|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dat bedoelde ik inderdaad, of noem je een percentage van het salaris niet commissie? Want dan zeg ik tegen mijn klanten ook telkens iets verkeerds ;) Commissie is idd opslag(percentage) boven het salaris ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2013 - 16:58 schreef remco k het volgende:Ik denk dat je wel kan stellen dat het grotendeel van de spelers die naar het buitenland vertrekken de laatste jaren gewoon floppen.. En vaak toch spelers die tot de pareltjes van de ED behoorden. Zie een de Jong, Dost, Assaidi, Labyad, John, Maduro, Heitinga, Anita, Bruma. Bijna allemaal gaan ze te snel weg. Als ze net een seizoen goed hebben gedraaid denken de clubs aan cashen en spelers aan binnenlopen. In mijn optiek moet je na zo'n goed jaar het tweede jaar nog beter zijn en het derde jaar moet je echt ver boven alles en iedereen uitsteken en de eredivisie ontgroeid zijn, dan mag je weg en dan zal je in mijn optiek ook slagen. Zelfs bij Eriksen denk ik dat hij nog 1 jaar nodig had om echt te rijpen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 09:40 schreef Eide het volgende:Opening in zaak Ajacied KishnaAjax heeft zich langer verzekerd van de diensten van Ezra Walian (16), Gino Dekker (16) en Abdelhak Nouri (16). De jeugdspelers door het Technisch Hart bestempeld als toptalenten van de opleiding tekenen een contract dat op 1 juli 2014 ingaat en tot de zomer van 2017 loopt. Ook met een ander oogappeltje Donny van de Beek (16) nadert Ajax een akkoord over een nieuw driejarig contract. Hoewel afgelopen vrijdag de onderhandelingen met groeibriljant Ricardo Kishna (18) werden gestaakt en een transfervrij vertrek komende zomer voor de hand lag, is er onverwachts toch een opening. In alle tumult over de berichtgeving gaf de speler (nogmaals) aan het liefst bij Ajax te willen blijven en herhaalde de club met de linksbuiten/spits door te willen gaan. "Wij willen hem heel graag bij ons houden en dat weet hij, zei Frank de Boer na het duel bij Cambuur (1-2). "Ricardo is een heel groot talent. Dus dan kom je automatisch in aanmerking om mee te gaan op trainingskamp. De verwachting is dat deze week door Ajax en Kishnas zaakwaarnemer Mino Raiola een ultieme poging wordt ondernomen om een akkoord te bereiken. Telegraaf Zou Raiola misschien toch geschrokken zijn van de opstelling van Ajax? De toenadering komt vanuit zijn kamp. Ik vind het wel goed dat men alsnog een poging gaat wagen. Denk dat Kishnas en zijn vader het niet eens waren met zijn zaakwaarnemer. Ze willen niet snel cashen maar rustig naar de top gaan. Kijk naar al die talenten die nu doorkomen bij Ajax en die staan echt een grote toekomst te wachten. Gelukkig is hij niet dom en grijpt hij zelf in. Raiola kiest eieren voor zijn geld, want Kishnas kan ook zo bij een ander terecht en in potentie kan Raiola nog heel veel geld aan deze jongen verdienen, ook hij is niet dom. komt helemaal goed... |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Toch hoop ik dat hij blijft, ondanks de interesse vanuit het buitenland. Hij is goed, en hij wordt nog beter omdat er nog veel rek in zit in zijn ontwikkeling. Dus Ajax, verleng zijn contract. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dat Overmars een dictator is en veel nieuwelingen heeft afgeschrikt met zijn handelswijze. Echt talent wordt blijkbaar niet gewaardeerd door Overmars.
