BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spaan: " Overmars zal omver worden geblazen"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 december 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt niet zo heel veel over de ED in mijn optiek.. Een Danny Blind was op en top Ajacied, speelde prima bij ons, een geweldige aanvaller, maar een echte speler voor zijn leven in de ED... Alle jongens die jij noemt zijn jongens die eigenlijk nooit weg zouden moeten gaan..
Remco, Danny was een verdediger hoor. ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 december 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:39 schreef Hasjkoph het volgende:
Als Kishna wil vertrekken, moet hij dat doen. Zal alleen zien dat dat een grote misstap is geweest.
precies, oprotten.
remco k
 remco k - zaterdag 14 december 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Remco, Danny was een verdediger hoor. ;-)
Ik bedoel speler, had iemand aan de telefoon toen ik het typte.. Whahaha..
remco k
 remco k - zaterdag 14 december 2013 - 19:25   quote  deeplink  
Blijf het zonde vinden als ie zou vertrekken.. Hoe je het ook went of keert, we hebben er veel belang bij dat onze toptalenten bij Ajax blijven..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 december 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Talent Kishna beleeft geluksdag
13 mei 2011
In de werkkamer van Ajax algemeen directeur Rik van den Boog hangt een prettig gespannen sfeer. Ricardo Kishna (16) is het stralende middelpunt en de voornaamste spanningsbron. Een eerste Ajax-contract is ook niet niks. Voordat de aanvaller de verbintenis - die loopt tot en met 30 juni 2014 en ingaat per 1 juli 2011 - signeert, spreken Van den Boog en hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink eerst mooie woorden.
,,We zijn altijd trots als een jonge gast zijn eerste contract tekent, spreekt Van den Boog de kersverse contractspeler vaderlijk en trots toe. ,,Jij bent er jong bij en hebt het zelf verdiend. Nu is het belangrijk om, niet zoals vroeger tussen de vier lichtmasten, maar hier in de ArenA tussen de tribunes te komen. Ajax zal er alles aan doen om het tot een succes te maken. Dit contract bewijst dat je goed kunt voetballen. Als je gewone dingen normaal blijft doen, ga je het redden. De steun van je ouders en zaakwaarnemer - zij kunnen je een spiegel voorhouden is daarbij belangrijk. Nu is het belangrijk dat het hier ook goed gaat.

Bij het uitspreken van hier legt Van den Boog de vinger op zijn rechterslaap. De boodschap is glashelder: met beide kicksen op het gras blijven staan en vooral keihard blijven werken. Het is een boodschap die elke jeugdspeler meekrijgt.

Ricardo Kishna wordt toegesproken door hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink. Ricardo Kishna wordt toegesproken door hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink.

De geboren Hagenaar ontdooit letterlijk als hij wordt toegesproken door eerst Van den Boog en later ook Olde Riekerink. Niet dat de klassieke linksbuiten uit de B1 stijf heeft gestaan van de spanning. ,,Dit is gewoon een heel speciale dag, licht Kishna zijn vrijdag de dertiende na afloop zelf toe. De symbolische ongeluksdag is voor de 16-jarige een onvervalste geluksdag. ,,Natuurlijk ben ik trots op dit eerste contract. Ik hoop dat ik een mooie tijd tegemoet zal gaan.

Olde Riekerink hamert er vooral op dat hij de komende weken en maanden dichtbij zijn team en medespelers moet blijven. Het hoofd van de jeugdopleiding snijdt er een pijnlijk onderwerp mee aan. Maar aan de zware knieblessure waarvan de jeugdinternational nu revalideert valt niet te ontkomen. Naast de twee operaties die hem nog wachten (Kishna kampt met een kwetsuur aan zijn rechterknie) zal de totale hersteltijd nog minimaal zes maanden vergen.

,,Het proces dat je nu ingaat is ook belangrijk, vertelt Olde Riekerink, met een verwijzing naar het 'dichtbij blijven'. ,,Wij geloven in elk geval in jou. Dit contract is het bewijs van ons geloof dat je het gaat halen. Wat volgt is een korte omschrijving van de voetballer-Kishna. Naast linksbuiten kan de Hagenaar, die negen jaar speelde bij ADO Den Haag, ook uit de voeten als aanvallende middenvelder. Olde Riekerink: ,,Je hebt je hier bij Ajax heel goed ontwikkeld. En je bent creatief. Kenmerk van een goede speler is dat hij op meerdere plekken inzetbaar is.

