BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 100 wedstrijden onder Frank de Boer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 19 januari 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 13:14 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vond Fischer in de oefenwedstrijden ook een sterke indruk maken, vaak was de spits of andere speler iets te laat waardoor het fout ging.
Hij oogde een stuk frisser dan voor de winterstop.
freakie
 freakie - zondag 19 januari 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 13:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij oogde een stuk frisser dan voor de winterstop.
Ja klopt!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 januari 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 13:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je zegt, maar die jongens spelen allemaal vanaf de middenlijn, bij Ajax speel je vanaf 30 meter van de goal, grofweg de helft aan ruimte.

Fischer is een talent van wereldniveau, misschien wel meer dan Eriksen. Voor de winterstop ging het al een stuk beter.. Vergeet niet dat alle talenten weleens een mindere periode hebben.. Zeker in een elftal dat niet stabiel is, en Ajax was de eerste 12 wedstrijden heel onstabiel..
Fischer heeft al vrij lang een heel mindere periode, dit seizoen is het hoogtepunt... of eigenlijk dieptepunt.
Ajax moet ook wel eens counteren of van ver van de goal komen en Fischer is daar totaal niet goed in, als je dan z'n speler als Atsu hebt die op snelheid een speler kan passeren...
Vitesse is momenteel een topploeg in de eredivisie en het verschil met Ajax is dat zij allemaal negers langs de lijn hebben die kunnen lopen als de neten. Leerdam en van Aanholt gaan er overheen en Atsu(wisselt met Piazon en Ibarra heb je ook nog op de flank,
Ajax heeft geen één z'n speler...

en als Fischer z'n wereldtalent is mag hij het gauw weer gaan laten zien, want anders gaat hij die 15 goals die jij dacht dat hij kon halen niet scoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door NatjosFC --
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 15:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Fischer heeft al vrij lang een heel mindere periode, dit seizoen is het hoogtepunt... of eigenlijk dieptepunt.
Ajax moet ook wel eens counteren of van ver van de goal komen en Fischer is daar totaal niet goed in, als je dan z'n speler als Atsu hebt die op snelheid een speler kan passeren...
Vitesse is momenteel een topploeg in de eredivisie en het verschil met Ajax is dat zij allemaal negers langs de lijn hebben die kunnen lopen als de neten. Leerdam en van Aanholt gaan er overheen en Atsu(wisselt met Piazon en Ibarra heb je ook nog op de flank,
Ajax heeft geen één z'n speler...

en als Fischer z'n wereldtalent is mag hij het gauw weer gaan laten zien, want anders gaat hij die 15 goals die jij dacht dat hij kon halen niet scoren.
Ajax komt zelden tot nooit vanuit de counter, dat gebeurt alleen af en toe tegen de grotere ploegen..

Overigens vond ik Fischer voor de winterstop de laatste 4 wedstrijden gewoon erg goed spelen..

Die 15 goals gaat ie denk ik niet meer maken, daarvoor moet een buitenspeler wel een heel seizoen in vorm zijn.. Als ie op 10 uitkomt zou ik ook erg tevreden zijn..

De Sa is overigens ook zo'n type speler, zet hem bij Vitesse en hij is net zo opvallend als een aantal van de jongens die jij opnoemt.. Kijk maar naar zijn prestaties in de JL, daar speelt Ajax veel verder van de goal van de tegenstander af, en daardoor heb je iets aan zo'n type speler..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 19 januari 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax komt zelden tot nooit vanuit de counter, dat gebeurt alleen af en toe tegen de grotere ploegen..

Overigens vond ik Fischer voor de winterstop de laatste 4 wedstrijden gewoon erg goed spelen..

Die 15 goals gaat ie denk ik niet meer maken, daarvoor moet een buitenspeler wel een heel seizoen in vorm zijn.. Als ie op 10 uitkomt zou ik ook erg tevreden zijn..

De Sa is overigens ook zo'n type speler, zet hem bij Vitesse en hij is net zo opvallend als een aantal van de jongens die jij opnoemt.. Kijk maar naar zijn prestaties in de JL, daar speelt Ajax veel verder van de goal van de tegenstander af, en daardoor heb je iets aan zo'n type speler..
de Sa is inderdaad z'n type speler maar te weinig kwaliteit om na de actie iets goeds te doen. Ola John is wel z'n type speler, heeft ook goede dribbel voor in de kleine ruimte.

wat Fischer dit seizoen mist is de acceleratie om weg te lopen op de 1e meters en als hem het lukt lijkt hij zo uitgeput dat hij niks meer met de bal kan.
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 15:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

de Sa is inderdaad z'n type speler maar te weinig kwaliteit om na de actie iets goeds te doen. Ola John is wel z'n type speler, heeft ook goede dribbel voor in de kleine ruimte.

wat Fischer dit seizoen mist is de acceleratie om weg te lopen op de 1e meters en als hem het lukt lijkt hij zo uitgeput dat hij niks meer met de bal kan.
Fischer mist dat niet dit seizoen, zo'n type speler is het gewoon niet. De Sa heeft niet veel minder kwaliteiten dan die jongens van Vitesse, echt niet. Laat Vitesse maar eens 90 minuten aan moeten vallen op 30 meter van de goal, dat is gewoon heel anders voetballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 100 wedstrijden onder Frank de Boer

0.0060629