BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spaan: " Overmars zal omver worden geblazen"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 20:51 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hoho. Niet te over van Gaal hé. Zowel van Gaal als Cruijff zijn grote galspuwers. De een is niet beter als de ander. Ik kots Cruijff uit. Iets op poten zetten en erna (eigenlijk zelfs tijdens de overname) lekker met je ballen ergens in je villa zitten in Spanje of 1 van zijn andere exclusieve oordjes.
Toch heeft hij iets in gang gezet Peek.....iets goeds....kan je niet ontkennen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 20:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij er ook geen verstand van hebt ;)
Hehehehe.....Boudewijn slaat terug.....wat meer kracht termen ouwe dan word het geloofwaardiger.
Dit is bosche bollen taal
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 20:45 schreef Peterhs het volgende:
Is compleet onzin.
Waarom doelloos onderhandelen als je uiteindelijk op een bedrag x wil uitkomen.
Als je bedrag x meteen op tafel legt met de info dat dat het dan ook moet zijn.
Omdat je dan maar 50% kans hebt om te slagen. Als er meerdere gegadigden zijn zul je het dan hoogstwaarschijnlijk verliezen.
Dat is gewoon dom.

quote:

Dat jij maar op 1 manier kan denken moet jij weten, maar er zijn meerdere wegen naar Rome weet je nog.
Zeg dat dan ook tegen Overmars.
Je geeft nou exact aan wat ik dus ook zeg: stop niet meteen de onderhandelingen, ga in overleg en zeg om deze en deze redenen kunnen we geen hoger salaris bieden (bijv geen speelminuten in eerste en blessuregevoelig). Iedereen die niet vind dat dit een betere oplossing is dan gewoonweg te zeggen dat we dan geen zaken meer doen is een zeer slechte onderhandelaar.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe.....Boudewijn slaat terug.....wat meer kracht termen ouwe dan word het geloofwaardiger.
Dit is bosche bollen taal
heb m'n post al aangepast :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

heb m'n post al aangepast :)
Zie het....Foei....Ban.
Hahahaha dat noem ik geen kracht termen....en je bent een lepert want je weet dat Remco altijd reageerd....dus nog een ban wegens provocatie.
Ik stel voor een ban van 2 weken....en tussentijds neem ik het ff over....deal??
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 15 december 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zie het....Foei....Ban.
Hahahaha dat noem ik geen kracht termen....en je bent een lepert want je weet dat Remco altijd reageerd....dus nog een ban wegens provocatie.
Ik stel voor een ban van 2 weken....en tussentijds neem ik het ff over....deal??
Ben niet zo van het schelden, is onnodig en nutteloos. En ik weet dat Remco op ELKE post MOET reageren, dus daarom is het altijd ook zo leuk om sommige discussies scherp te voeren.

En als jij mensen mag bannen houden we hier niemand over, dus dat doen we nog maar ff niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:10   quote  deeplink  
KUTZOOI, ik moet schijten van dat gezeik!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 december 2013 - 21:11   quote  deeplink  
heb je geen toilet ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
heb je geen toilet ??
Ja man, maar heb een brief gekregen van de gemeente. Ik schijt te veel. Mijn antwoord was dat het kwam door al dat gezeik op het forum. Hadden ze maling aan. Mag nu nog maar 1 keer per dag schijten, en tja dat heb ik vanmiddag al gedaan na die klotewedstrijd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ben niet zo van het schelden, is onnodig en nutteloos. En ik weet dat Remco op ELKE post MOET reageren, dus daarom is het altijd ook zo leuk om sommige discussies scherp te voeren.

En als jij mensen mag bannen houden we hier niemand over, dus dat doen we nog maar ff niet.
Valt wel mee hoor.....zou zo gauw niet weten wie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
KUTZOOI, ik moet schijten van dat gezeik!
??????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 december 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja man, maar heb een brief gekregen van de gemeente. Ik schijt te veel. Mijn antwoord was dat het kwam door al dat gezeik op het forum. Hadden ze maling aan. Mag nu nog maar 1 keer per dag schijten, en tja dat heb ik vanmiddag al gedaan na die klotewedstrijd.
Hahahaha meer dan genoeg 1x schijten op een dag....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 december 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

??????
??????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

??????
Dat gezeik over die Kishna man. Lekker belangrijk. Als die wil gaan weet hij waar de deur is. Als die wil blijven gaat ie maar op zijn knietjes naar de beleidsbepalers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

??????
???????????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha meer dan genoeg 1x schijten op een dag....
Burp!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 december 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 19:08 schreef Eide het volgende:
Jawel, maar dan hebben ze zich bewezen. Ajax heeft een standaard werkwijze. Eerst een jeugdcontract, dan het eerste profcontract en dat kan bij goede prestaties tussentijds worden opwaardeerd. Greg v.d. Wiel verdiende na z'n opwaardering 6 ton, Eriksen 1.1 miljoen.