Kishna hoort het inmiddels glimlachend aan. De spanning heeft plaats gemaakt voor ontspanning. Als de tiener enkele minuten later zijn eerste contract tekent, toont Kishna zijn stralendste lach. Vader Dennie, moeder Brenda, oom Michel en zusje Indra lachen met de Ajacied mee.

Tekst: Ajax.nl
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 december 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Toen wilde hij nog hahaha
Eide
 Eide - zondag 15 december 2013 - 12:51   quote  deeplink  
Volgens Jack van Gelder (interview NOS 1 langs de lijn) heeft Raiola 700.000 salaris geëist voor Kishna. Daarop heeft Ajax onmiddellijk het bod van Ajax op tafel gelegd en een statement afgegeven dat er verder niet meer onderhandeld wordt.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 13:00   quote  deeplink  
Dat zou volledig terecht zijn.. 7 ton voor een talent zonder minuten in het 1e...
Oceanu
 Oceanu - zondag 15 december 2013 - 13:24   quote  deeplink  
7 ton, hahahahahaha. Dan heeft de zaakwaarnemer een behoorlijk reëel beeld van de huidige salarissen binnen de selectie hahahaha.
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 16:06   quote  deeplink  
Als dat bericht waar is heb ik maar 1 woord voor die idiote Raiola: koleremongool!
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 december 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:06 schreef Peterhs het volgende:
Als dat bericht waar is heb ik maar 1 woord voor die idiote Raiola: koleremongool!
Das ook n rasonderhandelaar.. mr dollartekens regeren bij hem..
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 13:00 schreef remco k het volgende:
Dat zou volledig terecht zijn.. 7 ton voor een talent zonder minuten in het 1e...
Ik zal hier maar weer eens de onafhankelijke en objectieve onderbouwing op geven:

Dat zou inderdaad volledig terecht zijn als hij ergens anders een aanbieding zou hebben, of kans zou maken op zeg 850k per jaar of meer.

Maarja... exceptioneel talent is het toch???
Zo iemand zou dat over 3 jaar volledig waard zijn, dus als ik lees dat het een 3-jarig contract betreft dan is het VOLLEDIG TERECHT om als zaakwaarnemer dat nu op tafel te leggen en het tegenbod af te wachten.
Maar als uiteindelijk blijkt dat Overmars hem hierdoor laat gaan, dan is de opmerking van Spaan ook volledig terecht: Overmars is dan omver geblazen, want onderhandelen betekent onderhandelen, niet alleen je eigen zin doordrijven als Ajax zijnde. De leegloop van de echte talenten zal dan alleen maar groter worden.
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik zal hier maar weer eens de onafhankelijke en objectieve onderbouwing op geven:

Dat zou inderdaad volledig terecht zijn als hij ergens anders een aanbieding zou hebben, of kans zou maken op zeg 850k per jaar of meer.

Zo iemand zou dat over 3 jaar volledig waard zijn, dus als ik lees dat het een 3-jarig contract betreft dan is het VOLLEDIG TERECHT om als zaakwaarnemer dat nu op tafel te leggen en het tegenbod af te wachten.
Maar als uiteindelijk blijkt dat Overmars hem hierdoor laat gaan, dan is de opmerking van Spaan ook volledig terecht: Overmars is dan omver geblazen, want onderhandelen betekent onderhandelen, niet alleen je eigen zin doordrijven als Ajax zijnde. De leegloop van de echte talenten zal dan alleen maar groter worden.
Objectief?
Via welke bril? Die van Feyenoord of die van de zaakwaarnemers? Voor de rest is er niets objectiefs aan.
Iedereen weet dondersgoed dat je of niet gepresteerd hebt of alleen maar blessures hebt dat je niet de jackpot kan gaan vragen.
Jackpot is 7 ton. Zeker wanneer je weet dat de salarissen niet meer zijn zoals voorheen en dat weet die Raiola gek ook.
Ik snap dat Overmars dan zegt dat hij lekker mag opdonderen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:33 schreef Peterhs het volgende:
Objectief?
Inderdaad, als een van de weinige hier ;)

quote:

