BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heerenveen - Feyenoord (zondag 8 december 2013, 12:30): 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - donderdag 05 december 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..
Weet je nu wie ik ben, de grote jeugd voetbalkenner
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 december 2013 - 23:39   quote  deeplink  
De grote dubbelposter, de masterzienert en Twenteliefhebber..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Weet je nu wie ik ben, de grote jeugd voetbalkenner
Welkom back maat..!!!!!!
JanM
 JanM - donderdag 05 december 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Weet je nu wie ik ben, de grote jeugd voetbalkenner
Correctie: de grote jeugd voetbalkennerT!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 05 december 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De grote dubbelposter, de masterzienert en Twenteliefhebber..
ik ben helemaal niet een Twenteliefhebber
de KUIP is mijn thuishaven
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 05 december 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Weet je nu wie ik ben, de grote jeugd voetbalkenner
Denk eerder dat je zo'n amateurscheidsrechter bent die altijd 10 minuten later het veld op komt dan de rest. Een toch al nietszeggend potje flutvoetbal helemaal naar de tyfus fluit door de vrije trap 1 meter terug te laten nemen dan de bedoeling was, en dat 36 keer per wedstrijd. Hele discussies aangaat met de speler die een overtreding begaat en dat ook 67 keer per wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De grote dubbelposter, de masterzienert en Twenteliefhebber..
wim_bot_professor_feyenoord_2008_logo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 december 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:43 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Denk eerder dat je zo'n amateurscheidsrechter bent die altijd 10 minuten later het veld op komt dan de rest. Een toch al nietszeggend potje flutvoetbal helemaal naar de tyfus fluit door de vrije trap 1 meter terug te laten nemen dan de bedoeling was, en dat 36 keer per wedstrijd. Hele discussies aangaat met de speler die een overtreding begaat en dat ook 67 keer per wedstrijd.
Zou het?d:-)
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 december 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou het?d:-)
Ha Ha ik kijk al jaren naar zeer goeie jeugd spelers
dat moet jij wel weten RenatoBos dat heb ik onder een andere Nickname wel eens uit gelegd
op deze Headliner Forum
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 00:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ha Ha ik kijk al jaren naar zeer goeie jeugd spelers
dat moet jij wel weten RenatoBos dat heb ik onder een andere Nickname wel eens uit gelegd
op deze Headliner Forum
Goed bezig bluffert..d:-)
moa
 moa - vrijdag 06 december 2013 - 00:35   quote  deeplink  
DK Dirk Kut?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 00:40   quote  deeplink  
Nee Doutzen..!!!
moa
 moa - vrijdag 06 december 2013 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 00:40 schreef RenatoBos het volgende:
Nee Doutzen..!!!
De bezienswaardigheid van mijn provincie hmm. Die is nooit in boerenveen.
tomson
 tomson - vrijdag 06 december 2013 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:11 schreef de bluffer het volgende:
en ze komt uit Friesland RenatoBos!

Afz: voorheen Bode
Bestaat niet. Te weinig dubbelpost en Renato geen kenner genoemd hahaha ;)
tomson
 tomson - vrijdag 06 december 2013 - 01:08   quote  deeplink  
Haha geweldig dit.. welcome back bode.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 01:11   quote  deeplink  
Mooi Sinterklaas avondje zo d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 door RenatoBos --
moa
 moa - vrijdag 06 december 2013 - 01:58   quote  deeplink  
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is bode.
JanM
 JanM - vrijdag 06 december 2013 - 02:16   quote  deeplink  
Wat een lijdensweg ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 12:33   quote  deeplink  
'Lamprou mist Heerenveen, de Vrij niet op vrijdagtraining'

9954-groot

Kostas Lamprou is vanmorgen tijdens de training geblesseerd geraakt aan zijn enkel. Meespelen in de wedstrijd van zondag, uit tegen SC Heerenveen zit er waarschijnlijk niet in.

Lamprou zal waarschijnlijk op de bank vervangen worden door Graafland.

Stefan de Vrij was helemaal niet aanwezig op de vrijdagtraining. Wat dit betekent voor zijn meespelen van zondag is nog niet bekend. Heerenveen en Feyenoord trappen zondag om 12.30u af.
Bron:FRFans
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 13:25   quote  deeplink  
TOPSCORERS ONTMOETEN ELKAAR IN FRIESLAND

a3e2bd42ba7ba9b8ea532212f552e222_660_300_crop.jpg

Het treffen tussen sc Heerenveen en Feyenoord van aanstaande zondag is tevens een ontmoeting tussen de twee topscorers in de eredivisie. Na vijftien speelronden heeft sc Heerenveen-spits Alfred Finnbogason veertien doelpunten gemaakt. Op de topscorerslijst wordt hij op de voet gevolgd door Graziano Pellè, die tot dusver twaalf keer scoorde in de competitie.