Het kan dus hard gaan, goed presteren is snel beloond worden... maar wel eerst presteren.
mijn vraag is ook, wat voor salaris er bij z'n jeugdcontract en een 1e profcontract horen, wat is daar reeël voor zeg maar?
is natuurlijk voor iedereen anders, maar misschien dat je daar wat over weet?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat gezeik over die Kishna man. Lekker belangrijk. Als die wil gaan weet ik waar de deur is. Als die wil blijven gaat ie maar op zijn knietjes naar de beleidsbepalers.
Krishna weet ook waar de deur is...harra harra.....hehehehehe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

mijn vraag is ook, wat voor salaris er bij z'n jeugdcontract en een 1e profcontract horen, wat is daar reeël voor zeg maar?
is natuurlijk voor iedereen anders, maar misschien dat je daar wat over weet?
Ligt voor een groot gedeelte aan de potentie, maar volgens mij ligt het eerste profcontract tussen de 1,5 en 3 ton. Een jeugdcontract ligt volgens mij rond de 5000 tot 10.000 euro.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Krishna weet ook waar de deur is...harra harra.....hehehehehe
Hehehe scherp ouwe. Gelijk even aangepast. ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 december 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ligt voor een groot gedeelte aan de potentie, maar volgens mij ligt het eerste profcontract tussen de 1,5 en 3 ton. Een jeugdcontract ligt volgens mij rond de 50.000 tot 100.000 euro.
maar een jeugdcontract is toch voor jongens van 16? die ga je toch geen 50.000 per jaar betalen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar een jeugdcontract is toch voor jongens van 16? die ga je toch geen 50.000 per jaar betalen?
Wacht even, een jeugdcontract ligt rond de 10.000 euro. Even verkeerd benoemd in mijn vorige post. En aangepast.

NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 december 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wacht even, een jeugdcontract ligt rond de 10.000 euro. Even verkeerd benoemd in mijn vorige post.
dus jongens die op hun 16e een contract tekenen gaan 10.000 verdienen, ongeveer.
als ze dan op hun 18e hebben laten zien talent te hebben en dus een 1e profcontract krijgen wordt ze 1.5 tot 3 ton geboden?

das nog al een opwaardering voor als je het nog niet hebt laten zien.
ik denk dat je bedoelt dat je 1e profcontract 50.000 tot 100.000 is.
soccer
 soccer - zondag 15 december 2013 - 21:45   quote  deeplink  
Wat een onzin allemaal. Niemand is bij de onderhandelingen geweest ,dus niemand weet hoe het is gegaan. En 7 ton is natuurlijk een mooi bedrag om de onderhandelingen mee te beginnen. Of het reeel is, is een tweede maar ik denk dat er in Engeland en Spanje zulke bedragen voor talenten wel betaald kunnen worden. En dan heb je met marktwerking te maken. Zeker als je blessuregevoelig bent is dat een reden om zo hoog mogelijk in te zetten. Wie weet hoe lang je carriere duurt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 december 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dus jongens die op hun 16e een contract tekenen gaan 10.000 verdienen, ongeveer.
als ze dan op hun 18e hebben laten zien talent te hebben en dus een 1e profcontract krijgen wordt ze 1.5 tot 3 ton geboden?

das nog al een opwaardering voor als je het nog niet hebt laten zien.
ik denk dat je bedoelt dat je 1e profcontract 50.000 tot 100.000 is.
Hmmmmmmmmmm jij bent scherper dan mij. Bij een eerste profcontract heb ik het over de opwaardering wanneer ze enkele duels hebben gespeeld in het eerste. Zoals nu dus eigenlijk gebeurd bij Veltman, Denswil en nog enkelen. En dat is dus eigenlijk al hun 2e profcontract. Hahaha lastig allemaal. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:45 schreef soccer het volgende:
Wat een onzin allemaal. Niemand is bij de onderhandelingen geweest ,dus niemand weet hoe het is gegaan. En 7 ton is natuurlijk een mooi bedrag om de onderhandelingen mee te beginnen. Of het reeel is, is een tweede maar ik denk dat er in Engeland en Spanje zulke bedragen voor talenten wel betaald kunnen worden. En dan heb je met marktwerking te maken. Zeker als je blessuregevoelig bent is dat een reden om zo hoog mogelijk in te zetten. Wie weet hoe lang je carriere duurt.
Daarom gaat het voetbal naar de klote
remco k
 remco k - zondag 15 december 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

reageer niet op elke post, dat is onmogelijk.

