|
|
van geil
|
|
|
gheghe,er zijn er altijd n paar die t niet snappen he:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Open deur + Einstein... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik had hier een tijd terug iemand die mij het geloof op wilde dringen....ik heb haar alle hoeken laten zien en wordt nu beschuldigd van Blasfemie en zij wil niks meer met mij te maken hebben. Ik zou zeggen....kom maar eens langs en ik laat jou ook alle hoeken zien en dit is het laatste wat ik er over zeg....stuur maar een pb. Feyenoord krijgt het heel lastig morgen....ik zou teVrede opstellen ipv Immers....ik twijfel tussen 2-3 of 3-2 Ik ben atheïst lieve jongen, je hoeft me niks uit te leggen. Er zijn zat andere oude boeken die het bestaan van Jezus (al dan niet wetenschappelijk) bewijzen. Dat hij "gezonden" was en een profeet of zoon van "God" verwijs ik ook naar het rijk der fabelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:40 schreef moa het volgende:[..] Ik ben atheïst lieve jongen, je hoeft me niks uit te leggen. Er zijn zat andere oude boeken die het bestaan van Jezus (al dan niet wetenschappelijk) bewijzen. Dat hij "gezonden" was en een profeet of zoon van "God" verwijs ik ook naar het rijk der fabelen. Lezen gap....ik zei Pb... jij wordt aanvaard hiero.. ik met frisse tegenzin/ze zien me liever oprotten |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lezen gap....ik zei Pb... jij wordt aanvaard hiero.. ik met frisse tegenzin/ze zien me liever oprotten Ik babbel nooit in pb's, een paar ajaxieden er bij is best wel gezellig, ik nodig er ook altijd een paar uit als ik jarig ben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:47 schreef moa het volgende:[..] Ik babbel nooit in pb's, een paar ajaxieden er bij is best wel gezellig, ik nodig er ook altijd een paar uit als ik jarig ben. Tis Ajacieden vriend....ach sommige denken daar anders over....ik heb er ook nooit moeite mee....ik woon samen met een Feijenoorder en sommige van jullie ken ik persoonlijk |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tis Ajacieden vriend....ach sommige denken daar anders over....ik heb er ook nooit moeite mee....ik woon samen met een Feijenoorder en sommige van jullie ken ik persoonlijk Ik heb maar twee dagen in het jaar moeite met alles wat Ajax is, |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zelfs dan niet....Ajax is mijn club,maar ik heb teveel meegemaakt in het leven om dat een leidraad te laten zijn.
Voetbal is leuk en spannend.....maar ondergeschikt aan alles |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi..en nu weer Heerenveen Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Capiche....morgen naar Amsterdam....mijn dochter moet wedstrijd turnen....slaap lekker allen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb voor t eerst t gevoel dat ze er op gaan klappen buitenshuis.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dacht ik na AZ ook. Lek boven, spirit enzo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk vond ik ze bij Vitesse uit t beste spelen(ook gezien de tegenstand) Tegen Az was er veel strijd,maar ik vond AZ mak na hun europese avontuur. tegen PSV zag ik weer wat speelvreugde terug,en aardig voetbal. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
vol er op, en niet lopen zeiken maar gewoon voetballen en 3 punten mee nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ze morgen winnen, mét goed spel, zou het zomaar alsnog kunnen gaan draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja we hebben gisteren gezien wat die 3-1 waard was. Strijd, inzet en voetbal is noodzakelijk, plus wat geluk |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Zo maar eens naar het verre Heerenveen rijden om de wedstrijd te gaan aanschouwen. Leker zeuren met die friezen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Uurtje voor jullie man ;) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Matchday! Pdms kan zo alweer beginnen. Heb er vet zin an vandaag. Ik zeg een zwaarbevochten 2-3! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lees dat De Vrij niet meespeelt. Nelom linksback? Of van Beek in het centrum? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Nelom heeft toch ook nog last van blessure geloof ik? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Beek vind ik een prima vervanger.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Valt nog te bezien, Koeman verwachtte hem gisteren terug op de training, weet niet of hij getraind heeft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vandaag niet winnen is de aansluiting missen. Sta je al 6 punten achter op Twente als je verliest..
Maar we gaan uit van winst, come on Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
6 punten is nog niks, maar we moeten idd bij blijven :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet iemand een stream voor mij waarop ik de wedstrijd kan bekijken, ik zit namelijk ergens waar ik het niet kan bekijken op tv.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Wijjjj gaaaaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vrij definitief afwezig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, we hebben gisteren te hard gelachen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Positief blijven man.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat we verliezen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Vrij er niet bij.
van Beek zal wel starten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das waar, maar een punt vandaag voelt vooralsnog ook als verlies..we moeten echt winnen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beste optie lijkt mij.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 10:46 schreef RenatoBos het volgende:Weet iemand een stream voor mij waarop ik de wedstrijd kan bekijken, ik zit namelijk ergens waar ik het niet kan bekijken op tv.. http://firstrownow.eu/ ik kijk hier altijd.. Beetje spam tussendoor maarja beter als niks ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom is te veel een verzwakking |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ben benieuwd trouwens of v Beek gaat starten. Wat we van hem hebben gezien tot nu toe was goed, eens kijken als hij start oftie het ook 90 minuten kan volhouden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nelom is geblesseerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit er klaar voor wedstrijd via fox besteld, van rtv rijnmond word ik aggresief en verliezen we de uitwedstrijden ook vaak. Bijgeloof! Ja als ze winnen ga ik vaker Fox bestellen. Eerst zodadelijk een goede fles wijn ontkurken wat te eten erbij en allez feyenoord. Succes forum genoten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Mulder, Janmaat,Van Beek, Mathijsen, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Schaken, Pelle en Boëtius. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ohhh toch v Beek vanaf het begin, interesting ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb ik net gedaan maar als ik die wedstrijd aanklikt kom ik bij Unibet uit..(?) |
|
|
|