Maar niettemin dit keer heeft het voor hem goed uitgepakt, hoewel het natuurlijk volledig te maken heeft gehad met het draaien van de speler zelf, niet de zaakwaarnemer. Mij zou het iig een nare bijsmaak hebben veroorzaakt als ik die speler was geweest. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 17:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dat Overmars een dictator is en veel nieuwelingen heeft afgeschrikt met zijn handelswijze. Echt talent wordt blijkbaar niet gewaardeerd door Overmars. Maar niettemin dit keer heeft het voor hem goed uitgepakt, hoewel het natuurlijk volledig te maken heeft gehad met het draaien van de speler zelf, niet de zaakwaarnemer. Mij zou het iig een nare bijsmaak hebben veroorzaakt als ik die speler was geweest. Ik ben het eens dat het aan de speler lag en niet aan de zaakwaarnemer, dat ze er nu uit zijn gekomen, maar een nare bijsmaak, dan geloof ik niet.
Beleid is heel simpel, je wil hier spelen om een topvoetballer te worden en je voor Ajax wil spelen of je kiest alleen voor geld en dan moet je hier niet zijn. Dit had niets te maken met de persoon zelf. Ik geloof ook niet dat de speler bij de eerste bespreking aanwezig was, maar de zaakwaarnemer maakte zich onmogelijk. Ik vind dit een heel goed signaal. Je kan hoog inzetten en verliezen, dat geldt voor beide partijen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 18:16 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Bijna allemaal gaan ze te snel weg. Als ze net een seizoen goed hebben gedraaid denken de clubs aan cashen en spelers aan binnenlopen. In mijn optiek moet je na zo'n goed jaar het tweede jaar nog beter zijn en het derde jaar moet je echt ver boven alles en iedereen uitsteken en de eredivisie ontgroeid zijn, dan mag je weg en dan zal je in mijn optiek ook slagen. Zelfs bij Eriksen denk ik dat hij nog 1 jaar nodig had om echt te rijpen. Ik ben van mening dat het grotendeels zo is dat die spelers gewoon niet genoeg kwaliteiten bezitten om in het buitenland te slagen.
Jongens als Vertonghen, Strootman, van Persie en ook Eriksen, van der Vaart, de Jong, Suarez en vast nog een aantal hebben denk ik uiteindelijk genoeg kwaliteiten om in het buitenland te slagen.
Maar jongens als Heitinga, Ola John, Maduro, de Jong, Dost, Elia, en al die andere gasten hebben gewoon niet genoeg kwaliteit, dat zijn simpelweg jongens die hun hele carriere in de ED behoren te spelen...
En als dat zou gebeuren gaat ook de aantrekkelijkheid van de competitie weer omhoog..
JE kan dus wel stellen dat vrijwel alles wat Nederland verlaat, dat dit puur en alleen beslissingen zijn op basis van geld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 17:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dat Overmars een dictator is en veel nieuwelingen heeft afgeschrikt met zijn handelswijze. Echt talent wordt blijkbaar niet gewaardeerd door Overmars. Maar niettemin dit keer heeft het voor hem goed uitgepakt, hoewel het natuurlijk volledig te maken heeft gehad met het draaien van de speler zelf, niet de zaakwaarnemer. Mij zou het iig een nare bijsmaak hebben veroorzaakt als ik die speler was geweest. Echt talent niet gewaardeerd?? Hij krijgt voor NL begrippen een heel mooi contract aangeboden, daarnaast trekt Overmars heel erg veel talent naar Ajax, dus die opmerking van je raakt kant nog wal, evenals je "dictator" opmerking. Dit beleid is namelijk niet samengesteld door Overmars.
Overigens zijn er niet veel spelers te noemen die onder Overmars weg zijn gegaan omdat ze er niet uit konden komen financieel.
