|
|
Bobby1972
|
|
|
Met Bojan beginnen in de spits en daarna eventueel Hoesen/Sigi brengen is een hele goede optie. Ik zeg.......doen!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eigenlijk zijn alleen de linksback en spits positie vraagtekens. Het middenveld staat als een huis, Fischer en Schone doen het zeer behoorlijk op de flanken, Van Rhijn gaat steeds beter en het duo Denswil/Moisander is prima.
Na de zwakke optredens van Hoesen (zo eerlijk moet je wel zijn) zal FdB Bojan zeker overwegen als spits. Ligeon op links viel ook niet tegen en ik denk niet dat Frank Poulsen tegen Kaka gaat laten ploeteren. Daar heeft Kaka te veel loopvermogen en bewegelijkheid voor.
Ik denk dus Ligeon op LB en Bojan in de spits en verder onveranderd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 15:01 schreef Eide het volgende:Eigenlijk zijn alleen de linksback en spits positie vraagtekens. Het middenveld staat als een huis, Fischer en Schone doen het zeer behoorlijk op de flanken, Van Rhijn gaat steeds beter en het duo Denswil/Moisander is prima. Na de zwakke optredens van Hoesen (zo eerlijk moet je wel zijn) zal FdB Bojan zeker overwegen als spits. Ligeon op links viel ook niet tegen en ik denk niet dat Frank Poulsen tegen Kaka gaat laten ploeteren. Daar heeft Kaka te veel loopvermogen en bewegelijkheid voor. Ik denk dus Ligeon op LB en Bojan in de spits en verder onveranderd. Denk niet dat hij Bojan vanaf het begin laat spelen, omdat hij pas net terug is van een blessure, evenals Sigthorson. Ik ga er van uit dat hij met Hoesen in de basis start |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat Ronald nog wel eens gelijk zou kunnen hebben. Wishfull thinking!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 15:25 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Denk niet dat hij Bojan vanaf het begin laat spelen, omdat hij pas net terug is van een blessure, evenals Sigthorson. Ik ga er van uit dat hij met Hoesen in de basis start Bojan heeft nu natuurlijk al wel minuten gemaakt en traint nu 2 weken weer vol mee. Misschien kan hij nog geen 90 minuten maar heeft in de minuten die hij heeft gemaakt toch wel indruk gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met Hoessen speel je Milan in de kaart. Heeft niks te vertellen tegen die twee beren. Bojan zal uitzakken waardoor ze keuzes zullen moeten maken bij Milan. En als er iets is waar je Italianen op kan pakken is het wel als ze in het veld keuzes moeten gaan maken.
Toch denk ik dat Milan op zijn Italiaans van ons gaat winnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Volgens mij geeft Frank de Boer zijn spelers over het algemeen veel vertrouwen. Ook heeft hij gezegd dat hoesen het uitstekend heeft gedaan (voordat de wedstrijd tegen NAC werd gespeeld)En vanuit dat oogpunt bekeken, denk ik dat hij start met Hoesen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
overigens begint bij mij de spanning al aardig toe te nemen ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja he, hier ook hoor. Dat gevoel dat we gewoon serieus kans maken ook, heerlijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 16:15 schreef remco k het volgende:Met Hoessen speel je Milan in de kaart. Heeft niks te vertellen tegen die twee beren. Bojan zal uitzakken waardoor ze keuzes zullen moeten maken bij Milan. En als er iets is waar je Italianen op kan pakken is het wel als ze in het veld keuzes moeten gaan maken. Toch denk ik dat Milan op zijn Italiaans van ons gaat winnen. vast niet op z'n spaans hé..... