|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik beslis daar niet over, maar wat mij betreft graag. Wedstrijd vergeten en vooruit kijken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Eens!! Mooi einde van dit topic.
Boudewijn???
Slotje!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad Boudewijn, slotje! En snel een beetje! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Jaloers op Milan ja |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Geef het nou maar toe;-)
Maar ik begrijp het wel hoor, schaam je er niet voor its all good |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Milan wat een verdervelijk rot club is het geworden bah bah Ook de supporters en de media
Allegri zegt nu de overtreding op Poulsen viel wel mee, supporters zijn nog steeds boos op Poulsen En de italiaanse media gaat daar in mee.. verdervelijk!!!!! Valotelli die valkunstenaar had ook rood moeten hebben! Trainer zei zelfs na afloop geweldig gedaan dit was verdient zo'n anti trainer die er ook kog trots op is En die domme media stak voor iedereen de loftrompet
Ac Milan we pakken jullie nog wel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 11:47 schreef jiskefet het volgende:Milan wat een verdervelijk rot club is het geworden bah bah Ook de supporters en de media Allegri zegt nu de overtreding op Poulsen viel wel mee, supporters zijn nog steeds boos op Poulsen En de italiaanse media gaat daar in mee.. verdervelijk!!!!! Valotelli die valkunstenaar had ook rood moeten hebben! Trainer zei zelfs na afloop geweldig gedaan dit was verdient zo'n anti trainer die er ook kog trots op is En die domme media stak voor iedereen de loftrompet Ac Milan we pakken jullie nog wel Maak je niet druk man, de wedstrijd is gespeeld en we kijken alweer voorwaarts naar aankomende zondag. En wat die spaghettivreters roepen kan je beter met een hele zee vol zout nemen. Is gewoon mediawerk om een eventuele schorsing te doen verlagen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 11:47 schreef jiskefet het volgende:Milan wat een verdervelijk rot club is het geworden bah bah Ook de supporters en de media Allegri zegt nu de overtreding op Poulsen viel wel mee, supporters zijn nog steeds boos op Poulsen En de italiaanse media gaat daar in mee.. verdervelijk!!!!! Valotelli die valkunstenaar had ook rood moeten hebben! Trainer zei zelfs na afloop geweldig gedaan dit was verdient zo'n anti trainer die er ook kog trots op is En die domme media stak voor iedereen de loftrompet Ac Milan we pakken jullie nog wel Maar zo is de zuid Europese media en mentaliteit nu eenmaal. Zo zijn ze altijd geweest en zo zullen altijd ook wel zijn. Daar kan je je enorm druk over maken maar het heeft allemaal zo weinig zin. Wees getroost, dit Milan komt in de CL niet ver want laten we eerlijk zijn, ze waren tot 2x keer toe minder als Ajax. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 12:03 schreef Eide het volgende:[..] Maar zo is de zuid Europese media en mentaliteit nu eenmaal. Zo zijn ze altijd geweest en zo zullen altijd ook wel zijn. Daar kan je je enorm druk over maken maar het heeft allemaal zo weinig zin. Wees getroost, dit Milan komt in de CL niet ver want laten we eerlijk zijn, ze waren tot 2x keer toe minder als Ajax. Achja een forum is er voor om je te uiten;-) Dat ze boos zijn op Poulsen pfff echt schandelijk!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Met voetbal redden zij het niet meer dus dan met Theater.Maar de ontkenning van het minder zijn is nog veel erger zowel de spelers als trainer als de italiaanse media. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dat lag meer aan de tegenstander dan aan Ajax is mijn persoonlijke mening. Alleen tegen Barcelona werd er zeer goed gespeeld, maar als dat blijkbaar er wel in zit, waarom komt het er dan maar sporadisch uit? Feit is en blijft dat er weer naar de EL uitgeweken wordt. [..] Blijkbaar kijk jij niet naar Vitesse? [..] Zeker geen ramp, kan altijd gebeuren, maar het missen van (voorronde) CL zou wel een klein rampje zijn. Ik vond beide wedstrijden tegen Milaan erg goed van Ajax, tegen Celtic idem dito.. Alleen win je maar 1 van die drie potten, twee punten extra tegen Milan worden door een arbitrale dwaling door ons neus geboord..
Maar als ik met feiten kom over progressie, antwoord jij met dat ligt aan de tegenstanders, en vervolgens begin je wel weer over je eigen feiten??