En bij Ajax gaat het juist om de speler, je kan dus wel stellen dat dit hier dus mochten ze eruit komen Overmars erg goed gehandeld heeft.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 17:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dat Overmars een dictator is en veel nieuwelingen heeft afgeschrikt met zijn handelswijze. Echt talent wordt blijkbaar niet gewaardeerd door Overmars. Maar niettemin dit keer heeft het voor hem goed uitgepakt, hoewel het natuurlijk volledig te maken heeft gehad met het draaien van de speler zelf, niet de zaakwaarnemer. Mij zou het iig een nare bijsmaak hebben veroorzaakt als ik die speler was geweest. Het Technisch Hart besluit wie wanneer een contract moet krijgen. Overmars dient dat uit te onderhandelen. De werkwijze van Overmars is hoogacht standvastig hoewel je ook daarbij af moet vragen hoeveel financiële ruimte Overmars heeft van de financieel Directeur. Uiteindelijk is Overmars "slechts" het operationeel niveau tussen de tactische staf (TH) en strategische besluitvormers (directie). Daar tussenin is het aan Overmars om wensen van het TH en mogelijkheden vanuit de directie elkaar te laten ontmoeten.
5 talenten in korte tijd gecontracteerd, daarbij 1 met wie dat in stappen moest. Je kan natuurlijk altijd beren op de weg zoeken maar de conclusie is gewoon "goed werk". |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben van mening dat het grotendeels zo is dat die spelers gewoon niet genoeg kwaliteiten bezitten om in het buitenland te slagen. Jongens als Vertonghen, Strootman, van Persie en ook Eriksen, van der Vaart, de Jong, Suarez en vast nog een aantal hebben denk ik uiteindelijk genoeg kwaliteiten om in het buitenland te slagen. Maar jongens als Heitinga, Ola John, Maduro, de Jong, Dost, Elia, en al die andere gasten hebben gewoon niet genoeg kwaliteit, dat zijn simpelweg jongens die hun hele carriere in de ED behoren te spelen... En als dat zou gebeuren gaat ook de aantrekkelijkheid van de competitie weer omhoog.. JE kan dus wel stellen dat vrijwel alles wat Nederland verlaat, dat dit puur en alleen beslissingen zijn op basis van geld. Klopt helemaal Remco, geld op de eerste plaats, maar ook het avontuur denk ik. Ola, maduro etc, waren niet de eredivisie ontgroeid en dat bedoelde ik ook te zeggen.
Ik denk ook dat de club waarvoor je speelt veel bepaald. spelen bij Twente of AZ is toch anders dan bij Ajax, psv of Feijenoord. Heel simpel ik ken ook niemand die het in het buitenland redt als ze naar het buitenland gaan vanaf een zogenaamde nederlandse subtopper zoals Heerenveen, Twente of AZ. Een type ruiz zou vroeger gekocht zijn door Ajax, PSV of Feijenoord en dan groeide ze door of niet. Dat gebeurt nu al helemaal niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, ik hoop ook dat de spelers dat op ten duur gaan inzien.. Hetzelfde gaat straks gebeuren met een Tadic.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
mee eens remco...maar zo'n speler die het niet red...is ook afhankelijk van de trainer...zie hij het wel juist...zet hij hem op de juiste positie...wordt hij gedragen door de anderen....valt hij binnen of buiten de groep...past hij zich makkelijk aan...ook moet hij misschien wennen aan het systeem en aan zijn omgeving....er zijn genoeg bijkomende factoren waardoor een speler niet slaagt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:mee eens remco...maar zo'n speler die het niet red...is ook afhankelijk van de trainer...zie hij het wel juist...zet hij hem op de juiste positie...wordt hij gedragen door de anderen....valt hij binnen of buiten de groep...past hij zich makkelijk aan...ook moet hij misschien wennen aan het systeem en aan zijn omgeving....er zijn genoeg bijkomende factoren waardoor een speler niet slaagt... Ben ik eerlijk gezegd niet met je eens, vaak worden die spelers op voorspraak van een trainer gehaald, die ziet het dus wel degelijk in die speler zitten..
Maar er zijn simpelweg te veel voorbeeld te noemen van spelers die niet slagen om dat bij andere factoren neer te leggen.. En dat is ook eigenlijk altijd al zo geweest..
