|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Juist, moeten ze niet toestaan, gewoon die Bilal uit de wedstrijd schoppen.. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Sensi 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | evh112 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Bosifyable 
 |  | 

|  |  
						| RT @OptaJohan: 16 - Feyenoord have scored two goals within the first 16 minutes of an Eredivisie match for the first time since September 2006. Kickstart. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Zo moet het Indi, weg die bal.. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Das toch een kaart scheids.. |  |  | 

|  | 

|  | evh112 
 |  | 

|  |  
						| Zo is het Bruno, gewoon de tribunes in |  |  | 

|  | 

|  | jan366 
 |  | 

|  |  
						| Ze spelen gewoon toppieeee nu door halen |  |  | 

|  | 

|  | jan366 
 |  | 

|  |  
						| nulletje of 4 moet kunnen |  |  | 

|  | 

|  | evh112 
 |  | 

|  |  
						| Als ze maar winnen, maar het zou inderdaad lekker zijn als ze ook de 0 houden |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Sla die Bilal op zijn smoel, de kaarten naaiert.. |  |  | 

|  | 

|  | moa 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | evh112 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Sensi 
 |  | 

|  |  
						| Godverredomme dit wou ik nou niet zien voor rust... Maja.. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| Kutzooi, Vilhena bedankt.. |  |  | 

|  | 

|  | Bosifyable 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Dat zag je van mijlen ver aankomen |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | evh112 
 |  | 

|  |  
						| Van Beek heeft 2 man, lekker Tonny |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| Die Vilhena verliest weer lekker de bal waar de 1-2 uit komt, LUL. |  |  | 

|  | 

|  | Sensi 
 |  | 

|  |  
						| Nu moet de 1-3 er vlak na rust in anders ga je die boeren in hun wedstrijd laten komen en dat mag niet gebeuren pff.. |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| Ik wou net zeggen: wat is Mulder goed bezig maar dan val die 1-2 toch weer .... Ook zeer zwak van Vilhena . Mulder kan ook 2 meter pakken en die bal plukken , maar zoals zo vaak is ie statisch |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| quote:Juist. Gelijk weer een klap uitdelen..Op zondag 08 december 2013 - 13:19 schreef Sensi het volgende:Nu moet de 1-3 er vlak na rust in anders ga je die boeren in hun wedstrijd laten komen en dat mag niet gebeuren pff.. |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| quote:En toevallig had je het net nog niet gepost he L. Mn kloten, je zit gewoon te wachten man.Op zondag 08 december 2013 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:Ik wou net zeggen: wat is Mulder goed bezig maar dan val die 1-2 toch weer .... Ook zeer zwak van Vilhena . Mulder kan ook 2 meter pakken en die bal plukken , maar zoals zo vaak is ie statisch |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Vilhena verliest de bal? Hij is er niet eens aan de bal geweest. Gewoon zwak ingrijpen van Vilhena op de helft van Hoerenveen |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Inderdaad , ik zou in de rust gaan posten ... Jammer voor Mulder dat het net 2 minuten te lang duurt!Op zondag 08 december 2013 - 13:20 schreef tomson het volgende:[..] En toevallig had je het net nog niet gepost he L. Mn kloten, je zit gewoon te wachten man. |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Gaat niet meer gebeuren denk ik |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Klungel vilhena verspild de bal op t middenveld, heeft vervolgens 3 jaar de tijd een overtreding te maken, maar néé.. 1-2 |  |  | 

|  | 

|  | tomson 
 |  | 

|  |  
						| quote:Maar de kritiek kon uiteraard niet wachten tot de rust. Typerend...Op zondag 08 december 2013 - 13:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Inderdaad , ik zou in de rust gaan posten ... Jammer voor Mulder dat het net 2 minuten te lang duurt! |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Nee deze kan je uittekenen |  |  | 

|  | 

|  | Alexmem 
 |  | 

|  |  
						| Wat een draak van een wedstrijd speelt die Vilhena weer. Heeft werkelijk nog niets goed gedaan. |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| Clasie of Vilhena hadden gewoon de 0-3 moeten maken , dan hadden we kans gehad om met 3 punten naar Rotterdam terug te keren ... |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| quote:Klopt. Geen puntenpakkerOp zondag 08 december 2013 - 13:19 schreef lijdensweg het volgende:Ik wou net zeggen: wat is Mulder goed bezig maar dan val die 1-2 toch weer .... Ook zeer zwak van Vilhena . Mulder kan ook 2 meter pakken en die bal plukken , maar zoals zo vaak is ie statisch |  |  | 

|  | 

|  | legrande 
 |  | 

|  |  
						| Kom op jongens.Komt helemaal goed. Wordt spannend maar we winnen. |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dat is niet helemaal waar, er wordt ook door Vilhena goed druk gezet. Dat doe heel Feyenoord goed.Op zondag 08 december 2013 - 13:23 schreef Alexmem het volgende:Wat een draak van een wedstrijd speelt die Vilhena weer. Heeft werkelijk nog niets goed gedaan. 
 En die 1-2 is nog een eigen doelpunt van van Beek ook nog !!
 |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Sensi 
 |  | 

|  |  
						| quote:En die kans hebben we nu niet met deze voorsprong?Op zondag 08 december 2013 - 13:23 schreef lijdensweg het volgende:Clasie of Vilhena hadden gewoon de 0-3 moeten maken , dan hadden we kans gehad om met 3 punten naar Rotterdam terug te keren ... |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Tja, helaas maar waar |  |  | 

|  | 

|  | Gerard_FR 
 |  | 

|  |  
						| quote:Focking irritant die gast.. |  |  | 

|  | 

|  | Sensi 
 |  | 

|  |  
						| Word die gozert nou nooit moe van dat eeuwige pessimisme? Ik zou compleet doordraaien joh.. |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ik heb er weinig vertrouwen in. Maar dat heb ik bij elke wedstrijd zolang Erwin Mulder de eerste keeper is ... |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Hoezo? Het was rust ... Tja dat jij er niet tegen kan |  |  | 

|  | 

|  | Alexmem 
 |  | 

|  |  
						| Druk gezet. Klopt. Zolang hij de bal niet heeft en niet hoeft te verdedigen gaat t goed. Maar als het alleen maar om het druk zetten gaat die mij dan Vormer maar. |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  | 

|  |  
						| quote:Yoh als jij kroketten besteld in een snackbar en je zou frikadellen krijgen geef je Mulder daar nog de schuld van..Op zondag 08 december 2013 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er weinig vertrouwen in. Maar dat heb ik bij elke wedstrijd zolang Erwin Mulder de eerste keeper is ... 
 -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door RenatoBos --
 |  |  | 

|  | 

|  | Sensi 
 |  | 

|  |  
						| quote:Dan heb jij de definitie van kans niet goed begrepen want een kans is er altijd..Op zondag 08 december 2013 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er weinig vertrouwen in. Maar dat heb ik bij elke wedstrijd zolang Erwin Mulder de eerste keeper is ... |  |  | 

|  | 

|  | Stylzz 
 |  | 

|  |  
						| Wij krijgen voor de 60e minuut rood. Van beek of Clasie. Daarna loopt Heerenveen uit.
 |  |  | 

|  |