BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO suporters over de schreef

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
uitnoord
 uitnoord - maandag 02 december 2013 - 14:03   quote  deeplink  
ADO suporters hadden een stadion voor zich alleen tijdens de wedstrijd tegen ajax.
Tijdens deze wedstrijd hebben ADO suporters zich zo buitensporig opgesteld door spreekkoren te laten horen omtrent het ongeluk dat j.l gebeurde in de arena.
Voor mij lijkt de oplossing simpel, laat den haag maar weten dat deze niet geaccepteerd worden en geef ADO te kennen een termijn van vier maanden zonder thuis suporters te moeten spelen, leg er een proeftijd bovenop en ik denk dat het publiek zich beter zal gaan gedragen, m.a.w. keer het gedrag door hen zelf te boicotten

Wat is jullie mening
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 14:03 schreef uitnoord het volgende:
ADO suporters hadden een stadion voor zich alleen tijdens de wedstrijd tegen ajax.
Tijdens deze wedstrijd hebben ADO suporters zich zo buitensporig opgesteld door spreekkoren te laten horen omtrent het ongeluk dat j.l gebeurde in de arena.
Voor mij lijkt de oplossing simpel, laat den haag maar weten dat deze niet geaccepteerd worden en geef ADO te kennen een termijn van vier maanden zonder thuis suporters te moeten spelen, leg er een proeftijd bovenop en ik denk dat het publiek zich beter zal gaan gedragen, m.a.w. keer het gedrag door hen zelf te boicotten

Wat is jullie mening
Lijkt me buitensporig. Dat soort spreekkoren zijn belachelijk hoor, laat daar geen misverstand over bestaan... maar dat zijn spreekkoren over het bombardement op Rotterdam, over het vergassen van Joden, de moeders van Lex Immers en talloze scheidsrechters en dergelijke ook.

Het is diep, diep triest maar eigenlijk is alle aandacht voor dit soort mongolen te veel. Laat de KNVB maar een flinke boete opleggen, ADO heeft het als zo lekker breed en laten we verder dit soort idioten negeren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 december 2013 - 14:34   quote  deeplink  
ik had op het topic: "Leuk man, voetbal" ook een reactie gegeven hierop:
gewoon negeren! de enige aandacht die ze verdienen is : GEEN aandacht!!
Erboven gaan staan!
Maar nogmaals dit is mijn mening

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO suporters over de schreef

0.0075881