maar het gezwam van jou hier is te makkelijk om te weerleggen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 december 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met negeren....nu zie je hem niet meer
Eide
 Eide - zondag 15 december 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ligt voor een groot gedeelte aan de potentie, maar volgens mij ligt het eerste profcontract tussen de 1,5 en 3 ton. Een jeugdcontract ligt volgens mij rond de 5000 tot 10.000 euro.
Ook dat verschilt. Ebecilio verdiende op z'n eerste profcontract 2600 netto p/m. Dat loopt echt niet meteen in de tonnen. Iedereen bij Ajax boven de 18 hebben heeft een profcontract. Die zitten echt niet in de tonnen hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Eide --
Peterhs
 Peterhs - zondag 15 december 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Laten we het nog even verder uitbreiden door verder door te denken dan op dit moment.
Stel dat ze hem nu zonder iets te hebben laten zien 500.000 overeenkomen.
Dat is absurd veel en sowieso teveel.
Wat gebeur er dan straks?
Hij gaat weer meer spelen. Hij valt door de mand en het heeft veel gekost voor niets.
Hij speelt gemiddeld en voor een gemiddelde speler dus alsnog overbetaald.
Of hij presteert wel erg goed en dan is het gebruikelijk om het contract open te breken. Dit zal dan aanzienlijk verbeterd moeten worden, omdat hij anders geen interesse zou hebben.
Conclusie is dan dus dat hij bijna of misschien zelfs de duurste speler van het elftal word terwijl hij nog altijd maar weinig gespeeld zou hebben.
Erikssen was de best verdienende, maar hoeveel en hoe lang heeft hij het laten zien voordat hij zoiets kreeg?
Het is dus verder kijken dan de neus lang is en hoe je het ook wend of keert, kun je dus geen idiote bedragen gaan vragen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 december 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 23:23 schreef Peterhs het volgende:
Laten we het nog even verder uitbreiden door verder door te denken dan op dit moment.
Stel dat ze hem nu zonder iets te hebben laten zien 500.000 overeenkomen.
Dat is absurd veel en sowieso teveel.
Wat gebeur er dan straks?
Hij gaat weer meer spelen. Hij valt door de mand en het heeft veel gekost voor niets.
Hij speelt gemiddeld en voor een gemiddelde speler dus alsnog overbetaald.
Of hij presteert wel erg goed en dan is het gebruikelijk om het contract open te breken. Dit zal dan aanzienlijk verbeterd moeten worden, omdat hij anders geen interesse zou hebben.
Conclusie is dan dus dat hij bijna of misschien zelfs de duurste speler van het elftal word terwijl hij nog altijd maar weinig gespeeld zou hebben.
Erikssen was de best verdienende, maar hoeveel en hoe lang heeft hij het laten zien voordat hij zoiets kreeg?
Het is dus verder kijken dan de neus lang is en hoe je het ook wend of keert, kun je dus geen idiote bedragen gaan vragen.
Je moet deze jongen laten gaan, iedere euro is te veel.
Dit wordt zn type die transfervrij wil vertrekken en dat soort fratsen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 16 december 2013 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 december 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

gelukkig reageerde je wel weer op een post van mij gericht aan Nenam :)
Eide
 Eide - maandag 16 december 2013 - 09:40   quote  deeplink  
Opening in zaak Ajacied Kishna

Ajax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Ezra Walian (16), Gino Dekker (16) en Abdelhak Nouri (16). De jeugdspelers door het Technisch Hart bestempeld als toptalenten van de opleiding tekenen een contract dat op 1 juli 2014 ingaat en tot de zomer van 2017 loopt.

Ook met een ander oogappeltje Donny van de Beek (16) nadert Ajax een akkoord over een nieuw driejarig contract. Hoewel afgelopen vrijdag de onderhandelingen met groeibriljant Ricardo Kishna (18) werden gestaakt en een transfervrij vertrek komende zomer voor de hand lag, is er onverwachts toch een opening.

In alle tumult over de berichtgeving gaf de speler (nogmaals) aan het liefst bij Ajax te willen blijven en herhaalde de club met de linksbuiten/spits door te willen gaan. "Wij willen hem heel graag bij ons houden en dat weet hij, zei Frank de Boer na het duel bij Cambuur (1-2).