Iedereen weet dondersgoed dat je of niet gepresteerd hebt of alleen maar blessures hebt dat je niet de jackpot kan gaan vragen.
Jackpot is 7 ton. Zeker wanneer je weet dat de salarissen niet meer zijn zoals voorheen en dat weet die Raiola gek ook.
Ik snap dat Overmars dan zegt dat hij lekker mag opdonderen.
Dus elke speler moet volgens jou maar gewoon accepteren wat Ajax wil geven. Onderhandelen is er onder Overmars niet meer mogelijk? Ik zou dat een heel erg vreemd beleid vinden.
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Dus elke speler moet volgens jou maar gewoon accepteren wat Ajax wil geven. Onderhandelen is er onder Overmars niet meer mogelijk? Ik zou dat een heel erg vreemd beleid vinden.
Je weet zelf ook wel dat dit geen goede conclusie is.
Ajax wil heus wel onderhandelen, maar als je zo'n 1ste vraag krijgt dan is het logisch dat je weet dat je nooit bij elkaar gaat geraken, omdat het verschil te groot is.
Het salarisplafond ligt niet veel hoger meer en andere talenten die krijgen dit niet eens in de buurt van dat geld. Spelers die wel veel hebben laten zien en niet altijd maar geblesseerd waren.
Als je dan zoiets durft te vragen is er idd voor jou geen plaats, want dan heb je simpelweg een geldplaat voor je kop en geen hart voor je club.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

[..]

Misschien heeft die zaakwaarnemer wel gezegd, 7 ton en niet minder? Het hele verhaal krijg je toch nooit te horen. Let wel, Ajax heeft een bepaald salarisplafond en die gaan ze niet ineens veranderen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:54 schreef Peterhs het volgende:
Je weet zelf ook wel dat dit geen goede conclusie is.
1) ajax geeft aan wat het bod is voor 3-jarig contract
2) speler vraagt hogere prijs
2) ajax stopt onderhandelingen en doet geen tegenbod

Dan denk ik eerder dat jij moet beseffen dat mijn conclusie de enige terechte conclusie is.

quote:

Ajax wil heus wel onderhandelen, maar als je zo'n 1ste vraag krijgt dan is het logisch dat je weet dat je nooit bij elkaar gaat geraken, omdat het verschil te groot is.
Niet dus! Ajax doet niet eens een tegenbod maar stopt meteen de onderhandelingen.
Of zo'n hoger vraagprijs nou terecht is of niet staat hier buiten, dit zijn gewoonweg geen onderhandelingen maar een take-it-or-leave-it dictatoriale mentaliteit.
(mits uiteraard dat de Telegraaf de waarheid schrijft, maar die zijn erg close met ze dus daar twijfel ik niet aan)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Boudewijn --
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan denk ik eerder dat jij moet beseffen dat mijn conclusie de enige terechte conclusie is.

[..]

Niet dus! Ajax doet niet eens een tegenbod maar stopt meteen de onderhandelingen.
Of zo'n hoger vraagprijs nou terecht is of niet staat hier buiten, dit zijn gewoonweg geen onderhandelingen maar een take-it-or-leave-it dictatoriale mentaliteit.
(mits uiteraard dat de Telegraaf de waarheid schrijft, maar die zijn erg close met ze dus daar twijfel ik niet aan)
Je kan een leuke onderbouwde reactie geven, maar eigenlijk geef je hiermee zelf toch aan dat je ernaast zit.
Ajax doet een aanbieding en krijgt een tegenbod. Die is zo idioot hoog dat ze geen eens zin meer hebben om verder te onderhandelen.
Als het een 'normale' vraag was geweest hadden ze heus wel onderhandeld.
Vroeger waren ze gevoelig voor dit soort fratsen. Gelukkig durven ze nu te zeggen tegen zo'n speler flapdrol en zo'n hele grote stronthoop makelaar dat ze het kunnen bekijken met die absurde vraagprijzen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

[..]

Ben jij bij de onderhandelingen geweest. Wie weet heeft die makelaar wel iets heel anders gezegd. Zo van dit is ons bod en hier kan je het mee doen. Lager gaan we niet.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Misschien heeft die zaakwaarnemer wel gezegd, 7 ton en niet minder? Het hele verhaal krijg je toch nooit te horen. Let wel, Ajax heeft een bepaald salarisplafond en die gaan ze niet ineens veranderen.
Maar die zaakwaarnemer heeft niet de onderhandelingen gestopt zonder eerst die prijs te zeggen.
Ajax stopt de onderhandelingen zonder een tegenbod oftewel: 'Kishna, rot jij maar lekker op, je bent ons geen cent extra waard'

