|
|
remco k
|
|
|
Toch maar even een apart topic over aangemaakt
Ajax liet onlangs weten het contract van Ricardo Kishna te willen verlengen. Henk Spaan heeft in zijn column in Het Parool weinig vertrouwen in de onderhandelingstechnieken van Marc Overmars. De omstreden figuur Mino Raiola is namelijk zaakwaarnemer van het talent.
...'Er is één komisch aspect aan deze zaak: hoe Raiola Overmars verbaal omver zal blazen. Gebrek aan communicatieve vaardigheden lijkt een vereiste te zijn voor Ajax' management. Raiola is de best denkbare agent voor topvoetballers als Zlatan, Van der Wiel, Maxwel, Balotelli en Nedved. Zelfs de oude Van Bommel wist hij te slijten. Op het niveau van Overmars lopen deze onderhandelingen waarschijnlijk stuk. Dan is Raiola gedwongen Kishna naar het buitenland te brengen en is het over met zijn carrière.'
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/75445/-raiola-zal-overmars-omver-blazen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij spoort Spaan niet helemaal. Positief zijn over Ajax is hem volledig vreemd.
Maar goed. Heeft hij een punt?
Ik denk het niet. Ajax heeft een beleid en daar houd het zich aan. Zo'n jongen heeft nog helemaal niks laten zien en heeft dus in mijn optiek totaal geen recht op een uitzondering.
Overmars zal dus absoluut niet buigen.
De vraag is dus of deze jongen voor het geld gaat of voor zijn carrière. Bouy is een mooi voorbeeld een een belletje zou wonderen kunnen doen.
Maar is het dan zo dat Overmars over geblazen wordt? Ik denk het niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Henk Spaan. Nuff said. Volgende topic aub. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, dat begrijp ik, denk net zo over hem..
Gaat mij meer over het feit wie het bij welke uitkomst goed heeft gedaan..
Stel dat ie vertrekt omdat Overmars een bedrag bied dat men niet voldoende vind.. Vind de supporter dan dat Overmars faalt, of vind men dat die jongen + Raiola niet goed bij hun hoofd zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 19:23 schreef remco k het volgende:Whahaha, dat begrijp ik, denk net zo over hem.. Gaat mij meer over het feit wie het bij welke uitkomst goed heeft gedaan.. Stel dat ie vertrekt omdat Overmars een bedrag bied dat men niet voldoende vind.. Vind de supporter dan dat Overmars faalt, of vind men dat die jongen + Raiola niet goed bij hun hoofd zijn.. De ervarig leert dat op hele vroege leeftijd vertrekken meestal niet zo goed uitpakt. Tegelijkertijd heeft Ajax natuurlijk wel een groot belang dit soort jongens te behouden. De verantwoordelijkheid is maar de vraag hoe het een en ander wordt aangelopen. Ik denk niet dat je dat oordeel bij voorbaat kan vellen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Spaan lult weer eens uit zijn nek.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat uitpakken. Overmars maakt op mij ook wel een beetje de indruk dat hij de communicatieve vaardigheden mist voor een voetbalclub als Ajax, maar misschien is dat alleen naar de pers toe. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Overmars is juist heel sterk in onderhandelen, hij heeft een limiet in zn hoofd en niets zal daar vanaf wijken. Als die lul van een raiola denk de jackpot te vangen .....heeft ie t mis |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Overmars is juist heel sterk in onderhandelen, hij heeft een limiet in zn hoofd en niets zal daar vanaf wijken. Als die lul van een raiola denk de jackpot te vangen .....heeft ie t mis mag...elders dan maar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Overmars is juist heel sterk in onderhandelen, hij heeft een limiet in zn hoofd en niets zal daar vanaf wijken. Als die lul van een raiola denk de jackpot te vangen .....heeft ie t mis Raiola....dikke vieze volgevreten homo...opbokken met die tyfus hond...met pek en veren Mokum uitjagen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Raiola....dikke vieze volgevreten homo...opbokken met die tyfus hond...met pek en veren Mokum uitjagen Nee man. Gewoon een shotgun gebruiken is veel makkelijker. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb een hekel aan dweilen vriend |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Raiola....dikke vieze volgevreten homo...opbokken met die tyfus hond...met pek en veren Mokum uitjagen Hahahaha hij is er weer hoor....helemaal mee eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dweilen hoeft niet....laat kakkerlakken maar hun werk doen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als kakkerlakken kunnen kotsen ??...nou dan gaan ze kotsen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die kakkerlakken kunnen alleen maar kotsen....met de nadruk op uitkotsen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb niks tegen Feijenoorders Sjakie...nooit gehad....ga er elke avond met 1 naar bed(geen spelers slome)....en weet je daar voel je niks van. Als Ajax balt zit ik op de punt van mijn stoel.....andersom zij en zit ik wat te internetten....de klassieker is wat lastiger....maar het gaat goed |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb niks tegen Feijenoorders Sjakie...nooit gehad....ga er elke avond met 1 naar bed(geen spelers slome)....en weet je daar voel je niks van. Als Ajax balt zit ik op de punt van mijn stoel.....andersom zij en zit ik wat te internetten....de klassieker is wat lastiger....maar het gaat goed Heb het niet over jouw vrouwtje maar over die gastjes die stijf onder de dope in de kuip zo overdreven hun club aanmoedigen....sporen niet!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb het niet over jouw vrouwtje maar over die gastjes die stijf onder de dope in de kuip zo overdreven hun club aanmoedigen....sporen niet!!! Zelf PSV heeft die mafketels...Vitesse ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zal best wel maar die Rotterdammers zijn helemaal van het padje!! |
|
|
|
|
Sander74
|
|
|
Wat een reacties allemaal. Niemand weet wat er speelt allemaal suggestieve reacties. Ajax moet gewoon grote talenten behouden. Daar hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs voor betaald worden, maar kan me voorstellen dat Ajax ook uitprobeert om zo min mogelijk geld te betalen. Geef die jongen gewoon een goed contract en er is denk ik niks aan de hand. Die gasten zijn ook niet achterlijk en die zaakwaarnemers ook niet. Sommige jongens die minder talentvol zijn bij Ajax verdienen al het dubbele door goeie onderhandelingen van bepaalde zaakwaarnemers. En als je ziet dat Fischer bijvoorbeeld voor 1,3 miljoen gehaald wordt en een goed salaris werd aangeboden vanaf zijn 16e , dan zou ik zeker een eigen talent ook goed belonen. Ik denk dat daar misvattingen over ontstaan. Wij weten allemaal niet eens wat voor voorstel overmars heeft gedaan. Dus het blijft gissen. Hopelijk blijft Kishna verstandig en komt hij tot een goede overeenkomst. Een tonnetje meer of minder moet denk ik niet uitmaken, zeker gezien de filosofie die Ajax hanteert en volgens zeggen van Cruijff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 23:23 schreef Sander74 het volgende:Wat een reacties allemaal. Niemand weet wat er speelt allemaal suggestieve reacties. Ajax moet gewoon grote talenten behouden. Daar hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs voor betaald worden, maar kan me voorstellen dat Ajax ook uitprobeert om zo min mogelijk geld te betalen. Geef die jongen gewoon een goed contract en er is denk ik niks aan de hand. Die gasten zijn ook niet achterlijk en die zaakwaarnemers ook niet. Sommige jongens die minder talentvol zijn bij Ajax verdienen al het dubbele door goeie onderhandelingen van bepaalde zaakwaarnemers. En als je ziet dat Fischer bijvoorbeeld voor 1,3 miljoen gehaald wordt en een goed salaris werd aangeboden vanaf zijn 16e , dan zou ik zeker een eigen talent ook goed belonen. Ik denk dat daar misvattingen over ontstaan. Wij weten allemaal niet eens wat voor voorstel overmars heeft gedaan. Dus het blijft gissen. Hopelijk blijft Kishna verstandig en komt hij tot een goede overeenkomst. Een tonnetje meer of minder moet denk ik niet uitmaken, zeker gezien de filosofie die Ajax hanteert en volgens zeggen van Cruijff Een grote letterbrij.....geen spaties ....overigens welkom gap |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