Heel erg veel spelers zijn gewoon goed genoeg voor de ED, en misschien zelfs wel voor een Ajax PSV of Feyenoord, maar simpelweg niet goed genoeg voor de rest van Europa.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:Inderdaad, ik hoop ook dat de spelers dat op ten duur gaan inzien.. Hetzelfde gaat straks gebeuren met een Tadic.. Ja idd, zonde zou dat zijn voor zo'n jongen. Hij had gewoon naar Ajax moeten gaan, maarja dat gaat nu niet meer gebeuren. Vind dat echt een potentiele topvoetballer, maar bij twente wordt hij gewoon niet beter en daardoor gaat hij boot missen naar de echte top. Suarez id een goed voorbeeld van hoe het wel moet. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 20:16 schreef remco k het volgende:Inderdaad, ik hoop ook dat de spelers dat op ten duur gaan inzien.. Hetzelfde gaat straks gebeuren met een Tadic.. Ja idd, zonde zou dat zijn voor zo'n jongen. Hij had gewoon naar Ajax moeten gaan, maarja dat gaat nu niet meer gebeuren. Vind dat echt een potentiele topvoetballer, maar bij twente wordt hij gewoon niet beter en daardoor gaat hij boot missen naar de echte top. Suarez id een goed voorbeeld van hoe het wel moet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
excuse me...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik eerlijk gezegd niet met je eens, vaak worden die spelers op voorspraak van een trainer gehaald, die ziet het dus wel degelijk in die speler zitten.. Maar er zijn simpelweg te veel voorbeeld te noemen van spelers die niet slagen om dat bij andere factoren neer te leggen.. En dat is ook eigenlijk altijd al zo geweest.. Heel erg veel spelers zijn gewoon goed genoeg voor de ED, en misschien zelfs wel voor een Ajax PSV of Feyenoord, maar simpelweg niet goed genoeg voor de rest van Europa.... In mijn optiek is dat niet altijd zo geweest. Nu met de EU koopt iedereen maar raak en is het belasting technisch nog voordeliger om als buitenander aan de slag te gaan in nederland, dan andersom en als Nederlander voordeliger om in het buitenland te werken. Ik praat dan echt over serieus veel geld. Daar moet de overheid echt iets aan doen. Of je nu 52% belasting betaald of 30%. Over 1 miljoen praat je dan toch over veel geld. Dus wat er nu gebeurt komt ook mede door de overheid. Ik vind dat je een uitzondering moet maken voor de sport, omdat dit ook een affiche is voor het land. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik eerlijk gezegd niet met je eens, vaak worden die spelers op voorspraak van een trainer gehaald, die ziet het dus wel degelijk in die speler zitten.. Maar er zijn simpelweg te veel voorbeeld te noemen van spelers die niet slagen om dat bij andere factoren neer te leggen.. En dat is ook eigenlijk altijd al zo geweest.. Heel erg veel spelers zijn gewoon goed genoeg voor de ED, en misschien zelfs wel voor een Ajax PSV of Feyenoord, maar simpelweg niet goed genoeg voor de rest van Europa.... Dat is ergens wel zo maar hoe zit het dan met de Ajax aankopen van de laatste jaren....de meesten zijn ook geen toppers gebleken....dus zijn er meer factoren die er spelen...en die had ik al aangegeven... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dat is ergens wel zo maar hoe zit het dan met de Ajax aankopen van de laatste jaren....de meesten zijn ook geen toppers gebleken....dus zijn er meer factoren die er spelen...en die had ik al aangegeven... Speelstijl is ook heel bepalend. Iemand kan heel goed in 4-4-2 spelen en niet in 3-4-3 of 4-3-3. Kijk naar Zlatan, die flopte bij barca, maar bij andee teams is hij fantastisch. Hoe kan dat? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:10 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja idd, zonde zou dat zijn voor zo'n jongen. Hij had gewoon naar Ajax moeten gaan, maarja dat gaat nu niet meer gebeuren. Vind dat echt een potentiele topvoetballer, maar bij twente wordt hij gewoon niet beter en daardoor gaat hij boot missen naar de echte top. Suarez id een goed voorbeeld van hoe het wel moet. Suarez is een speler die overal slaagt....geen twijfel over... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Speelstijl is ook heel bepalend. Iemand kan heel goed in 4-4-2 spelen en niet in 3-4-3 of 4-3-3. Kijk naar Zlatan, die flopte bij barca, maar bij andee teams is hij fantastisch. Hoe kan dat? Had ik oevrigens eerder ook al aangegeven... Maar zegt misschien ook iets over de rest van het team...als een speler in Nederland er meer uit springt als de overigen van zijn team....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Merk dat ik veel tikfoutjes maak. Boudewijn moet een spelling check eropgooien...
