|
|
Boudewijn
|
|
|
WK Voetbal 2014 Brazilie - Loting uitslag
De loting van het WK Voetbal begint bijna!
Pot 1: Brazilië, Argentinië, Colombia, Uruguay, België, Zwitserland, Spanje en Duitsland.
Pot 2: Ghana, Kameroen, Algerije, Ivoorkust, Nigeria, Chili, Ecuador en een land uit Pot 4.
Pot 3: Australië, Iran, Japan, Zuid-Korea, Costa Rica, Honduras, Mexico en Verenigde Staten.
Pot 4: Bosnië & Herzegovina, Engeland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Portugal en Rusland.
LIVE LOTING:
Groep A 1. Brazilië 2. Kroatië 3. Mexico 4. Kameroen
Groep B 1. Spanje 2. Nederland 3. Chili 4. Australië
Groep C 1. Colombia 2. Griekenland 3. Ivoorkust 4. Japan
Groep D 1. Uruguay 2. Costa Rica 3. Engeland 4. Italië
Groep E 1. Zwitserland 2. Ecuador 3. Frankrijk 4. Honduras
Groep F 1. Argentinië 2. Bosnië & Herzegovina 3. Iran 4. Nigeria
Groep G 1. Duitsland 2. Portugal 3. Ghana 4. Verenigde Staten
Groep H 1. België 2. Algerije 3. Rusland 4. Zuid-Korea
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duurt allemaal wel erg lang zeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmm Spanje, Chili en Australië..dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Idd. Spanje mag je verliezen, die andere moet je winnen 100%. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kansloos, NL moet of van Spanje winnen in de poulefase, of in de tweede ronde van Brazilië, samen met Duitsland de favorieten voor de titel.. Kansloos dus. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 18:46 schreef remco k het volgende:Kansloos, NL moet of van Spanje winnen in de poulefase, of in de tweede ronde van Brazilië, samen met Duitsland de favorieten voor de titel.. Kansloos dus. waarom moet Nederland van Spanje winnen?? ook al verliezen ze van Spanje kunnen ze nog eerste worden in de poule...daarna spelen ze tegen Brazilie of Mexico.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 20:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] waarom moet Nederland van Spanje winnen?? ook al verliezen ze van Spanje kunnen ze nog eerste worden in de poule...daarna spelen ze tegen Brazilie of Mexico.... Ja, maar ik verwacht niet dat Spanje zo maar verliest van Chili of Australië. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Sowieso gezien het elftal van het Nederlands Elftal denk ik dat het niks wordt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Waarom niet ? Ik denk dat wij het tegen Chili lastiger krijgen als tegen Spanje...het is bijna een thuiswedstrijd voor de Chilenen...en het is een hele goede voetballende ploeg... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Geef Louis een paar weken met die gasten en er staat een elftal die zich kan meten met de top....is daar een kei in... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Geef Louis een paar weken met die gasten en er staat een elftal die zich kan meten met de top....is daar een kei in... Ik twijfel niet aan van Gaal, ik twijfel aan de spelers haha. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waarom niet ? Ik denk dat wij het tegen Chili lastiger krijgen als tegen Spanje...het is bijna een thuiswedstrijd voor de Chilenen...en het is een hele goede voetballende ploeg... In dat geval, wij moeten ook nog tegen Chili, dus kunnen wij makkelijk 3de worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Centraal achter in moet het goed staan.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar waarom zou Nederland van Spanje verliezen? De Spanjaarden hebben nou ook niet bepaald een fantastische reeks in de kwalificaties neergezet:
Georgie-Spanje = 0-1 Spanje - Finland = 1-1 Spanje Frankrijk = 1-1 Frankrijk - Spanje = 0-1
Dat is niet echt overtuigend te noemen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 18:46 schreef remco k het volgende:Kansloos, NL moet of van Spanje winnen in de poulefase, of in de tweede ronde van Brazilië, samen met Duitsland de favorieten voor de titel.. Kansloos dus. Logisch....voor de rest boeit dat hele oranje me niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:Maar waarom zou Nederland van Spanje verliezen? De Spanjaarden hebben nou ook niet bepaald een fantastische reeks in de kwalificaties neergezet: Georgie-Spanje = 0-1 Spanje - Finland = 1-1 Spanje Frankrijk = 1-1 Frankrijk - Spanje = 0-1 Dat is niet echt overtuigend te noemen. Frankrijk is ook geen kleintje Pietje.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nou ik vind het wereldkampioenschap het mooiste toernooi naast de C.L. voor clubs....ook al ligt Oranje er snel uit...dan nog....prachtige affiche met de beste spelers ter wereld die strijden voor hun land....