BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft geen behoefte aan gift SSF

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen behoefte aan gift SSF

kuip.jpg

Feyenoord heeft de vereniging 'Supporters steunen Feyenoord' (SsF) laten weten geen behoefte te hebben aan een gift waarmee een nieuw trainingscomplex kan worden gefinancierd. Dat zegt Hans Fortuin, voorzitter van SsF.

Volgens Fortuin doet de clubleiding dit om geen verwachtingen te wekken bij de supporters ten aanzien van de toegankelijkheid van het complex. Dat zou tot teleurstellingen kunnen leiden. Feyenoord lijkt hiermee bezoekers te willen weren bij trainingen.

De vereniging Supporters steunen Feyenoord is in 2011 opgericht en zamelde destijds een miljoen euro in om de financiƫle situatie van Feyenoord te verbeteren. Onlangs deed de vereniging de clubleiding een voorstel om opnieuw geld in te zamelen voor het eventueel te bouwen trainingscomplex op de plek waar voorheen vv Hillesluis speelde. Die plek is in de verbouwingsplannen van Varkenoord aangewezen als trainingslocatie van de Feyenoord-profs.

Het huidige trainingssituatie is allerminst optimaal. Nadat het trainingsveld voor het Maasgebouw plaats heeft moeten maken voor parkeerplaatsen moeten de profs van Feyenoord met busjes naar het trainingsveld gebracht worden. Ook de hekken rond het veld, een donatie van van 'Het Legioen' verkeren in zulke slechte staat dat ze regelmatig omvallen of dat de doeken afscheuren.

- UPDATE - met reactie Feyenoord:
Feyenoord laat weten dat je zo'n actie niet ieder jaar kan doen. Daarnaast zou de club liever zien dat dit initiatief ter zijner tijd wordt genomen rondom het stadion (als de plannen over nieuwbouw of verbouw definitief zijn) of de jeugdopleiding.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt supporters te willen weren bij de trainingen? Dat kan toch nooit de bedoeling zijn..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 december 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Stemmingmakerij
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 december 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Ach geef mij die gift maar, elke wedstrijd gratis koffie met een gevulde koek.... Koekoek
tomson
 tomson - vrijdag 06 december 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Ik hoorde pas ook nog ergens in de media dat die openbare trainingen zo onprofessioneel waren.
Dat de grote topclubs in het buitenland juist alleen bij wijze van uitzondering openbaar trainen.
Maar ik neem aan dat als het geld hier niet voor gebruikt wordt, er toch ook wel een andere bestemming
voor dat geld gevonden zal worden, mij lijkt het bijvoorbeeld prachtig als er bij elke wedstrijd een groepje
ernstig zieke of gehandicapte supportertjes een soort van VIP dag zouden kunnen krijgen of zoiets...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft geen behoefte aan gift SSF









0.0062370