Voor mijn gevoel kletst Spaan weer eens 100% uit zijn nek. Als er iemand weet hoe die met geld om moet gaan is het Overmars wel, ik neem aan dat de speler gewoon blijft en ook voor een normaal salaris. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 23:23 schreef Sander74 het volgende:Wat een reacties allemaal. Niemand weet wat er speelt allemaal suggestieve reacties. Ajax moet gewoon grote talenten behouden. Daar hoeft natuurlijk niet de hoofdprijs voor betaald worden, maar kan me voorstellen dat Ajax ook uitprobeert om zo min mogelijk geld te betalen. Geef die jongen gewoon een goed contract en er is denk ik niks aan de hand. Die gasten zijn ook niet achterlijk en die zaakwaarnemers ook niet. Sommige jongens die minder talentvol zijn bij Ajax verdienen al het dubbele door goeie onderhandelingen van bepaalde zaakwaarnemers. En als je ziet dat Fischer bijvoorbeeld voor 1,3 miljoen gehaald wordt en een goed salaris werd aangeboden vanaf zijn 16e , dan zou ik zeker een eigen talent ook goed belonen. Ik denk dat daar misvattingen over ontstaan. Wij weten allemaal niet eens wat voor voorstel overmars heeft gedaan. Dus het blijft gissen. Hopelijk blijft Kishna verstandig en komt hij tot een goede overeenkomst. Een tonnetje meer of minder moet denk ik niet uitmaken, zeker gezien de filosofie die Ajax hanteert en volgens zeggen van Cruijff Serieus?? En hoe verklaar je de keuzes van Bouy dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 10:22 schreef maaktnieuit het volgende:Voor mijn gevoel kletst Spaan weer eens 100% uit zijn nek. Als er iemand weet hoe die met geld om moet gaan is het Overmars wel, ik neem aan dat de speler gewoon blijft en ook voor een normaal salaris. Het gaat hierin helemaal niet over wat Spaan zegt.. Is totaal onbelangrijk. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Verschil in vraag en aanbod. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk trouwens dat je overschat wat Ajax die jongens op hun eerste A contract biedt. Ook bij Ajax krijg je echt niet zomaar een paar ton salaris. Daar moet je toch echt basisspeler voor zijn. Meestal krijgen ze initieel een (voor voetbalbegrippen) heel bescheiden A contract waarna bij goede prestaties het contract tussentijds wordt opgewaardeerd. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Laat Kishna maar eens met Bouy gaan praten en vragen hoe veel wedstrijden hij al in het eerste van Juventus (ik haat deze club) heeft gespeeld. Momenteel is Bouy verhuurd aan een 2e rangs club in Italië en nog geblesseerd ook. Dus als Kishna hersenen heeft kiest hij op deze leeftijd voor voetbal en niet voor het geld (lees: toekomst op langere termijn). En als Kishna geen hersenen heeft, dan mag hij wat mij betreft vertrekken. Want dan hebben wij in de toekomst niets aan zo'n speler. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Bouy's verhuur periode aan Brescia is eind vorig seizoen afgelopen. Hij revalideert momenteel nadat hij bij Brescia een basisplaats had veroverd.Ik zou hem niet zomaar afschrijven en hem ook niet zomaar als voorbeeld aandragen.
Kijk eerder naar een ploeg als Newcastle waar Anita nauwelijks speelt. Clubs zonder plan zonder ambitie, zonder kans op wat dan ook. DAT is kiezen voor het geld en dat moet je voorkomen om als jonge speler bij terecht te komen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 16:20 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk trouwens dat je overschat wat Ajax die jongens op hun eerste A contract biedt. Ook bij Ajax krijg je echt niet zomaar een paar ton salaris. Daar moet je toch echt basisspeler voor zijn. Meestal krijgen ze initieel een (voor voetbalbegrippen) heel bescheiden A contract waarna bij goede prestaties het contract tussentijds wordt opgewaardeerd. Dat zeg ik toch. Hij wilde waarschijnlijk meer dan Ajax bood. In Italie kreeg hij dat blijkbaar wel. Dan hoeft het ook nog niet alleen om het geld te gaan. Een goed en duidelijk uitgestippeld plan kan natuurlijk ook een van de eisen zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door soccer -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 16:24 schreef Eide het volgende:[..] Bouy's verhuur periode aan Brescia is eind vorig seizoen afgelopen. Hij revalideert momenteel nadat hij bij Brescia een basisplaats had veroverd.Ik zou hem niet zomaar afschrijven en hem ook niet zomaar als voorbeeld aandragen. Kijk eerder naar een ploeg als Newcastle waar Anita nauwelijks speelt. Clubs zonder plan zonder ambitie, zonder kans op wat dan ook. DAT is kiezen voor het geld en dat moet je voorkomen om als jonge speler bij terecht te komen. Wanneer ga je wel dan? Ik vind Anita en bv Alderweireld ook nog jong. Alleen het grote geld trekt en een voetballer speelt meestal maar tot zijn 35ste als hij geluk heeft. Het is wel fijn als je dan binnen bent. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat je wel kan stellen dat het grotendeel van de spelers die naar het buitenland vertrekken de laatste jaren gewoon floppen..