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 20:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] waarom moet Nederland van Spanje winnen?? ook al verliezen ze van Spanje kunnen ze nog eerste worden in de poule...daarna spelen ze tegen Brazilie of Mexico.... Want Spanje gaat punten verliezen tegen Chilli of Australie?? Dat denk ik niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 december 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:Maar waarom zou Nederland van Spanje verliezen? De Spanjaarden hebben nou ook niet bepaald een fantastische reeks in de kwalificaties neergezet: Georgie-Spanje = 0-1 Spanje - Finland = 1-1 Spanje Frankrijk = 1-1 Frankrijk - Spanje = 0-1 Dat is niet echt overtuigend te noemen. Omdat Spanje er de laatste 6 jaar altijd staat wanneer het er moet staan. En Nederland niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Frankrijk is de laatste jaren nu niet bepaald iets om over naar huis te schrijven.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we worden gewoon wereldkampioen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: alles kan in het voetbal...en dat weet jij ook... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij staat er daarom ook.. DAT DENK IK NIET... |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Ik vind dat van Gaal niet de juiste voetballers selecteert. Ik denk dat je met Buttner, Pieters en Emanuelson prima linksbacks hebt om mee te spelen in de verdediging. Beter dan Blind, Willems of Martins Indi. Ook vind ik dat hij te makkelijk talenten selecteert, Veltman speelt 2 goede wedstrijden en staat vervolgens in de basis tegen colombia. Denk dat van Gaal even goed moet kijken naar de spelers in de buitenlandse competities.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Word in ieder geval een snel en rustig WK. Alle gezever en gedoe is tenminste weer rustig en voorbij na de poulefase. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 13:18 schreef beuk het volgende:Ik vind dat van Gaal niet de juiste voetballers selecteert. Ik denk dat je met Buttner, Pieters en Emanuelson prima linksbacks hebt om mee te spelen in de verdediging. Beter dan Blind, Willems of Martins Indi. Ook vind ik dat hij te makkelijk talenten selecteert, Veltman speelt 2 goede wedstrijden en staat vervolgens in de basis tegen colombia. Denk dat van Gaal even goed moet kijken naar de spelers in de buitenlandse competities.. Butner speelt niet, Pieters speelt heel slecht en Emanuelson speelt niet als linksback..
En welke verdedigers doen het allemaal stukken beter dan dat Veltman het momenteel al een wedstrijd of 5 doet bij Ajax...
Er is niet 1 verdediger die de afgelopen jaren in het NL elftal heeft gespeeld die het moneteel beter doet dan Veltman..
Ben wel benieuwd naar wie hij dan nog moet gaan kijken van de spelers die hij niet oproept.. |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Je hebt dus liever willems dan buttner? Ik kan trouwens zeggen dat Ron Vlaar het goed doet bij Aston Villa, en bovendien sterker en beter is dan Veltman. Ook hebben de vrij en martins indi meer ervaring, hetzelfde geldt voor Matthijsen. Veltman is zeker een talent maar het zal niet opschieten hem op te stellen tijdens het WK |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha ineens je capslock per omgeluk ingedrukt....of ben je boos ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 03:10 schreef beuk het volgende:Je hebt dus liever willems dan buttner? Ik kan trouwens zeggen dat Ron Vlaar het goed doet bij Aston Villa, en bovendien sterker en beter is dan Veltman. Ook hebben de vrij en martins indi meer ervaring, hetzelfde geldt voor Matthijsen. Veltman is zeker een talent maar het zal niet opschieten hem op te stellen tijdens het WK Feyenoord is je club zeker.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 03:10 schreef beuk het volgende:Je hebt dus liever willems dan buttner? Ik kan trouwens zeggen dat Ron Vlaar het goed doet bij Aston Villa, en bovendien sterker en beter is dan Veltman. Ook hebben de vrij en martins indi meer ervaring, hetzelfde geldt voor Matthijsen. Veltman is zeker een talent maar het zal niet opschieten hem op te stellen tijdens het WK Nou joh, die gasten hebben echt zeeën meer ervaring.... Waarschijnlijk al die europese wedstrijden in team verband ofzo? O nee dat is waar ook... Kom op zeg die Martens Indi mag blij zijn dat ie op mocht dragen, maar is totaal geen verdediger die hoort in NL elftal. Matthijsen is super traag en heeft tig fouten gemaakt. Nou dan liever een talent dan spelers die sowieso niet goed genoeg zijn voor reserve B.
