BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heerenveen - Feyenoord (zondag 8 december 2013, 12:30): 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 17:20   quote  deeplink  
Vind ik ook, de Vrij wilt nu ook de volgende stap maken denk ik. Sven laat zien dat ie er klaar voor is..
van geil
 van geil - zondag 08 december 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 15:50 schreef piet de paler het volgende:
Tja hoi hoi, heb je van Beek zien voetballen? Mocht er een bot komen op de Vrij dwn heb je een zeer goede opvolger in huis lekker hoorb3 punten en vele lichtpunten. Nu de fc Gr.
Als t n groot bot is dan kan de Vrij beter even langs de clubarts.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 17:29   quote  deeplink  
*proest*

Auw..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Liepen eerste half uur compleet achter de feiten aan'

resize.asp?website=implementatie&height=500&width=508&image=37519b4145a7d.jpg

Trainer Marco van Basten was na afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord (1-2 verlies) niet blij met wat zijn ploeg in de beginfase liet zien. ,,We begonnen niet best, liet Van Basten tegenover Fox Sports weten. De trainer zag zijn ploeg al na zestien minuten met 0-2 achter komen.

,,Feyenoord was duidelijk agressiever dan wij, vond Van Basten. ,,We wilden Feyenoord wel onder druk zetten, maar dat lukte ons niet. Feyenoord speelde zich slim onder de druk vandaan. Wij waren telkens net een stapje te laat bij de bal. Het eerste half uur liepen we compleet achter de feiten aan.

Na die periode herstelde sc Heerenveen zich, zag ook Van Basten. ,,Het is ons daarna redelijk gelukt om de boel weer recht te trekken. We durfden in het begin niet te voetballen. Om dat te verbeteren ging Magnus Eikrem dichter tegen de verdediging aan spelen, en zochten Joey van den Berg en Marten de Roon vaker de diepte. Zo kwamen we er beter uit. Ik ben dus wel tevreden over de manier hoe we de wedstrijd uitgespeeld hebben. We zijn tot de laatste seconde in de wedstrijd gebleven. Het zat in de tweede helft helaas niet mee. We hebben een aantal kansen gekregen, maar niet afgemaakt."

Zo miste topscorer Alfred Finnbogason twee grote kansen. Van Basten baalde daarvan, maar verweet zijn spits niets. ,,Zolang hij zijn taak uitvoert en hard werkt, kun je hem niets verwijten. Tuurlijk hoop je dat hij beter met zijn kansen omgaat, maar dat is het leven van een spits. We hebben een aantal kansen gekregen, maar niet afgemaakt. Kansen missen maakt het voetbal ook onvoorspelbaar.

