfs positief.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:11 schreef remco k het volgende:[..] Een goede reeks betekend niet automatisch dat iedereen ook voldoet.. Schone hoor je mij al tijden niet meer negatief over, zelfs positief.. Jij bent nog erger dan die supporters die roepen dat een trainer moet oprotten, want jij bent sneller om dan het licht. Een tweetal maanden geleden noemde je hem nog een homo en nu ben je ineens positief over hem. Terwijl Schöne niet eens de beste speler is van dit Ajax, maar altijd gewoon zijn werk heeft gedaan. Toen en Nu. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:11 schreef remco k het volgende:[..] Een goede reeks betekend niet automatisch dat iedereen ook voldoet.. Schone hoor je mij al tijden niet meer negatief over, zelfs positief.. Omdat Schøne eindelijk op de enige plek staat waar hij van toegevoegde waarde is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij bent nog erger dan die supporters die roepen dat een trainer moet oprotten, want jij bent sneller om dan het licht. Een tweetal maanden geleden noemde je hem nog een homo en nu ben je ineens positief over hem. Terwijl Schöne niet eens de beste speler is van dit Ajax, maar altijd gewoon zijn werk heeft gedaan. Toen en Nu. Whahaha, of gewoon mans genoeg om eerlijk te blijven oordelen, of het nu wel of niet goed is..
Maar als je het wilt weten, Schone doet het nu goed op die positie, en werkt daar keihard, wil hem niet meer op CVM of een van de AM plekken zien, op die posities heb ik hem inderdaad afgebrand, en dat is nog steeds terecht.. Toch zie ik er liever een betere voetballer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij bent nog erger dan die supporters die roepen dat een trainer moet oprotten, want jij bent sneller om dan het licht. Een tweetal maanden geleden noemde je hem nog een homo en nu ben je ineens positief over hem. Terwijl Schöne niet eens de beste speler is van dit Ajax, maar altijd gewoon zijn werk heeft gedaan. Toen en Nu. Hahahaha.....Blind//Held ouwe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Blind brrrrrr. ;-)
Ik zal niet snel van mening veranderen ouwe. Jij kent mij. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, omdat je niet objectief blijft kijken.. Lastig he. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....daarom zeg ik het ook vriend |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, want ik ben nog steeds niet tevreden over Blind. Ook afgelopen wedstrijd weer in het begin niet feilloos en diverse verkeerde passes. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hou van je man, maar Blind wordt niet de topspeler van dit Ajax. Overigens moet hij het niet van snelheid hebben, maar van slimheid. En hij heeft zijn goede momenten, maar ook nog te vaak zijn foute momenten. En dat hij een echte Ajacied is staat buiten kijf, want dat is hij zeker weten. Maar ik ben gewoon niet euforisch over hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, want ik ben nog steeds niet tevreden over Blind. Ook afgelopen wedstrijd weer in het begin niet feilloos en diverse verkeerde passes. Klopt inderdaad, was een van de minderen, de 5 wedstrijden daarvoor telkens bij de beste spelers van het elftal.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 18:19 schreef remco k het volgende:[..] Vind niet dat Hoessen daar een groot aandeel in heeft, een paar leuke dingen gezien, maar niks wat er op lijkt dat ie dat een wedstrijd lang eens zal laten zien of een periode achtereen.. Nee sorry, leuke speler voor erbij en erg blij met zijn prestaties nu de eerste 3 spitsen geblesseerd zijn/waren, maar nu is het weer tijd voor de betere voetballers.. is beter aan te spelen als Sigthorsson...weet ook beter zijn spelers te vinden in het vervolg... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 19:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En dat is Sigthorsson? Die ons wekenlang, zo niet maandenlang, niets liet zien? Die ook af en toe een goaltje scoorde, maar verder totaal geen schim was van de speler die hij bij AZ was? +33 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 19:54 schreef remco k het volgende:[..] In mijn optiek zijn de Jong en Bojan de nummer 1 en 2 spitsen, en staat Siggie daarachter, Hoessen komt bij mij niet meer voor.. Is er nu twee jaar en naar mijn idee een gevalletje Sana.. Totaal niet erg, en bij gebrek aan beter ook logisch dat ie speelt.. Ik snap trouwens niet waarom je telkens Siggie erbij haalt naar mij toe, ik zeg nergens dat hij een geweldenaar is, zonder aanvoer heb je daar ook niets aan.. Begrijp je dat nu?, of moet ik dat nog 25 keer uitleggen? Jij hebt altijd al een voorkeur gehad voor bepaalde spelers...sommige spelers kunnen daarnaast niets goed doen....en weet je...het zijn allemaal Ajaxspelers....Hoessen is nog erg jong...gun hem zijn kans zoals Sigthorsson al bijna 3 jaar zijn kans krijgt.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ten eerste is Hoesen er pas 1 jaar, 3 maanden en 10 dagen. Das nog zeker geen 2 jaar. Daarnaast zeker geen gevalletje Sana, want zeer gewaardeerd door De Boer. Nee, je altijd afkrakende houding over bepaalde spelers valt een beetje op. En aangezien Sigthorsson de 1ste spits was van De Boer is een rekensom snel gemaakt. Jij ziet het namelijk anders en hebt een andere mening dan De Boer daarover. Dat is de reden dat ik over Sigi begin. En daarbij heb ik je al vaker uitgelegd dat Ajax niet meer met echte buitenspelers wil spelen, maar met backs die de voorzetten gaan geven. En in dat hele spel zal Sigi nooit passen. Of moet ik je dat nog 25 keer uitleggen? +33 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij hebt altijd al een voorkeur gehad voor bepaalde spelers...sommige spelers kunnen daarnaast niets goed doen....en weet je...het zijn allemaal Ajaxspelers....Hoessen is nog erg jong...gun hem zijn kans zoals Sigthorsson al bijna 3 jaar zijn kans krijgt.... +33. ;-) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Wie is er 33jaar geworden?
Proficiat dan maar he |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:11 schreef remco k het volgende:[..] Een goede reeks betekend niet automatisch dat iedereen ook voldoet.. Schone hoor je mij al tijden niet meer negatief over, zelfs positief.. hehe... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: = 66 Sjakie.....is je leeftijd toch ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, of gewoon mans genoeg om eerlijk te blijven oordelen, of het nu wel of niet goed is.. Maar als je het wilt weten, Schone doet het nu goed op die positie, en werkt daar keihard, wil hem niet meer op CVM of een van de AM plekken zien, op die posities heb ik hem inderdaad afgebrand, en dat is nog steeds terecht.. Toch zie ik er liever een betere voetballer.. En daar moet ik je gelijk in geven....liefst niet op de CVM en AM....en er zijn betere rechtsbuitenspelers maar ik vind dat hij wel wat meer krediet moet krijgen...heeft ons op belangrijke momenten er door heen geholpen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hey Narreke ik ben nog een jonge god met mijn 35...excuse me....53 jaar...hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe....ben je net zo oud als die maffe Ronald |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is dat zo...leuk...het gekke is wel dat wij qua voetbal het zelfde denken...maar goed ook wij liggen op 1 lijn narreke....en jij bent misschien 1 of 2 jaar jonger ouwe hehehe.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:Is dat zo...leuk...het gekke is wel dat wij qua voetbal het zelfde denken...maar goed ook wij liggen op 1 lijn narreke....en jij bent misschien 1 of 2 jaar jonger ouwe hehehe.... 3.....oppassen jij ouwe....ik ben nog een jonge god(Adonis) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahahaha met een enorme joekel!! hahahaha |
|
|
|