Betreft Vlaar heb ik geen kijk op. Ga niet iedere club volgen, maar als die goed presteert hoort ie er bij te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 03:10 schreef beuk het volgende:Je hebt dus liever willems dan buttner? Ik kan trouwens zeggen dat Ron Vlaar het goed doet bij Aston Villa, en bovendien sterker en beter is dan Veltman. Ook hebben de vrij en martins indi meer ervaring, hetzelfde geldt voor Matthijsen. Veltman is zeker een talent maar het zal niet opschieten hem op te stellen tijdens het WK Eens, geen betere verdedigers te vinden dan die die jij opsomt beuk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, soms lijkt het wel alsof dingen als waarheid wordt beschouwd terwijl het een mening betreft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 03:10 schreef beuk het volgende:Je hebt dus liever willems dan buttner? Ik kan trouwens zeggen dat Ron Vlaar het goed doet bij Aston Villa, en bovendien sterker en beter is dan Veltman. Ook hebben de vrij en martins indi meer ervaring, hetzelfde geldt voor Matthijsen. Veltman is zeker een talent maar het zal niet opschieten hem op te stellen tijdens het WK Hoeveel wedstrijden heeft Vlaar op CL niveau gespeeld??
Als Veltman speelt zoals de afgelopen weken denk ik dat het onze beste verdediger is in het NL elftal.. Als hij zo doorgaat zou ik hem met Indi, Rekik of Vlaar laten spelen.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 19:32 schreef remco k het volgende:[..] Hoeveel wedstrijden heeft Vlaar op CL niveau gespeeld?? Als Veltman speelt zoals de afgelopen weken denk ik dat het onze beste verdediger is in het NL elftal.. Als hij zo doorgaat zou ik hem met Indi, Rekik of Vlaar laten spelen.. Nee, die Rekik laat lekker veel zien lol... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij speelt niet geweldig, maar heeft laten zien, en laat dat nog steeds zien dat ie over heel erg veel talent beschikt.. Is ie niet in vorm moet ie niet mee, is ie goed in vorm dan maakt ie een goede kans..
Maar dat geld voor alle talenten op die plek, veel routine is er nu eenmaal niet met kwaliteit, of je moet Mathijssen weer meenemen, maar dat denk ik niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:11 schreef remco k het volgende:Hij speelt niet geweldig, maar heeft laten zien, en laat dat nog steeds zien dat ie over heel erg veel talent beschikt.. Is ie niet in vorm moet ie niet mee, is ie goed in vorm dan maakt ie een goede kans.. Maar dat geld voor alle talenten op die plek, veel routine is er nu eenmaal niet met kwaliteit, of je moet Mathijssen weer meenemen, maar dat denk ik niet. Gooi die jonkies er gewoon in.. Zal echt niet slechter wezen... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Niks jonkies. Niks routine. Niks oldtimers. De beste in vorm zijnde speelt gewoon. Klaar. Zo moeilijk is het niet. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:37 schreef Peterhs het volgende:Niks jonkies. Niks routine. Niks oldtimers. De beste in vorm zijnde speelt gewoon. Klaar. Zo moeilijk is het niet. Sorry Peet... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Wat valt er sorry te zeggen pik. Ik kijk niet door een club bril zoals velen hier. Als eentje uit 010 veel beter is als een ander op die positie dan hoort ie te spelen mits de vorm er is. Dat geld voor iedere club.
Er kan in ieder geval niet meer gezegd worden dat van Gaal door een Ajax bril kijkt, want er zijn meer feyenoorders opgeroepen dan andere clubs sinds lange tijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:42 schreef Peterhs het volgende:[..] Wat valt er sorry te zeggen pik. Ik kijk niet door een club bril zoals velen hier. Als eentje uit 010 veel beter is als een ander op die positie dan hoort ie te spelen mits de vorm er is. Dat geld voor iedere club. Er kan in ieder geval niet meer gezegd worden dat van Gaal door een Ajax bril kijkt, want er zijn meer feyenoorders opgeroepen dan andere clubs sinds lange tijd. Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:42 schreef Peterhs het volgende:[..] Wat valt er sorry te zeggen pik. Ik kijk niet door een club bril zoals velen hier. Als eentje uit 010 veel beter is als een ander op die positie dan hoort ie te spelen mits de vorm er is. Dat geld voor iedere club. Er kan in ieder geval niet meer gezegd worden dat van Gaal door een Ajax bril kijkt, want er zijn meer feyenoorders opgeroepen dan andere clubs sinds lange tijd. Is ook Cynisch bedoeld Peet.. |
|
|
|