"Ricardo is een heel groot talent. Dus dan kom je automatisch in aanmerking om mee te gaan op trainingskamp. De verwachting is dat deze week door Ajax en Kishnas zaakwaarnemer Mino Raiola een ultieme poging wordt ondernomen om een akkoord te bereiken.

Telegraaf

Zou Raiola misschien toch geschrokken zijn van de opstelling van Ajax? De toenadering komt vanuit zijn kamp. Ik vind het wel goed dat men alsnog een poging gaat wagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Eide --
nora
 nora - maandag 16 december 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Riola heeft ons forum gelezen en meteen Ajax gebeld dat hij weer wil praten hij is als de dood dat wij hem negeren.
Oceanu
 Oceanu - maandag 16 december 2013 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 09:48 schreef nora het volgende:
Riola heeft ons forum gelezen en meteen Ajax gebeld dat hij weer wil praten hij is als de dood dat wij hem negeren.
Whahahahaha inderdaad. We hebben er veel voor moeten doen om te zorgen dat ie zijn niet geringe buik er vol van had !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 december 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 09:40 schreef Eide het volgende:
Opening in zaak Ajacied Kishna

Ajax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Ezra Walian (16), Gino Dekker (16) en Abdelhak Nouri (16). De jeugdspelers door het Technisch Hart bestempeld als toptalenten van de opleiding tekenen een contract dat op 1 juli 2014 ingaat en tot de zomer van 2017 loopt.

Ook met een ander oogappeltje Donny van de Beek (16) nadert Ajax een akkoord over een nieuw driejarig contract. Hoewel afgelopen vrijdag de onderhandelingen met groeibriljant Ricardo Kishna (18) werden gestaakt en een transfervrij vertrek komende zomer voor de hand lag, is er onverwachts toch een opening.

In alle tumult over de berichtgeving gaf de speler (nogmaals) aan het liefst bij Ajax te willen blijven en herhaalde de club met de linksbuiten/spits door te willen gaan. "Wij willen hem heel graag bij ons houden en dat weet hij, zei Frank de Boer na het duel bij Cambuur (1-2).

"Ricardo is een heel groot talent. Dus dan kom je automatisch in aanmerking om mee te gaan op trainingskamp. De verwachting is dat deze week door Ajax en Kishnas zaakwaarnemer Mino Raiola een ultieme poging wordt ondernomen om een akkoord te bereiken.

Telegraaf

Zou Raiola misschien toch geschrokken zijn van de opstelling van Ajax? De toenadering komt vanuit zijn kamp. Ik vind het wel goed dat men alsnog een poging gaat wagen.
Het zou ook zo maar kunnen dat Kishna het niet eens is met het opgegeven bod van zijn zaakwaarnemer en graag bij Ajax wil blijven en dat dus maar heeft kenbaar gemaakt aan hem. Of Kishna is geschrokken van alle negatieve commentaren in medialand en daarop gaan nadenken.
Eide
 Eide - maandag 16 december 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het zou ook zo maar kunnen dat Kishna het niet eens is met het opgegeven bod van zijn zaakwaarnemer en graag bij Ajax wil blijven en dat dus maar heeft kenbaar gemaakt aan hem. Of Kishna is geschrokken van alle negatieve commentaren in medialand en daarop gaan nadenken.
Kan zo maar. Of ze hebben getracht te bluffen en moeten nu toch terugkrabbelen. Wie zal het zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 december 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 12:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Kan zo maar. Of ze hebben getracht te bluffen en moeten nu toch terugkrabbelen. Wie zal het zeggen.
Niemand uiteindelijk, want we waren er allemaal niet bij helaas! :-(
remco k
 remco k - maandag 16 december 2013 - 13:04   quote  deeplink  
Wil overigens niet zeggen dat het alsnog goed komt.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 16 december 2013 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit denk ik eerder.
Die zaakwaarnemers, zeker Raiola, zien hun spelers liever voor veel geld (lees: commissie) naar het buitenland vertrekken.
Eide
 Eide - maandag 16 december 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 15:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dit denk ik eerder.
Die zaakwaarnemers, zeker Raiola, zien hun spelers liever voor veel geld (lees: commissie) naar het buitenland vertrekken.
Geen commissie, tussen de 3 en 7% van het salaris dat de speler gaat verdienen. Daarom is salaris voor zaakwaarnemers belangrijker dan een goede transferbestemming, kans op speeltijd of andere commerciele belangen.