Pellè, die vorig seizoen op de tweede plaats eindigde op de topscorerslijst in de eredivisie achter Wilfried Bony, is ook dit voetbaljaar op schot bij Feyenoord. Hij heeft nu twee doelpunten meer gemaakt dan na vijftien wedstrijden vorig seizoen.

Finnbogason maakte elf van zijn goals met zijn rechtervoet, terwijl Pellè vijfmaal met rechts scoorde. Beide spitsen scoorden drie keer met links. Alleen Pellè scoorde met het hoofd, in totaal vier keer dit seizoen. Finnbogason benutte vier strafschoppen, tegenover Pellè twee. Beide spelers schoten eenmaal raak van buiten het strafschopgebied.

Finnbogason kan komende zondag een bijzonder record van Pellè evenaren. De IJslandse spits scoorde in zijn laatste zeven thuisduels voor Heerenveen. Als hij ook tegen Feyenoord scoort, evenaart hij het record van Pellè, die tussen februari en september van dit jaar in acht opeenvolgende thuiswedstrijden scoorde.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 16:59   quote  deeplink  
ZONDAG MINUUT STILTE VOOR NELSON MANDELA

640d4bafc34fc95f4b1ae67df9413bbb_660_300_crop.jpg

Voorafgaand aan de wedstrijd sc Heerenveen tegen Feyenoord van aanstaande zondag wordt een minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan Nelson Mandela, die afgelopen donderdag op 95-jarige leeftijd overleed. Sc Heerenveen en Feyenoord rekenen op de medewerking en het respect van alle bezoekers.

De Coöperatie Eerste Divisie, de Eredivisie CV en de KNVB hebben besloten aankomende speelronde (vrijdag 6 t/m maandag 9 december) voorafgaand aan elke wedstrijd in de Eredivisie en Jupiler League een minuut stilte te houden.

Mandela was voormalig president van Zuid-Afrika en icoon van de anti-apartheidsbeweging. Hij groeide uit tot wereldwijd symbool tegen onderdrukking en, in het bijzonder, tegen racisme.

0764bc586ebfeb59d7117f3875f9bd7e_800_600.jpg

Onder meer Feyenoord-trainers Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel stonden op Twitter stil bij het overlijden van Mandela. Het was zeer eervol om deze bijzondere man te ontmoeten, schreef Van Gastel. Van Bronckhorst noemde Mandela een grote bron van inspiratie.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 17:00   quote  deeplink  
KOEMAN: UITGAAN VAN EIGEN KRACHT

e7649b7504bcadd453e9ea0aa52f4c5e_453_250_crop.jpg

Feyenoord hoopt komende zondag de overtuigende overwinning op PSV een passend vervolg te geven. Volgens Ronald Koeman zal zijn elftal daarvoor opnieuw onbevangen en met een flinke dosis agressiviteit voor de dag moeten komen, al beseft de trainer dat de omstandigheden in Friesland anders zullen zijn dan in een volle Kuip. In ons stadion heerst een unieke sfeer, waarin we letterlijk naar voren worden geschreeuwd, vertelde Koeman vrijdag in De Kuip. In uitwedstrijden zullen de krachten meer uit onszelf moeten komen.

De nabeschouwing op de topper tegen PSV leerde dat het dit seizoen niet tot nauwelijks voorkwam dat de achterste linie van Feyenoord zó ver vooruit speelde. Onze laatste man stond vaak op de middenlijn, of zelfs er overheen, constateerde Koeman, die aangaf hoe cruciaal dat onderdeel is in de speelwijze van zijn ploeg. Wij zijn goed als we veel druk kunnen zetten op de tegenstander, maar dat kan alleen als we de ruimtes zeer klein houden. Onder andere Jordy Clasie is daarin heel belangrijk. Hij is snel op de eerste meters en herkent het moment waarop druk gezet moet worden. Als de ruimtes te groot worden, zijn we kwetsbaar bij de omschakeling van de tegenpartij.

Koeman noemde de omschakeling als een van de sterkste punten in het spel van sc Heerenveen. Daar creëren ze de meeste kansen uit, waarbij een belangrijke rol is weggelegd voor hun snelle aanvallers. Bovendien beschikken ze met Finnbogason over een fantastische spits. De oefenmeester zag hoe de Friezen afgelopen woensdag tegen ADO pas in de blessuretijd een nederlaag afwendden. Maar ik verwacht zondag een heel ander Heerenveen.