En vaak toch spelers die tot de pareltjes van de ED behoorden. Zie een de Jong, Dost, Assaidi, Labyad, John, Maduro, Heitinga, Anita, Bruma. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 16:37 schreef soccer het volgende:[..] Wanneer ga je wel dan? Ik vind Anita en bv Alderweireld ook nog jong. Alleen het grote geld trekt en een voetballer speelt meestal maar tot zijn 35ste als hij geluk heeft. Het is wel fijn als je dan binnen bent. Als je als topspeler in de Eredivisie tot je 35e speelt ben je ook binnen hoor. Je bent wat minder rijk als dat je in Duitsland, Spanje of Engeland was geworden maar binnen ben je echt wel.
Het juiste moment en de juiste club is vooraf moeilijk te zeggen. Feit is dat je bij Ajax weet dat je altijd Europees voetbal speelt en je altijd om de prijzen speelt. Iets wat toch na een transfer lang zo vanzelfsprekend niet is.
Blijft jammer als ze erg vroeg gaan. Ik denk dat er zat sportieve uitdagingen bij Ajax liggen om lang in Nederland te blijven en financieel wordt je daar ook echt niet slechter van... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 16:58 schreef remco k het volgende:Ik denk dat je wel kan stellen dat het grotendeel van de spelers die naar het buitenland vertrekken de laatste jaren gewoon floppen.. En vaak toch spelers die tot de pareltjes van de ED behoorden. Zie een de Jong, Dost, Assaidi, Labyad, John, Maduro, Heitinga, Anita, Bruma. ben het alleen over Anita niet met je eens, Pardew gaf al aan dat die voor de lange termijn is gehaald en hij moest wennen maar hij begint steeds meer zijn stempel op Newcastle te drukken en staat steeds vaker basis, speelde vandaag zeer verdienstelijk tegen United en tegen Chelsea was hij echt geweldig. is de perfecte partner van Tiote, want Anita brengt voetbal en Tiote kracht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 17:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] ben het alleen over Anita niet met je eens, Pardew gaf al aan dat die voor de lange termijn is gehaald en hij moest wennen maar hij begint steeds meer zijn stempel op Newcastle te drukken en staat steeds vaker basis, speelde vandaag zeer verdienstelijk tegen United en tegen Chelsea was hij echt geweldig. is de perfecte partner van Tiote, want Anita brengt voetbal en Tiote kracht. Voorlopig speelt Anita dit seizoen minder vaak dan vorig jaar. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 17:05 schreef Eide het volgende:[..] Als je als topspeler in de Eredivisie tot je 35e speelt ben je ook binnen hoor. Je bent wat minder rijk als dat je in Duitsland, Spanje of Engeland was geworden maar binnen ben je echt wel. Het juiste moment en de juiste club is vooraf moeilijk te zeggen. Feit is dat je bij Ajax weet dat je altijd Europees voetbal speelt en je altijd om de prijzen speelt. Iets wat toch na een transfer lang zo vanzelfsprekend niet is. Blijft jammer als ze erg vroeg gaan. Ik denk dat er zat sportieve uitdagingen bij Ajax liggen om lang in Nederland te blijven en financieel wordt je daar ook echt niet slechter van... Feit is dat ze liever in het buitenland op de bank zitten dan in Nederland willen spelen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Telegraaf:
quote:Ajax slaagde er niet in overeenstemming te bereiken met Ricardo Kishna (18) over een nieuw contract en liet weten geen nieuwe aanbieding te zullen doen. Het is nog geen zomer, maar het lijkt erop dat ik gelijk ga krijgen. De echte talenten zullen toch voor het geld gaan en al vroeg vertrekken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 06:47 schreef Boudewijn het volgende:Telegraaf: [..] Het is nog geen zomer, maar het lijkt erop dat ik gelijk ga krijgen. De echte talenten zullen toch voor het geld gaan en al vroeg vertrekken. Tja, we zagen dit natuurlijk al aankomen gezien de zaakwaarnemer van Kishna. Spijtig dat die man zo nadrukkelijk voor rijke clubs werkt maar uiteindelijk is het ook maar de vraag of Ajax dit soort gastjes wel wil behouden. 18 jaar, nog geen reet gepresteerd (als je echt goed bent met 18 zit je al bij de A selectie van FdB) en nu al een beetje pedant via je zaakwaarnemer een fors salaris eisen.
