|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoorders zitten door heel het stadion geweldig.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mja zn linkert he, mooie paas wel. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Die laatste passjes zijn nu steeds goed, je ziet dat ze dan meteen 100% gevaarlijker zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die boeren zijn nog niet eens bij Mulder geweest geloof ik.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Verdediging staat voorlopig ook prima. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heerlijke wedstrijd tot nu toe. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kom amper aan headliner toe :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Are you watching PaultjeHoekstra ? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Op zulke momenten is het lekker om Feyenoordfan te zijn, wanneer ze spelen zoals het bij Feyenoord past. Knokken en goed voetbal! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, ik wilde er net over beginnen tomson ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die zien we vandaag niet meer terug denk ik.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:16 schreef PaultjeHoekstra het volgende:Wat is hier iedereen positief. Ze hebben niets laten zien in alle uit wedstrijden. En helaas Vitesse,Ajax en Twente gaan strijden om het kampioenschap. Dat jullie forum leden nog geloven in een kampioenschap van Feyenoord. Hoe dom kun je zijn. Van Beek is niks en de rest ook niet. Droom maar lekker verder dombo's. Vandaag gaan dromen weer in diggelen. Ik ben Feyenoord moe. Dat zullen jullie ook moeten doen, afstand van Feyenoord nemen Het word nooit niks meer. En van Heerenveen winnen met van Beek,Schaken en Immers. Forget it. Hoi |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Even opgezocht. Paul Hoekstra is dus een gefrustreerd lampie... Nooit met je eigen naam registreren op een forum Paultje ! :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:55 schreef tomson het volgende:Even opgezocht. Paul Hoekstra is dus een gefrustreerd lampie... Nooit met je eigen naam registreren op een forum Paultje ! :) Hij voorspelt zn eigen clubje niet in de top6 ? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Mja wij waren ook gefrustreerd toen het zo slecht ging met Feyenoord. Alleen het verschil is wij gingen niet lopen huilen op andere fora :) (althans ik niet :P) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Enig realisme is m niet vreemd duzzz |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:16 schreef PaultjeHoekstra het volgende:Wat is hier iedereen positief. Ze hebben niets laten zien in alle uit wedstrijden. En helaas Vitesse,Ajax en Twente gaan strijden om het kampioenschap. Dat jullie forum leden nog geloven in een kampioenschap van Feyenoord. Hoe dom kun je zijn. Van Beek is niks en de rest ook niet. Droom maar lekker verder dombo's. Vandaag gaan dromen weer in diggelen. Ik ben Feyenoord moe. Dat zullen jullie ook moeten doen, afstand van Feyenoord nemen Het word nooit niks meer. En van Heerenveen winnen met van Beek,Schaken en Immers. Forget it. Ik als Ajacied zeg, jij verlaagd jezelf Ajacied
Moet je ook grote man zijn en er nu zijn Waar ben je nu? In een friese stal een koe aan het ****** |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:55 schreef tomson het volgende:Even opgezocht. Paul Hoekstra is dus een gefrustreerd lampie... Nooit met je eigen naam registreren op een forum Paultje ! :) Ik kreeg deze foto ghehe..
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:56 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik als Ajacied zeg, jij verlaagd jezelf Ajacied Moet je ook grote man zijn en er nu zijn Waar ben je nu? In een friese stal een koe aan het ****** Wellicht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:56 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik als Ajacied zeg, jij verlaagd jezelf Ajacied Moet je ook grote man zijn en er nu zijn Waar ben je nu? In een friese stal een koe aan het ****** En jij als ajacied heb ergens een verkeerde afslag genomen... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:56 schreef jiskefet het volgende:[..] Ik als Ajacied zeg, jij verlaagd jezelf Ajacied Moet je ook grote man zijn en er nu zijn Waar ben je nu? In een friese stal een koe aan het ****** +1 |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Die badmeester pedo is tie al weer vrij gelaten? Ophangen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oef Vilhena hoe kan je die missen man.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Aiii.. Dat had beslist moeten zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk niet dat dit hem is, maar moest wel lachen toen ik die foto zag.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 12:16 schreef PaultjeHoekstra het volgende:Het word nooit niks meer. En van Heerenveen winnen met van Beek,Schaken en Immers. Forget it. Scherpe analyse :P Schaken continu dreigend en een assist, Immers al gescoord, en v Beek heeft Finnbogason in de zak. (ff afkloppen) |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Stond in de file ken hier niks aan doen Dat is Nederland he... vol vol |
|
|
|