Feyenoord reist zondag naar Friesland voor het laatste competitieduel op vreemde bodem van dit jaar, waarna het bekerduel met Heracles Almelo uitgezonderd tot aan de onderbreking alleen nog twee thuiswedstrijden resteren. Hoewel Koeman de ontmoeting met sc Heerenveen niet als cruciaal wilde bestempelen, was hij duidelijk in de doelstelling voor de komende weken. Tot aan de winterstop willen we graag alles winnen.

Samuel Armenteros maakt in Heerenveen zeker geen deel uit van de wedstrijdselectie. De aanvaller kampt met een voetblessure, die hem ook de wedstrijd tegen PSV kostte. Miquel Nelom, die geblesseerd is aan zijn bovenbeen, ontbreekt eveneens. Het is nog onzeker of Koeman kan beschikken over Kostas Lamprou, die vrijdag met een pijnlijke voet voortijdig de training verliet, en Stefan de Vrij. Hij is een beetje ziek en is daarom binnen gebleven, vertelde Koeman. Ik verwacht dat hij zaterdag weer mee zal trainen, maar zekerheid heb je nooit.

DE TEGENSTANDER

Sc Heerenveen liet afgelopen woensdag een uitgelezen mogelijkheid liggen om goede zaken te doen op de ranglijst. Een overwinning in Den Haag, waar een inhaalduel met ADO op het programma stond, was voldoende om te klimmen naar de vierde plaats, een punt boven komende tegenstander Feyenoord. Een gelijkspel bleek het maximaal haalbare voor de Friezen, die tot in de blessuretijd zelfs tegen een achterstand aankeken. Verdediger Kenny Otigba redde op de valreep een punt voor zijn ploeg.

Dankzij het gelijkspel in de Hofstad bleef sc Heerenveen voor het vierde opeenvolgende competitieduel ongeslagen. Een knappe, maar ook noodzakelijke reeks, aangezien er drie nederlagen op rij aan vooraf gingen. De op en neer golvende prestaties zijn kenmerkend voor de wisselvalligheid die de ploeg van trainer Marco van Basten parten speelt. Het is de voormalig bondscoach zelden gegund om de verrichtingen van zijn elftal rustig achterover leunend te volgen.

Ook toeschouwers zitten dit seizoen bij duels van sc Heerenveen regelmatig op het puntje van hun stoel. In liefst zes van de acht tot dusver gespeelde thuisduels vielen minimaal vijf goals. Het leverde fraaie resultaten op tegen Ajaks (3-3) en in de derby tegen FC Groningen (4-2 winst), maar ook verliesbeurten tegen Heracles Almelo (2-4) en Vitesse (2-3, na een 2-0 voorsprong). Duidelijk is dat de kracht van de ploeg voorin ligt. Mede dankzij spits Alfred Finnbogason dit seizoen al goed voor veertien goals en daarmee topscorer van Nederland scoorde alleen FC Twente vaker dan de Friezen.

In Friesland maakt men zich op voor het volgende spektakelstuk in het Abe Lenstra Stadion, als Feyenoord aankomende zondag op bezoek komt. Indien sc Heerenveen in de onderlinge ontmoeting aan het langste eind te trekt, slaagt de ploeg voor de herkansing om de Rotterdammers te passeren op de ranglijst.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 17:30   quote  deeplink  
Van Basten: 'Heerenveen kan winnen van Feyenoord'

media_xll_1984159.jpg

Trainer Marco van Basten van sc Heerenveen heeft goede hoop dat zijn ploeg zondag thuis van Feyenoord kan winnen. 'We zijn vaak beter als we tegen een ploeg spelen die initiatief neemt dan wanneer wij zelf het spel moeten maken. Tegen topclubs spelen we daarom vaak beter', verklaarde hij vrijdag.

Hij overweegt Feyenoord vanaf de eerste minuut onder druk te zetten. 'Feyenoord kan zich vaak moeilijk onder druk uit spelen. Toch moeten we wel ons verstand blijven gebruiken. Het veld te groot maken kan ook gevaarlijk zijn, want dan kan Feyenoord er makkelijker doorheen voetballen.'

De geblesseerde aanvaller Uche Nwofor en Samir Fazli zijn er niet bij. Joey van den Berg keert terug van een schorsing.
Bron:AD
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 december 2013 - 09:06   quote  deeplink  
Tja we beginnen met 0_0 en met dezelfde unzet als tegen pisvee neem je 3 punten mee.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 december 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 23:23 schreef de bluffer het volgende:
Kennen jullie onze zeer mooie Doutzen Kroes niet
Wel hoor.
Die mocht afgelopen donderdag m'n staf vasthouden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 13:50   quote  deeplink  
Geen verrassingen bij Feyenoord in de opstelling

9973-groot

De vermoedelijke opstelling van Feyenoord tegen Heerenveen levert geen verrassingen op. Daar waar Feyenoord vorige week goed voetbalde heeft trainer Ronald Koeman weinig redenen om zijn elftal te wijzigen.