Was het maar een vaste commissie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 december 2013 door Eide --
nora
 nora - maandag 16 december 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Inderdaad een vaste commisie ongeacht wat voor een contract (verlenging of transfer)
Dat zou een hoop ellende schelen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 16 december 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 december 2013 - 16:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen commissie, tussen de 3 en 7% van het salaris dat de speler gaat verdienen. Daarom is salaris voor zaakwaarnemers belangrijker dan een goede transferbestemming, kans op speeltijd of andere commerciele belangen.

Was het maar een vaste commissie.
Dat bedoelde ik inderdaad, of noem je een percentage van het salaris niet commissie? Want dan zeg ik tegen mijn klanten ook telkens iets verkeerds ;)
remco k
 remco k - maandag 16 december 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Dan zeg jij inderdaad iets verkeerd.:-)
remco k
 remco k - maandag 16 december 2013 - 17:53   quote  deeplink  
Al denk ik niet dat men er iets anders onder zal verstaan..
Eide
 Eide - dinsdag 17 december 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Spaan: '4 voor Mino Raiola'

OPINIE - Henk Spaan geeft in zijn column in Het Parool kritiek op de wijze van handelen van Mino Raiola, de omstreden zaakwaarnemer van Ricardo Kishna. Raiola staat erom bekend om jonge talenten vroeg naar het buitenland te laten vertrekken, maar Kishna heeft aangegeven liever in Amsterdam te blijven.

'Hoe denkt Raiola dat Ajax naar Ricardo Kishna (18) zal kijken? Opeens is er 'een opening' om te onderhandelen. Dat kan alleen maar betekenen dat de jongen zich een ongeluk is geschrokken. Raiola denkt dat hij altijd maar namens Zlatan of Balotelli onderhandelt. Wat heeft hij nu bereikt met zijn mes op tafel? Gunstige onderhandelingspositie als tapijtje onder zijn voeten vandaan getrokken.'

Spaan heeft toch nog kritiek op Ajax. De columnist is het er niet mee eens dat Ajax verschillende talenten, zoals Gino Dekker en Abdel Nouri, vorig jaar geen nieuwe contracten aanbood. Onlangs maakte Ajax bekend de contracten van deze talenten te hebben verlengd.

'Even lachwekkend is het aplomb waarmee Ajax (of De Telegraaf) de nieuwe contracten met Gino Dekker en Abdel Nouri (16) aankondigt. Door 'het technisch hart' worden deze spelers beschouwd als 'toptalenten uit de opleiding'. O ja? Waarom kregen zij het vorig jaar dan geen contract en een stuk of vijf even oude, en mindere, buitenlanders wel? Dat die Nederlandse jongens alsnog wilden tekenen, wijst op liefde voor de club en op wijsheid bij ouders en management.'

Bron

Wat een prutser is Spaan ook. In zijn rancune richting de zittende garde plaatst hij onzinnig stuk na onzinnig stuk. Eerst om het hardst roepen dat Raiola Overmars wel omver zal blazen om dan nu te roepen dat Raiola zichzelf in een moeilijke positie heeft gebracht. Dat is dan dus ook een verdienste van Overmars beste Henk? Oh ja, en het aanbieden van contracten als talenten 16 jaar worden stamt al van ruim voor de huidige garde.

De man verliest met elke column meet geloofwaardigheid. jammer want hij is oprecht betrokken bij Ajax, komt bijna dagelijks op de Toekomst maar heeft de rancune van de fluwelen revolutie nog altijd niet van zich af weten te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 december 2013 - 20:58   quote  deeplink  
mooi geanticipeerd Eide!
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2013 - 07:38   quote  deeplink  
Hey Boudewijn..

Wat is nu je mening over de handelswijze van Overmars??

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75770/ajax-gaat-door-met-kishna.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Misschien een nieuwe titel.. "Overmars blaast Raiola omver"
Brandje
 Brandje - woensdag 18 december 2013 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2013 - 07:38 schreef remco k het volgende:
Hey Boudewijn..

Wat is nu je mening over de handelswijze van Overmars??

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/75770/ajax-gaat-door-met-kishna.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Misschien een nieuwe titel.. "Overmars blaast Raiola omver"
Ik denk eerder dat die jongen Raiola een halt heeft toegeroepen want hij wil zelf heel graag blijven. Neemt niet weg dat dit een uitstekende ontwikkeling is.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 december 2013 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2013 - 07:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat die jongen Raiola een halt heeft toegeroepen want hij wil zelf heel graag blijven. Neemt niet weg dat dit een uitstekende ontwikkeling is.
En zelfs dan nog moeten we afwachten of hij ooit in het eerste zal spelen.
Heb hem volgens mij nog nooit voor jong Ajax of het eerste in actie gezien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spaan: " Overmars zal omver worden geblazen"

0.0078759