Rot dan maar op, ga lekker verpieteren in het buitenland en kijk straks vooral jalours hoe je voormalige teamgenootjes wel in de Champions League spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 16:58 schreef remco k het volgende:Ik denk dat je wel kan stellen dat het grotendeel van de spelers die naar het buitenland vertrekken de laatste jaren gewoon floppen.. En vaak toch spelers die tot de pareltjes van de ED behoorden. Zie een de Jong, Dost, Assaidi, Labyad, John, Maduro, Heitinga, Anita, Bruma. Zegt genoeg over de eredivisie lijkt me.. Veel namen die je noemt hebben nog niet eens iets gepresenteerd bij een topclub in Nederland en dan ga ik even uit van de traditionele top 3 aangezien de druk daar het hoogst is. Heitinga en Maduro waren al geen echte toppers maar gewoon leuk voor Ajax net als nu bv een Siem de Jong, Moisander enz. Enz Dat jonge talenten floppen in een zware competitie is ook niet heel vreemd aangezien ze nog moeten ontwikkelen.
Pff wel zonde als we deze jongen ook weer verliezen! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Je vraagt je toch af hoeveel voorbeelden die gasten nog moeten hebben..... Beste Ricardo: Kennelijk schat je jezelf net zo hoog in als Seedorf en Van Persie. Dat zijn volgens mij de enige spelers die op zeer jonge leeftijd al naar t buitenland gingen en succesvol waren. Waarbij dat voor Van Persie nog wel even duurde. Oh ja, voor het geval je het nog niet wist: Beide spelers hadden toen al 60 wedstrijden meegespeeld in het eerste van hun club, beiden hadden een Europacup in handen gehad en Seedorf was al 2x kampioen van Nederland geweest.
Wat zeg je ? Dat is al zo lang geleden en de tijden zijn veranderd ? Ja klopt. De verschillen zijn alleen maar groter geworden maar er is 1 club momenteel behoorlijk succesvol bezig om dat verschil te verkleinen. Welke club dan, vraag je ? Welterusten Ricardo. Veel succes. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 08:54 schreef Oceanu het volgende:Je vraagt je toch af hoeveel voorbeelden die gasten nog moeten hebben..... Beste Ricardo: Kennelijk schat je jezelf net zo hoog in als Seedorf en Van Persie. Dat zijn volgens mij de enige spelers die op zeer jonge leeftijd al naar t buitenland gingen en succesvol waren. Waarbij dat voor Van Persie nog wel even duurde. Oh ja, voor het geval je het nog niet wist: Beide spelers hadden toen al 60 wedstrijden meegespeeld in het eerste van hun club, beiden hadden een Europacup in handen gehad en Seedorf was al 2x kampioen van Nederland geweest. Wat zeg je ? Dat is al zo lang geleden en de tijden zijn veranderd ? Ja klopt. De verschillen zijn alleen maar groter geworden maar er is 1 club momenteel behoorlijk succesvol bezig om dat verschil te verkleinen. Welke club dan, vraag je ? Welterusten Ricardo. Veel succes. Ja maar bij Juve kan ik lekker meer verdienen! En word ik uitgeleend aan Brescia of mag ik misschien wel in het tweede spelen. Ze spelen in Italië ook lekker verdedigend voetbal daar hou ik zo van als aanvaller van Ajax. Doei ik en mijn zaakwaarnemer ruiken geld tot nooit meer ziens! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 09:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja maar bij Juve kan ik lekker meer verdienen! En word ik uitgeleend aan Brescia of mag ik misschien wel in het tweede spelen. Ze spelen in Italië ook lekker verdedigend voetbal daar hou ik zo van als aanvaller van Ajax. Doei ik en mijn zaakwaarnemer ruiken geld tot nooit meer ziens! Hij heeft natuurlijk gewoon groot gelijk. Dan ben je 18 jaar en kun je een contract tekenen voor (schatting) 200.000 per jaar of zo. Dat is toch niks ?? Ronaldo krijgt 100x meer en Messi ook !! Dit kunnen ze echt niet maken bij Ajax, wat een minachting. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 07:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zegt genoeg over de eredivisie lijkt me.. Veel namen die je noemt hebben nog niet eens iets gepresenteerd bij een topclub in Nederland en dan ga ik even uit van de traditionele top 3 aangezien de druk daar het hoogst is. Heitinga en Maduro waren al geen echte toppers maar gewoon leuk voor Ajax net als nu bv een Siem de Jong, Moisander enz. Enz Dat jonge talenten floppen in een zware competitie is ook niet heel vreemd aangezien ze nog moeten ontwikkelen. Pff wel zonde als we deze jongen ook weer verliezen! Niks zonde aan. Zulke jongens wil ik niet eens bij mijn club. Geef mij deze jongen maar!!