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 10:02 schreef PS25 het volgende:[..] Peterhs, Ik heb inderdaad de wedstrijd tegen NAC gezien. Als je uitgaat van die wedstrijd en de spelers die beschikbaar zijn tegen Milan, dan kun je toch haast ook niet tot een andere conclusie (lees opstelling) komen. De Boer zal Blind namelijk op het middenveld willen houden. Zou Ligeon als linksback dramatisch hebben gespeeld, dan zou je verwachten dat Blind daar gaat spelen en Poulsen CVM, maar dat deed hij niet. Maar met welk idee zou je zelf komen qua opstelling? Ik zeg niet dat hij wel of niet zo zal gaan spelen. De grootste kans dat dit de opstelling word idd. Het ging mij alleen op de manier waarop jij het vertelde. Namelijk exact wat er allemaal gebeurd volledig over genomen van tegen NAC. Als je dan toch denkt dat dit de opstelling word dan kan je ook zeggen dat het hetzelfde scenario waarschijnlijk word als tegen NAC. Nu kwam het over alsof jij alle wijsheid in pacht hebt en jij even alles voor de Boer uitvogelt. Dus niet zozeer wat maar de manier waarop, maar ja blijft een forum dus zulke dingen zul je blijven houden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 16:15 schreef remco k het volgende:Met Hoessen speel je Milan in de kaart. Heeft niks te vertellen tegen die twee beren. Bojan zal uitzakken waardoor ze keuzes zullen moeten maken bij Milan. En als er iets is waar je Italianen op kan pakken is het wel als ze in het veld keuzes moeten gaan maken. Toch denk ik dat Milan op zijn Italiaans van ons gaat winnen. Denk dat de Boer gewoon kiest voor zijn "vaste" 11....mocht Hoessen niet renderen...dan kan hij als nog Bojan brengen...dat uitzakken van Bojan is een goede optie maar ook hoessen kan dat...denk dat we beter zijn maar dat we toch verliezen...de scheids kan van invloed zijn... |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Laat ik is iets verrassend zeggen...En droom mee Krantenkoppen donderdagochtend..
gazetta dello sport Il nuovo Ajax ha dato l'ex Milan non è un'opportunità Het nieuwe Ajax gaf het oude Milan geen kans
Met wervelende combinaties van de nieuwe generatie Blind,Klaassen,Fischer Rolde Ajax Milan op en zette Ajax Milan op hun plek...De definitieve doorbraak van Ajax En het definitieve Milan op zijn retour... Trainer ontslagen Seedorf word genoemd als opvolger... Ac Milan - Ajax 1-4
The Sun Ajax is back on his way to the top
Bild Ajax spielt mit dem alten Mailand
Het AD Sorry sorry Ajax voor al die misplaatste Artikelen met onwaarheden de afgelopen jaren Speciaal deze krant in A2 formaat vanwege de lange kop titel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Briljant deze ;) Waar kan ik tekenen? |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Farò certamente Dat zal ik zeker doen Ich werde sicherlich tun I will do i will do!!! ;-)
quote: Bijdeze heb je getekend;-)
En owja laatste minuut stopt Cilessen penalty van Ballotelli Na een rode kaart van Vd Hoorn;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha, nee vast niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 16:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk dat de Boer gewoon kiest voor zijn "vaste" 11....mocht Hoessen niet renderen...dan kan hij als nog Bojan brengen...dat uitzakken van Bojan is een goede optie maar ook hoessen kan dat...denk dat we beter zijn maar dat we toch verliezen...de scheids kan van invloed zijn... Sorry, maar dat is dus iets dat Hoessen absoluut niet kan.. Hoessen is juist een man die tegen de twee CV's aan speelt en daar zijn ding doet, absoluut geen speler die iets met een bal op het middenveld of vleugel kan.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
De mogelijke tegenstanders van Ajax als we overwinteren.. Sommige zijn al zeker van de eerste plaats in de groep en enkele bijna zeker
Man United, Real Madrid, Bayern Munchen, PSG, Chelsea, Arsenal, Atletico Madrid...
Sowiezo mooie wedstrijden en een toetje na hopelijke een geweldige winst op Milan.. Tegen Arsenal zou wel mooi zijn vind Arsenal de enige club in de PL met een visie die enigsinds op die van Ajax lijkt.