Het zou van een enorm amateurisme getuigen als Overmars meteen al zijn uiterste bod heeft gegeven zonder ruimte om tot elkaar te kunnen komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar die zaakwaarnemer heeft niet de onderhandelingen gestopt zonder eerst die prijs te zeggen.
Ajax stopt de onderhandelingen zonder een tegenbod oftewel: 'Kishna, rot jij maar lekker op, je bent ons geen cent extra waard'

Het zou van een enorm amateurisme getuigen als Overmars meteen al zijn uiterste bod heeft gegeven zonder ruimte om tot elkaar te kunnen komen.
Je moet eens goed lezen wat ik schrijf. Ajax heeft een bod gedaan en een tegenvoorstel ontvangen. Misschien heeft de zaakwaarnemer toen wel gezegd. Dit bod en lager gaan we niet.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben jij bij de onderhandelingen geweest. Wie weet heeft die makelaar wel iets heel anders gezegd. Zo van dit is ons bod en hier kan je het mee doen. Lager gaan we niet.
Ben jij er wel bij geweest dan?
Wie zegt dat hij echt 7 ton heeft gevraagd.
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Waarom niet? Dit werkt in het dagelijks leven ook. Vrienden van mij hebben hetzelfde gedaan met een huis. Die hebben bezichtigd en een 2de keer. Ze lagen meteen hun enige bod neer met de melding dat het de enige zou zijn. Bij een eerdere keer mislukte dit en bij de volgende lukte het wel. Take it or leave it zou dus best kunnen en is niet per definitie fout.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee ik ben er niet bij geweest, maar je hebt het continu over amateurisme terwijl je het hele verhaal niet kent. Niemand niet overigens.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je moet eens goed lezen wat ik schrijf. Ajax heeft een bod gedaan en een tegenvoorstel ontvangen. Misschien heeft de zaakwaarnemer toen wel gezegd. Dit bod en lager gaan we niet.
Ja, en ik geen dus precies antwoord op dit antwoord van jou, maar om het dan te verduidelijken:

Hoe het is gegaan (volgens de telegraaf, die enorm dicht bij de bron zit):
1) Ajax doet een bod
2) Zaakwaarnemer doet een hoog tegenbod, wachtend op verdere onderhandelingen.
3) Ajax stopt onderhandelingen.

Als jouw redenatie werkelijkheid zou zijn, zou Overmars het volgende moeten doen:
1) Ajax doet een bod
3) Ajax geeft als tegenbod dat het eerste bod het hoogste bedrag is
4) Zaakwaarnemer stopt onderhandelingen

Hoe het zou moeten gaan bij onderhandelingen (wat nog kan overigens):
1) Ajax doet een bod
3) Ajax geeft als tegenbod een iets hoger bod, maar ver onder de vraagprijs van de zaakwaarnemer
4) Zaakwaarnemer doet een lager tegenbod
.... etc
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:12 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Waarom niet? Dit werkt in het dagelijks leven ook. Vrienden van mij hebben hetzelfde gedaan met een huis. Die hebben bezichtigd en een 2de keer. Ze lagen meteen hun enige bod neer met de melding dat het de enige zou zijn. Bij een eerdere keer mislukte dit en bij de volgende lukte het wel. Take it or leave it zou dus best kunnen en is niet per definitie fout.
Maar als je dat doet bij jouw droomhuis ben je enorm dom bezig.
Want deze speler wordt gezien als dat droomhuis!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee ik ben er niet bij geweest, maar je hebt het continu over amateurisme terwijl je het hele verhaal niet kent. Niemand niet overigens.
En daarom geef ik dus ook aan dat ALS het zo verder loopt zoals geschreven is, DAN zou het enorm dom geweest zijn van Overmars.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En daarom geef ik dus ook aan dat ALS het zo verder loopt zoals geschreven is, DAN zou het enorm dom geweest zijn van Overmars.
En toch komt het ware verhaal vanzelf een keer bovendrijven. Want het kan ook zijn dat de zaakwaarnemer heeft gezegd, dit is ons tegenvoorstel en verder onderhandelen heeft geen zin als jullie er geen gehoor aan geven.
VVout
 VVout - zondag 15 december 2013 - 17:31   quote  deeplink  
Ik wordt er wel moe van, veel spelers laten hun club hiermee in de steek. Ga gewoon voetballen en bewijs je zelf, desnoods met een kortlopend contract. Als je dan werkelijk zo goed bent kom je vanzelf in een positie om te onderhandelen en voor je club een goede transfersom binnen te halen.