Davy Klaassen speelde zaterdag zijn beste wedstrijd tot dusver in het eerste van Ajax. De middenvelder was een plaag voor de defensie van NAC Breda en had met een hattrick een groot aandeel in de uiteindelijke 4-0 overwinning. Ajax wil binnenkort met Klaassen om tafel, om te praten over een verlenging en opwaardering van zijn tot 2016 doorlopende contract bij de club.
Ajax onderhandelt momenteel met Stefano Denswil over een nieuwe verbintenis en wil ook met Klaassen gaan praten, zo zegt Frank de Boer in De Telegraaf. De coach zei ooit gekscherend dat hij wel tot medio 2020 bij Ajax wilde blijven en Klaassen sluit niet uit dat hij ook zo lang in Amsterdam zal blijven spelen: "Wie weet", glimlacht de Hilversummer.
Zo lang die gasten niet in de gaten hebben wat voo ee het eest om voor Ajax te mogen spelen dan mogen ze van mij gaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 07:27 schreef Eide het volgende:[..] Tja, we zagen dit natuurlijk al aankomen gezien de zaakwaarnemer van Kishna. Spijtig dat die man zo nadrukkelijk voor rijke clubs werkt maar uiteindelijk is het ook maar de vraag of Ajax dit soort gastjes wel wil behouden. 18 jaar, nog geen reet gepresteerd (als je echt goed bent met 18 zit je al bij de A selectie van FdB) en nu al een beetje pedant via je zaakwaarnemer een fors salaris eisen. Rot dan maar op, ga lekker verpieteren in het buitenland en kijk straks vooral jalours hoe je voormalige teamgenootjes wel in de Champions League spelen. Inderdaad Eide, dan is die het Ajax-shirt niet waard. Heb ik eerder in een reactie al gemeld. Ik vind dat niet jammer, maar gewoon heel erg dom. En we wisten inderdaad al dat met deze zaakwaarnemer aan zijn zijde dit soort zaken gaan gebeuren. En tja................ die jochies blijven het geld ruiken, helemaal gek gemaakt door hun zaakwaarnemer. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Lekker laten gaan,en heel snel,graag of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 06:47 schreef Boudewijn het volgende:Telegraaf: [..] Het is nog geen zomer, maar het lijkt erop dat ik gelijk ga krijgen. De echte talenten zullen toch voor het geld gaan en al vroeg vertrekken. Omdat er 1 talent nu vertrekt?? en die 10 die wel zijn gekomen en hebben bijgetekend dan?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Als Kishna wil vertrekken, moet hij dat doen. Zal alleen zien dat dat een grote misstap is geweest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 18:39 schreef Hasjkoph het volgende:Als Kishna wil vertrekken, moet hij dat doen. Zal alleen zien dat dat een grote misstap is geweest. Ik ken eerlijk gezegd die hele gozer niet....sorry |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 07:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zegt genoeg over de eredivisie lijkt me.. Veel namen die je noemt hebben nog niet eens iets gepresenteerd bij een topclub in Nederland en dan ga ik even uit van de traditionele top 3 aangezien de druk daar het hoogst is. Heitinga en Maduro waren al geen echte toppers maar gewoon leuk voor Ajax net als nu bv een Siem de Jong, Moisander enz. Enz Dat jonge talenten floppen in een zware competitie is ook niet heel vreemd aangezien ze nog moeten ontwikkelen. Pff wel zonde als we deze jongen ook weer verliezen! Zegt niet zo heel veel over de ED in mijn optiek.. Een Danny Blind was op en top Ajacied, speelde prima bij ons, een geweldige speler, maar een echte speler voor zijn leven in de ED... Alle jongens die jij noemt zijn jongens die eigenlijk nooit weg zouden moeten gaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door remco k -- |
|
|
|