De meeste kans? Tegen Chelsea of Atl Madrid heb ik het gevoel dat we daar wat tegen kunnen doen.. En tegen Man United zijn we zeker niet kansloos... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ajax tegen Barca speelde zijn ze tegen niet 1 ploeg kansloos.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Ben ik met je eens al zie ik het somber in tegen Bayern of Real Madrid;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind Madrid nog niet zo goed. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wordt helemaal niets woensdag. Uiteindelijk moeten we gewoon genoegen nemen met de Europa League. En uiteindelijk zullen we daar verder kunnen komen dan in de CL. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Slechte ervaringen met Madrid... en laatste weken draaien ze aardig goed Achterstand weer kleiner gemaakt in de competitie.. Ronaldo,Bale,Di Maria Zijn geweldig in vorm.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:Wordt helemaal niets woensdag. Uiteindelijk moeten we gewoon genoegen nemen met de Europa League. En uiteindelijk zullen we daar verder kunnen komen dan in de CL. Dat het moeilijk word ja
Maar helemaal niks? Wij zijn in vorm Milan niet, Wij hoeven echt niet bang te zijn voor dit Milan Ik heb er echt veel vertrouwen in.. maar het word moeilijk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:05 schreef jiskefet het volgende:[..] Dat het moeilijk word ja Maar helemaal niks? Wij zijn in vorm Milan niet, Wij hoeven echt niet bang te zijn voor dit Milan Ik heb er echt veel vertrouwen in.. maar het word moeilijk En uiteindelijk heeft Milan het voordeel dat ze thuis spelen. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Dat is zeker een voordeel... al spelen ze thuis niet veel aanvallender en dominanter dan uit Dat publiek kan ook snel tegen ze keren maar ligt aan Ajax.. En Milan is niet in top vorm. Al erken ik wel in zulke wedstrijden blijft Milan wel Milan Daarom word het ook moeilijk.. Maar ik heb er een speciaal gevoel over ik weet niet wat dat is Maar ik denk dat we een hele mooie avond kunnen gaan beleven... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:13 schreef jiskefet het volgende:[..] Dat is zeker een voordeel... al spelen ze thuis niet veel aanvallender en dominanter dan uit Dat publiek kan ook snel tegen ze keren maar ligt aan Ajax.. En Milan is niet in top vorm. Al erken ik wel in zulke wedstrijden blijft Milan wel Milan Daarom word het ook moeilijk.. Maar ik heb er een speciaal gevoel over ik weet niet wat dat is Maar ik denk dat we een hele mooie avond kunnen gaan beleven... Ik denk het niet, ik hoop het alleen. Maar het kan net zo'n wedstrijd worden als in Madrid of Barcelona. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik denk het niet, ik hoop het alleen. Maar het kan net zo'n wedstrijd worden als in Madrid of Barcelona. Dat kan, al heeft Milan naar mijn mening niet de kwaliteiten om Ajax helemaal weg te spelen Noch de speelstijl als van Madrid en Barca... Ajax heeft altijd een kans tegen Milan, en 9 van de 10 keer maakt Ajax het spel tegen Milan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:19 schreef jiskefet het volgende:[..] Dat kan, al heeft Milan naar mijn mening niet de kwaliteiten om Ajax helemaal weg te spelen Noch de speelstijl als van Madrid en Barca... Ajax heeft altijd een kans tegen Milan, en 9 van de 10 keer maakt Ajax het spel tegen Milan. Ze hebben een aanval om van te smullen. Het zijn geen sterren, maar weten wel hoe ze een wedstrijd moeten beslissen. Geloof mij maar, die El Shaarawy is een gevaarlijke. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze hebben een aanval om van te smullen. Het zijn geen sterren, maar weten wel hoe ze een wedstrijd moeten beslissen. Geloof mij maar, die El Shaarawy is een gevaarlijke. Dat wel, maar dit seizoen nog bijna niet in actie door blessures, en pas 1 goal gemaakt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En weer fit. Dus verwacht een hele zware wedstrijd, een hele zware wedstrijd. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze hebben een aanval om van te smullen. Het zijn geen sterren, maar weten wel hoe ze een wedstrijd moeten beslissen. Geloof mij maar, die El Shaarawy is een gevaarlijke. El is goed Ballotelli ook... maar Madrid en Barca heeft 11 kwaliteit topspelers Milan is afhankelijk van de momenten.. dus zei spelen Ajax niet zomaar weg zoals Madrid dat kan.. maar het word moeilijk dat zeer zeker, ben allang trots dat we in deze positie verkeren.
Laten we hopen op een mooie avond...alle ingrediente zijn er.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oja, dat laatste zeker, het is geen NAC thuis.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:26 schreef jiskefet het volgende:[..] El is goed Ballotelli ook... maar Madrid en Barca heeft 11 kwaliteit topspelers Milan is afhankelijk van de momenten.. dus zei spelen Ajax niet zomaar weg zoals Madrid dat kan.. maar het word moeilijk dat zeer zeker, ben allang trots dat we in deze positie verkeren. Laten we hopen op een mooie avond...alle ingrediente zijn er.. 11 topspelers? Bij Barca spelen geen 11 topspelers, want als er een paar geblesseerd zijn is het een aardig slecht team ineens. En de bank is ook niet goed genoeg. Ik heb het vermoeden dat het tijdperk Barca een beetje voorbij aan het gaan is. Spelers worden ouder. Ik denk eerder dat Bayern het topteam van de komende jaren wordt.