Vermoedelijke opstelling:
Mulder, Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Pelle, Boetius
Bron:FRFans
tomson
 tomson - zaterdag 07 december 2013 - 14:09   quote  deeplink  
Die minuut stilte voor Mandela misschien maar tijdens het Friese volkslied doen ? Zijn we daar ook mooi vanaf :)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 07 december 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Tja in principe was met de nadruk op was in zijn begin jaren gewoon een terrorrist., en ik begrijp niet wat het met voetballen te maken heeft. Of ben ik de enige die hier zo overdenkt?
ar
 ar - zaterdag 07 december 2013 - 15:48   quote  deeplink  
0-3.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 17:49   quote  deeplink  
d3607722fadd758f6514944337e00d60.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Kudt wedstrijd
tomson
 tomson - zaterdag 07 december 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:
Tja in principe was met de nadruk op was in zijn begin jaren gewoon een terrorrist., en ik begrijp niet wat het met voetballen te maken heeft. Of ben ik de enige die hier zo overdenkt?
Onzin. Hij werd onderdrukt en vocht gewoon terug. Niks terroristisch aan.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 07 december 2013 - 19:23   quote  deeplink  
Vreedzaam/geweldloos verzet en protest. Later met geweld, vooral om (zoals tomson zegt) terug te vechten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Bewust voor geweld gekozen.
Maakt niet uit. Dood is dood.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 19:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Onzin. Hij werd onderdrukt en vocht gewoon terug. Niks terroristisch aan.
Door onder andere burgerdoelen aan te vallen, hetzij gewapend of middels bomaanslagen. Noem ik toch echt wel terroristisch..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 december 2013 - 21:15   quote  deeplink  
Europeanen doen dat ook Renato
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Kap maar met zeiken. Gast is dood en dat was hij eigenlijk al 10jaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 december 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Kap maar met zeiken. Gast is dood en dat was hij eigenlijk al 10jaar.
Ik zeik ook niet, zou niet durven....ik constateer meer niet
Dat die man nu beter af is ben ik met je eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 21:41   quote  deeplink  
Die man is gewoon gehypet. Is de zwarte versie van een martelaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 december 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Die man is gewoon gehypet. Is de zwarte versie van een martelaar.
Was Jezus ook....nooit wetenschappelijk bewezen dat die ooit bestaan heeft.....maar ik verneuk een goed topic....is niet de bedoeling, mijn excusses
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 december 2013 - 21:52   quote  deeplink  
Ik ga ook niet door, een ieder heeft recht op zijn eigen helden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 december 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik ga ook niet door, een ieder heeft recht op zijn eigen helden.
Eens....ik heb er maar 1 ;-)
moa
 moa - zaterdag 07 december 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was Jezus ook....nooit wetenschappelijk bewezen dat die ooit bestaan heeft.....maar ik verneuk een goed topic....is niet de bedoeling, mijn excusses
Die Jezus heeft wel bestaan, de verhaaltjes er om heen zijn alleen onzin, zelfde met Mohammed, Budha, Farao's en andere figuren uit de oudheid. Je lacht je rot als je de 100% overeenkomsten ziet tussen deze verhalen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 21:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Europeanen doen dat ook Renato
Maar daar hebben we het nu niet over..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 december 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 21:56 schreef moa het volgende:

[..]

Die Jezus heeft wel bestaan, de verhaaltjes er om heen zijn alleen onzin, zelfde met Mohammed, Budha, Farao's en andere figuren uit de oudheid. Je lacht je rot als je de 100% overeenkomsten ziet tussen deze verhalen.
Ik had hier een tijd terug iemand die mij het geloof op wilde dringen....ik heb haar alle hoeken laten zien en wordt nu beschuldigd van Blasfemie en zij wil niks meer met mij te maken hebben.
Ik zou zeggen....kom maar eens langs en ik laat jou ook alle hoeken zien en dit is het laatste wat ik er over zeg....stuur maar een pb.

Feyenoord krijgt het heel lastig morgen....ik zou teVrede opstellen ipv Immers....ik twijfel tussen 2-3 of 3-2
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 december 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar daar hebben we het nu niet over..
idd....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 22:07   quote  deeplink  
d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 07 december 2013 - 22:25   quote  deeplink  
voor n hoge klassering is winnen noodzaak.
t gat wordt groot.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 december 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Precies, willen we van betekenis blijven zijn moeten we morgen gewoon drie punten pakken..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 07 december 2013 - 22:32   quote  deeplink  
paste95.jpg

Ook een goedenavond.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heerenveen - Feyenoord (zondag 8 december 2013, 12:30): 1 - 2









0.0080530