Dan heb je een hart voor je club, wat we hier zien is gewoon egoïsme van de bovenste plank, dit mag je als club best wat kosten als men zo respectloos naar de club toe is.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is meer dan de gemiddelde eerste elftal speler verdient.

En omver geblazen zou die pas zijn als hij 7 ton zou weggeven..

Nee hoor, gewoon poot stijf houden..

Stel dat ie het wel zou geven, dan krijg je helemaal een leegloop, omdat iedereen dat zou willen..

Hij staat overigens inderdaad bekend als een extreem talent, maar wel 1 die extreem blessuregevoelig is,
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 16:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

[..]

Jij bent echt alles behalve objectief, heb je ook zelden iets over voetbal zien posten dat hout snijdt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent echt alles behalve objectief, heb je ook zelden iets over voetbal zien posten dat hout snijdt..
Hahahaha....tis mijn broer
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Whahaha, dus het ene bericht geloof je wel, maar het andere niet???

En dan noem jij jezelf objectief??

Maar blijkbaar zijn de mensen van de telegraaf er volgens jou dus wel bij geweest?? Wist niet dat pers bij dit soort gesprekken aanwezig mocht zijn..
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja, en ik geen dus precies antwoord op dit antwoord van jou, maar om het dan te verduidelijken:

Hoe het is gegaan (volgens de telegraaf, die enorm dicht bij de bron zit):
1) Ajax doet een bod
3) Ajax stopt onderhandelingen.

Als jouw redenatie werkelijkheid zou zijn, zou Overmars het volgende moeten doen:
1) Ajax doet een bod
3) Ajax geeft als tegenbod dat het eerste bod het hoogste bedrag is
4) Zaakwaarnemer stopt onderhandelingen

Hoe het zou moeten gaan bij onderhandelingen (wat nog kan overigens):
1) Ajax doet een bod
3) Ajax geeft als tegenbod een iets hoger bod, maar ver onder de vraagprijs van de zaakwaarnemer
4) Zaakwaarnemer doet een lager tegenbod
.... etc
Wie zegt er dat Raiola niet gezegd heeft dat Ajax die 7 ton moest betalen omdat dit het enige bod zou zijn....
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wat een kolder.

Heb zelf exact hetzelfde gedaan, twee keer mis en de derde keer raak.. ruim 35 k van de vraagprijs af en ons droomhuis. Wie is er dan dus dom??

En ja het waren drie verschillende huizen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Boudewijn zet altijd LAAG in....vandaar dat HL helemaal volgespamt wordt met reclames
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha....tis mijn broer
Nee hoor, dat kan absoluut niet, en zo wel ben of jij of hij geadopteerd.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Boudewijn zet altijd LAAG in....vandaar dat HL helemaal volgespamt wordt met reclames
yep, wordt je scheitziek van..

En in de tijd waarin online zijn met je mobiele telefoon in de hoogtijdagen zit en alleen maar verder groeit, kun je die reclames nog niet weg klikken ook..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, dat kan absoluut niet, en zo wel ben of jij of hij geadopteerd.
Altijd gedacht dat mijn vader niet mijn echte vader was.......mij waarschijnlijk weggegeven in de hoop op een betere hehehehe
Eide
 Eide - zondag 15 december 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Boudewijn,
Ten eerste is Kishna geen exceptioneel talent. Hij is lang geblesseerd geweest en deed het goed sinds zijn terugkeer. Hij is een smaakmaker en iemand die potentieel Ajax 1 kan halen... maar hij is geen Fischer of Eriksen die met 18 jaar speler van Ajax 1 waren.

Daarnaast is 7 ton exorbitant veel voor Ajax. Ter vergelijking: Moisander verdient 9 ton en is de op 1 na best betaalde speler in de selectie (na Siem). Ik kan veel begrip opbrengen dat als Raiola met een eis van 7 ton komt dat Ajax daar niet serieus over in onderhandeling gaat. Dan is het gat tussen een realistisch bedrag en de eis zo groot dat er eigenlijk geen beginnen aan is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 december 2013 - 18:52   quote  deeplink  
wat een loser die Spaan. Cambuur heeft een stugge verdediging. Kijk naar de andere topploegen tegen Cambuur. Zo wordt hij met de week ongeloofwaardiger. Hij kan beter zijn mond houden en met pensioen gaan.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 december 2013 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 18:49 schreef Eide het volgende:
Boudewijn,
Ten eerste is Kishna geen exceptioneel talent. Hij is lang geblesseerd geweest en deed het goed sinds zijn terugkeer. Hij is een smaakmaker en iemand die potentieel Ajax 1 kan halen... maar hij is geen Fischer of Eriksen die met 18 jaar speler van Ajax 1 waren.