Ik ben ook trots dat we in deze positie verkeren. Ik zal alleen niet roepen dat we maar even winnen daar. Ik denk zelfs niet aan winst. Als we uiteindelijk winnen ben ik blij, al denk ik dat we meer te zoeken hebben in de EL dan in de CL. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben ook trots dat we in deze positie verkeren. Ik zal alleen niet roepen dat we maar even winnen daar. Ik denk zelfs niet aan winst. Als we uiteindelijk winnen ben ik blij, al denk ik dat we meer te zoeken hebben in de EL dan in de CL. Sluit me daarbij aan, al is een mooi affiche na de winter ook wel leuk.. En wie weet. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] 11 topspelers? Bij Barca spelen geen 11 topspelers, want als er een paar geblesseerd zijn is het een aardig slecht team ineens. En de bank is ook niet goed genoeg. Ik heb het vermoeden dat het tijdperk Barca een beetje voorbij aan het gaan is. Spelers worden ouder. Ik denk eerder dat Bayern het topteam van de komende jaren wordt. Ik ben ook trots dat we in deze positie verkeren. Ik zal alleen niet roepen dat we maar even winnen daar. Ik denk zelfs niet aan winst. Als we uiteindelijk winnen ben ik blij, al denk ik dat we meer te zoeken hebben in de EL dan in de CL. Madrid en Barca ook wissels zijn echt van een hoger niveau dan die van Milan Bayern is idd de beste nu..
In de ChamL doet Basel het bijvb al een tijdje heel goed, ik geloof niet dat wij minder zijn Wij horen in de ChamL... in EL hebben we meer kans ja.. Maar Ajax vooral met de ervaring Van afgelopen jaren de potentie van de selectie wat we hebben laten zien afgelopen jaren Tegen Man City,Lyon uit bij Dortmund, thuis tegen Milan en Barca.. wij horen in de ChamL Oke miss niet bij de eerste 8 daar zijn we nog niet.. Maar Ajax hoort in de ChamL Psv en Loedogorets niveau dat is EL.. Ajax is ChamL!!!!!
|
|
|
|
dege
|
|
|
een aantal maanden geleden had ik ajax absoluut geen kans gegeven, maar als ze hetzelfde kunnen opbrengen als wat ze tegen barca hebben laten zien dan kan ajax zeker winnen van milan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 18:15 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar dat is dus iets dat Hoessen absoluut niet kan.. Hoessen is juist een man die tegen de twee CV's aan speelt en daar zijn ding doet, absoluut geen speler die iets met een bal op het middenveld of vleugel kan.. Lukt hem best wel hoor...maar denk zeer zeker dat het terug zakken beter bij Bojan past...omdat Bojan meer een 10 is.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:Wordt helemaal niets woensdag. Uiteindelijk moeten we gewoon genoegen nemen met de Europa League. En uiteindelijk zullen we daar verder kunnen komen dan in de CL. Dat denk ik ook wel...geen schande hoor verder bekeren in de E.L....denk dat we daar meer kans maken om verder te komen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze hebben een aanval om van te smullen. Het zijn geen sterren, maar weten wel hoe ze een wedstrijd moeten beslissen. Geloof mij maar, die El Shaarawy is een gevaarlijke. Is subliem...liet dat eerder zien tegen die lampjes.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, inderdaad. Maar we hopen met zijn allen op een goed resultaat. Alleen roepen dat we het wel even doen omdat de tegenstander niet in goede doen is, is een beetje onzin. Vind het allemaal een beetje te positief. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, inderdaad. Maar we hopen met zijn allen op een goed resultaat. Alleen roepen dat we het wel even doen omdat de tegenstander niet in goede doen is, is een beetje onzin. Vind het allemaal een beetje te positief. Ja klopt iedereen is hier heel positief...en dat is mooi natuurlijk....maar we spelen wel uit...en uit hebben we nog geen wedstrijd gewonnen in de C.L....dus waar hebben we het over?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja klopt iedereen is hier heel positief...en dat is mooi natuurlijk....maar we spelen wel uit...en uit hebben we nog geen wedstrijd gewonnen in de C.L....dus waar hebben we het over?? We hebben het over een publiek dat geniet van een ploeg die erg goed voetbal speelt op het moment. Een publiek en een ploeg die geloven in hun kansen. Dat geloof is lang afwezig geweest en dat moet je koesteren ook al bestaat de kans op een kater.
