|
|
tomson
|
|
|
quote: Is een reëel scenario :( |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helemaal, krijg er een stijve van, hahahaha De critici van mij zullen ook wel met een stijve rond lopen, hahahaha :-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:28 schreef Alexmem het volgende:Druk gezet. Klopt. Zolang hij de bal niet heeft en niet hoeft te verdedigen gaat t goed. Maar als het alleen maar om het druk zetten gaat die mij dan Vormer maar. Hmm inderdaad of Goossens, ieder geval iemand met een redelijk trap. Ik denk niet dat 1 van de 2 het zo dramatisch doet met bv corners als Vilhena op het moment.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Pelle scoort gelijk 1-3 Vormer voor clasie,niets aan de hand:) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Yoh als jij kroketten besteld in een snackbar en je zou frikadellen krijgen geef je Mulder daar nog de schuld van.. Als die in die snackbar werkt wel ja ... ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heerenveen speelt de 2de helft altijd 100% beter! Wie van ons krijgt zijn 2de gele kaart1 Pellè zijn man scoort en Vilhena krijgt de schuld haha Moet toch heerlijk zijn om de held te zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Helemaal, krijg er een stijve van, hahahaha De critici van mij zullen ook wel met een stijve rond lopen, hahahaha :-) Rukkert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tuurlijk, kans is er altijd! Maar dat is bij mij VEEL minder als Erwin Mulder keept ... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FOXSportsnl: SIDEKICK: Van de laatste 6 uitwedstrijden waarin #Feyenoord op voorsprong kwam, won het er maar 2. Ook nu moet het oppassen na rust #HeeFey |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2013 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Heerenveen speelt de 2de helft altijd 100% beter! Wie van ons krijgt zijn 2de gele kaart1 Pellè zijn man scoort en Vilhena krijgt de schuld haha Moet toch heerlijk zijn om de held te zijn Tja zoals ik niks heb met Erwin Mulder zijn er ook die niks hebben met Vilhena blijkbaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
cat
|
|
|
gaat weer heerlijk, zo 2-2 let maar op |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Muldertje gezien lijdensweg? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed bezig die Mulder, ouwe puntenpakkert.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De wedstrijd is wel aan het kantelen helaas.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jezus joh, hoe mooi had dat kunnen zijn? Immers laat gaan en Boetius maait over de bal heen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wanneer neemt Pellè eens zijn verantwoording.. Speelt als een oud wijf |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Een goal.maken en je ben binnen...gvd |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Tsja ze zullen ook onder druk moeten kunnen voetballen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha Jamnaat met de borst terug.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
ja hij had 1 op 1 gestaan met de keeper zo wat |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Jezus clasie...is er dan niemand op het veld die een hoekschop of vrijetrap kan nemen? |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
Sensi