Suarez is iemand daar kom je voor naar het stadion. Hoop echt dat hij ooit nog terugkomt... |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Niet alleen voor Suarez kom je naar het stadion, maar na mijn mening ook voor Tadic, vooral als hij echt bij Ajax zou spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:45 schreef huidige ajax het volgende:Niet alleen voor Suarez kom je naar het stadion, maar na mijn mening ook voor Tadic, vooral als hij echt bij Ajax zou spelen. Ik vind Tadic dit seizoen ontzettend tegenvallen anders. Heb ook niet het idee dat hij beter aan het worden is. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik heb in het verleden al eens een topic over Raiola gemaakt.
Bottomline is dat de clubs hem zouden moeten bannen ! Jeugdspelers niet contracteren wanneer ze zich door deze egoïstisch geldwolf laten vertegenwoordigen. Kost aanvankelijk wellicht een talentje maar het is de enige manier!
Jammer dat de betrokken spelers zelf niet inzien dat deze man een gladde prater is met slecht 1 doel en dat is zijn eigen belang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 december 2013 door Stanley -- |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Maar als Tadic bij Ajax speelt, dan denk ik toch dat hij bij Ajax nog beter dan nu gaat spelen. Iedereen heeft wel eens een tegenslag. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 08:35 schreef Stanley het volgende:Bottomline is dat de clubs hem zouden moeten bannen ! Jeugdspelers niet contracteren wanneer ze zich door deze egoïstisch geldwolf laten vertegenwoordigen. Kost aanvankelijk wellicht een talentje maar het is de enige manier! Jammer dat de betrokken spelers zelf niet inzien dat deze man een gladde prater is met slecht 1 doel en dat is zijn eigen belang. Op wikipedia staat dan ook: -- Per 2014 zal Ajax deze zaakwaarnemer en spelers die onder zijn begeleiding staan weigeren, aangezien hij er meermaals voor zorgde dat toptalenten uit de jeugd vertrokken. -- maar dat is door een onbekend persoon zonder bron aangepast, dus zal wel fake zijn.