Al met al vond de trainer dat de winst terecht naar Feyenoord ging. ,,Uiteindelijk wel. Zij waren vanaf minuut één scherper. Bij elkaar opgeteld zijn zij langer in de wedstrijd geweest dan wij. We zijn gewoon niet goed begonnen, dat heeft ons de overwinning gekost.
Bron:Heerenveen.nl
dr love
 dr love - zondag 08 december 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Wat een stelletje kutjes zijn er op dit forum,feyenoord heeft 1 1/2 wedstrijd redelijk gespeeld az, heerenveen en is meteen met de gedachte in de wolken, nou ik blijf bij mij standpunt dat r.koeman niet de ideale choach is voor feyenoord het spelsysteem klopt al niet er zit veel meer in de spelersgroep dan wat eruit komt, maar ja misschien ben ik wel te kritische voor feyenoord liefhebbers.
van geil
 van geil - zondag 08 december 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 20:53 schreef dr love het volgende:
Wat een stelletje kutjes zijn er op dit forum,feyenoord heeft 1 1/2 wedstrijd redelijk gespeeld az, heerenveen en is meteen met de gedachte in de wolken, nou ik blijf bij mij standpunt dat r.koeman niet de ideale choach is voor feyenoord het spelsysteem klopt al niet er zit veel meer in de spelersgroep dan wat eruit komt, maar ja misschien ben ik wel te kritische voor feyenoord liefhebbers.
ik vind dit wel n redelijke post.
piet de paler
 piet de paler - zondag 08 december 2013 - 21:30   quote  deeplink  
dr Love is een toeschouwer en geen fan denk ik.Dus nog 1 keer
Feyenoord bezit (nog) niet de centjes en de spelers om heeeeeeeeeeeeeeeel goed te zijn en als ze allemaal hard werken is het een redelijk tot goede ploeg. Doen ze dat niet kun je een hoop punten verliezen.Het verschil tussen een toeschouwer en een fan is een fan steunt de ploeg alleen als er successen zijn en een fan blijft altijd achter zijn ploeg staan, Kritisch is goed maar dr Love wil alleen maar gehoord worden en reacties horen op zijn stellingen nou hier heb je er een.Kun je weer rustig slapen.
VVout
 VVout - zondag 08 december 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 20:53 schreef dr love het volgende:
Wat een stelletje kutjes zijn er op dit forum,feyenoord heeft 1 1/2 wedstrijd redelijk gespeeld az, heerenveen en is meteen met de gedachte in de wolken, nou ik blijf bij mij standpunt dat r.koeman niet de ideale choach is voor feyenoord het spelsysteem klopt al niet er zit veel meer in de spelersgroep dan wat eruit komt, maar ja misschien ben ik wel te kritische voor feyenoord liefhebbers.
Fout topic, je mot hier zijn!
van geil
 van geil - zondag 08 december 2013 - 22:14   quote  deeplink  
haha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 20:53 schreef dr love het volgende:
Wat een stelletje kutjes zijn er op dit forum,feyenoord heeft 1 1/2 wedstrijd redelijk gespeeld az, heerenveen en is meteen met de gedachte in de wolken, nou ik blijf bij mij standpunt dat r.koeman niet de ideale choach is voor feyenoord het spelsysteem klopt al niet er zit veel meer in de spelersgroep dan wat eruit komt, maar ja misschien ben ik wel te kritische voor feyenoord liefhebbers.
Zet ook eens een spuit in je arm mafkees, weet zeker dat het jou helpt..
dr love
 dr love - zondag 08 december 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Ja ik weet het de nieuwe choach die Feyenoord beter aanvallend, met visie en een hechte creëert dat is P.Bossz kijk nou es wat hij doet met vitesse en dan nog heeft hij minder kwaliteit spelers dan Ajax,PSV,Twente,Feyenoord, geloof mij hij is de ideale trainer/choach geeft iedereen een eerlijke kans in z,n team.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 08 december 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Wat zat er in die spuit?
dr love
 dr love - zondag 08 december 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Sorry voor de r.koeman liefhebbers hij heeft het gewoon niet en europa clubs moeten hem al niet hebben. en gelukkig en hoop ik dat de KNVB zijn verstand niet laat beïnvloeden door die mafkezen van de sportjournalistiek, en kiest voor Guus Hiddink, of peter bosz, h.t.Cate
tomson
 tomson - zondag 08 december 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 22:33 schreef dr love het volgende:
Ja ik weet het de nieuwe choach die Feyenoord beter aanvallend, met visie en een hechte creëert dat is P.Bossz kijk nou es wat hij doet met vitesse en dan nog heeft hij minder kwaliteit spelers dan Ajax,PSV,Twente,Feyenoord, geloof mij hij is de ideale trainer/choach geeft iedereen een eerlijke kans in z,n team.
Scorebord journalistiek.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 22:33 schreef dr love het volgende:
Ja ik weet het de nieuwe choach die Feyenoord beter aanvallend, met visie en een hechte creëert dat is P.Bossz kijk nou es wat hij doet met vitesse en dan nog heeft hij minder kwaliteit spelers dan Ajax,PSV,Twente,Feyenoord, geloof mij hij is de ideale trainer/choach geeft iedereen een eerlijke kans in z,n team.
Dat jij geslaagd bent voor je inburgeringscursus snap ik nog steeds niet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 december 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Liefde maakt blind, laat hem maar brullen....de realiteit daar gaat het om...dat is het probleem van dr love.
een roepende in de woestijn....hoe harder hij brult hoe beter het jullie doen....ik zou hem koesteren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 23:08   quote  deeplink  
Bier smaakt je goed?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 december 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:
Bier smaakt je goed?
Nee
de bluffer
 de bluffer - maandag 09 december 2013 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 22:33 schreef dr love het volgende:
Ja ik weet het de nieuwe choach die Feyenoord beter aanvallend, met visie en een hechte creëert dat is P.Bossz kijk nou es wat hij doet met vitesse en dan nog heeft hij minder kwaliteit spelers dan Ajax,PSV,Twente,Feyenoord, geloof mij hij is de ideale trainer/choach geeft iedereen een eerlijke kans in z,n team.
Peter Bossz komt nooit naar Feyenoord, reden zijn helper Henry Kruzen gaat nooit verhuizen uit Almelo
tomson
 tomson - maandag 09 december 2013 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 00:47 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Peter Bossz komt nooit naar Feyenoord, reden zijn helper Henry Kruzen gaat nooit verhuizen uit Almelo
We zijn nog steeds aan het puinruimen wat Peter achterliet na zijn tijd als td...
tomson
 tomson - maandag 09 december 2013 - 00:53   quote  deeplink  
Wel een geniale reden trouwens bluffer :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 december 2013 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 00:47 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Peter Bossz komt nooit naar Feyenoord, reden zijn helper Henry Kruzen gaat nooit verhuizen uit Almelo
Maar Bosz bij Feyenoord is wel een goed idee
Milo
 Milo - maandag 09 december 2013 - 07:32   quote  deeplink  
Natuurlijk! Peter bosz de verloser! Hij heeft er als td'r een tyfus bende van gemaakt de talenten poule pfff
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 december 2013 - 07:47   quote  deeplink  
Andere functie. Was hij niet alleen verantwoordelijk voor.
Milo
 Milo - maandag 09 december 2013 - 07:52   quote  deeplink  
Ik snap niet dat hij genoemd wordt Koeman doet het prima en ik denk dat jp een prima opvolger is
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 december 2013 - 08:00   quote  deeplink  
Aanvallend verzorgd herkenbaar voetbal. Dáárom
craven
 craven - maandag 09 december 2013 - 10:16   quote  deeplink  
bosz zit prima bij vitesse waar hij de nodige versterkingen krijgt die hij wilt, waarom zou hij willen vertrekken...
Milo
 Milo - maandag 09 december 2013 - 10:39   quote  deeplink  
ik hoef hem niet! eerst heeft hij willem een kunstje geflikt, toen als td'r heeft hij er een zooi van gemaakt, NOOIT meer BOSZ in de kuip!
VVout
 VVout - maandag 09 december 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 10:39 schreef Milo het volgende:
ik hoef hem niet! eerst heeft hij willem een kunstje geflikt, toen als td'r heeft hij er een zooi van gemaakt, NOOIT meer BOSZ in de kuip!
Ik dacht al dat we het vergeten waren.
daan limbos
 daan limbos - maandag 09 december 2013 - 12:14   quote  deeplink  
Positieve ervaringen is toch ook nieuws. Ik zat gisteren in Heerenveen in mijn uppie in vak 10 tussen alleen maar supporters van die club, voelde me geen moment onveilig, heb bij de doelpunten als een gek staan juichen en dat werd gewoon geaccepteerd. Heb dat nog nergens anders meegemaakt. Altijd wel rot opmerkingen of lichamelijke bedreigingen. Petje af voor de Heerenveen-aanhang. Heb er een heerlijke middag gehad.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 december 2013 - 12:52   quote  deeplink  
De trainer Peter Bosz speelt wel gedurfd aanvallend voetbal.
Zijn visie op voetbal moeten we allemaal willen.

