BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 12 minuut actie Psv supporters aplaudiseren wederom mee met t legioen..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 december 2013 - 15:54   quote  deeplink  
Mag ook weleens gezegt worden...
Volgens mij al de zesde wedstrijd achter elkaar dat
ze niet gewonnen hebben in de Kuip.
Maar als er een 12 de minuut actie is voor een Feyenoord supporter
die ons ontvallen is steunen de mannen uit Eindhoven mee..
Ze zijn echt 1 van de weinige tegenstanders die dat doen.!
Gisteren ook weer,kippevel momentje...

Psv supporters bedankt!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 02 december 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Volledig eens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 december 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 15:58   quote  deeplink  
+1908..
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 15:59   quote  deeplink  
Was bij het YNWA voor Djee ook heel mooi met alle sjaaltjes omhoog idd.
Verder had ik na de 46e minuut niet de indruk dat ze nog aanwezig waren ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 december 2013 - 15:59   quote  deeplink  
Toen werden ze wel heel stil ja..
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 16:02   quote  deeplink  
En dat ga je bv bij de hagenezen niet meemaken. Met 4-0 achterstand nog de volle 100% er tegenaan tot het laatste fluitje !
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:02 schreef tomson het volgende:
En dat ga je bv bij de hagenezen niet meemaken. Met 4-0 achterstand nog de volle 100% er tegenaan tot het laatste fluitje !
Yup, met volle borst werd iemand die voor z'n leven vecht in het ziekenhuis [edit] tot publieksvermaak verheven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Eide --
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Yup, met volle borst werd iemand die voor z'n leven vecht in het ziekenhuis tot de laatste minuut dood gewenst.
Dat heb ik helemaal niet meegekregen Eide. Ik heb het alleen over de interactie met de supporters van de tegenstander zoals ik die zelf in de kuip ervaar. Maar je hebt wel een punt, tegenwoordig zijn dit soort zaken meer regel dan uitzondering en dan hebben we het alleen nog maar over hetgene je terug kan horen als duidelijk spreekkoor. Hetgeen spelers en arbiters naar hun kop geslingerd krijgen zijn toch ook standaard de ziektes en doodsverwensingen. Zelfs bij de kleintjes als Heracles en Cambuur is het al de normaalste zaak van de wereld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door tomson --
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 16:22   quote  deeplink  
Deze trouwens ook nog meegekregen Eide ?hahaha ! ;) http://www.speld.nl/2013/12/01/aantal-hondstrouwe-supporters-ajax-exponentieel-gegroeid/
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:16 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet meegekregen Eide. Ik heb het alleen over de interactie met de supporters van de tegenstander zoals ik die zelf in de kuip ervaar. Maar je hebt wel een punt, tegenwoordig zijn dit soort zaken meer regel dan uitzondering en dan hebben we het alleen nog maar over hetgene je terug kan horen als duidelijk spreekkoor. Hetgeen spelers en arbiters naar hun kop geslingerd krijgen zijn toch ook standaard de ziektes en doodsverwensingen. Zelfs bij de kleintjes als Heracles en Cambuur is het al de normaalste zaak van se wereld..
Het is allemaal te gek voor woorden. Voor welke club je ook bent, het zo ook gewoon mensen. Daarom vind ik het schitterend dat het PSV publiek bij jullie gewoon meeklapte. Je hoeft echt niet lief te doen tegen elkaar, rivaliteit is mooi en dat mag er best flink opgaan maar vergeet daarbij je eigen waardigheid niet weet je.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:22 schreef tomson het volgende:
Deze trouwens ook nog meegekregen Eide ?hahaha ! ;) http://www.speld.nl/2013/12/01/aantal-hondstrouwe-supporters-ajax-exponentieel-gegroeid/
De speld is schitterend :)

http://www.speld.nl/2013/12/02/directie-ajax-spreekt-vertrouwen-uit-in-cocu/

En dan zo'n paasei die serieus reageert. Wat een held die vent.

Trouwens:
Aantal fans PEC en Ajax dalen niet, rest van Eredivisie wel
De Nederlandse Eredivisie gaat over het geheel gezien achteruit op het aantal supporters dat naar de stadions komt. Dat maakte Voetbal International bekend. Alleen bij PEC Zwolle en bij Ajax is geen daling te zien in het aantal fans.

Zowel de Amsterdammers als de Zwollenaren verkochten dit seizoen meer (seizoen)kaarten. De andere veertien van de zestien clubs die vorig seizoen in de Eredivisie actief waren, kregen te maken met een daling in de verkoop van tickets. Het beeld bij de meeste wedstrijden op het hoogste niveau van Nederland is dat er steeds meer lege plekken zichtbaar zijn. Dat is nu op feiten gebaseerd.

In Europa doet Nederland het overigens niet slecht. Ajax is met ruim 50.000 fans terug te vinden op de achtste plaats. Feyenoord is de volgende Nederlandse club en is als dertiende op de lijst aanwezig. Als Eredivisie zijnde staat Nederland vijfde. Landen als Frankrijk en Portugal staan onder de vaderlandse competitie.

Bron

Dus.... ;p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door Eide --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 17:30   quote  deeplink  
Supporters bashen niks mis mee.
Als mensen zij aan zij blijven staan.
Peace men.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 december 2013 door FR-Henk --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 december 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 17:30 schreef FR-Henk het volgende:
Supporters bashen niks mis mee.
Als mensen zij aan zij blijven staan.
Peace men.
Hippie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 december 2013 - 18:04   quote  deeplink  
1 Kabouterplop logo en de magie in dit topic is naar de klote.
van geil
 van geil - maandag 02 december 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mag ook weleens gezegt worden...
Volgens mij al de zesde wedstrijd achter elkaar dat
ze niet gewonnen hebben in de Kuip.
Maar als er een 12 de minuut actie is voor een Feyenoord supporter
die ons ontvallen is steunen de mannen uit Eindhoven mee..
Ze zijn echt 1 van de weinige tegenstanders die dat doen.!
Gisteren ook weer,kippevel momentje...

Psv supporters bedankt!
+1
tomson
 tomson - maandag 02 december 2013 - 23:26   quote  deeplink  
http://www.defeijenoorder.nl/2013-14/hand-in-hand-voor-feyenoord-een/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 12 minuut actie Psv supporters aplaudiseren wederom mee met t legioen..









0.0077149