Maar zelfs als Ajax het niet redt heb je van Barca gewonnen en hadden we thuis van Milan moeten winnen. Daarmee heeft deze jonge ploeg een prestatie van formaat neer gezet en die prestatie zit ook in de koppies. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja klopt iedereen is hier heel positief...en dat is mooi natuurlijk....maar we spelen wel uit...en uit hebben we nog geen wedstrijd gewonnen in de C.L....dus waar hebben we het over?? Idd uit nog niet gewonnen maar toen hadden we nog niet de vorm van nu.. En Barca thuis vind ik zelfs moeilijker dan Milan uit...
Het word moeilijk dat wel.. maar wij zijn in vorm Milan niet wij maken altijd het spel tegen Milan Milan uit en thuis is qua speelstijl zowat hetzelfde van Milan.. aan Ajax de taak om het publiek snel Tegen hun ploeg te doen keren wat geregeld daar snel gebeurd..
Maar het blijft een wedstrijd opzich Tegen Juventus en Milan is het altijd opzich, dat zijn onze klassiekers in europa |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja klopt iedereen is hier heel positief...en dat is mooi natuurlijk....maar we spelen wel uit...en uit hebben we nog geen wedstrijd gewonnen in de C.L....dus waar hebben we het over?? Dat we woensdag ff gaan winnen in Milaan! Nee, ff serieus, ik denk echt dat we een hele geode kans maken, maar makkelijk zal het absoluut niet worden. Als we net zo kunnen spelen als tegen Barca en vrij snel de 0-1 en missschien dan vlak voor rust de 0-2, ja, dan kan het een geweldige avond worden voor heel het Nederlandse voetbal met ons ajax (uiteraard) als schitterend uithangbord voor het Nederlandse voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lukt hem best wel hoor...maar denk zeer zeker dat het terug zakken beter bij Bojan past...omdat Bojan meer een 10 is.... Ik vind Bojan juist geen 10, heeft ie het loopvermogen niet voor. Hij loopt juist goed als een spits, zag je heel mooi bij die laatste goal van Klaassen.. Dat was een echte bewuste loopactie, je zag hem zelfs omkijken..
Vraag me af waarom meer mensen menen dat ie een 10 is.. Heeft ie ook vrijwel nooit gespeeld trouwens.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Bojan is een nummer 9 met het liefst een vrije rol
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2013 - 22:07 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Bojan juist geen 10, heeft ie het loopvermogen niet voor. Hij loopt juist goed als een spits, zag je heel mooi bij die laatste goal van Klaassen.. Dat was een echte bewuste loopactie, je zag hem zelfs omkijken.. Vraag me af waarom meer mensen menen dat ie een 10 is.. Heeft ie ook vrijwel nooit gespeeld trouwens.. Bij Ajax is het loopvermogen niet zo van toepassing....spelen bijna altijd op 1 helft....hij loopt vaak bewust terug uit de drukte...meer naar de 10 positie...vind ook dat zijn schotkracht wat minder is...vind hem ook te licht en te klein als spits..
Waar ik hem sterk in vindt is dat hij juist iemand vrij voor de goal kan zetten...door zijn manier van aanspelen...hij is meer een aangever dan een spits....maar goed hij pikt zo af en toe wel zijn doelpuntjes mee... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mensen, weet je wat het is. Ik lees hier en daar dat mensen zeggen dat Milaan op he moment niet echt in vorm is en dat we dus meer kans hebben. Dit kan wel zo zijn, maar zijn jullie even vergeten dat Ajax drama was tot we tegen Barca moesten spelen en dat sindsdien we ineens beter spelen?
Ja deels hebben jullie gelijk, maar zoals bekend zijn zulke wedstrijden op zichzelf staande wedstrijden en hierin kan alles gebeuren. Ook Milaan kan zomaar tijdens deze wedstrijd zich herpakken net als Ajax deed tegen Barca.
We zullen toch echt nog moeten wachten op de hosanna en gewoon hopen dat het goed gaat. |
|
|
|