Aan de persoon Bosz in Rotterdam kleeft nog teveel uit het nabije verleden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 december 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:29 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

:))))

Als de rest een beetje slim is..... :)
+1
van geil
 van geil - maandag 09 december 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
Aanvallend verzorgd herkenbaar voetbal. Dáárom
eens.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 09 december 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
Aanvallend verzorgd herkenbaar voetbal. Dáárom
Gaat wel ten koste van een herkenbaar elftal, en als chelsea de stekker eruit trekt is het over en uit.
Feyenoord heeft geen bodemloze put waar het uit kan putten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door Gerard_FR --
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 december 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 18:54 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Gaat wel ten koste van een herkenbaar elftal, en als chelsea de stekker eruit trekt is het over en uit.
Feyenoord heeft geen bodemloze put waar het uit kan putten.
Bosz deed bij Heracles hetzelfde, met minder materiaal.

Mag t een lul zijn...
ar
 ar - maandag 09 december 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Bosz zou het als trainert goed doen bij Feyenoord denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 december 2013 - 00:49   quote  deeplink  
Heerenveen - Feyenoord:'Wat gaan we doen vandaag'



Heerenveen - Feyenoord:Na de 0-1



Heerenveen - Feyenoord:Na de 0-2



Heerenveen - Feyenoord:Blessuretijd

tomson
 tomson - donderdag 12 december 2013 - 13:42   quote  deeplink  
http://www.indehekken.net/news/actueel/advocaten-en-politici-kritisch-politieoptreden-sc-heerenveen/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heerenveen - Feyenoord (zondag 8 december 2013, 12:30): 1 - 2









0.0132780