Overigens kijk ik heel veel naar Vitesse, en ze winnen de laatste 5 wedstrijden, dat is heel erg constant, maar er zaten er een paar tussen die ze echt met wat fortuin winnen en lang niet altijd met goed voetbal.. Ze staan ook maar heel iets voor op ons, en dat is niet onoverkoombaar..
En uiteraard is het erg jammer mocht Ajax volgend jaar geen CL spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha mag jou wel....lekker dollen...tegen de stroom in... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 11:47 schreef jiskefet het volgende:Milan wat een verdervelijk rot club is het geworden bah bah Ook de supporters en de media Allegri zegt nu de overtreding op Poulsen viel wel mee, supporters zijn nog steeds boos op Poulsen En de italiaanse media gaat daar in mee.. verdervelijk!!!!! Valotelli die valkunstenaar had ook rood moeten hebben! Trainer zei zelfs na afloop geweldig gedaan dit was verdient zo'n anti trainer die er ook kog trots op is En die domme media stak voor iedereen de loftrompet Ac Milan we pakken jullie nog wel In principe hebben wij tegen Barcelona ook alleen maar lopen verdedigen in de 2e helft.....en daar hoor je niemand over.....het gaat toch om de punten...ik snap jou wel want die reacties slaan nergens op....maar nogmaals het gaat om de punten...en daarin zijn ze geslaagd.... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 00:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] In principe hebben wij tegen Barcelona ook alleen maar lopen verdedigen in de 2e helft.....en daar hoor je niemand over.....het gaat toch om de punten...ik snap jou wel want die reacties slaan nergens op....maar nogmaals het gaat om de punten...en daarin zijn ze geslaagd.... Wij gingen niet opzichtig opzoek naar overtredingen je laten vallen om niks enz nee we kregen zelfs nog kansjes En met 10man tegen Barca heb je geen keus, maar ik was meer verontwaardigt dat iedereen bij Milan zei Dat was geen rode kaart,,Schandelijk! Balotelli dat was eigelijk ook rood! Nee dat theater met verschrikkelijke overtredingen Dat zag je bij Ajax niet tegen Barca
Maargoed het is nu al wat daagjes voorbij.. nu overheerst meer de trots op Ajax Nu laten zien dat je mentaal sterk bent en de 3punten pakt in Friesland.. Wedstrijd spanning begint nu al... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
IBRACADABRA - Zlatan Ibrahimovic sprak deze week met 1900 Magazine over Ajax. De topspits behoort inmiddels al lange tijd tot de beste spelers ter wereld en volgt Ajax nog op de voet. 'Ik houd de resultaten en gebeurtenissen van Ajax altijd in de gaten', aldus de speler van Paris Saint-Germain. 'Het geeft me een goed gevoel wanneer ze kampioen worden of het goed doen in Europa. Ik hoop dat ze weer wat moois neer kunnen zetten op het Europese podium', aldus een lovende Ibrahimovic. 'Ajax is een unieke club, met een eigen identiteit en zeer loyaal aan haar eigen concept en opvattingen. Ze brengen steeds weer fantastische spelers voort. In Amsterdam slagen ze er in twee dingen te combineren: én het behalen van resultaten én jonge spelers de kans geven zich te manifesteren en beter te worden. 'De supportersaanhang van Ajax draagt Ibracadabra nog altijd een warm hart toe. 'Ze zijn een trouw publiek. Ik had een perfecte band met die gasten, zo heb ik het beleefd. Aan het einde van mijn periode in Amsterdam waren er veel verhalen in de media, maar ik behield steeds het gevoel dat de supporters in mij geloofden en me speciaal toejuichden. Dat was heel bijzonder voor me', aldus Zlatan.In het verleden sloot de spits een terugkeer naar Ajax nog uit, maar tegenwoordig kijkt hij daar weer iets anders tegenaan. 'Ajax is een zeer speciale club voor me. Ik heb veel aan die club te danken, maar wanneer de kans zich voor zou doen om terug te keren, kan ik niet zeggen wat er zou gebeuren. Ik houd er nooit zo van om deuren voortijdig te sluiten, omdat je nooit weet wat er kan gebeuren in het voetbal. Aan de andere kant is het ook tricky om terug te keren bij een club waar je een goede tijd hebt gehad en dat ik bij Ajax een goede tijd heb gehad, is meer dan duidelijk', aldus Ibrahimovic.
