|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een maat van mij sponsert Feyenoord.. In ruil daarvoor zou de naam van zijn bedrijf voor de wedstrijd en in de rust getoond worden.. Pas was hij uitgenodigt in die skyboxen en tot zijn verbazing heeft hij zelf niks gezien op die digiboorden.. Afgelopen zondag heb ik ook gekeken en niks gezien,tenminste ik heb niet echt nonstop gekeken... Mijn vraag aan jullie is nu of jullie misschien de naam www.adristam-juweliers.nl hebben zien staan?
B.v.d
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niets gezien, te veel bier :') Wel lullig als hij wel betaalt, maar geen reclame ervoor terug krijgt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja lijkt mij ook Bosi vandaar de oproep,maar eerst iets van bewijs voordat we een oordeel kunnen geven... Misschien heeft Feyenoord wel de reclame gemaakt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook niks van gezien Leon, maar heb er natuurlijk ook niet op gelet.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
In een flits zie ik die naam in groene letters. Weet alleen niet meer of het voor de wedstrijd of in de rust was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 22:40 schreef Vincent1970 het volgende:In een flits zie ik die naam in groene letters. Weet alleen niet meer of het voor de wedstrijd of in de rust was. Ok dank je gozer... Maak niet uit of het voor of in de rust was. Daar kan ik wat mee ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: No problemo Renato...uiteraard ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De website werkt alleen niet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook niet de bedoeling dat jij gratis reclame moet maken Boudewijn .. Hebben we altijd een hekel aan gehad hier toch? De naam klopt maar de link niet... Het is puur de vraag of iemand het gezien heeft? Hij heeft er aardig voor betaald maar twijfeld of de reclame ook daadwerkelijk getoond word. Maar goed omdat jij erom vraagt.. Misschien kunnen jullie nog iets voor elkaar beteken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2013 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gouwe gozerT met die Ollie d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OMMOORD gestoord! haha :) |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ik dacht dat ik het ook gezien had.. maar ja.. zeker weten doe ik het niet |
|
|
|
|
adri stam
|
|
|
hoi leon thanks voor dit man de reclame gaat via sport en sales dus buiten feyenoord om maar wel een samenwerking ,ik heb al met feyenoord contact gehad en er gaan nu stukken de de deur uit naar sport en sales . ik baal ervan ik had gedacht om in de kuip te staan met me reclame www.adristam-juwelier.nl maar helaas gr adri |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker weten Renato ...0llieeee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vroeger een beetje ,nu zeer netjes haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 11:40 schreef adri stam het volgende:hoi leon thanks voor dit man de reclame gaat via sport en sales dus buiten feyenoord om maar wel een samenwerking ,ik heb al met feyenoord contact gehad en er gaan nu stukken de de deur uit naar sport en sales . ik baal ervan ik had gedacht om in de kuip te staan met me reclame www.adristam-juwelier.nl maar helaas gr adri Graag gedaan Adri.. Maar er zijn er 2 die denken iets te hebben gezien dus misschien valt het mee man? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik 'ken' wat mensen uit Ommoord, die er nu wonen... mwahhhhh :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar hij is een Vlaardinger en daar komen alleen hele nette mensen vandaan haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Net als aan de andere kant van het water.:-D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Net als de Batavieren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker,daar wonen ook zeer nette mensen..;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welkom Adri, kom een van de dagen wel eens langs voor een Olli voor mijn spruit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja wat huh, jij denkt zeker dat ik nooit meer R'dam kom zeker. Echt wel dus hè, feestdagen voor de deur dus gaan we de familie daar weer eens opzoeken, goed excuus eens een biertje te pakken en wie weet wat nog meer :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 december 2013 - 18:50 schreef VVout het volgende:[..] Ja wat huh, jij denkt zeker dat ik nooit meer R'dam kom zeker. Echt wel dus hè, feestdagen voor de deur dus gaan we de familie daar weer eens opzoeken, goed excuus eens een biertje te pakken en wie weet wat nog meer :) Okay, maar Adri verkoopt goud, geen olli's toch.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GOUD!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Al op zijn site gekeken, zilvere olli hangertjes stond er volgens mij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als ik dat adres intikt, verschijnt er bijij niks ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die tweede nemen met juwelier zonder s. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ga ik kijken. Thx...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2013 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Adri heeft idd zilveren Ollie's.. Maar hij is ook smit en kan eigenlijk alles maken wat je wil... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Doe mij dan maar kampioensschaal 2013/2014 ;-P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: De kampioensschaal wordt gemaakt van tin, en toevallig door mijn oud-voetbal teamlid (hij was toen onze keeper):
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En er zijn kleine replica's te bestellen via hun webshop: http://www.tinshop.nl/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Leuk man! Eerst kampioen worden en hij krijgt heel wat afnemers.. |
|
|
|