Daarnaast is 7 ton exorbitant veel voor Ajax. Ter vergelijking: Moisander verdient 9 ton en is de op 1 na best betaalde speler in de selectie (na Siem). Ik kan veel begrip opbrengen dat als Raiola met een eis van 7 ton komt dat Ajax daar niet serieus over in onderhandeling gaat. Dan is het gat tussen een realistisch bedrag en de eis zo groot dat er eigenlijk geen beginnen aan is.
wat is eigenlijk een realistisch bedrag voor een speler die het 1e wel kan halen maar nog niet gehaald heeft dan?

kijk Veltman's, Denswil's en Klaassen's contracten werden ook al vrij snel op gewaardeerd.
Eide
 Eide - zondag 15 december 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Jawel, maar dan hebben ze zich bewezen. Ajax heeft een standaard werkwijze. Eerst een jeugdcontract, dan het eerste profcontract en dat kan bij goede prestaties tussentijds worden opwaardeerd. Greg v.d. Wiel verdiende na z'n opwaardering 6 ton, Eriksen 1.1 miljoen.

Het kan dus hard gaan, goed presteren is snel beloond worden... maar wel eerst presteren.
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 19:34   quote  deeplink  
En daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan.. Volledig terecht..

Helemaal niks gepresteerd in je leven, extreem blessuregevoelig zijn en dan 7 ton per jaar eisen..
Oceanu
 Oceanu - zondag 15 december 2013 - 20:27   quote  deeplink  
Hoe kan je jezelf objectief noemen als je bijna alleen maar reageert als er iets te melden valt wat als negatief uitgelegd kan worden tov het huidige beleid ?

Kishna kan nog zo'n groot talent zijn, maar hij moet, gezien de vele blessures die hij gehad heeft, dolgelukkig zijn dat Ajax hem een contract aanbiedt. En nee hij hoeft geen genoegen te nemen met 20.000 euro, maar 700.000 vragen is belachelijk. Prima gehandeld wat mij betreft: dit kun je krijgen en anders gaan we er niet uitkomen.
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Is compleet onzin.
Waarom doelloos onderhandelen als je uiteindelijk op een bedrag x wil uitkomen.
Als je bedrag x meteen op tafel legt met de info dat dat het dan ook moet zijn.
Dat jij maar op 1 manier kan denken moet jij weten, maar er zijn meerdere wegen naar Rome weet je nog.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt er dat Raiola niet gezegd heeft dat Ajax die 7 ton moest betalen omdat dit het enige bod zou zijn....
Dat probeer ik nou ook al de hele tijd los te krijgen bij hem, maar dan komt hij met allerlei verhalen dat Ajax of Overmars amateuristisch is en dan allerlei zaken die Overmars of Ajax had moeten doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 20:27 schreef Oceanu het volgende:
Hoe kan je jezelf objectief noemen als je bijna alleen maar reageert als er iets te melden valt wat als negatief uitgelegd kan worden tov het huidige beleid ?

Typisch Boudewijn zo kennen wij hem.....groot fan van van Gaal....die hier uitgekotst word sinds zijn poging om door de achterdeur naar binnen probeerde te komen (althans door mij)
Alles wat met Johan Cruijff te maken heeft deugt niet en brand hij af....ach tis ook een kakkie hé
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Typisch Boudewijn zo kennen wij hem.....groot fan van van Gaal....die hier uitgekotst word sinds zijn poging om door de achterdeur naar binnen probeerde te komen (althans door mij)
Alles wat met Johan Cruijff te maken heeft deugt niet en brand hij af....ach tis ook een kakkie hé
Hoho. Niet te over van Gaal hé. Zowel van Gaal als Cruijff zijn grote galspuwers. De een is niet beter als de ander. Ik kots Cruijff uit. Iets op poten zetten en erna (eigenlijk zelfs tijdens de overname) lekker met je ballen ergens in je villa zitten in Spanje of 1 van zijn andere exclusieve oordjes.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij er ook geen verstand van hebt en ik jou zowiezo niet serieus neem ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spaan: " Overmars zal omver worden geblazen"

0.0067250