Zijn er eigenlijk (gevestigde) spelers die van Raiola naar een andere zaakwaarnemer zijn overgestapt omdat ze niet tevreden waren? Want blijkbaar zijn de spelers zelf wel tevreden over hem? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 19:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] Op wikipedia staat dan ook: -- Per 2014 zal Ajax deze zaakwaarnemer en spelers die onder zijn begeleiding staan weigeren, aangezien hij er meermaals voor zorgde dat toptalenten uit de jeugd vertrokken. -- maar dat is door een onbekend persoon zonder bron aangepast, dus zal wel fake zijn. Zijn er eigenlijk (gevestigde) spelers die van Raiola naar een andere zaakwaarnemer zijn overgestapt omdat ze niet tevreden waren? Want blijkbaar zijn de spelers zelf wel tevreden over hem? Hehehehe wikipedia. De meest onbetrouwbare bron, aangezien elke willekeurige malloot er aanpassingen kan doen. Maar dat had je zelf ook wel in de gaten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 19:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] Op wikipedia staat dan ook: -- Per 2014 zal Ajax deze zaakwaarnemer en spelers die onder zijn begeleiding staan weigeren, aangezien hij er meermaals voor zorgde dat toptalenten uit de jeugd vertrokken. -- maar dat is door een onbekend persoon zonder bron aangepast, dus zal wel fake zijn. Zijn er eigenlijk (gevestigde) spelers die van Raiola naar een andere zaakwaarnemer zijn overgestapt omdat ze niet tevreden waren? Want blijkbaar zijn de spelers zelf wel tevreden over hem? Geen idee eigenlijk. Overigens is Raiola jarenlang geweigerd op de Toekomst (sinds Zlatan en het schaarincident). Pas toen Jol en kwam was Raiola weer welkom (zaakwaarnemer van Jol...). Maar het lijkt meer mogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 19:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] Op wikipedia staat dan ook: -- Per 2014 zal Ajax deze zaakwaarnemer en spelers die onder zijn begeleiding staan weigeren, aangezien hij er meermaals voor zorgde dat toptalenten uit de jeugd vertrokken. -- maar dat is door een onbekend persoon zonder bron aangepast, dus zal wel fake zijn. Zijn er eigenlijk (gevestigde) spelers die van Raiola naar een andere zaakwaarnemer zijn overgestapt omdat ze niet tevreden waren? Want blijkbaar zijn de spelers zelf wel tevreden over hem? Je hoort vanuit de spelers nooit vervelende dingen over hem.. Dat is het vervelden er ook aan. Hij scoort de meest dikke deals voor de spelers.. Maar de clubs vinden hem erg vervelend. |
|
|
|
|
maaktnieuit
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Speelstijl is ook heel bepalend. Iemand kan heel goed in 4-4-2 spelen en niet in 3-4-3 of 4-3-3. Kijk naar Zlatan, die flopte bij barca, maar bij andee teams is hij fantastisch. Hoe kan dat? Dat had volgens mij meer met zijn karakter te maken dan met zijn spelniveau, hij had prima statistieken op het moment dat hij weg ging. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Anita en van der Wiel zijn toentertijd toch naar Raiola gegaan om een transfer te forceren? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 december 2013 - 23:45 schreef huidige ajax het volgende:Niet alleen voor Suarez kom je naar het stadion, maar na mijn mening ook voor Tadic, vooral als hij echt bij Ajax zou spelen. Tadic kan net zo goed de volgende Sulejmani worden.. Denk het niet want in het huidige systeem krijgen de buitenspelers nog wel wat ruimte en daar weet hij wel raad mee. Weet alleen niet of hij fysiek en mentaal sterk genoeg is voor Ajax. Kijk naar bv. Maher die staat er bij Psv ook niet gelijk(neemt niet weg dat hij er bij Ajax misschien wel gelijk gestaan had zijn zoveel factoren) Je kan dan beter naar winnaars als Suarez zoeken.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Foei Raiola. Je hebt Overmars veel te ver weggeblazen! Tis namelijk al dagen zo stil rondom transfers! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
O nee, er is nog nieuws. En wel een nette reactie van de zaakwaarnemer van Enoh!! Lees onderstaand stuk maar!
Om nog kans te maken op een plek in de selectie van Kameroen voor het aankomende WK, moet hij regelmatig spelen, verklaart zaakwaarnemer Aykut Dogan in gesprek met Ajax Showtime. Die kans krijgt hij bij Antalyaspor. Ik wil Marc Overmars bedanken voor de goede samenwerking en gastvrijheid. De onderhandelingen met Antalyaspor verliepen moeizaam. Omdat de salarisregeling in Turkije anders is dan in Nederland. Het voelt goed dat de transfer er nu op zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik zal die spaan eens omver blazen.. Als ik er nu over na denk, hoe kan je iemand omver blazen? Zoveer kracht en capaciteit heb je helemaal niet in je longen.. Onzin dus |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Henk Spaan heeft zich gedurende de revolutie constant verzet tegen Cruijff. Hij is nog altijd van mening dat het toenmalige bestuur en dan met name Ten Have het bij het rechte eind had en daar blijft hij rancuneus over. Hij laat al 2 jaar geen kans voorbij gaan om de huidige directie en koers te bekritiseren. Ondanks dat Henk Spaan dagelijks op de Toekomst te vinden is, is hij nauwelijks meer serieus te nemen van zijn vooringenomenheid is van een ongekende orde.