Bron Ajaxshowtime |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wanneer komt ie? Hoop dat hij het meent en waar kan maken. Qua geld hoeft ie straks toch niet meer veel moeite te doen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 00:57 schreef Peterhs het volgende:Wanneer komt ie? Hoop dat hij het meent en waar kan maken. Qua geld hoeft ie straks toch niet meer veel moeite te doen. Maxwell,Zlatan,Vd Vaart plus onze talenten geweldige combinatie voor europees succes;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee joh, die komt niet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zo veel spelers roepen dat ze in een later stadium terug willen komen....maar weinig komen echt werkelijk terug....ik geloof daar niet zo in... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Dat is een utopie denk ik ook niet, maar dromen mag Hopelijk komen Huntelaar,Vd Vaart,Sneijder binnen 3 jaar terug |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ook niet meer, overigens is nu de tijd aangekomen dat er een aantal van de jongens terug zouden moeten komen, dat binnen nu en 3 jaar.. Als een van de jongens als Sneijder vd Vaart of Sneijder terug zou komen, een Heitinga of Maxwell, de Jong.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laat Huntelaar eerst maar weer beter worden en bij zn club laten zien dat ie nog goals kan maken, doet ie dat namelijk niet is het een nutteloze speler.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Heitingha zou dan later meer in Ooijer,Poulsen rol komen naar Ajax Spelers als Veltman en Denswil speelt hij er niet uit.
Huntelaar als hij fit is en weer zijn vorm heeft dan scoort hij altijd, laat staan in de NL competitie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kijk eens aan, Cruijff is het met me eens:
quote:Daarom ben ik niet zo rouwig om in de Europa League te spelen. Omdat het team dan moet winnen. De tegenstanders zijn niet van het niveau Barcelona en AC Milan, dus moet je juist nu laten zien dat je de bovenliggende partij bent. Dit verplicht de ploeg om tenminste de volgende ronde te halen en eigenlijk ook de ronde daarna. In de CL mogen ze winnen, in de EL moeten ze winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ehhhhh. Jij bent het met Cruijff eens. Is wat anders. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 06:46 schreef Boudewijn het volgende:Kijk eens aan, Cruijff is het met me eens: [..] In de CL mogen ze winnen, in de EL moeten ze winnen. Jemig, jij probeert ook uit elk nadeel , je voordeel te behalen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nu Ajax nog in de EL, laat het maar eens zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben benieuwd. Ligt uiteraard een beetje aan de loting hoe ver je kan komen. Zie Ajax niet als favoriet voor de El. Daar zitten echt nog ploegen in die beter zijn denk ik. Met name juve en Tottenham. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 16 december 2013 - 09:55 schreef remco k het volgende:Ben benieuwd. Ligt uiteraard een beetje aan de loting hoe ver je kan komen. Zie Ajax niet als favoriet voor de El. Daar zitten echt nog ploegen in die beter zijn denk ik. Met name juve en Tottenham. maakt niet. gewoon er op en er over... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Welnee man, hij is z'n telefoon kwijt. Dat heeft iemand anders geschreven zonder dat ie het weet. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Milan scoort paar minuten voor tijd de 2-2 tegen Roma Jammer..... Strootman scoorde de 1-2 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Adriaanse tijdens Studio Voetbal zondag vond Ajax niet te best spelen tegen Milan...Ajax had de nr9 van Italie die ook nog eens met 10 man speelden moeten verslaan...daarnaast vindt hij onze aanvallers zwak omdat zij in de een op een situatie hun mannetje niet kunnen passeren.... |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ik vond Ajax zelfs beter dam Milan. Die Bortelli zorgde de hele ervoor dat het geen goed geëindigde wedstrijd werd voor Ajax, omdat hij alleen maar bleef vallen. Kan hij eigenlijk wel goed voetballen ?????? Het blijft een aansteller. Dat was ook al in De Arena te zien. Zo goed vindt ik hem niet, daar hij niet bij Ajax thuis hoort. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ja, die bedoel ik ook. Bedankt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahahahaha......kafmees ;-)....durf je wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja maar wie bedoel je nou? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha of is het Valmarbellie... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mariostortteraarde....wat jij wil gap |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maria ballo-pellie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ballotelli en inzagie....kut itakkers |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha zeker net niet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Pelle is wel lief hoor.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heeft net zijn auto getectileerd....kijk maar naar zijn haar Zal ongetwijfeld wel lief zijn |
|
|
|