Overmars heeft deze periode wel weer bewezen prima op z'n plek te zitten. Meerdere grote talenten onder contract gesteld, 4 Klaassen, Veltman en Denswil bij laten tekenen en van dure krachten als Enoh afscheid genomen. Dan kan je nog zo tegen de huidige directie zijn, maar deze periode is prima geweest. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik kan me niet voorstellen dat Enoh zoveel verdiende eigenlijk ten opzichte van de rest (niet de jeugdcontracten meegerekend) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 11:55 schreef Peterhs het volgende:Ik kan me niet voorstellen dat Enoh zoveel verdiende eigenlijk ten opzichte van de rest (niet de jeugdcontracten meegerekend) Als niet EU speler iig al bijna 5 ton... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En toch is Enoh altijd op en top professional geweest. Heeft zich nooit en te nimmer negatief uitgelaten over de keuzes van De Boer. Daar kunnen bepaalde spelers, zonder namen te noemen, een erg groot voorbeeld aan nemen. Toch Boerrigter? ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:En toch is Enoh altijd op en top professional geweest. Heeft zich nooit en te nimmer negatief uitgelaten over de keuzes van De Boer. Daar kunnen bepaalde spelers, zonder namen te noemen, een erg groot voorbeeld aan nemen. Toch Boerrigter? ;-) Absoluut. Daar refereerde ik hier een paar weken ook aan. Want ondanks dat Enoh tekort komt voor wat FdB wil, is het een top prof die hard werkt en altijd positief is. Grote klasse en ik gun deze vent absoluut meer als waar hij bij Ajax op kan rekenen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 12:45 schreef Eide het volgende:[..] Absoluut. Daar refereerde ik hier een paar weken ook aan. Want ondanks dat Enoh tekort komt voor wat FdB wil, is het een top prof die hard werkt en altijd positief is. Grote klasse en ik gun deze vent absoluut meer als waar hij bij Ajax op kan rekenen. Helemaal gelijk Eide. Ik heb je column toen niet gelezen, maar zoals ik al zeg kunnen sommigen hier echt een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:En toch is Enoh altijd op en top professional geweest. Heeft zich nooit en te nimmer negatief uitgelaten over de keuzes van De Boer. Daar kunnen bepaalde spelers, zonder namen te noemen, een erg groot voorbeeld aan nemen. Toch Boerrigter? ;-) Helemaal mee eens, vind het ergens wel jammer dat ie weggaat, maar past simpelweg niet meer in de plannen van Ajax, zijn vertrek is dus wel te begrijpen, ook heel netjes van hem dat ie Overmars bedankt samen met de supporters van Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Spaan over 1 speler twee keer een uitspraak binnen een week..
Zoek de verschillen..
deel1
deel 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 juni 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar is die ouwe gek eigenlijk mee bezig man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met jou Remco....voor mij bestaat hij niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 12:45 schreef Eide het volgende:[..] Absoluut. Daar refereerde ik hier een paar weken ook aan. Want ondanks dat Enoh tekort komt voor wat FdB wil, is het een top prof die hard werkt en altijd positief is. Grote klasse en ik gun deze vent absoluut meer als waar hij bij Ajax op kan rekenen. Dat heb ik dus ook met Cvitanich en Lodeiro.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rare stokslobberaar |
|
|
|